Olipa kerran eräs PAHA VL-JUORUAKKA!

Vaikka aloitin näin, niin kysymyksessä on tosi asia,-eikä satu!

Tämä mainitsemani vl-juoruakka omisti television, joka oli reilusti piti pirttinsä nurkassa ja hän todella katsoi sitä toosaansa ( televisiota toim huom). Mutta toisten television katsomisista hän piti tarkkaan syntilistaa ja varsinkin salatelevisioiden pitäjien suhteen hän oli armoton ilmiantaja.

HÄNELLÄ OLI KUITENKIN TELEVISIONSA PITOON

SRK,n LUPA-JA SIUNAUS!!!

Hoitokokousinkvisiitio tarvitsee tuollaisia juoruakkoja-munilla tai ilman, että joku television omistaminen-ja katsominen katsottiin "ansioiden" tähden läpi sormien.

Eikä hän ollut ainoa laatuaan! Jos joku tunnisti mainitsemani naisen, -niin älä tuo nimeä näkyviin. Pelkkä etunimi riittää!

68

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli leena

• Mainittakoon ,että tuo em nainen oli hyvin varakas, melko varmasti miljonääri kuollessaan. Olihan hän pihi kuin "ketun täi"!
      Ei liene sattumaa että hän sai armon! ?

Varmaa on ettei SRK anna selvitystä tuostakin poikkeusluvasta.
      Tuskin selitystäkään!

• Anonyymi

No minä annan selityksen jos vaikka epä uskoneen kiroilee uskovaisten seurassa se on ihan ok uskovainen on jopa kotonaan kiroilevien epä uskosten kanssa mutta jos vaikka vihjaat jotakin uskonnollisesta taustastasi ne heti tarttuu kiroilun kiinni kyseinen nainen oli niin ikään kiroilija mutta kun sen kanssa ei puhuttu uskon asioista kiroilua siedettiin ja vellut olivat kuin kotonaan kun se kiroilu mutta kun kiroilu lakkasi heti ajateltiin et se tuli uskoon ja oltais pidetty hoito kokous sen telkkarista

• Anonyymi kirjoitti:

No minä annan selityksen jos vaikka epä uskoneen kiroilee uskovaisten seurassa se on ihan ok uskovainen on jopa kotonaan kiroilevien epä uskosten kanssa mutta jos vaikka vihjaat jotakin uskonnollisesta taustastasi ne heti tarttuu kiroilun kiinni kyseinen nainen oli niin ikään kiroilija mutta kun sen kanssa ei puhuttu uskon asioista kiroilua siedettiin ja vellut olivat kuin kotonaan kun se kiroilu mutta kun kiroilu lakkasi heti ajateltiin et se tuli uskoon ja oltais pidetty hoito kokous sen telkkarista

Kuka ymmärsi? kertokoot minullekin tuon suomeksi!

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Kuka ymmärsi? kertokoot minullekin tuon suomeksi!

niin tuota minä sanoin että jeesus tulee ja pelastaa jos siihen uskoo ymmärsitkö

• Pieni vinkkki:Tuo aloituksessa mainitsemani nainen oli Vanhapiika ja ilmeisen katkeroitunut.

Mottona hänellä lienee ollut:"Kun minulla ei ole kivaa, niin pidän huolen siitä ettei muillakaan ole"

Onneksi monet vl-tytöt ovat älynneet ottaa miehen lahkon ulkopuolelta, ettei tule lisää katkeruuden myrkyttämiä pahantahdonlähettiläitä.

• Anonyymi

Pieni vinkkki:Tuo aloituksessa mainitsemani nainen oli Vanhapiika ja ilmeisen katkeroitunut.

Mottona hänellä lienee ollut:"Kun minulla ei ole kivaa, niin pidän huolen siitä ettei muillakaan ole"

Onneksi monet vl-tytöt ovat älynneet ottaa miehen lahkon ulkopuolelta, ettei tule lisää katkeruuden myrkyttämiä pahantahdonlähettiläitä.

saa varmasti sätkyn kun uskosta osaston viaton neitonen lähestyy nuorta uskovaa miestä menee hampaat kurkkuun ja alkaa änkyttämään ja saa sydän halvauksen ja kaiken päälle kun enkelit tulevat noutamaan tuon känttyrän niin siltä tulee kauhun huuto ja sammakoita suusta

• Anonyymi

Pieni vinkkki:Tuo aloituksessa mainitsemani nainen oli Vanhapiika ja ilmeisen katkeroitunut.

