EI tämä setan anu kantola käy kaikilla sylintereillä. saat kutsun linnanjuhliin ja pukeudut pimpaksi. Jos vornaska olisi mennyt juhliin penisasussa, hän olisi tällä hetkellä häkissä.
Pyhä tussu linnassa
38
447
Vastaukset
- Anonyymi
Pimppamekko olisi sopinut paremmim Erika Vikmanille.
- Anonyymi
Juuri näin!!!
- Anonyymi
Kaikilla on oikeus tuoda idéntiteettinsä esille, vaikkapa pukeutumalla.
- Anonyymi
Ensivuonna joku neropatti voisi laittaa puvun konka nimi on "hyvä per'REIKÄ".
- Anonyymi
Kyllä olwt oikeassa. Eihän nuo enää juhlat ole vaan irvokas vuosittainen eliitin naamiaspirskeet.
Tommosta paskaa ei tarttis edes televisioida. Melkosen kuvottavaa sontaa. Itsenäisyys on mennyt, moisen irvokkaan esityksen voi huoletta lopettaa.
Ps. Toi huoralook pitäisi olla työlook, mutta kun kusi nousee päähän, mmeneehän se noibkin. Tosin, mitä kana-aivoiselta blondilta voisikaan odottaa etikettiä, kun on reva levällään. - Anonyymi
Mutta ei julkisesti eikä linnanjuhlissa. Ei.
- Anonyymi
Siinähän on patja tarjolla ryssille
- Anonyymi
Nii, naiset esineellistää ihan ite itsensä. Niin se on aina ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olwt oikeassa. Eihän nuo enää juhlat ole vaan irvokas vuosittainen eliitin naamiaspirskeet.
Tommosta paskaa ei tarttis edes televisioida. Melkosen kuvottavaa sontaa. Itsenäisyys on mennyt, moisen irvokkaan esityksen voi huoletta lopettaa.
Ps. Toi huoralook pitäisi olla työlook, mutta kun kusi nousee päähän, mmeneehän se noibkin. Tosin, mitä kana-aivoiselta blondilta voisikaan odottaa etikettiä, kun on reva levällään."Tommosta paskaa ei tarttis edes televisioida. Melkosen kuvottavaa sontaa. Itsenäisyys on mennyt, moisen irvokkaan esityksen voi huoletta lopettaa."
Olet 100% oikeassa, tuo on irvokas näytelmä!! - Anonyymi
Ei tällaisessa tilaisuuksissa .
- Anonyymi
Tuo on myös naista alentavaa . Leimauttavaa
- Anonyymi
Kuka hel....ti tämän otuksen oli kutsunut, ei kai vaan pressa itse
- Anonyymi
Ehkä Stubb itse kutsunut !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihailee salaa h*******vaa Erikaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän pressakin voi tytkätä isoista kannuista - jotka on kivasti tyrkyllä ja melkein pulpsahtamassa kokonaan esiin..........
Hui kauheeta!
- Anonyymi
Näyttikö se teistä pimpiltä, minusta ei.
- Anonyymi
Sama se mille näytti mutta sitä se esitti kun akka vittumainen ilme naamallaan itse kertoi.
- Anonyymi
Eihän ne nuo poikkeavat kukaan käy täysillä. Suu vaahdossa levitetään vaan omaa ilosanomaa niille jotka ei sitä halua ottaa vastaan.
- Anonyymi
Jos nainen haluaa olla pelkkä Pil** niin sitten hän pukeutuu Pil**ksi. Näin se menee. Mautonta kuitenkin tässä tilaisuudessa.
- Anonyymi
Kyllä aamulähetyksessä arvosteltiin hyvim! Et itsenäisyyspäivä ja juhla kuinka pukeutua?? Ei sinne mennä rintoja ja uumas näyttää !! Mutta sitähän on🤔! Esim . Eerika vaalea persoona vaate väri?? Sama Katri -Helena väritön?? Juha Tapio ja Vaimo tyylikäspari.
- Anonyymi
Entä jos mies olisi pukeutunut pyhäksi k...si? Mitenhän siinä olisi käynyt?
- Anonyymi
häkissä olisi tällä hetkellä.
Tämäkin pyhä tussu vain halusi julkisuutta. Nyt lukee kotona netistä juttuja itsestään nallekarkkeja napostellen.
Kyllä pitää olla tyhmä että menee tuollaiseen juhlaan tuollaisessa puvussa. Luulen että häpeä iskee hänellekin jossain vaiheessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin pyhä tussu vain halusi julkisuutta. Nyt lukee kotona netistä juttuja itsestään nallekarkkeja napostellen.
Kyllä pitää olla tyhmä että menee tuollaiseen juhlaan tuollaisessa puvussa. Luulen että häpeä iskee hänellekin jossain vaiheessa.Juuri näin!
Kautta aikojen rääväsuisimmat miehet on nimitelleet naisia pillunkanto telineiksi ja mitä menee tekemään setan toimari?
