Jos et pidä minusta, niin mitä se muuttaa. Voihan olla, ettet uskonut minun rakastavan sinua vaan haluavan vain hetken huumaa.
Mutta entä jos oletkin kaikkeni? Suurin rakkauteni. Entä jos kerron, että olet päivin ja öin mielessäni ja kaipaan niin, että sattuu? Koko ajan. Että elämä ilman sinua on ilman merkitystä. En mitään halua, jos en sua saa.
Mitä nainen ajattelisit, jos tietäisit kuinka paljon itken sinua
66
608
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Heranen aika ota siihen naiseen yhteyttä ja kerro hänelle suoraan.
- AnonyymiUUSI
Ota muhun yhteyttä tunnen samoin♥️
- AnonyymiUUSI
Ja reikä sukassa, kuka sen parsii umpeen, jollen itse osaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja reikä sukassa, kuka sen parsii umpeen, jollen itse osaa?
Minä tietty
- AnonyymiUUSI
Satusetä taas tarinoi, että saisi naiset haaviin ja pysymään palstalla.
- AnonyymiUUSI
Satusetäti
- AnonyymiUUSI
olisikin,,.😣mutta kun ei😪❤️🩹
- AnonyymiUUSI
Näin isot tunteet olisi hyvä kertoa kohteelle. Ei siinä mitään menetä. Toivon hyvää että kohde tuntisi samoin 🙂
- AnonyymiUUSI
No sanos muuta! Surullista miten voi mennä hukkaan elämää suurempi rakkaus vain pelon vuoksi.
Olen kyllä kertonut jo että tykästyin. Todellisuudessa tunnen hyvin suuren kirjon rakkauden tunteita,halua jne - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sanos muuta! Surullista miten voi mennä hukkaan elämää suurempi rakkaus vain pelon vuoksi.
Olen kyllä kertonut jo että tykästyin. Todellisuudessa tunnen hyvin suuren kirjon rakkauden tunteita,halua jneMikä pelotti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pelotti?
No ei minua vaan sitä miestä.
- AnonyymiUUSI
Jos olet se lähempänä 60 kuin viitäkymmentä niin. ei ole ikävä😁
- AnonyymiUUSI
Täällä on ikävä, miestä lähempänä 60.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on ikävä, miestä lähempänä 60.
Ooksä tyhmä? Lueppa uudestaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooksä tyhmä? Lueppa uudestaan
En ole! Jos tuossa luki, että ei ole ikävä..mutta minulla on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole! Jos tuossa luki, että ei ole ikävä..mutta minulla on.
Joo! Vastasin miehelle idiootti. Lopeta toi sönköttäminen ja tuputtaminen jo. Ihme tyrkky nainen olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo! Vastasin miehelle idiootti. Lopeta toi sönköttäminen ja tuputtaminen jo. Ihme tyrkky nainen olet
Ps jatkan.... jos sulla on noin kova halu munaan niin laita tinder treffit! Sieltä saa aina varmaan. Itse en ole epätoivonen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
olet aika hirveä nainen. ikävä ei ole sulle sopiva palsta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
olet aika hirveä nainen. ikävä ei ole sulle sopiva palsta.
Jätä nyt rauhaan jo!
- AnonyymiUUSI
En ole niin olettanutkaan olevan, you know it!
- AnonyymiUUSI
Onhan sulla se korvike
- AnonyymiUUSI
Eiköhä lähes jokainen voi myöntää että on joku..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä se joku on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä se joku on?
Useimmat tyytyvät sitten johonkin joka muistuttaa heitä siitä suuresta rakkaudesta joka jäi nynnyilyn takia saavuttamatta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu 🤣 että kaikilla on joku fwb
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uusi ystävä olisi mukavaa löytää..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu 🤣 että kaikilla on joku fwb
Yksi nykypäivän muoti-ilmiöistä enemmistöllä on niin ei satuta itseään tietää että turha odottaa muuta tosi on taas jotain aivan muuta mu onnea teille jotka itseenne tykkäätte pettyä toistuvasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat tyytyvät sitten johonkin joka muistuttaa heitä siitä suuresta rakkaudesta joka jäi nynnyilyn takia saavuttamatta.