Surullista, että vl-liikkeessä on niin paljon yksinäisiä naisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin on, mutta kaikkein viimemmäksi he haluavat surkuttelua-ja säälittelyä osakseen.

Olen visusti koittanut olla käsittelemättä aihetta "vl-vanhapiika",
        Koska tuo nimitys on esineellistävä-ja ihmisarvoa loukkaava- ja liiaksi ihmisen yksityisyyteen menevä.

Kuitenkin aloituksen aiheen ,se kuuluisa "konteksti",vaatii sanomaan asian niin kuin se on.

Korostan: -Minä en halveksi yksinäistä vl-naisia-ja miehiä

Yksinäisten vl-naisten "vika",yleensä on liika fiksuus ja parempi olla yksin kuin ottaa bimbo mieheksi! Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on tosi surullista kunpa he saisivat parannuksen armon ja alkaisivat kattelemaan miehiä vähän meikkiä korvikset korkkarit tiukat farkut tykö istuva paita pieniv aukko vähän flirttiä niin alkaa miehiä kaatumaan ja pieni sävy tukkaan

• Anonyymi

Niin on, mutta kaikkein viimemmäksi he haluavat surkuttelua-ja säälittelyä osakseen.

Olen visusti koittanut olla käsittelemättä aihetta "vl-vanhapiika",
        Koska tuo nimitys on esineellistävä-ja ihmisarvoa loukkaava- ja liiaksi ihmisen yksityisyyteen menevä.

Kuitenkin aloituksen aiheen ,se kuuluisa "konteksti",vaatii sanomaan asian niin kuin se on.

Korostan: -Minä en halveksi yksinäistä vl-naisia-ja miehiä

Yksinäisten vl-naisten "vika",yleensä on liika fiksuus ja parempi olla yksin kuin ottaa bimbo mieheksi! Aamen!

""Niin on, mutta kaikkein viimemmäksi he haluavat surkuttelua-ja säälittelyä osakseen.""

On se surullista, kun on menettänyt SRK:n syntilistan takia miehen ja lapset. Ne ovat niin suuria asioita, joita ei voi rahassa mitata ja sen takia voi katkeroitua, mikä on aivan ymmärrettävää.
        Se, että katkeroituu ja alkaa puhumaan pahaa ihmisistä, niin jotakin tyydytystä siitä saa, koska tiedän itsekin yksinäisiä vl-naisia, jotka puhuvat pahaa ihmisistä. Onhan se totta, että ihmisille sattuu ja tapahtuu, huonojakin asioita, mutta miksi jotkut haluavat levittää niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Niin on, mutta kaikkein viimemmäksi he haluavat surkuttelua-ja säälittelyä osakseen.""

On se surullista, kun on menettänyt SRK:n syntilistan takia miehen ja lapset. Ne ovat niin suuria asioita, joita ei voi rahassa mitata ja sen takia voi katkeroitua, mikä on aivan ymmärrettävää.
        Se, että katkeroituu ja alkaa puhumaan pahaa ihmisistä, niin jotakin tyydytystä siitä saa, koska tiedän itsekin yksinäisiä vl-naisia, jotka puhuvat pahaa ihmisistä. Onhan se totta, että ihmisille sattuu ja tapahtuu, huonojakin asioita, mutta miksi jotkut haluavat levittää niitä.

niin musta on kiva kun ruttu naamasia muijia on ryllä niitten hapan ilme tuottaa tyydytystä kun eivät mua saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin musta on kiva kun ruttu naamasia muijia on ryllä niitten hapan ilme tuottaa tyydytystä kun eivät mua saa

mut näin tosi kauniin tytön kahvi pöydässä se oli varmaan mulle varattu kauniit hiukset ja pieni nykerö nenä se oli varmaan faaraon tyttärille sukua varmasti ryn kauneimpia tyttöjä kaino hymy ja luulenpa että mulla on hyvät mahkut sen suhteen olenhan niin komea uros naisia alkaa yleensä ujostuttaa kun katson silmiin tämä oli selvä tapaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut näin tosi kauniin tytön kahvi pöydässä se oli varmaan mulle varattu kauniit hiukset ja pieni nykerö nenä se oli varmaan faaraon tyttärille sukua varmasti ryn kauneimpia tyttöjä kaino hymy ja luulenpa että mulla on hyvät mahkut sen suhteen olenhan niin komea uros naisia alkaa yleensä ujostuttaa kun katson silmiin tämä oli selvä tapaus

