Jos et pidä minusta, niin mitä se muuttaa. Voihan olla, ettet uskonut minun rakastavan sinua vaan haluavan vain hetken huumaa.
Mutta entä jos oletkin kaikkeni? Suurin rakkauteni. Entä jos kerron, että olet päivin ja öin mielessäni ja kaipaan niin, että sattuu? Koko ajan. Että elämä ilman sinua on ilman merkitystä. En mitään halua, jos en sua saa.
Mitä nainen ajattelisit, jos tietäisit kuinka paljon itken sinua
85
1106
Vastaukset
- Anonyymi
Heranen aika ota siihen naiseen yhteyttä ja kerro hänelle suoraan.
- Anonyymi
Meinaatko ett suoli24:lla joku olis ihan vakavissaan?? Hehe tuokin viesti anonyymisti tarkoitettu vissiin sadalle vai peräti tuhannelle naiselle ku ei ees kirjainta laitettu no sentään edes se, ett naiselle🤣. Ottaako joku näitä ihan tosissaan?? 🤨😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ett suoli24:lla joku olis ihan vakavissaan?? Hehe tuokin viesti anonyymisti tarkoitettu vissiin sadalle vai peräti tuhannelle naiselle ku ei ees kirjainta laitettu no sentään edes se, ett naiselle🤣. Ottaako joku näitä ihan tosissaan?? 🤨😂
Kaiken lisäksi aloitus on naisen omaa toiveajattelua. Ei kukaan oikea mies tuollaista runoile palstalle.
- Anonyymi
Ota muhun yhteyttä tunnen samoin♥️
- Anonyymi
Ja reikä sukassa, kuka sen parsii umpeen, jollen itse osaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja reikä sukassa, kuka sen parsii umpeen, jollen itse osaa?
Minä tietty
- Anonyymi
Satusetä taas tarinoi, että saisi naiset haaviin ja pysymään palstalla.
- Anonyymi
Satusetäti
- Anonyymi
olisikin,,.😣mutta kun ei😪❤️🩹
- Anonyymi
Näin isot tunteet olisi hyvä kertoa kohteelle. Ei siinä mitään menetä. Toivon hyvää että kohde tuntisi samoin 🙂
- Anonyymi
No sanos muuta! Surullista miten voi mennä hukkaan elämää suurempi rakkaus vain pelon vuoksi.
Olen kyllä kertonut jo että tykästyin. Todellisuudessa tunnen hyvin suuren kirjon rakkauden tunteita,halua jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanos muuta! Surullista miten voi mennä hukkaan elämää suurempi rakkaus vain pelon vuoksi.
Olen kyllä kertonut jo että tykästyin. Todellisuudessa tunnen hyvin suuren kirjon rakkauden tunteita,halua jneMikä pelotti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pelotti?
No ei minua vaan sitä miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä kertonut jo että tykästyin. Todellisuudessa tunnen hyvin suuren kirjon rakkauden tunteita,halua jneMilloin ootte keskustelleet sen naisen kanssa viimeksi siis irl ei missään palstalla ym.? Tarkoitan nyt sitä ett onko jonkunlainen tunteminen irl olemassa että tunnet naisen paremmin kuin vain jonkun jota vaan näet silloin tällöin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä kertonut jo että tykästyin. Todellisuudessa tunnen hyvin suuren kirjon rakkauden tunteita,halua jneOletko vienyt rahanpesuun kaikki ne naiselta ilman lupaa viemäsi arvokivet ja niitä on paljon,mietippä vähän edees!! Ja ätä souvia et periksi saa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä kertonut jo että tykästyin. Todellisuudessa tunnen hyvin suuren kirjon rakkauden tunteita,halua jne❤️❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ootte keskustelleet sen naisen kanssa viimeksi siis irl ei missään palstalla ym.? Tarkoitan nyt sitä ett onko jonkunlainen tunteminen irl olemassa että tunnet naisen paremmin kuin vain jonkun jota vaan näet silloin tällöin.
Kiusannut paljon tätä naista,niin työpaikoilla ja muuallakin,muuten en tunne sen kummemmin!
- Anonyymi
Jos olet se lähempänä 60 kuin viitäkymmentä niin. ei ole ikävä😁
- Anonyymi
Täällä on ikävä, miestä lähempänä 60.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooksä tyhmä? Lueppa uudestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooksä tyhmä? Lueppa uudestaan
En ole! Jos tuossa luki, että ei ole ikävä..mutta minulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole! Jos tuossa luki, että ei ole ikävä..mutta minulla on.
Joo! Vastasin miehelle idiootti. Lopeta toi sönköttäminen ja tuputtaminen jo. Ihme tyrkky nainen olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo! Vastasin miehelle idiootti. Lopeta toi sönköttäminen ja tuputtaminen jo. Ihme tyrkky nainen olet
Ps jatkan.... jos sulla on noin kova halu munaan niin laita tinder treffit! Sieltä saa aina varmaan. Itse en ole epätoivonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet aika hirveä nainen. ikävä ei ole sulle sopiva palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet aika hirveä nainen. ikävä ei ole sulle sopiva palsta.
