Sodan uhkaa Euroopassa lietsovat pelkästään nyt vain kaikki globaalit ase- ja ammustehtaiden päälliköt, sekä rakennusalan yritykset. Sillä sodan uhka tuo valtavasti rahaa ase- ja ammustehtaille ja jälleenrakennus rakennus- ja materiaaliteollisuudelle.
Minkäänlaista aitoa nykyistä sodan uhkaa ei missään edes nyt olisi, jos Euroopasta löytyisi edes yksi poliittinen ja yksi sotilaallinen todellinen oikea johtaja, joka katsoisi ka miettisi asiota maalaisjärjellä ja lähtisi toteuttamaan koko Euroopan etua eikä vain omaa etuaan ja lähtisi toteuttamaan Euroopan yhtenäisyyttä.
Suhmuroinita nähdään parhaillan esimerkiksi USA:n ja Venäjän kauppasuhteiden parantamisessa ja eri maiden välistävedoista. Myös suomalaiset hyväksyvät esimerkiksi suuren nikkelikaupan Venäjältä länsimaihin jne, jne....
Sodan uhka on todellinen Euroopassa
49
196
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Uhka on jo toteutunut. Toteutui jo vuosia sitten.
- AnonyymiUUSI
Se sodan uhka on nyt vain entistä enemmän muuttunut paljon todellisemmaksi mitä ennen.
- AnonyymiUUSI
Euroopan päättäjät voivat nyt vain syyttää itseään siitä, että Euroopassa on sodan uhka kasvanut huomattavasti suuremmaksi kuin ennen.
- AnonyymiUUSI
moloch_horridus kirjoitti:
Eikö Putin Kalsarimyrkyttäjää voi siitä mitenkään syyttää?
Ei todellakaan voi.
Kyllä nyt vain Euroopan päättäjät voivat nyt vain syyttää itseään siitä, että Euroopassa on sodan uhka kasvanut huomattavasti suuremmaksi kuin ennen. Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan voi.
Kyllä nyt vain Euroopan päättäjät voivat nyt vain syyttää itseään siitä, että Euroopassa on sodan uhka kasvanut huomattavasti suuremmaksi kuin ennen.Miksi Putin Kalsarimyrkyttäjää ei voisi syyttää, kun hän on ainoa johtaja, joka on nyt tuonut sodan Eurooppaan? Ilmiselvä syyllinenhän hän on.
- AnonyymiUUSI
Euroopan päättäjiä ei voi syyttää sodan tai sen uhan tuomista Eurooppaan. Se rooli kuuluu yksiselitteisesti Putinille.
Euroopan päättäjiä voi sen sijaan syyttää, jos niin haluaa, naiiviudesta ja oman puolustuskykynsä laiminlyönnistä. - AnonyymiUUSI
Miksi Putin Kalsarimyrkyttäjää ei voisi syyttää, kun hän on ainoa johtaja, joka on nyt tuonut sodan Eurooppaan? Ilmiselvä syyllinenhän hän on.
Miksi valehtelet?
Pieni erikoisoperaatinhan se on nyt vain käynnissä jossain Venäjän Ukrainan vastaisella rajalla. moloch_horridus kirjoitti:
Eikö Putin Kalsarimyrkyttäjää voi siitä mitenkään syyttää?
Mummos on Kalsarimyrkyttäjä.🩲☠️🩳☠️
Demokrates kirjoitti:
Mummos on Kalsarimyrkyttäjä.🩲☠️🩳☠️
Etkö tiennyt, että Putin Kalsarimyrkyttäjä yritti murhauttaa Navalnyin hänen alushousuihinsa laitetulla sotilastason hermomyrkyllä novitshokilla ennen kuin sitten viimein murhautti hänet vankilassa?
- AnonyymiUUSI
Venäläinen RYSSÄ uhkaa sodalla KAIKKIA Euroopan maita. Tämän keskustelun aloittajakin on Venäläinen RYSSÄ
- AnonyymiUUSI
Sinähän se näköjään jo vapiset silkasta pelosta.