Kukkona tunkiolla, onhan siinä mukava olla, kanaparvi liehittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla on tosi paljon vientiä ryllä siksi pidän matalaa profiilia yritän olla vaatimaton ettei mua huomattas yleensä se tuottaa tulosta ja innokkaimmat kerääntyy pöydän ympärille mut saan yleensä olla rauhassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkona tunkiolla, onhan siinä mukava olla, kanaparvi liehittelee.

on kun vähän komentelen niitä ne on polvillaan mun edessä viini rypäleitä kannetaan suuhun ja niillä on kova kisa kuka mut saa yleensä kuningatar on se joka ei edes vilkase ja miehinen itse tunto kokee kolauksen ja sen jälkeen alkaa armoton ryyppy putki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on kun vähän komentelen niitä ne on polvillaan mun edessä viini rypäleitä kannetaan suuhun ja niillä on kova kisa kuka mut saa yleensä kuningatar on se joka ei edes vilkase ja miehinen itse tunto kokee kolauksen ja sen jälkeen alkaa armoton ryyppy putki

sit muistan yht äkkiä sen jolla oli iloiset silmät ja mua alkaa hymyilyttää ja tulee taas voiton varma olo et me ollaan vielä jäljellä ja taas onni hymyilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sit muistan yht äkkiä sen jolla oli iloiset silmät ja mua alkaa hymyilyttää ja tulee taas voiton varma olo et me ollaan vielä jäljellä ja taas onni hymyilee

sit näen sen surullisen ilmeen ja mua alkaa kamalasti itkettää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sit näen sen surullisen ilmeen ja mua alkaa kamalasti itkettää

todellisuudessa mahdoton tutustuakaan kehenkään

• Anonyymi kirjoitti:

niin tuota minä sanoin että jeesus tulee ja pelastaa jos siihen uskoo ymmärsitkö

Ymmärrätkö itse,-vai onko sinulla luulousko?

• Anonyymi kirjoitti:

saa varmasti sätkyn kun uskosta osaston viaton neitonen lähestyy nuorta uskovaa miestä menee hampaat kurkkuun ja alkaa änkyttämään ja saa sydän halvauksen ja kaiken päälle kun enkelit tulevat noutamaan tuon känttyrän niin siltä tulee kauhun huuto ja sammakoita suusta

Otan osaa 😬

• Anonyymi kirjoitti:

se on tosi surullista kunpa he saisivat parannuksen armon ja alkaisivat kattelemaan miehiä vähän meikkiä korvikset korkkarit tiukat farkut tykö istuva paita pieniv aukko vähän flirttiä niin alkaa miehiä kaatumaan ja pieni sävy tukkaan

Te yksinäiset vl-naiset:Pyydän anteeksi tuon Tollon puolesta, kun hän ei älyä,-eikä osaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat viisaasti!

• Anonyymi kirjoitti:

Häpeä!

• Anonyymi kirjoitti:

mulla on tosi paljon vientiä ryllä siksi pidän matalaa profiilia yritän olla vaatimaton ettei mua huomattas yleensä se tuottaa tulosta ja innokkaimmat kerääntyy pöydän ympärille mut saan yleensä olla rauhassa

Tuskin olet nähnytkään rykyä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ryhdy kirjailijaksi!

• Anonyymi kirjoitti:

todellisuudessa mahdoton tutustuakaan kehenkään

Totta, Rauhanyhdistyksen tilaisuuksissa subiksia lukuunottamatta, on mahdotonta tutustua kenenkään. On niin paljon pahansuopaisia katselijoita!

• Anonyymi

Tuskin olet nähnytkään rykyä!

rynnäkkö kivääri oli mulla armeijassa ja väärissä käsissä sillä saa pahaa aikaan esim saalem voi päästä hengestään

• Anonyymi

sitä paitsi taiteellinen kielen ilmaisu on korvia huumaavaa panettelua johon sun kyvyt ei riitä

• Anonyymi

Missä asian kiisyäjät luuraavat?

