Olen jo pitkään himoinnut leskianoppiani, olen sen suoraan sille sanonutkin kuinka haluisin pitää sitä hyvänä ja että olen aivan nuoresta pojasta alkaen halunnut anoppia, kuinka usein kuvittelen kun nussin tytärtään että se on anoppi, on anoppikin sanonut että haluisi vävyä mutta että olisi niin väärin pettää tytärtään, niin olemme vain fantasoineet ja kosketelleet salaa, usein jättää juuri päällä olleita pikkuhousuja ym. vävylle tuoksuteltavaksi ja usein spermaakin ne salaa, anoppikin on sanonut että masturboi minusta ja saa orkkuja, ihana tiukka ja itsepäinen anoppi, vielä yritän jos saisin siltä lovea❣️
Itsepäinen anoppi
7
571
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla kävi niin että , anopin jäätyä leskeksi vaimoni halusi että pidä huolta myös hänen äitistään. Hän ei halunnut ulkopuolista vatkaajaa jakamaan äitiään.
Tätä jatkuikin yli 25v. ja aika oli antoisaa. Ei tavinnut enää ylimääräisiä ajatuksia seksin suhteen. Nyt aika jättänyt anopistakin .- Anonyymi
Varmaan oli mieluinen homma, epäilen kyllä että minunkin vaimo epäilee että jotain sutinaa meillä on anopin kanssa kun niin mielellään menen aina anoppia moikkaamaan ja kun saunotaan niin yritämme saada edes vähän aikaa olla kahdestaan niin että voimme edes salaa vilautella toisillemme mitä kyllä teemmekin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan oli mieluinen homma, epäilen kyllä että minunkin vaimo epäilee että jotain sutinaa meillä on anopin kanssa kun niin mielellään menen aina anoppia moikkaamaan ja kun saunotaan niin yritämme saada edes vähän aikaa olla kahdestaan niin että voimme edes salaa vilautella toisillemme mitä kyllä teemmekin :)
Tänään leskianoppini saunasta tulessaan vilautti ihanaa vanhan naisen karvaista pilluaan salaa kun istui nojatuoliinsa mihin minulla oli hyvät näkymät...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään leskianoppini saunasta tulessaan vilautti ihanaa vanhan naisen karvaista pilluaan salaa kun istui nojatuoliinsa mihin minulla oli hyvät näkymät...
Mee hevon vittuun jauhamaan paskaa satusetä
- Anonyymi
Spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
- Anonyymi
Taas tuli "Lääkäri" Kaikkonen seuraamaan ja antamaan lääkintä ohjeita 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuli "Lääkäri" Kaikkonen seuraamaan ja antamaan lääkintä ohjeita 😂
Kertoo itse tuulitunneli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2516470Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1986014Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai235568Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1254328Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1513568Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313375HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok283076Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2822552Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan172540- 1392385