Jätä nyt rauhaan jo!
- Anonyymi
En ole niin olettanutkaan olevan, you know it!
- Anonyymi
Taitaa olla paljon vanhempi tuo palstasetä. 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0zMssMoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi ei ole nainen toi emoji mieheke!
- Anonyymi
Onhan sulla se korvike
- Anonyymi
Eiköhä lähes jokainen voi myöntää että on joku..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä se joku on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä se joku on?
Useimmat tyytyvät sitten johonkin joka muistuttaa heitä siitä suuresta rakkaudesta joka jäi nynnyilyn takia saavuttamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu 🤣 että kaikilla on joku fwb
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi ystävä olisi mukavaa löytää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu 🤣 että kaikilla on joku fwb
Yksi nykypäivän muoti-ilmiöistä enemmistöllä on niin ei satuta itseään tietää että turha odottaa muuta tosi on taas jotain aivan muuta mu onnea teille jotka itseenne tykkäätte pettyä toistuvasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat tyytyvät sitten johonkin joka muistuttaa heitä siitä suuresta rakkaudesta joka jäi nynnyilyn takia saavuttamatta.
En jaksa teeskennellä enkä nauti muutenkaan. Mielummin yksin.
- Anonyymi
Jos oot J*a niin pidä kiirettä, tuhoat itsesi tuolla.
- Anonyymi
Ja mikä pahempaa. Suuri rakkaus lipeää käsistä.
- Anonyymi
Ei ollut
- Anonyymi
Pyydä vaan ne nuoret tytöt sinne siivoomaan joulusiivo ja pesemään jonku naisen kusiset fisti lakanat ja laittaan uudet patjat sonnille. Samalla ne pyöräyttää sulle jouluruuat ja antaa kaiken sen jälkeen koko yön lahjaansa. Voit aamulla kahvi pöydässä näyttää oikean luontos kun kaiken sait että tupa tyhjenee ja pääset makaamaan puhelimen ääreen jallittamaan seuraavaa. Aika kauanhan sä olet tota samaa harrastanut. Tosin taidat nykyään käydä heillä viihdyttämässä itseäsi kun et kehtaa kotiis pyytää🤭
- Anonyymi
Tämä oli S miehelle. ÄÄÄÄÄSSSSSS miehelle
- Anonyymi
Kiva tarina.
- Anonyymi
Kuulostaa FOMOlta 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva tarina.
Ihan tosi tarina. Narsisti pilaa kaikki juhlapyhät. Jokaiset juhlat. Joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa FOMOlta 😂
Sitä olen miettinyt. Ehkä tykkää miehistä kun aina puhuu niistä. En menettänyt mitään
- Anonyymi
Oletko kenties kateellinen hänelle vielä kun kerrot ketä tarkoitat tai edes ketä luulet tarkoittavasi
https://youtube.com/shorts/jTNqsIA0ZyE?si=WvqGIArq_OhU7KmC
Ei o mulla ainakaan ollu mikään ongelma päästää naista kotiini ja koskaan ei ole ollu viimisen päälle sisustettu en välitä moisesta vöhemmän siivottavaa kun ei ole kuin välttämättömät
- Anonyymi
Tiedän ettet halua vain hetken huumaa
- Anonyymi
Itkin vuosia ja vuosia itsekin. Minkäs sille tekee.
- Anonyymi
Mitä sitten, jos itkee kymmeniä vuosia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itkenyt 17 vuotta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitte pitää itkeä tai selvittää asiat. Oma mieli jo hyväksynyt asian. Ensin itkin 3 vuotta. Sitte meni 7 vuotta ihan ok. Sitten aloin kaipaillaa uudestaan itku palasi vuosiksi. Nyt jo monta vuotta mennyt ettei enää itketä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itkenyt 17 vuotta..
Pettää ilkeilee vittuilee ja itkee mitä toi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itkenyt 17 vuotta..
Tee mieluumin sitä on tervettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itkenyt 17 vuotta..
17 vuotta varmaan kannataa toiselta edes kysyä miten menee. Ehkä saat jonkun rauhan itsellesi. Minua ainakin helppo tietää ettei hän inhoa minua ja muistaa edelleen minut.
- Anonyymi
Se oli juuri se, kun et halunnut vain hetken huumaa 😔
- Anonyymi
Miten niin suuren rakkauden äärellä voi haluta vain nussimista?
- Anonyymi
Mietitäänpä nyt ap tätä tilannetta. Oletko vielä sanonut mitään hänelle ja jos olet niin minkälainen reaktio oli?
- Anonyymi
Laitoin hänelle äsken hyvää yötä ❤️ ei ole vielä avannut.
- Anonyymi
Ei hän varmaan avaakkaan
- Anonyymi
Innokkaimmain kommentoivat palstarakastajat.
- Anonyymi
Miksi teet ja olet tehnyt sitten niin kylmiä ja tunteettomia asioita? En tarkoita itseäni vaan yleisesti? Miksi sitten olet sanonut niin kamalia, loukkaavia sanoja?
