Kertokaa joku mitä erikoista tossa biturbossa on?
Ostin tommosen Audi S4:sen ja siinä kuulemma on joku
biturbo ja mä haluisin tietää mitä se meinaa??
Biturbo?!?
20
6420
Vastaukset
- äsnelkku
Kaksi turboahdinta.
- z
Et sitten myyjältä viitsinyt kysyä... Eli jatkahan poika unelmointia. Mutta kuten jo aiemmin todettu, biturbo todellakin tarkoittaa suomeksi kahta turboahdinta. Kyseistä ratkaisua ovat käyttäneet lähinnä Audi ja Maserati.
- vulva
..Volvo S80 T6 mallissa.
- 6-pyttyinen
...riisikuppeja eli Toyotaa ja Nissania.
- B10
Alpina B10 Biturboa.. jestas sentään jos sellaisen sais..
- z
6-pyttyinen kirjoitti:
Aivan... Skyline ja Supra ainakin.
- BMW Alpina B10 Biturbo
B10 kirjoitti:
niinpä vaikk sillä E34 korill! Itellä täll hetkell BMW E34 24v
- Stuttgart
B10 kirjoitti:
Uudessa Maybach - mallissa tuplaturbo V12!!
- maybach
Stuttgart kirjoitti:
Uudessa Maybach - mallissa tuplaturbo V12!!
Juu eli Maybachissa on tuplaturbo ei mersussa. Maybach ei ole mersun malli vaan oma automerkkinsä, vaikkakin mersun omistama ja suunnittelema auto se on.
Tämä kyseinen herra nimeltään maybach joskus aikojen alussa suunnitteli ensimmäisen mersumallin, ja hänen poikansa perusti oman autotehtaan joka valmisti maybach-merkkisiä autoja joskus 1900-luvun alkupuolella. Nyt mersu halusi herättää tuon merkin uudestaan henkiin.(näin ainakin muistaakseni olen lukenut jostain) - S4
Kysyin myyjältä, mutta se ei tainnut sitä oikeen tietää itsekään?
Ainakin luulen, ettei tiennyt. - Ale
z kirjoitti:
Aivan... Skyline ja Supra ainakin.
Ja muiden muassa 300zxtt.
- z
S4 kirjoitti:
Kysyin myyjältä, mutta se ei tainnut sitä oikeen tietää itsekään?
Ainakin luulen, ettei tiennyt.Ahaa... ja auton mukana ei sitten tullut ohjekirjaa, josta asia olisi selvinnyt?
- no joo
Ale kirjoitti:
Ja muiden muassa 300zxtt.
dodge stealth: 3.0 twinturbo,neliveto,nelipyörä- ohjaus,asiallinen sport-car.... :)
- z
no joo kirjoitti:
dodge stealth: 3.0 twinturbo,neliveto,nelipyörä- ohjaus,asiallinen sport-car.... :)
Mitsubishillä oli myös oma versionsa kyseisestä autosta, mallinimellä 3000GT/GTO.
- no joo
z kirjoitti:
Mitsubishillä oli myös oma versionsa kyseisestä autosta, mallinimellä 3000GT/GTO.
i know
- Joo...
6-pyttyinen kirjoitti:
...Mitsubishiä...(3000GT)..
- kullervo
Onkohan pojat miettinyt minkähän takia monesti käytetään kahta turboa, ettei moottorina olisi vaan V-tyyppinen konstruktio? Rivimoottori onnistuu helpommin yhdelläkin turbolla. Kyseinen ratkaisu ei ole siis välttämättä mitään Hi-tec'ia, vaan käytännön sanelema juttu!
- Bi-seksuaali
Nii ja mää ostin RS4:sen. Sit mää liimasin takakonttii RS4 tarran ja takaritilän. Puken pää o tehty ilmastointiiputkesta jonka halkasija on 56cm! Ilmastointikauppias sano et se o parempi ku Simons.
- Killisilmä
Tai siis isini osti/ostaa uuven AUDIN. Mahtavan nopeen ja alavääntö semmosen. Kyllä sitten passaaa leuhottaa. En tosin tiijä, että miten tämä liittyy aiheeseen. Muutta kuitenkin...
- pena
oot sie aika epeli! jos siulla ois tommoinen peli et sie täällä siitä huutelisi! suosittelisin että käyt kävelyllä luonnonhelmassa ja otat vähä happee!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663