En jaksa teeskennellä enkä nauti muutenkaan. Mielummin yksin.
- AnonyymiUUSI
Jos oot J*a niin pidä kiirettä, tuhoat itsesi tuolla.
- AnonyymiUUSI
Ja mikä pahempaa. Suuri rakkaus lipeää käsistä.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut
- AnonyymiUUSI
Pyydä vaan ne nuoret tytöt sinne siivoomaan joulusiivo ja pesemään jonku naisen kusiset fisti lakanat ja laittaan uudet patjat sonnille. Samalla ne pyöräyttää sulle jouluruuat ja antaa kaiken sen jälkeen koko yön lahjaansa. Voit aamulla kahvi pöydässä näyttää oikean luontos kun kaiken sait että tupa tyhjenee ja pääset makaamaan puhelimen ääreen jallittamaan seuraavaa. Aika kauanhan sä olet tota samaa harrastanut. Tosin taidat nykyään käydä heillä viihdyttämässä itseäsi kun et kehtaa kotiis pyytää🤭
- AnonyymiUUSI
Tämä oli S miehelle. ÄÄÄÄÄSSSSSS miehelle
- AnonyymiUUSI
Kiva tarina.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa FOMOlta 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva tarina.
Ihan tosi tarina. Narsisti pilaa kaikki juhlapyhät. Jokaiset juhlat. Joka kerta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa FOMOlta 😂
Sitä olen miettinyt. Ehkä tykkää miehistä kun aina puhuu niistä. En menettänyt mitään
- AnonyymiUUSI
Oletko kenties kateellinen hänelle vielä kun kerrot ketä tarkoitat tai edes ketä luulet tarkoittavasi
https://youtube.com/shorts/jTNqsIA0ZyE?si=WvqGIArq_OhU7KmC
Ei o mulla ainakaan ollu mikään ongelma päästää naista kotiini ja koskaan ei ole ollu viimisen päälle sisustettu en välitä moisesta vöhemmän siivottavaa kun ei ole kuin välttämättömät
- AnonyymiUUSI
Tiedän ettet halua vain hetken huumaa
- AnonyymiUUSI
Itkin vuosia ja vuosia itsekin. Minkäs sille tekee.
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten, jos itkee kymmeniä vuosia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen itkenyt 17 vuotta..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitte pitää itkeä tai selvittää asiat. Oma mieli jo hyväksynyt asian. Ensin itkin 3 vuotta. Sitte meni 7 vuotta ihan ok. Sitten aloin kaipaillaa uudestaan itku palasi vuosiksi. Nyt jo monta vuotta mennyt ettei enää itketä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen itkenyt 17 vuotta..
Pettää ilkeilee vittuilee ja itkee mitä toi on
- AnonyymiUUSI
Se oli juuri se, kun et halunnut vain hetken huumaa 😔
- AnonyymiUUSI
Mietitäänpä nyt ap tätä tilannetta. Oletko vielä sanonut mitään hänelle ja jos olet niin minkälainen reaktio oli?
- AnonyymiUUSI
Laitoin hänelle äsken hyvää yötä ❤️ ei ole vielä avannut.
- AnonyymiUUSI
Ei hän varmaan avaakkaan
- AnonyymiUUSI
Innokkaimmain kommentoivat palstarakastajat.
- AnonyymiUUSI
Miksi teet ja olet tehnyt sitten niin kylmiä ja tunteettomia asioita? En tarkoita itseäni vaan yleisesti? Miksi sitten olet sanonut niin kamalia, loukkaavia sanoja?
- AnonyymiUUSI
Mitä mahdat tarkoittaa? Kuulostaa oudolta.