Verhoilee pulskan kehonsa juuri saman nimiseen rääsyyn.
Miten meni niinkuin omasta mielestä?
Itse en naisena tunne itseäni ainakaan yhtään vapautuneemmaksi kyseisestä ns.provokaatiosta.
Päälimmäiseksi tunteeksi puskee myötähäpeä.
Ei itsenäisyysjuhla nyt sentään ole lapselliset naamiaiset, joihin kyseinen ”asu” olisi omiaan.
Puvun kantaja vielä naureskelee aiheuttamalleen kohulle, joka kertoo loputkin naisen henkisestä kapasiteetista.
Noloa, noloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin!
Kautta aikojen rääväsuisimmat miehet on nimitelleet naisia pillunkanto telineiksi ja mitä menee tekemään setan toimari?
Itse en naisena tunne itseäni ainakaan yhtään vapautuneemmaksi kyseisestä ns.provokaatiosta.
Ei itsenäisyysjuhla nyt sentään ole lapselliset naamiaiset, joihin kyseinen ”asu” olisi omiaan.
Puvun kantaja vielä naureskelee aiheuttamalleen kohulle, joka kertoo loputkin naisen henkisestä kapasiteetista.
Noloa, noloa.Älä muuta sano. Itse arvostan naisia suunnattomasti, minulla on yrityksessä enemmän naisia töissä kuin miehiä. Sitten tälläinen hupakko kehtaa mennä linnanjuhliin pilluasussa, tavallaan tärvelee koko naissukupuolen arvostusta ainakin joidenkin ihmisten silmissä.
Pitää olla kyllä todella yksinkertainen. Pönäkkä ja punakka oli, kai se pillusta menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää olla tyhmä että menee tuollaiseen juhlaan tuollaisessa puvussa. Luulen että häpeä iskee hänellekin jossain vaiheessa.Idiootti, miten kehtaa - ei ole normaalia.
Hävettää koko suomen kansan puolesta!
Ei IHME että veteraaneja ei enää kutsuta juhliin, heitä hävettäisi paljon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin!
Noloa, noloa.Erittäin NOLOA!
- Anonyymi
Kun kokee identiteettinsä olevan vulva, niin voi hyvinkin pukeutua näin.
Identiteettipolitiikkaa. - Anonyymi
Ei tämä setalainen osaa kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä, eikä niitä jotka taistelivat sen puolesta.
- Anonyymi
Häpäisee naiset, koska tästä saa kuvan että nainen on pelkkä pillu. On älykkäitä, suloisia ja hyviä naisia, jotka ovat kaikkea muuta kuin pelkkä pillu. Kyllä tuossa asussa on järki kaukana. Eikä kunnioita sotiemme sankareita ja heidän tekemää työtä. Kuinka moni menetti henkensä? Ja yksi haluaa esiintyä pilluna, sehän siinä on tärkeintä 🤯
- Anonyymi
Eihän tuo Setan nainen ollut edes ainoa Linnassa, jonka puvun oli tarkoitus kuvastaa naisen värkkiä. Selkeämmin sen toi mielestäni esille kansanedustaja Diarran punainen asu, jonka etuosaan oli kerätty kangasta selvästi naisen jalkovälin malliin. Asu oli muutenkin aika omituinen. Diarra on varsin tukeva ja mekko vielä korosti daamin leviää ja paksua takamusta.
- Anonyymi
Yök!
Hyi hemmetti, miten vastenmielistä!!!
S.....tana!
- Anonyymi
Katselin samaa. asu oli kuin turpea pillu. Ei ole ihme että monille nainen = pillu. Näillä tempauksilla asiaa vain pahennetaan.Tosin pilluasuja kantavat ovat yksinkertaisia eivätkä he sitä ymmärrä.
- Anonyymi
Alas on vajonnut linnan juhla, ei mitään tekemistä enää itsenäisyyden kanssa. Romahdus alkoi jo viime vuonna, tämä vuosi aivan karmea, homot, lesbot , bi seksuaalien naamiaiset ! Vielä veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alas on vajonnut linnan juhla, ei mitään tekemistä enää itsenäisyyden kanssa. Romahdus alkoi jo viime vuonna, tämä vuosi aivan karmea, homot, lesbot , bi seksuaalien naamiaiset ! Vielä veronmaksajien rahoilla.
Joutais romukoppaan koko linnanjuhlat!!!!
- Anonyymi
Toivotaan että tuo liberaali demokraatti istuu ensimmäisen ja viimeisen kauden.!
- Anonyymi
Tuollainen pukeutuminen on pilkkaamista arvokkaita juhlia kohtaan. Kutsu mennyt väärälle henkilölle!
- Anonyymi
Juuri niin. Ehkä ensi vuonna rouva pillua ei kutsuta.
- Anonyymi
Joku voi kokea olevansa vagina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813172Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823629Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361379Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731364Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1481309Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151264Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184943