Ei yhtään veteraania.
Hannes olisi ollut sitä mieltä, että itsenäisyyspäivä on heille.
Kyllä.
Jääkärin marssi ja Suomen puolustajat.
Surullista katsottavaa linnan juhlat
21
254
Vastaukset
- Anonyymi
Irvikuva!
- Anonyymi
Suomen puolustajille kaikki kunnia!
- Anonyymi
Mitä aikaa te elätte, kun hoette veteraaneista, 1960-70-lukuako? Sota loppui huhtikuussa 1945, siis melkein 81 vuotta sitten. Nuorimmatkin oikeat sotaveteraanit ovat lähellä 100 vuotta ja hekään eivät ole kerinneet kuin käväistä rintamalla. Oikeat sotaveteraanit kuolivat jo viime vuosituhannella. Toivottavasti uusia sotaveteraaneja ei tule enää koskaan Suomeen, vaikka te sotakiimaiset toivotte sotaa yhtä hartaasti kuin nykypoliitikot.
- Anonyymi
Haista sinä pitkä vittu. Mene vaikka rajan toiselle puolen.
- Anonyymi
nnnnnniiiiiiihhhhhh,
koti, uskonto ja isänmaa,
heimoveljet vapaaks,
ja uralille raja...
- Anonyymi
Jos ei ole alkuperäinen Suomalainen niin ei sais juhliin mennä,kuuluu vain suomalaisille
- Anonyymi
Veteraaneille järjestettiin eri juhlat jo aikaisemmin, ettekö te lue uutisia ollenkaan?
- Anonyymi
Heidän omasta toivomuksesta . Päivää ei olisi saanut vaihtaa .se on epäkunnioittavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän omasta toivomuksesta . Päivää ei olisi saanut vaihtaa .se on epäkunnioittavaa
Höpö höpö😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö😆
Tottahan tuo.
- Anonyymi
Hanneksen mielestä olisi pitänyt juhlia samalla tavalla kuin muidenkin. Tulee vaan mieleen, että pois poikkeen hidastamasta.
- Anonyymi
Pölvästit eivät täällä seuraa tästä aiheesta kirjoitettuja uutisia ollenkaan? On niin kiva mölistä?? Veteraanit ovat itse toivoneet erillistä juhlaa parempaan kellonaikaan, Luuletteko te typerykset että satavuotiaat ihmiset jaksavat tai haluavat olla iltamyöhään moisessa tungoksessa? Erillinen juhla heille on nimenomaan sitä kunnioittamista.
https://www.sss.fi/2024/11/veteraaneille-ja-lotille-oma-juhlatilaisuus-linnan-juhlien-sijasta-taustalla-muun-muassa-veteraaneilta-saatu-palaute/- Anonyymi
Vain muutama yksittäinen toivoi ja tästä vedettiin päätös että kaikki.
- Anonyymi
Pölvästi aukoo päätään.
Osa olisi halunnut oikeisiin juhliin.
Olisi ollut hyvä, että ne, jotka haluavat, olisivat saaneet mennä oikeisiin juhliin.
Onko tämä asia sinulle pölvästille vaikea ymmärtää???- Anonyymi
Kerrotko vielä moniko yli 100 vuotiaista olisi halunnut?
- Anonyymi
Ei siellä muitakaan 100-vuotiaita juuri ollut. Ikäsyrjintää?
- Anonyymi
Mielensä voi pahoittaa vaikka rappuharjasta, aloittaja pahoitti vieläkin vähemmästä...
- Anonyymi
Tissinäyttely kokojuhla,on siinä meillä itsenäisyyspäivä..Aikoihin on eletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksihän sinäkin sitä katsot. Näet tissejä edes jossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aidshomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aidshomo
Toivottavasti heitä enää kutsutakaan itsenäisyyspäivän juhliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211