🤗
Oletko vieläkin epävarma meistä
31
636
Vastaukset
- Anonyymi
No mitäpä luulet, jos täällä olette?
- Anonyymi
Paljonkin en enää tunnista teitä täällä.
- Anonyymi
En tietenkään
- Anonyymi
Todista se
- Anonyymi
en minä tiedä kuka sinä olet
- Anonyymi
En. Jännittää silti ihan pikkiriikkisen 🤏🏻
- Anonyymi
En ole koskaan ollut epävarma meistä.
- Anonyymi
En. Olen varma. Hyvin varma.
- Anonyymi
ikuisesti🤷♀️
- Anonyymi
Kaikille teille
- Anonyymi
Virtuaalitodellisuudessa en todellakaan, mutta livenä ainakin peitetään hyvin..:(
- Anonyymi
Olen mieleltäni todella epävakaa vaikka ulkoisesti rauhallinen. Mielialat vaihtelee voimakkaasti. Nyt on vaikea uskoa että se nainen ikinä olisi kanssani. Kun en osaa olla tärkeä ihminen. Olen vain hiljainen hiirulainen omassa pesäkolossani ja katselen maailmaa sieltä. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Ei kannata kotiin jäädä yksin murehtimaan. Ota härkää sarvista ja yhteyttä siihen naiseen ,jos tunnette.
Silloin et luultavasti olisi yksin vaan olisi joku joka kuuntelisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata kotiin jäädä yksin murehtimaan. Ota härkää sarvista ja yhteyttä siihen naiseen ,jos tunnette.
Silloin et luultavasti olisi yksin vaan olisi joku joka kuuntelisi.Hiirestä härkään 😂🙄
- Anonyymi
Älä ajattele noin. Tahtoisin tietää jos olisin hän, koska......... Voisin haluta saman pesän.
- Anonyymi
Aina, ikuisesti ja kaikesta.
- Anonyymi
Epävarmempi kuin ikinä ennen.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla mitään enää.
- Anonyymi
Joo meni maku tänää
- Anonyymi
Mihins se meni?
- Anonyymi
Olen kyllä🤗
- Anonyymi
En koska on täysin varmaa ettei ole meitä.
- Anonyymi
😔.
- Anonyymi
Se on muuten just näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😔.
Onhan se surullista mut näin sattuu liikaa kun ei olla tekemisissä.
- Anonyymi
Jos olisimme täysin varmoja olisimme täysin yhdessä.
- Anonyymi
Olisin varma, mutta en voi olla varma hänestä. Ja vaikka en olisi varma, haluaisin silti tavata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin varma, mutta en voi olla varma hänestä. Ja vaikka en olisi varma, haluaisin silti tavata.
Sanoisin ettei kukaan voi olla täysin varma jos ei olla kunnolla tutustuttu. Tapaamisella se varmuus sinetöidään.
- Anonyymi
en halua ketään palstalta :)
- Anonyymi
En todellakaan. Olen hyvin varma ❤️👍🙏
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865