- Anonyymi
Mitä mahdat tarkoittaa? Kuulostaa oudolta.
- Anonyymi
Niimpä! Sitä sopii miettiä
Tuskin oli mitään rakkautta ainakaan eli en menettänyt siinä miehessä mitään - Anonyymi
Ihminen joka haluaa loukata tekee sitä siksi että haluaa satuttaa koska häntä sattuu itseään toiset tekee sitä ajattelemattomuuttaan ja toiset taas vaan on sellasia heitä pitäisi muka ymmärtää mu teeppä heille samoin ni puuttuu ymmärrys täysin (etkö tajua kuinka se sattui) silti eivät osaa ajatella että siitä toisesta ketä itse loukkasivat se tuntui ihan samalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen joka haluaa loukata tekee sitä siksi että haluaa satuttaa koska häntä sattuu itseään toiset tekee sitä ajattelemattomuuttaan ja toiset taas vaan on sellasia heitä pitäisi muka ymmärtää mu teeppä heille samoin ni puuttuu ymmärrys täysin (etkö tajua kuinka se sattui) silti eivät osaa ajatella että siitä toisesta ketä itse loukkasivat se tuntui ihan samalta
Sitten on niitä, jotka toimii ihan tietoisesti noin. Ei ihmiset mitään enkeleitä ole. Ette teekään, jotka täällä jeesustelette toisia ihmisiä. Mietitte toisia, kun omaa itseä ja omaa toimintaa pitäisi miettiä.
- Anonyymi
❤️🔥🫶 Mieletön rakkaus, en ymmärrä tätä itsekään . N-M
- Anonyymi
Joopa joo. Mahdollisuus oli, mutta tärkeämpää oli juosta jatkuvasti tarkistamassa olisiko parempia vaihtoehtoja…
- Anonyymi
Tottakai nainen haluaa hellyyttä. Sinulta sitä ei saanut. Se piti hakea muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai nainen haluaa hellyyttä. Sinulta sitä ei saanut. Se piti hakea muualta.
Huonolla miehellä ei tee mitään
- Anonyymi
Kateelliset naisetko täällä kommentoi? Vai miehet, jotka eivät osaa rakastaa?
On tää Suomi kumma maa, kun ei kestetä vahvoja tunteita.- Anonyymi
Eiku mies on putkiaivo. Siltä saa joko seksiä tai sitten nyrkkiä. Ei hellyyttä ja romantiikkaa mitä nainen kaipaa. Siksi niitä pitää olla ainakin 3 samaan aikaan. Lempeä homo. Seksipeto joka ottaa ja kolmas joka maksaa kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku mies on putkiaivo. Siltä saa joko seksiä tai sitten nyrkkiä. Ei hellyyttä ja romantiikkaa mitä nainen kaipaa. Siksi niitä pitää olla ainakin 3 samaan aikaan. Lempeä homo. Seksipeto joka ottaa ja kolmas joka maksaa kaiken
Nyt pitää mennä nukkumaan soon moro
- Anonyymi
Tunteita ei ymmärretä miksi kerroppa mikä tunne on miltä tuntuu kun kosketat itseäsi miltä tuntuu kun satutat itseäsi yleensä tunnet kipua se on tuntemus eli siis mikä tunne on (musta tuntuu) miksi ei ymmärretä tai hallit tunteita koska ei ymmärretä mitä tunteet on no ne ei ole mitään muuta kuin TUNTEMUKSIA rakkaus on taas eri sillä ei sinällään ole edes mitään tekoa tunteiden kanssa vaan sillä kuinka tärkeänä toista pitää itsellleen mistä tiedän en mä ainakaan rakastaisi lapsiani jos ei ne olis mulle tärkeitä teistä muista en si tie
- Anonyymi
Sanoisin, samoin, samoin.❤️
- Anonyymi
Vaikka en nainen olekkaan ni sanoisin että mietippä ihan itse mikä on syy miksi joudut itkemään
- Anonyymi
Teot ja valinnat tosielämässä vaikuttavat enemmän kuin jonkun anonyymin kirjoitukset netissä.
- Anonyymi
Juuri noin se on.
- Anonyymi
En tiennyt mitä ajatella, koska välillämme vallitsi hiljaisuus.
- Anonyymi
No hän halusi sen hiljaisuuden.
- Anonyymi
Kuulostaa ikävältä, mutta et ole minun kaivattuni.
- Anonyymi
Mo niom miiuV lueke kun ft muuten jdrri tykkäidin kyllöä j tykkään
- Anonyymi
Mä rakastan sua tulisesti ❤️olen itkenyt myös🥲
- Anonyymi
En uskoisi susta.
- Anonyymi
Niin rn mutts joz olizombtämä nsinen toivoisin kuuevsno sen eläänon luhyt hs voi loppus zsilmmänräpäyksessä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773523Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K672653Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a272607Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652199- 1992095
Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan431689Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3571579- 261401
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1021378Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1991371