- AnonyymiUUSI
Suomi voisi opettaa EU:lle paljon itsenäisyydestä, jonka unioni uhkaa nyt menettää.
Kun Suomi viettää itsenäisyyspäivää, sillä voisi tällä kertaa olla asiasta vakavaa kerrottavaa myös muulle Euroopalle. Itsenäisyys pitää ansaita ja sen eteen on oltava valmis uhraaman paljon. Jos EU ei näin tee, se menettää oman itsemääräämisoikeutensa. Kätevä ajatus tuossa aloituksessa! Tuhotaan kaikki, niin rakennusteollisuus tarjoaa meille kaikille lisää työpaikkoja!! Aika hyvä, en todellakaan olisi tullut ajatelleeksi.
Tämä taitaa olla oikea PRESITENTTI!
Minä keksi tässä samalla VAATETEOLLISUUDELLE ikiliikkujanomaisen RAHANTUOJAN!! Otin oppia kuuluisasta HÖLMÖLÄISTEN tarinasta!!!
Se menee näin: kangaskoneen toiseen päähän liitetään PURKAMISKONE joka samantien PURKAA kangaskoneen luoman kankaan ja syöttää raaka-aineet (langat) takaisin kangaskoneen syöttöpäähän!!!
Näin saamme pidettyä koneet käynnissä jatkuvasti ja koko ajan ja BISNES kukoistaa!!
Aivan loistavaa!!
MUAHAHA
PRESITENTTI
MUAHAHAHAA- AnonyymiUUSI
Oletko sinä sotilas?
- AnonyymiUUSI
Muahaha perstentiltä jäänyt joku pilleri ottamatta.
Anonyymi kirjoitti:
Muahaha perstentiltä jäänyt joku pilleri ottamatta.
Etkö sinä luota minun teoriaani IKUISESTI liikkeessä olevasta kangaskoneesta, MUAHAHA
No minä paljastan, se oli HULLUN-TUNNISTAMISKOE ja sinä pääsit testistä läpi!!! Tiedätkö mitä se tarkoittaa, MUAHAHAHA- AnonyymiUUSI
törkyturpa kirjoitti:
Etkö sinä luota minun teoriaani IKUISESTI liikkeessä olevasta kangaskoneesta, MUAHAHA
No minä paljastan, se oli HULLUN-TUNNISTAMISKOE ja sinä pääsit testistä läpi!!! Tiedätkö mitä se tarkoittaa, MUAHAHAHANo kerrohan sinä nyt sitten, että miten hullua aikuisten oikeasti pidetään jännityksessä?
Anonyymi kirjoitti:
No kerrohan sinä nyt sitten, että miten hullua aikuisten oikeasti pidetään jännityksessä?
Näetkö? Se toimii! Parhaillaan!! Olet todistamassa sitä juuri nyt ja tässä! Etkö huomaa? Aivan! Sekin kuuluu testiin!
- AnonyymiUUSI
USA sai EU:n haluamaan sotaa ja samaa ideologiaa ajaa meidän päättäjämme.
Voi voi mikä AJATUSULOSTE!! Vai että USA sai TALOUSLIITTO EU:n haluamaan sotaa?? No miten sinä luulet että joku TALOUSLIITTO voi käydä sotaa? Onko sinulla AIVOJA (retorinen)? Oletko KAKSIAIVOSOLUINEN?
Jos et käy vaaleissa äänestämässä, lopeta VALITTAMINEN. Muussa tapauksessa valitse sopiva ehdokas tai ryhdy itse ehdokkaaksi. Jos tämäkään ei käy, muuta pois tästä maasta ja mene muualle VALITTAMAAN- AnonyymiUUSI
törkyturpa kirjoitti:
Voi voi mikä AJATUSULOSTE!! Vai että USA sai TALOUSLIITTO EU:n haluamaan sotaa?? No miten sinä luulet että joku TALOUSLIITTO voi käydä sotaa? Onko sinulla AIVOJA (retorinen)? Oletko KAKSIAIVOSOLUINEN?