• Anonyymi

kiistän kaiken

• Anonyymi

Vai oliko se raitti?

• Anonyymi

Matti se on,, ei kuitenkaan Vanhanen.

Juoruilu tietenkin paha synti, kuten herjaaminen ja sodan lietsominen.

• SaaleminPastori-ko

Tuota noin aloituksen nsisellakin oli munat,-mutta sarjoissa!
        Vl-liikkeelle juoruilu on ja on ollut liima-ja laasti!
        Pahanvaltakunnan tiilet eivät pysy koossa kuin pahan laastilla.

Sitä et saa Rautakaupoista, vaan Rauhanyhdistyksiltä!

• Anonyymi

Tuota noin aloituksen nsisellakin oli munat,-mutta sarjoissa!
        Vl-liikkeelle juoruilu on ja on ollut liima-ja laasti!
        Pahanvaltakunnan tiilet eivät pysy koossa kuin pahan laastilla.

Sitä et saa Rautakaupoista, vaan Rauhanyhdistyksiltä!

juoruilu on elämän kantava voima sillä pysyy seksi halut tyydytettynä ja mieli virkeänä

• Anonyymi

Ehkä myös saattoi olla Juha. Ainakin valehteli, mutta ei aivan armoton ollut herjaamaan eikä siihen syntiin niin kovin syyllistynyt eikä siinä synnissä koko ajan rypenyt. Joskaan ei se aivan pahin synti ole mitä voi olla, vaan voi sitä kannattaa pahempiakin asioita joissa ihmisen terveys ja. henki on uhattuna eikä edes vietä siitä sapattia.

Mutta minkäs synnille voi, syntiset saastukoon edelleen kuten sana sanoo, ei sitä saa kitkettyä pois, vaan lopussa sitten korjataan sato.

• Anonyymi

älä sano saastaiseksi mikä on puhdasta

• Anonyymi

Ja paha tehköön enemmän pahaa, ja tyhmä tyhmyyttä, ja vanhurskas vanhurskautta, ja pyhät pyhitetään

• Meijän kylällä oli tippa iita lesta juoru akka joka ravas kylillä taloisa kattoo astoninperettä ym sillosia sarjoja. 📺Tekopyhä hurskastelija ei omistanna ite töllötintä kun se on niille lumumpalaisille syntijä.
      🔥📺👹🔥

• Anonyymi

Juoruakka on kuvaava sana monista palstan vl:ten panetteluun erikoistuneista kirjoittajista riippumatta lahkeiden lukumäärästä.

• Anonyymi

Olen kuullut seuroissa tämmöisen tarinan juoruamisesta.
        Tarina kertoo, että oli vanha vl- nainen, jota sanottiin juorujen pesäksi ja se tarkoitti sitä, ettei se lähtenyt kertomaan eteenpäin juoruja, joita kuuli.
        Tuli vaan mieleen, miksi hän yleensä kuunteli juoruja, hänen olisi pitänyt sanoa, että en kuuntele juoruja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarina kertoo, että oli vanha vl- nainen, jota sanottiin juorujen pesäksi ja se tarkoitti sitä, ettei se lähtenyt kertomaan eteenpäin juoruja, joita kuuli.
        Tuli vaan mieleen, miksi hän yleensä kuunteli juoruja, hänen olisi pitänyt sanoa, että en kuuntele juoruja.

Ei se välttämättä ole juorun nälkäisyyttä (joillain voi ollakin), koska etukäteen ei voi tietää, jutteleeko toinen säästä vai keksiikö juorun Einarin naisesta. Eleitä voi seurailla, juorukelloilla on usein jotain pahanilkistä ilmeissä jo heidän aloittaessa vesi kielellä kertomaan. Siinä vaiheessa voi jo vaihtaa keskustelunaihetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se välttämättä ole juorun nälkäisyyttä (joillain voi ollakin), koska etukäteen ei voi tietää, jutteleeko toinen säästä vai keksiikö juorun Einarin naisesta. Eleitä voi seurailla, juorukelloilla on usein jotain pahanilkistä ilmeissä jo heidän aloittaessa vesi kielellä kertomaan. Siinä vaiheessa voi jo vaihtaa keskustelunaihetta.

"Siinä vaiheessa voi jo vaihtaa keskustelunaihetta."