- AnonyymiUUSI
Niimpä! Sitä sopii miettiä
Tuskin oli mitään rakkautta ainakaan eli en menettänyt siinä miehessä mitään - AnonyymiUUSI
Ihminen joka haluaa loukata tekee sitä siksi että haluaa satuttaa koska häntä sattuu itseään toiset tekee sitä ajattelemattomuuttaan ja toiset taas vaan on sellasia heitä pitäisi muka ymmärtää mu teeppä heille samoin ni puuttuu ymmärrys täysin (etkö tajua kuinka se sattui) silti eivät osaa ajatella että siitä toisesta ketä itse loukkasivat se tuntui ihan samalta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen joka haluaa loukata tekee sitä siksi että haluaa satuttaa koska häntä sattuu itseään toiset tekee sitä ajattelemattomuuttaan ja toiset taas vaan on sellasia heitä pitäisi muka ymmärtää mu teeppä heille samoin ni puuttuu ymmärrys täysin (etkö tajua kuinka se sattui) silti eivät osaa ajatella että siitä toisesta ketä itse loukkasivat se tuntui ihan samalta
Sitten on niitä, jotka toimii ihan tietoisesti noin. Ei ihmiset mitään enkeleitä ole. Ette teekään, jotka täällä jeesustelette toisia ihmisiä. Mietitte toisia, kun omaa itseä ja omaa toimintaa pitäisi miettiä.
- AnonyymiUUSI
❤️🔥🫶 Mieletön rakkaus, en ymmärrä tätä itsekään . N-M
- AnonyymiUUSI
Joopa joo. Mahdollisuus oli, mutta tärkeämpää oli juosta jatkuvasti tarkistamassa olisiko parempia vaihtoehtoja…
- AnonyymiUUSI
Tottakai nainen haluaa hellyyttä. Sinulta sitä ei saanut. Se piti hakea muualta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai nainen haluaa hellyyttä. Sinulta sitä ei saanut. Se piti hakea muualta.
Huonolla miehellä ei tee mitään
- AnonyymiUUSI
Kateelliset naisetko täällä kommentoi? Vai miehet, jotka eivät osaa rakastaa?
On tää Suomi kumma maa, kun ei kestetä vahvoja tunteita.- AnonyymiUUSI
Eiku mies on putkiaivo. Siltä saa joko seksiä tai sitten nyrkkiä. Ei hellyyttä ja romantiikkaa mitä nainen kaipaa. Siksi niitä pitää olla ainakin 3 samaan aikaan. Lempeä homo. Seksipeto joka ottaa ja kolmas joka maksaa kaiken
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiku mies on putkiaivo. Siltä saa joko seksiä tai sitten nyrkkiä. Ei hellyyttä ja romantiikkaa mitä nainen kaipaa. Siksi niitä pitää olla ainakin 3 samaan aikaan. Lempeä homo. Seksipeto joka ottaa ja kolmas joka maksaa kaiken
Nyt pitää mennä nukkumaan soon moro
- AnonyymiUUSI
Tunteita ei ymmärretä miksi kerroppa mikä tunne on miltä tuntuu kun kosketat itseäsi miltä tuntuu kun satutat itseäsi yleensä tunnet kipua se on tuntemus eli siis mikä tunne on (musta tuntuu) miksi ei ymmärretä tai hallit tunteita koska ei ymmärretä mitä tunteet on no ne ei ole mitään muuta kuin TUNTEMUKSIA rakkaus on taas eri sillä ei sinällään ole edes mitään tekoa tunteiden kanssa vaan sillä kuinka tärkeänä toista pitää itsellleen mistä tiedän en mä ainakaan rakastaisi lapsiani jos ei ne olis mulle tärkeitä teistä muista en si tie
- AnonyymiUUSI
Sanoisin, samoin, samoin.❤️
- AnonyymiUUSI
Vaikka en nainen olekkaan ni sanoisin että mietippä ihan itse mikä on syy miksi joudut itkemään
- AnonyymiUUSI
Teot ja valinnat tosielämässä vaikuttavat enemmän kuin jonkun anonyymin kirjoitukset netissä.
- AnonyymiUUSI
Juuri noin se on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2463342Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3632988Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,192005Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.821861Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e651778Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591652MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131553- 1251512
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4841423Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11414