Jos et käy vaaleissa äänestämässä, lopeta VALITTAMINEN. Muussa tapauksessa valitse sopiva ehdokas tai ryhdy itse ehdokkaaksi. Jos tämäkään ei käy, muuta pois tästä maasta ja mene muualle VALITTAMAANMinä voi suositella sinulle armeijan käymistä, siin sitten sinustakin tulee se oikea mies.
Anonyymi kirjoitti:
Minä voi suositella sinulle armeijan käymistä, siin sitten sinustakin tulee se oikea mies.
Eihän sinustakaan tullut.
- AnonyymiUUSI
Eihän sinustakaan tullut.
Minä kotiuduin aikoinaan Suomen puolustusvoimista vänrikkinä, ja nyt olen sitten jo sentään reservin yliluutnantti.
- AnonyymiUUSI
Niinkö?
No mikäs se sinun oma sotilasarvosi sitten oikein onkaan?:- hehehehehehehehheee Anonyymi kirjoitti:
Minä kotiuduin aikoinaan Suomen puolustusvoimista vänrikkinä, ja nyt olen sitten jo sentään reservin yliluutnantti.
Mutta sinusta ei silti tullut oikeaa miestä, vaan vain valehteleva tiltunen.
Anonyymi kirjoitti:
Respext!🇫🇮👍 Voit edetä jopa MAJURIKSI Puolustusvoimissamme, kunhan vain kertaat ahkerasti!🗡⚔️💪🦁🇫🇮👍
- AnonyymiUUSI
Kun kerran mielestäsi uhka on olemassa, niin eikö olekin hienoa, että siihen varaudutaan nyt kunnolla! Aivan mahtavaa.
- AnonyymiUUSI
Oletko sinä nyt ihan täysin valmis kuolemaan isänmaasi puolesta?
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän meidänkin isoisämme tekivät. Kun ei ollut vaihtoehtoa. Mitä sinä oikein kuvittelet? Muuta ajoissa pois tästä maasta!
- AnonyymiUUSI
törkyturpa kirjoitti:
No niinhän meidänkin isoisämme tekivät. Kun ei ollut vaihtoehtoa. Mitä sinä oikein kuvittelet? Muuta ajoissa pois tästä maasta!
Sinä et kelpaa.
Ei Suomen armeija huoli sinun kaltaisiasi käpykaartilaisia koskaan minkäänlaiseen palvelukseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen valmis puolustamaan maata kaikin mahdollisin keinoin, lähtökohtaisesti en mene sinne ensimäiseksi kuolemaan vaan pysymään hengissä ja tuhoamaan hyökkääjää mahdollisimman pitkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen valmis puolustamaan maata kaikin mahdollisin keinoin, lähtökohtaisesti en mene sinne ensimäiseksi kuolemaan vaan pysymään hengissä ja tuhoamaan hyökkääjää mahdollisimman pitkään.
Käy niinkuin viimeksikin mutta vielä nopeammin.
- AnonyymiUUSI
Hyvä että saadaan Great Reset. Kuolleena et omista mitään ja olet onnellinen.
https://pbs.twimg.com/media/Foia6beWAAAk-Tr.jpg- AnonyymiUUSI
Venäläisille annetaan Great Reset, muuten he ei tuosta aiheuttamastaan sotkusta selviä.
- AnonyymiUUSI
Venäjä on ollut, ja on tällä hetkellä ja tulee aina olemaan Suomen maantieteellinen naapuri, halusimme sitä tai emme ja meillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää tasapainoilla sen kanssa, halusimme sitä tai emme.
Sillä sitä eivät pysty meiltä poistamaan NATO, ei EU eikä USA.
Mutta ehkä Venäjääkin pahempi uhka Suomella on nykyinen taloudellinen tilanne, suurtyöttömyys, konkurssit, nuorten syrjäytyminen, ihmisten eriarvoistuminen, lisääntynyt väkivalta, huumeongelmat ja näihin pitäisi tarttua vakavammin, sillä niitä ei poisteta vahvimmallakaan armeijalla.- AnonyymiUUSI
Hyvä puheenvuoro.
