Jos minulta kysytään niin johtajan pitää elää kuten opettaa. Eli kelan ei ehkä tarvi pitää kiinni henkilökunnastaan ihan niin viimeisen päälle..
Vastaukset 6
- Anonyymi
llman etäpuliukkoja moni yritys kaatuisi
- Anonyymi
Kokoomuksessa on iso huoli lasse lehtosen terveydellisestä tilasta.. hahaa😂 eli toisin sanoen pelko perseessä että paska tarttuu puolueeseen.🤣🤣
"Lisäksi kokoomuksessa katsotaan että lehtosen on käytännössä mahdoton jatkaa tehtävässään ja toivotaan että hän ymmärtäisi itse erota"
Eli toisin sanoen kokoomus on saunonut ja asia on päätetty. Tulos tai ulos. Eli Lehtonen ulos..😂😂
Toisin sanoen lopputulos 6-0 kelan ämmien hyväksi. Lasse teki pari ratkaisevaa omaa kaappia.
Game over.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011673885.html- Anonyymi
Ei huolta.Pikku klotsanpuute korvien välissä ei "Lastua" haittaa.Kyllä kaverille aina jostain suojaduuni hankitaan, kuten tämäkin nykyinen oli.Voitte olla varma että jossain hieman kauempana juhlitaan kohta uutta kehitysjohtajaa tai vastaavaa kunhan klotsat on lastun korvien välissä tasapainossa ja saikuteltu jossain lämpimässä maassa pari viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huolta.Pikku klotsanpuute korvien välissä ei "Lastua" haittaa.Kyllä kaverille aina jostain suojaduuni hankitaan, kuten tämäkin nykyinen oli.Voitte olla varma että jossain hieman kauempana juhlitaan kohta uutta kehitysjohtajaa tai vastaavaa kunhan klotsat on lastun korvien välissä tasapainossa ja saikuteltu jossain lämpimässä maassa pari viikkoa.
Olisiko Lasse siis myrkytetty, sitähän suomenkin naiset harrastaa.
- Anonyymi
Lasse on oikea miesten esikuva, kunpa ei jättäisi nyt kesken vaan puhdistaisi Kelan työläisistä etätyöntekijät joko pellolle tai ruotuun. 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520