Mun ajatuksissa olet silloin ikiomani ja kaikki, mitä tehdään yhdessä on sellaista, missä omistetaan toisemme hyvin läheisesti.
En yleensä kannata tällaisten omistustermien viljelyä, mutta jostain syystä se intohimo, mikä noissa mielikuvissa on tosi, tosi tiiviin tulinen ja kahden välinen…
Ajattelen susta mies välillä tosi intohimoisesti
18
803
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa oikealta. Haluaisin sinua usein. Tulisit sen huomaamaan.
- Anonyymi
Hyvä, sillä mennään!
- Anonyymi
Ha ha hauskaa lukea näitä. Tietää että pelkkää puhetta vaan. Mitään ei toi nainen saa aikaiseksi. Ha ha
- Anonyymi00016
Onko sinulla naisena esiintyen näitä ylitsevuotavaa aloituksia, joihin itse vastaulet muita tavoitteita elämässä kuin marinoida tätä elämänkouluyleisöä katsomaan jotain naista karsaasti/karsastaen? Erikoisin misogyynisen katkeruuden muoto ikinä, niinikään katkerat ei halua tajuta tätä kun ovat yhtä titityitä itsekin jos mainittu sapluuna sopii
- Anonyymi
Onko taas uhooja ja lupailija typsy paikalla
- Anonyymi
Nyt tulee hauskoja lupauksia taas sivut täyteen ja mikään ei koskaan tule toteutumaan. Se mikä pitkittyy se mutkistuu.
- Anonyymi00017
No kuka se käskee riikinkukkoja sitten elämään näiden palstaäijän lupausten varassa? Ulla
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No kuka se käskee riikinkukkoja sitten elämään näiden palstaäijän lupausten varassa? Ulla
Ja äänestäjistä päätellen tällainen abstraktin naisen ns kritisoiminen ym ulina on aivan legit. Pitkää sylkeä meinaa lentää kun tätä farssia seuraa🥱
- Anonyymi
Se on kyllä hyvä.Sanoista,ajatuksista tekoihin heti!
- Anonyymi
Intohimo on hyvä ja rehellinen tunne. Samoin tunnen yhtä naista kohtaan. m>n
- Anonyymi
Turha vaiva. Alakerta ei enää toimi.
- Anonyymi
Joo, sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sama.
🥹
- Anonyymi
Kylläpäs se vasta olis mukavaa :)
- Anonyymi
Oletko silloin peiton alla hyväilemässä itseäsi? Vooooiiiiihhhhh!
- Anonyymi
Käytännössähän olen jo sinun. Sen kun vain tulet ja otat...
- Anonyymi00015
namnam tule jo tänne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt374441Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522379Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481442- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281237Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541149Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60931
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899