...Tai sanoa, että minun täytyy nyt mennä - velvollisuudet odottavat. Yleensä pienillä paikkakunnilla suuriääniset juoruilijat tunnetaan eikä niiden kanssa kannata jäädä keskustelemaam.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Einarin naisista! Kirjoita oikein! !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tämä vanha vl-nainen toimi väärin, hänen olisi pitänyt sanoa, ettei halua kuulla juoruja, silloin juorukellot eivät olisi menneet hänen luo juoruamaan.
        Jos vaan hiljaa kuuntelee, kun toisista puhutaan pahaa, osallistuu pahan puhumiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tämä vanha vl-nainen toimi väärin, hänen olisi pitänyt sanoa, ettei halua kuulla juoruja, silloin juorukellot eivät olisi menneet hänen luo juoruamaan.
        Jos vaan hiljaa kuuntelee, kun toisista puhutaan pahaa, osallistuu pahan puhumiseen.

Onneksi sinulla ei sitten ole juuri mitään kokemusta juorukellojen kanssa. Tässä vähän kokemusperäistä tietoa. Sanomalla juoruilijalle, että ei halua kuulla juoruja ja /tai viimeiseen asti yrittää hienotunteisesti karttaa tällaisen seuraa, on seurauksena se, että omiin korviin kantautuu juuri tämän tungettelijan "paskapuheet" ihan itsestä/karttelijasta. Juoruilijahan ei tarvi tietoa, vaan kaikki puheet on hänen oman mielikuvituksensa tuotetta. Totuushan on, että tämä ihmisryhmä saattaa näytellä suosittua ja tukkii ystäväksi vain siksi, että saisi seuraavsksi kertoa kuulumiset omine lisineen eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Juorun pesä" esiintyy toisinaan saarnoissa, liekö todellinen vai fiktiivinen henkilö. Tarina ei kerro, paljonko juorun pesä niitä juoruja kuunteli tai joutui kuuntelemaan tai että yrittikö hän oikaista, ettei noin sovi puhua toisista. Tarina kertoo vain, ettei yksikään juoru lähtenyt pesästä eteenpäin, vaan jäi pesään ikiajoiksi. Juorun pesä kuulostaa äkkiseltään juorukellolta, mutta opetus on juuri toisin päin: vaikka itse joutuisit kuulemaan pahantahtoisen juorun toisesta, älä itse levitä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Juorun pesä" esiintyy toisinaan saarnoissa, liekö todellinen vai fiktiivinen henkilö. Tarina ei kerro, paljonko juorun pesä niitä juoruja kuunteli tai joutui kuuntelemaan tai että yrittikö hän oikaista, ettei noin sovi puhua toisista. Tarina kertoo vain, ettei yksikään juoru lähtenyt pesästä eteenpäin, vaan jäi pesään ikiajoiksi. Juorun pesä kuulostaa äkkiseltään juorukellolta, mutta opetus on juuri toisin päin: vaikka itse joutuisit kuulemaan pahantahtoisen juorun toisesta, älä itse levitä sitä.

Tarinan tarkoitus on varmaan ollut hyvä, mutta minusta tässäkin kannattaa vaan suoraan puhua siitä, miten paljon puhutaan pahaa ihmisistä, ettei se ole oikein. SE ON SYNTIÄ!!!

Puheessa pitää vielä sanoa, kun puhuu pahaa ihmisestä, se on syntiä lähimmäistä kohtaan ja siitä pitää mennä tekemään parannus sille ihmiselle, josta on pahaa puhunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä "juorujen pesä" -vertaus on kyllä niin huono.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta vl-hoitomiehet vaativat kuulla juoruja, koska koko hoitokokousinkvisitio seisoi niitten varassa ,CIA-rahojen ohella!

• Anonyymi kirjoitti:

Voe einari!

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi sinulla ei sitten ole juuri mitään kokemusta juorukellojen kanssa. Tässä vähän kokemusperäistä tietoa. Sanomalla juoruilijalle, että ei halua kuulla juoruja ja /tai viimeiseen asti yrittää hienotunteisesti karttaa tällaisen seuraa, on seurauksena se, että omiin korviin kantautuu juuri tämän tungettelijan "paskapuheet" ihan itsestä/karttelijasta. Juoruilijahan ei tarvi tietoa, vaan kaikki puheet on hänen oman mielikuvituksensa tuotetta. Totuushan on, että tämä ihmisryhmä saattaa näytellä suosittua ja tukkii ystäväksi vain siksi, että saisi seuraavsksi kertoa kuulumiset omine lisineen eteenpäin.

