Niin paljon et olisit kokonaan halunnut
Ei sitten kiinnostanut
26
621
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan hänet kokonaan tietenkin.
- Anonyymi
Harvat puolikkaita tahtoo
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvat puolikkaita tahtoo
SivustaJoku voi haluta yhdeksi yöksi murusen eli rusinan pullasta.
- Anonyymi
En jaksa mitään pelleilyä... ;-))
- Anonyymi
Ei näköjään
- Anonyymi
Hei, ok.
Ok wak wuo'kkoo....,
T.älä pelkää, ole rauhassa. Jeesus Kristus on Kuningas. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=A07nBDoiE54- Anonyymi
Onko tämä tiedote gubbe nyt niille kissalan pojille? Onpa provosoivaa, menee varmaan mulletit nääs ihan rullalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä tiedote gubbe nyt niille kissalan pojille? Onpa provosoivaa, menee varmaan mulletit nääs ihan rullalle
Tai kaljut kesii, huomioin toki juuri sinut tyhjäntoimittaja ilman oikeita töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kaljut kesii, huomioin toki juuri sinut tyhjäntoimittaja ilman oikeita töitä.
Näillä itse tulatuila heitoillako esim kelloportinkatu vitoseen puimaan panettelua? Taitaa siinäkin suhteessa Siperian routa sulaa ennen tätä tapahtumaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mitään guppeja. Keksit porukoittesi kanssa nimiä syyttömille ihmisille, että voi esitellä joidenkin kirjoituksia tiettyjen ihmisten kirjoittamina.
Päässä täytyy vikaa olla ja paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mitään guppeja. Keksit porukoittesi kanssa nimiä syyttömille ihmisille, että voi esitellä joidenkin kirjoituksia tiettyjen ihmisten kirjoittamina.
Päässä täytyy vikaa olla ja paljon.Eli pidät edelleen tästä sumutuksesta johon saatat myös itse uskoa, että koko netti on pieni kupla jossa viitataan tiettyihin henkulöihin esim ns gubbe on joku oman kuplasi sisällä oleva henkilö- joko oot/olette päättäneet että kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pidät edelleen tästä sumutuksesta johon saatat myös itse uskoa, että koko netti on pieni kupla jossa viitataan tiettyihin henkulöihin esim ns gubbe on joku oman kuplasi sisällä oleva henkilö- joko oot/olette päättäneet että kuka?
Se vasta böbiltä kuulostaakin, dynaaminen duo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vasta böbiltä kuulostaakin, dynaaminen duo
Tällä skeemailulla nimittäin vain vahvistetaan tiettyä ihmisryhmää koskevia stereotypioita että ineen pääsee joko survomalla palikat laatikkoon forcella tai pulittamalla strategisesti jos jonkun höhlän todella kaukaa haettu skeema menee läpi esim jopa jossain määrin valtakunnallisesti. Ei tietenkään kaikille, mutta äänekkäimmille öyhöttäjille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä skeemailulla nimittäin vain vahvistetaan tiettyä ihmisryhmää koskevia stereotypioita että ineen pääsee joko survomalla palikat laatikkoon forcella tai pulittamalla strategisesti jos jonkun höhlän todella kaukaa haettu skeema menee läpi esim jopa jossain määrin valtakunnallisesti. Ei tietenkään kaikille, mutta äänekkäimmille öyhöttäjille
Eli kyllä teillä on sisäisiä ongelmia muutakin kuin muuton vaativa home
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kyllä teillä on sisäisiä ongelmia muutakin kuin muuton vaativa home
En sentää stadii ruvennu pamlaa, että netistä ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee. No niinb
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päässä täytyy vikaa olla ja paljon.Näin se juurikin on. Kyseessä on skitsofreeninen maanikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se juurikin on. Kyseessä on skitsofreeninen maanikko.
Oletko sinä se eräs omahyväinen ja hiukan sos paattisen oloinen hemmo joka ulisee tuota samaa vain sen takia että kirjoitukset häiritsee hänen piilovihamielistä asennetta naisia kohtaan vai palstaäijä itse huikkimassa johonkin väliin? Sasse itekään näistä enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se eräs omahyväinen ja hiukan sos paattisen oloinen hemmo joka ulisee tuota samaa vain sen takia että kirjoitukset häiritsee hänen piilovihamielistä asennetta naisia kohtaan vai palstaäijä itse huikkimassa johonkin väliin? Sasse itekään näistä enää
Suus kiinni hllu. Sinun neuroottisia ja maanisia juttuja ei kaipaa kukaan muu kuin hoitava lääkäri. Hop hopi nyt sinne mielisairaalaan miestenvihaaja skitso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suus kiinni hllu. Sinun neuroottisia ja maanisia juttuja ei kaipaa kukaan muu kuin hoitava lääkäri. Hop hopi nyt sinne mielisairaalaan miestenvihaaja skitso.
Unohdin mainita katkeran. Sehän sinä palstasedättäjä olet. Varmasti tiedät että sinulle ei toivo kukaan mitään hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa vtuttaa kun osuu oikeaan. Näkee kun menee ihon alle nääs ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa vtuttaa kun osuu oikeaan. Näkee kun menee ihon alle nääs ns
Sinusta pitäisi tehdä dokumentti tai jokin väitöskirja. Olet nimittäin sen luokan hllu ja maanikko ettei suomesta montaa vastaavaa löydy. Katkeruus ja mielensairaudet ovat syynä tähän kaikkeen. Vai mitä miestenvihaaja T nainen Ulla T?
- Anonyymi
Sua kun ei lapsperhe elämä kiinnostanut
- Anonyymi
Mistä sinä vastaukseni tiedät kun et ole edes kysynyt?
- Anonyymi
Kokonaan ottaa
- Anonyymi
Lapsiperhe elämää
- Anonyymi
minulla ei ole kiinnostusta näin.... parempi mennä näin vielä jonkun aikaa kunnes valmista.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036412Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242993Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103856Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26771- 43758