Olethan sä, nyt ei kannata
Et kai ole jo rakastunut?
30
442
Vastaukset
- Anonyymi
Olen. Voi hyvänen aika. Miksi ei kannata?
- Anonyymi
Rakkaus aina kannattaa🥰
- Anonyymi
Rakkaus on ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on ihanaa
Best
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Best
🙂🙂
- Anonyymi
No ei varattuna tai varattuun kyllä koskaan kannata, että sellaisiin aina automaattisesti ohi.
- Anonyymi
Ei ole varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole varattu.
No miksei sitten kannata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksei sitten kannata?
Sitähän minä just kysyin 🙃
- Anonyymi
No olenhan mä, kysyppä joku toinen 🙃 Uniakin nähnyt sinusta usein 🫠
- Anonyymi
Rakkaus on kauneinta aikaa ihmisen elämässä. On ihanaa odottaa kohtaavansa hänet joka tuon tunteen saa aikaiseksi. Mutta jos se tuntuu siinä hetkessä mahdottomalta, silloin täytyy osata nauttia vain niistä pienistä ilon hetkistä joita hänen söpö olemuksensa saa aikaiseksi. 🩷 🩷 🩷
https://www.youtube.com/watch?v=SbSAmB3Y_u0&list=RDSbSAmB3Y_u0&start_radio=1- Anonyymi
Olispa ees jotain pieniä onnen tai ilon hetkiä, sekä syy odottaa enää mitään.
Edes jotain nauttimista elämässä.
- Anonyymi
Heh, se vaihe oli jo yli vuosi sitten.
- Anonyymi
Mäki oon rakastunut! Vai onko tämä jo rakkautta
- Anonyymi
Miksi ja kenen ei kannattaisi olla rakastunut? Entä keneen ei kannattaisi?
Se että rakastan ei tarkoita automaattisesti
sitä että olen rakastunut. - Anonyymi
en ole rakastunut.
- Anonyymi
En enää.
- Anonyymi
Olen joo
- Anonyymi
Rakasta, kärsi ja unhoita, se on määräys kohtalon. Rakasta, kärsi ja unhoita, lyhyt tuokio onni on...
- Anonyymi
Sivupointtina että kun oikeasti rakastuu niin unohtaminen on lähestulkoon mahdotonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivupointtina että kun oikeasti rakastuu niin unohtaminen on lähestulkoon mahdotonta
Ai lähestulkoon mahdotonta?
Ainakin mun on täysin mahdotonta unohtaa.
Kaikki vaan sanoo aina muille:
mee eteenpäin,
jatka omaa elämääsi,
nauti pienistäkin asioista ja hetkistä,
tee jotakin kivaa mistä tykkäät..
En mä ainakaan pysty.
Sanovat että se ei ollut tarkoitettu sulle,
se joku tulee vielä vastaan....
Tapaile ja nauti ajasta muiden kanssa.
En mä kyllä ainakaan pysty tapailla ketään uutta,
ihan jo senkin takia ettei se oo oikein eikä reilua
sille jollekin uudelle.
(sivusta) - Anonyymi
Olis saanut edes sen lyhyen onnen tuokion.
Ei ole reilua tuntea näin,
kaivata ja kärsiä vaan ikuisesti
ilman sitä onnen ja ilon hetkeä toisen kanssa.
Jäi vaan ikävä, suru ja rikotut unelmat ja sydän.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai lähestulkoon mahdotonta?
Ainakin mun on täysin mahdotonta unohtaa.
Kaikki vaan sanoo aina muille:
mee eteenpäin,
jatka omaa elämääsi,
nauti pienistäkin asioista ja hetkistä,
tee jotakin kivaa mistä tykkäät..
En mä ainakaan pysty.
Sanovat että se ei ollut tarkoitettu sulle,
se joku tulee vielä vastaan....
Tapaile ja nauti ajasta muiden kanssa.
En mä kyllä ainakaan pysty tapailla ketään uutta,
ihan jo senkin takia ettei se oo oikein eikä reilua
sille jollekin uudelle.
(sivusta)Täysin totta
- Anonyymi
Mä oon rakastunut, mut tajusin jotakin siitä tunteesta, itsestäni ja hänestä. Ja koska joku kysyy kuitenkin, että mitä, mä kerron. Mä tajusin, että se on vain tunne. Ja se ei tarkoita vielä mitään, niin hyvässä kuin pahassakin. Tää ei sido mua eikä häntäkään mihinkään.
- Anonyymi
Omien tunteiden kontrollointi on asia minkä vain jotkut osaa. Vaikka ne alitajuisesti ohjaakin, myöntää sen itselleen tai ei.
- Anonyymi
Mutta ei sen pitäisi tuntua surkealta. Se tuntuu surkealta koska tunteiden kohde ei ole vierelläni. sivusta
- Anonyymi
Rakkaus joskus ottaa koville. Se kaipaus ja hyvänolon tunne vaatii joskus paljonkin. Itse kävin todella lähellä tilaa, etten kirjoittaisi enää täällä. Päätin, etten periksi anna ja taistelin itseni henkiin ja kirjoille. Selvisi mikä on suurin voima mikä ihmistä ohjaa... sillä voimalla on niin iso vaikutus kaikkeen...Rakkaus
- Anonyymi
Wau. sivusta
- Anonyymi
Maailma olisi upea paikka kaikille, jos jokainen kokisi rakkautta vastavuoroisesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1598338Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu963984- 1143872
- 553353
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint412680- 531844
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d23581775Yliajo Heinolassa
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi431751Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras111651Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201481