Erityisen sivistyneenä ja fiksuna. Toki jos olette samanlaisia loppujen lopuksi niin mikäs siinä. Sinulla on ehkä hieman enemmän käytöstapoja mistä pidän ainakin irl mitä tunnen.
En pidä sitä
18
417
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oletkin tuomitseva ja teet päätelmiä toisista. Kirjoitat myös alentavasti muista. Ei kuulu hyviin tapoihin.
- Anonyymi
En pidä vain siitä mitä sinä teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta ei ole kysytty mielipidettä asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta ei ole kysytty mielipidettä asiaan.
Saat tehdä mitä haluat niinkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä on tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä tekee?
- Anonyymi
Ja sinunko käytöstavat on muka olleet moitteettomat? Muistelehan vähän, miten itse käyttäydyit minua kohtaan. Ei ollut kovin kivasti tehty.
- Anonyymi
Joo ei sitä tarvitse koko maailmalle kostaa, kysymys pikku jutusta ja sinun huonosta itsetunnosta.
- Anonyymi
En ole tehnyt mitään väärää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei sitä tarvitse koko maailmalle kostaa, kysymys pikku jutusta ja sinun huonosta itsetunnosta.
😂 Tässä loistava esimerkki, että syy on siinä miten toinen kokee huonon kohtelun. Ja näitähän maailmassa riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku jutusta?? On ihan ok saada toinen ihastumaan itseensä ties millä konstilla ja heittää vastuu nurkkaan kun toinen lähestyykin.
Ihan käsittämätöntä perus miehen logiikkaa. Mitään vastuuta ei oteta mistään.
Antaa olla!
Hyvästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tehnyt mitään väärää
No siinä mielessä kyllä, että käännät asian väärin. Olet mukamas väärinymmärretty... Ei se nyt ihan niin mennyt.
- Anonyymi
Oon paljon viisaampi ja fiksumpi kuin sinä aloittaja.
- Anonyymi
Perus mies. Vastuunsiirto pois itsestä, kaikessa.
- Anonyymi
Sinä et edes tiedä saatikka tunne sitä ihmistä. Hän on niitä kunnollisia erittäin rakastettavia ihmisiä. Rakastuin jo ensitapaamisella.
- Anonyymi
Itse olen ujo ihastuneena. Saattaa saada tylyn vaikutelman.
- Anonyymi
Vieläkö siitä jankataan, se on ollutta ja mennyttä. Keskenkasvuista lapsellista kakaraa kukaan jaksa
- Anonyymi
No sanoppa muuta. Elämässä pitää mennä eteenpäin eikä jäädä yhtä asiaa pähkäilemään vuosikausiksi. Lasten touhua ei aikuisia nämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2539484Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1527712K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1545301Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1524973PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *594680Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1054350Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1364194- 1712025
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91879Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2901666