Kuka on mielestäsi Outokummun kuumin Nainen?
Kuka on Outokummun kuumin Nainen?
33
2478
Vastaukset
- Anonyymi
Camilla
- Anonyymi
Bertta Eräreikä
- Anonyymi
Hincy
- Anonyymi
Olen samaa mieltä 🥰
- Anonyymi00019
Vuonna 1990 Hincyn pylly oli ultratiukka
- Anonyymi
Hine
- Anonyymi
Hine?transnainen?en usko
- Anonyymi00018
Tiedoksi: Hine on transmies, opettele termit, s***tana
- Anonyymi00034
Anonyymi00018 kirjoitti:
Elä itse, poika pieni
- Anonyymi00035
Anonyymi00018 kirjoitti:
Elä itke*, poika pieni
- Anonyymi
Miehä se oon, tulukee panemaan hyvin varustellut urokset..
- Anonyymi
Olen seksikkäin.. T.
Toivo topittaa top - Anonyymi
Anna Puu
- Anonyymi
Sanna Antikainen
- Anonyymi
Kylmä Kyllikki ollut kuumin kautta aikojen, nuoriso ei häntä tiedäkkään, nam oli kuuma
- Anonyymi
Pike
- Anonyymi
Päivi
- Anonyymi
Outokummussa on muutama kuuma kissa yläasteella, antavainen kenelle vaan.. Sopivat setelit kourassa kysyy niin hommat hoituu..
- Anonyymi00017
Sinusta lähti sähköinen rikosilmoitus tänään klo 16.02.
Syy: Yllytät kanssakäymiseen alaikäisen kanssa. Tsemppiä kuulusteluun - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinusta lähti sähköinen rikosilmoitus tänään klo 16.02.
Syy: Yllytät kanssakäymiseen alaikäisen kanssa. Tsemppiä kuulusteluunJoko sie teit rikosilmoituksen, ny pelottaa nii perkeleesti...
- Anonyymi00032
Sainpa tiukkaa nuorta ja kohtuullisee hintaa..
suosittelen lämpimästi koittelemmaan..
- Anonyymi00021
Anne K (ent. M)
- Anonyymi00022
Ehdottomasti Vornasen kultu, hänestä voimme olla tosi ylpeitä.
- Anonyymi00036
Anneen koskisi, vaikka maksettais miljoona tai enemmän.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Anneen koskisi, vaikka maksettais miljoona tai enemmän.
Anne haisee
- Anonyymi00024
Xenja
- Anonyymi00025
Marja-leena🩷
- Anonyymi00028
Niin on ollut kuumana Marja-Leena ollut.. Näin kerran kun kuumana oli tais olla työaika kummallakin
- Anonyymi00026
Hincy ehdottomasti....on kuulemma muuttanu takas Mustikkakorpeen
- Anonyymi00029
Mummoni Seija-Kalervo. Hän on seksikäs, mutta pahanhajuinen.
- Anonyymi00030
Kyllä tekis mieleni jälleen muuttaa Okusta muualle....on niin syvällisiä tyyppejä täällä🤭😂
Ja varmasti saan yhtä syvällisiä kommentteja.- Anonyymi00031
Mikset muuta? Miksi notkut täällä työttömänä yhteiskunnan rahoilla? 😃
- Anonyymi00033
Mie oon kuumin istuin mättäälle niin sytty tuleen🤪
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813172Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823629Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361379Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731364Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1471299Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151264Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S131179- 811061
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184943