Eli kyseessä on Pyhä p€^#u niminen puku joka esittää pinppiä johon setapomo aikoo pukeutua.
Persu aikoo laittaa itsellensä rynnäkkökiväärin näköiset korut.
Voi pyhänsylvi.Onneksi moni veteraanien sukupolvi välttyi näkemästä tätä itsenäisyyspäivän alennustilaa.
Linnan juhlilla pukeudutaan nyt pinppi asuun
37
393
Vastaukset
- Anonyymi
Iltasanomissa tämä juttu valitettavasti
- Anonyymi
Moniko lieksalainen pukeutuu huomenna cicceliksi?
- Anonyymi
Persu on persu vaikka voissa paistettaisi.
Ja Simulalta en yhtään ihmettele rynkkyä koruna.
Koru yhtä mauton kun henkilö itse.
🤣🤣🤣💩💩💩 - Anonyymi
Kyllä on mauton rätti tuo lörtsä puku.
Kuinka voi edes ajatella vetää tuota rättiä päälle.
Mauttomuuden huippu.- Anonyymi
Työtön vasuriluuseri menee verkkareissa ja vanhassa puserossa juhliin, kädessään tyhjä Pirkka olut laatikko, jos saisi jotain ruokaa sieltä ruokapöydästä rosvottua siihen laatikkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtön vasuriluuseri menee verkkareissa ja vanhassa puserossa juhliin, kädessään tyhjä Pirkka olut laatikko, jos saisi jotain ruokaa sieltä ruokapöydästä rosvottua siihen laatikkoon.
Ja höpöt sinulle persu.
- Anonyymi
Vieläkö me ihmettelemme yhteiskuntamme tilaa kun eduskunnassa on tuollaista porukkaa.
Kyllä on äänestäjät menneet männikköön kun äänestävät pimppi puku ja rynkky ämmiä.- Anonyymi
Siinä frakki frakkia hinkkaa, kun persuherrat kiitävät Linnan parketilla.
- Anonyymi
otahhan lääkkeesi
- Anonyymi
Kyllä tässä lääkkeitä tarvitseekin kohta. Huominen kuuluu veteraaneille ja lotille ja Suomen jälleenrakentajille eikä kellekään narsisteille jotka haluaa ylistää pinppiään noita toosia on varmasti maailmanhistoriassa nähty aiheen käsittely kuuluu ilotaloon eikä presidentin linnaan
- Anonyymi
Minä menen juhliin furryna 🐺
- Anonyymi
Olet varmasti vieraista normaalimmasta päästä
- Anonyymi
Saapuneeko juhliin myös kaarisilta 🤔
- Anonyymi
Ällöttävä kuva Darrasta, muka seksikäs byäääää
- Anonyymi
Fatim Diarhea pukeutuu rasvaan 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee siis nakuna? EN HALUA NÄHDÄ SITÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkyturpa tulee lastenhuoneen transuna.
- Anonyymi
Julkisuutta hinnalla millä hyvänsä...?
- Anonyymi
Minä lasken alleni ja päästän bierun linnanjuhlissa! 🙋♂️
Sitten juon boolia ja menen banemaan pimuja vessaan paljaalla!- Anonyymi
Energinen ja dynaaminen suunitelma ☝️ Miten varmistat, että suoli sitten varmasti toimii riittävän ponnekaasti?
- Anonyymi
Osoittaa seta-sakin aivotoimintaa, jota ei ole.
- Anonyymi
En arvosta stupidoa yhtään pressana kun antaa häpäistä tällä tavalla itsenäisyyspäivän. Jos joku miesvieras laittaisi päähänsä tomaatti terckahatun niin kyllä olisi huutaminen mutta seta saa pukeutua pinpiksi.
- Anonyymi
Mielestäni rynnäkkökivääreille ja p*lluille voisi laittaa porttikiellon juhliin.
menköön vaikka mäkkäriin tai johonkin håmobaariin juhlimaan.- Anonyymi
MITÄ eikö naiset sitten saa tulla lainkaan? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITÄ eikö naiset sitten saa tulla lainkaan? 🤔
Saa tulla, mutta pinppi pitää jättää kotiin.
- Anonyymi
Pölöjä, miksi menit kertomaan! Nyt ne tutkii mun ahnuksen (mikä olisi kyllä ihanaa) enkä saa asetta saliin!
t vornaattori - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa tulla, mutta pinppi pitää jättää kotiin.
Nyt sattui muualle, kuin leukaan. https://www.youtube.com/shorts/GVvK9ht9H04
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölöjä, miksi menit kertomaan! Nyt ne tutkii mun ahnuksen (mikä olisi kyllä ihanaa) enkä saa asetta saliin!
t vornaattoriAnteeksi, en tullut ajateleeksi. No, keksit jonkun toisen jemman van.
- Anonyymi
Nyt puhut asiaa. Hävetkää
- Anonyymi
Miten vakavalla naamalla selostaja sanoo ja tässä tulee setatyyppi joka on pukeutunut Pyhä pillu asuun
- Anonyymi
Tai kun vornanen tulee... ja sieltä saapuu teinien vokottelija pyssysankari Vornaattori 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kun vornanen tulee... ja sieltä saapuu teinien vokottelija pyssysankari Vornaattori 😂
Eduskunnan Tex Willer
- Anonyymi
Minäkin haluan ympärilleni pinpin...! 🙋♂️
- Anonyymi
Olen täysin valmis linnaan 🙋♂️🐺
- Anonyymi
Tuohan on seksuaalista ahdistelua kun pukeudutaan sukuelimeksi ei mieskään saisi pukeutua cicceliksi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192537Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään321497Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581223Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981172- 41936
- 42907
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175743- 58723
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90692Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh56651