Olin saunassa, jossa saunottiin selälleen maaten. Saunaan tuli heti minun jälkeen hyvän näköinen mua pidempi ja lihaksikas nuori mies, joka oli minulle täysin tuntematon. Hän lähti hetkeksi pois saunasta ja kysyin että tuleeko hän takaisin. Aikoi tulla hetken päästä. Mulla alkoi seisomaan heti kun se lähti käymään pukkarissa. Hän tuli takaisin kohta ja huomasi heti että mul seisoo aivan kovana. Hän kysyi että ajattelitko että tehtäisiin jotain? Sanoin että joo. Hän käski minut pukuhuoneeseen.
Pukuhuoneessa hän meni lattialle ja käski minut hänen viereensä lattialle. Hän alkoi kosketella ja katsella minua, hän antoi minulle onebladen ja komensi ajaa kaikki karvat pois minulta itseltäni, sekä häneltä. Aloitin omista jaloistani, jonka jälkeen ajelin kainalot ja perseen. Viimeiseksi ajelin munakarvat. Sen jälkeen aloin ajelemaan hänen kainalokarvojansa, jonka jälkeen ajelin hänen jalat, perseen ja viimeiseksi pallit.
Nyt kun kaikki karvat on ajeltu, hän käski minut päällensä ja laittamaan kullini hänen suuhunsa, sekä ottamaan hänen kullinsa suuhuni. Olimme 69 asennossa ja imimme molemmat toisiamme, niin että laukesimme toisiemme suihin.
Sen jälkeen hän imi viimeisetkin mällitipat ja käski minut hänen perseelleen ja komensi panemaan kullini sisälle. Hän käski minun työntyä niin syvälle sisään kun vain pääsin. Sitten hän käski minun panna kovaa ja pitkään, kunnes hän pyytää lopettamaan. Jynkytystä kesti vartti, kunnes hän komensi lopettamaan ja menemään vatsalleen makuulle lattialle. Tiesin jo tässä vaiheessa mitä on luvassa. Hän otti vyön jolla sitoi jalkani yhteen nilkoista ja jesaria millä teippasi käteni selän taakse. Olin liikkumakyvytön ja aivan auttamatta hänen armoillaan.
Hän odotti kunnes minun kullini veltostui ja sitten laittoi minulle siveysvyön päälle. Se esti itseltäni kaiken nautinnon, en voinut edes seisottaa kulliani, vaikka kuinka kiihotti. Ei auttanut kuin toivoa että hän oli tyytyväinen aiempaan toimintaani etten saisi rangaistuksia.
Hän kertoi että en imenyt riittävän lujaa ja sen takia saan rangaistuksen. Hän pyysi odottaa rangaistusta hetken. Hän meni kaivelemaan vaatteitansa ja otti sieltä mustan pitkävartisen Nike sukan esiin. Hän kuljetti sukkaa kohti kasvojani ja sanoi että suu auki. Hän survoi sen suuhuni ja teippasi suuni kiinni. Käski opetella imemään sukan avulla.
Tunsin kuinka hänen kullinsa työntyi perseeseeni ja en voinut sille mitään. Ajattelin että siinä meni neitsyys. Se sattui, sillä hänen kullinsa oli paksu ja pitkä. Hän työntyi niin syvälle kuin pystyi. Sen jälkeen alkoi armoton jynkytys, jolle en mitään mahtanut. Ei auttanut muu kuin kunnioittaa häntä ja ottaa vastaan mitä annettiin. Hän pani mua puol tuntii ja muistoksi sain mälliä valuvan perseen.
Hän jätti siveysvyön paikalleen minulle ja antoi yhteystiedot. Jouduin käymään hänen luonaan tyydyttämässä halut, sillä jouduin tässä alistuskierteeseen. Minulla on siveysvyö joka pakottaa käymään hänen luonansa hoitelussa. En ole saanut koskea kulliini kohta vuoteen, vaan hän on kaiken tehnyt. Käyn viikottain tyhjentämässä säkkini.
Panotarina
Anonyymi-ap
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252084Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.881909Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881881MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131593Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881456Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11444Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241327Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481247Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731114Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351109