Suomella tosiaankin on yhteistä rajaa olemassa noin 1300 kilometriä Venäjän kanssa.
Kyllä siinä silloin saa olla aina varuillaan ihan kuka tahansa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä puheenvuoro.
Suomella tosiaankin on yhteistä rajaa olemassa noin 1300 kilometriä Venäjän kanssa.
Kyllä siinä silloin saa olla aina varuillaan ihan kuka tahansa.Tosi vaikea tuota itänaapuria on pidätellä, jos se jostain kumman syystä lähtisi tänne Suomeen höökimään.
Katsotaan nyt ensin. Jos meillä ei ole itsenäisyyttä ja Venäjä miehittää Suomen, kaikki nuo listatut ongelmat ovat sinun pienimpiä huolenaiheitasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi vaikea tuota itänaapuria on pidätellä, jos se jostain kumman syystä lähtisi tänne Suomeen höökimään.
Typerä kommentti jopa russotrollilta.
"Minä voi suositella sinulle armeijan käymistä, siin sitten sinustakin tulee se oikea mies."
Minnekäs se tämä ARMEIJAMIES katosi? Hän tentaa kovasti kaikilta onko armeija käyty, vaikka hän ETUKÄTEEN jo TIETÄÄ itsekunkin armeijankäynnit!!
Olettehan huomanneet kuinka hän pystyy SUORALTA KÄDELTÄ sanomaan kuka on käynyt armeijan ja kuka ei.
Herää siis kysymys miksi ihmeessä hän sitä kyselee kun kerran tietää?!?
ARMEIJAMIES, miksi kyselet kun jo etukäteen tiedät?
MUAHAHAHAAA- AnonyymiUUSI
Menisit sinäkin nyt sinne armeijaan, niin sinusta kasvaisi viimeinkin oikea mies.
- AnonyymiUUSI
RyZZä alkoi heti aamulla laulaa vanhaa virttänsä.
- AnonyymiUUSI
Fasistit ei kuulu Helsinkiin!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fasistit ei kuulu Helsinkiin!!
HELISNKI, HELSINKI ILMAN NATSEJA !!!!!!
- AnonyymiUUSI
Joku haluaa häätää venäläiset? Kuulehan, ei kaikki Suomessa asuvat kannata fasismia ja Putinia.
- AnonyymiUUSI
ANTIFA, ANTIFA !!!
- AnonyymiUUSI
Pekka Toverin mukaan yksi skenaario Venäjän nopeasta voitosta voisi olla se, että Ukraina joutuisi taipumaan rauhanneuvotteluihin, jos Venäjä onnistuu pitämään laittomasti valtaamansa ja miehittämänsä alueet.
Tällöin oltaisiin talvisotamaisessa rauhan ajassa: Ukraina säilyisi itsenäisenä valtiona, mutta menettäisi Venäjän valtaamat alueet.
Tällainen lopputulema olisi Toverin mukaan helppo myydä venäläiselle kansalle voittona maan helmikuussa 2022 aloittamassa "erikoisoperaatiossa".
Tilanne olisi paitsi Ukrainan, myös koko lännen, siis muun Euroopan ja Yhdysvaltain, osalta huono.
Toverin mukaan voitto voimaannuttaisi presidentti Vladimir Putinia ja hänen mahdollisia seuraajiaan. Venäjän näkemys siitä, että maailmassa vallitsee vahvimman laki, voimistuisi.
– Ei tarvitse kuin uhrata pari sataa tuhatta reserviläistä, jatkaa sotaa pari vuotta ja selkärangaton länsi antaa aina periksi.
– Minkä takia sotaa ei tehtäisi uudestaan ja testattaisi, mikä lännen kestokyky on?- AnonyymiUUSI
Aika lailla totuuden mukainen määritelmä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275504
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333603Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533522Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263407Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1242996Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322727Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint222413Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202390- 442230
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205