Olisiko aika jättää hyvästit nasuhousuille.Ette usko mutta nasuhousujen kirous lepää joukkueen yllä.
Kärpät on rautaa
14
276
Vastaukset
- Anonyymi
Eilenkin hyökkäys onnistui mutta puolustus vuoti
- Anonyymi
Nolla maalia?
- Anonyymi
Ihmettelen tuota tiedotusvälineiden hypetystä kärppien materiaalista vaikka se todellisuudessa ei ole niin kummoinen.
- Anonyymi
Johto voisi aloittaa selkärangan kasvattamisen heivaamalla nasuhousut historiaan.
- Anonyymi
Kyllä kärppien kannattaisi lopettaa tuo kiekkotouhu kokonaan ja keskittyä bisneksien laajentamiseen.Kiekkoilu vaan syö rahaa
- Anonyymi
Kiekkoilu on menettänyt kiinnostavuuttaan kuten moni muukin laji.Ihmeen paljon vieläkin käy yleisöä vaikka halvalla näkee sohvaltakin.Toivotaan "nasuhousuille" parempaa loppukautta.
- Anonyymi
Pitäkää vaan Nasuhousut jalassa eihän tästä sarjasta kukaan tipu
- Anonyymi
Eikä mikään estä nasuhousuilla pelaamista divarissakaan.
- Anonyymi
Uskokaa nyt Virkkunen ja kumppanit.Karma kostaa nasuhousut.
- Anonyymi00010
Ei ne usko ennenkuin on liian myöhäistä.Eivätkä sittenkään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ne usko ennenkuin on liian myöhäistä.Eivätkä sittenkään.
Tänään tulee turpiin ja se on laulun loppu.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tänään tulee turpiin ja se on laulun loppu.
Minkä laulun?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minkä laulun?
Ateenalaisten laulun!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ateenalaisten laulun!
🎼Kaunis on kuolla, kun joukkosi eessä urhona kaadut,
Taistellen puolesta maas, puolesta heimosikin.
Hehkuvin mielin puoltaan nouse syntymämaatas,
Riemuiten lastesi vuoks uhriksi henkesi suo!
Eespäin voittohon siis, te sankarit vahvat ja nuoret!
Väistymys mielestä pois! Pelvosta tunnetta ei.🎶🎶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656232Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932806Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am421508Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23938- 21913
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122913- 66912