Olet viisas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juoruilija pönkittää omaa egoaan ja kun ei halua kuunnella juoruja se levittää kuulijastaan perättömiä juoruja että on huolissaan kjn sillä ei ole teslaa ja kohteelleen sanoo että köyhät kyykkyyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juoruilija pönkittää omaa egoaan ja kun ei halua kuunnella juoruja se levittää kuulijastaan perättömiä juoruja että on huolissaan kjn sillä ei ole teslaa ja kohteelleen sanoo että köyhät kyykkyyn

kun siitä mainitsee siitä se pitää mykkä koulua ja saa kohteen naurun alaiseksi ja lesta ukot nauraa rivissä

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14366502/quotlahimmainen-ja-puheemmequot--alustus

"Jäi mieleen kohta "Mutta vielä tarkeämmäksi asiaksi Luther nostaa ne muut kielien synnit, joilla lähimmäistä voidaan loukata ja vanhingoittaa, panetella ja mustamaalata. Hän vertaa lähimmäisestään takanapäin pahaa puhuvia loassa kelluviin sikoihin. Näin lähimmäiseltä "kunnia ja hyvä nimi riistetään nopeasti, mutta niiden takaisin saaminen käy hitaasti"."

• Kaikkein eniten pahaa aikaansaavat juoruakat on ja ovat olleet velluissa ja kommunisteissa.

Tiedän heti kättelyssä 2 molemmista.

• Korjaan 3 . .

• Vai ovatko he vellut lulumpalaisia nykyään?😅
        Tuosta nimestä Demokratesille pojot!

• Anonyymi

Kun puhuu toisista pahaa, sillä tavalla voi nostaa itsensä heidän yläpuolelle.

• Anonyymi

Lervoissa ja vasemmistossa oikein löyhkää tietynlainen kaikkivoipasuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lervoissa ja vasemmistossa oikein löyhkää tietynlainen kaikkivoipasuus.

-Kommunisteilla ainakin on se, että aatetta on pakko noudattaa, halusi tai ei.
        -Lestadiolaisillakin on ainakin se, että lapsia tulee tuutin täydeltä, halusi tai ei.
        -Yksin elävillä lest.naisilla on taas se, ettei ole miestä, eikä lapsia, halusi tai ei.

Kun ihminen ei saa olla sellainen kuin haluaa, se aiheuttaa katkeruutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun puhuu toisista pahaa, sillä tavalla voi nostaa itsensä heidän yläpuolelle.

Jep!

• Anonyymi kirjoitti:

-Kommunisteilla ainakin on se, että aatetta on pakko noudattaa, halusi tai ei.
        -Lestadiolaisillakin on ainakin se, että lapsia tulee tuutin täydeltä, halusi tai ei.
        -Yksin elävillä lest.naisilla on taas se, ettei ole miestä, eikä lapsia, halusi tai ei.

Kun ihminen ei saa olla sellainen kuin haluaa, se aiheuttaa katkeruutta.

Totta!

• Anonyymi

Jep!

ei mene niin kun on pahottanut mielensä pitää puhua kohteelle mut yleensä sellasen kanssa ei pidä olla tekemisisissä vaan pitää pitää mykkä koulua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mene niin kun on pahottanut mielensä pitää puhua kohteelle mut yleensä sellasen kanssa ei pidä olla tekemisisissä vaan pitää pitää mykkä koulua

yleensä lesta ukot huomauttelee toisten tekemisiä kun ne ovat katkeria omaan elämäänsä kyllästyneitä niitä pitää haukkua päin naamaa mut jos on liian kiltti niin ne alkaa huomauttelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yleensä lesta ukot huomauttelee toisten tekemisiä kun ne ovat katkeria omaan elämäänsä kyllästyneitä niitä pitää haukkua päin naamaa mut jos on liian kiltti niin ne alkaa huomauttelee

paras tapa onkin sanoa ettei sun asiat oo kunnossa

• Anonyymi

Kommareissa vielä se vika että eivät nykypäivänä kannata kansanmurhaa eivätkä vietä sapattia.

Pahoja syntejä molemmat.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe