Enemmän kuin sitä?
Rakastatko mua
24
351
Vastaukset
- Anonyymi
Käykää nyt stana heittämässä tää palstaäijä sieltä parvekkeeltaan
- Anonyymi
Kunnioitan aina sitä ihmistä, jonka kanssa olen ja siksi en tällaisiin vertaileviin suoraan vastaa….Uskon kuitenkin, että erään ihmisen kanssa tiemme kohtaa vielä ja, että hän on oikea minulle. En ole koskaan kokenut ketään kohtaan sellaista kemiaa ja niin pitkäaikaista rakastumisen tunnetta.
- Anonyymi
Kunnioitat häntä jonka kanssa nyt olet, muttet rakasta häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla palstasedän haastattelija ei taida olla paluuta enää ennalleen ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyit juuri sopivasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai rakastaa!
- Anonyymi
Ettet tuntuis miltään enää. Et jäisit taakse kuin muutkin jotka haluaa unohtaa. Ennen kaikkea siksi että olet kohdellut huonosti ja satuttanut syvästi. Silti se että rakastetaan toisiamme tekee tästä hyvin vaikeaa. Vaikka en kuitenkaan saanut koskaan rehellistä vastausta. Eikä meidän yhteiselosta varmaan koskaan mitään tulisi kaikkien eroavaisuuksien ja arvojen pohjalta. Mutta yhä edelleen rakastan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettet tuntuis miltään enää. Et jäisit taakse kuin muutkin jotka haluaa unohtaa. Ennen kaikkea siksi että olet kohdellut huonosti ja satuttanut syvästi. Silti se että rakastetaan toisiamme tekee tästä hyvin vaikeaa. Vaikka en kuitenkaan saanut koskaan rehellistä vastausta. Eikä meidän yhteiselosta varmaan koskaan mitään tulisi kaikkien eroavaisuuksien ja arvojen pohjalta. Mutta yhä edelleen rakastan
Et ole ajattelemani ihminen, tilanteesi ei sovi omaani 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
69 syntynyt ei rakkaudesta tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
69 syntynyt ei rakkaudesta tiedä.
Mistäpä hän sen voisi tietääkään
- Anonyymi
rakastan tietenkin sitä jonka kanssa olen valinnut elämäni elää. en ketään ulkopuolisia.
- Anonyymi
Ketä sinulla on ikävä? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sinulla on ikävä? 🤭
tuo vastaukseni oli pointti, jonka halusin osoittaa suhteessa aloituksen omituiseen kysymyksenasetteluun.
itse en ole suhteessa, joten ikävöin ihmistä, jonka kanssa haluan monogamisen suhteen.
- Anonyymi
Ei mun rakkauden tunteella ole tällä hetkellä osoitetta, muta vielä joskus tulee olemaan. Uskon siihen ja haluan.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Kysymyksenasettelu on väärä. En rakasta kahta. Rakastan vain häntä yhtä.
- Anonyymi
Eli kumpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kumpaa
Töttöröö
- Anonyymi
No häntä vain Rakastan. ❤️
- Anonyymi
Eli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli?
Tuostahan sen pitäisi tulla selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli?
Rakastan isolla ärrällä.
- Anonyymi
Rakkaus loppui silloin aikoja sitten ja meni mielenkiinto kaikkeen, koska kuvitteli.
- Anonyymi
Rakastan yhtä aikuista naista tällä, vaikkei se sinulle kuulukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/11610682Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1304271- 1174030
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24433879- 613556
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint542806Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras192346- 572009
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko191592Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu81439