Rakkauden suhteen?
Mikä olisi uudenvuodentoivomus
54
609
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi yhtä vahva kokemus!
- Anonyymi
Lisäksi, ettei kukaan rikkoisi enää näin pahasti ja totaalisesti.
- Anonyymi
Mä haluaisin, että me joko päädytään yhteen tai päästään yli tästä tunteesta. Näin tää on liian raskasta.
- Anonyymi
Olet nainen?
- Anonyymi
Miksi jatkat koko ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen?
Joo, nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nainen.
Ei oo hirveästi vaihtoehtoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo hirveästi vaihtoehtoja?
Ja tää on siis syy, miksi jatkan... 😄
- Anonyymi
Ja koska ei tää toivomalla muutu, mä teen lupauksen:
Mä lupaan selvittää välit hänen kanssaan. Ensiksi mä kokeilen näyttää tunteeni selvemmin. Ja jos se ei auta, mä lähetän hänelle viestin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja koska ei tää toivomalla muutu, mä teen lupauksen:
Mä lupaan selvittää välit hänen kanssaan. Ensiksi mä kokeilen näyttää tunteeni selvemmin. Ja jos se ei auta, mä lähetän hänelle viestinHienoa ja onnea Sinulle 🥰
- Anonyymi
Toivon, että tilanne stabiloituu ja tapaamme säännöllisesti r*kastelun merkeissä.
- Anonyymi
No kerroppa mitä olen itse oppinu ni melkolailla harva edes tietää mitä rakkaus on
- Anonyymi
Haluisin että se mies ottaisi yhteyttä tavattais jossain ja vaan sais puhua. Ei muuta
- Anonyymi
olen niin outo että vedän vain hulluja puoleeni. en haluaisi edes elää enää
- Anonyymi
Haluisin nähdä sen että joku katsoo minua vielä rakastaen.
- Anonyymi
Onnellinen olet, että edes joskus olet saanut kokea tuon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnellinen olet, että edes joskus olet saanut kokea tuon...
En ihmetele yhtään ettet sinä ole saanut sitä kokea. Ihme toisten toiveiden dissaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihmetele yhtään ettet sinä ole saanut sitä kokea. Ihme toisten toiveiden dissaaja.
Missään vaiheessa en "dissannut". Sekopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa kunnioittaa sitä mitä toinen toivoo. Älä tule kertomaan mulle mistä mun pitää olla onnellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se on niin ihme että joku on joskus katsonut minua rakastuneesti. Pitää olla siitä vaan onnellinen että edes joskus niin käynyt. Niinkö vtun vastenmielinen olen että se joku ihme on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa kunnioittaa sitä mitä toinen toivoo. Älä tule kertomaan mulle mistä mun pitää olla onnellinen.
En käskenyt olemaan onnellinen, vaan totesin, että olet onnekas, että sinua on joskus katsottu rakastavasti. Minua ei yksikään mies ole katsonut rakastavasti ja olen onnellinen puolestasi. Rakastava katse on haavoja parantava. Kommenttini oli yksinomaan lämmöllä sanottu. Lue se uudestaan niin toivottavasti sen näet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käskenyt olemaan onnellinen, vaan totesin, että olet onnekas, että sinua on joskus katsottu rakastavasti. Minua ei yksikään mies ole katsonut rakastavasti ja olen onnellinen puolestasi. Rakastava katse on haavoja parantava. Kommenttini oli yksinomaan lämmöllä sanottu. Lue se uudestaan niin toivottavasti sen näet.
Ei se ole. Kun se katse viedään pois ja etsit sitä sen jälkeen kaikkialta löytämättä enää uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole. Kun se katse viedään pois ja etsit sitä sen jälkeen kaikkialta löytämättä enää uudestaan.
Niin, voi tosiaan olla, että minulla on siinä mielessä helpompaa, että en edes tiedä mitä olen elämässä menettänyt. Sinä olet kokenut joskus vastavuoroisen rakkauden ja sen, miten se täyttää joka solun sinussa. Tiedät miltä tuntuu, kun toisen ihmisen lämpö, pyyteetön välittäminen ja rakastava sydän kannattelee sinua joka päivä. Minä voin vain kuvitella, miten kevyeltä elämä silloin tuntuisi, kun ei kaikkea aina tarvitsisi kantaa yksin tai yrittää aina vain tsempata itse itseään sama kuinka syvän kuopan pohjalla sattuu olemaan. Kun kokemasi rakkaus viedään syystä tai toisesta pois, olo on varmasti kuin olisi läpikotaisin vereslihalla ja loputtoman yksin maailmassa. 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, voi tosiaan olla, että minulla on siinä mielessä helpompaa, että en edes tiedä mitä olen elämässä menettänyt. Sinä olet kokenut joskus vastavuoroisen rakkauden ja sen, miten se täyttää joka solun sinussa. Tiedät miltä tuntuu, kun toisen ihmisen lämpö, pyyteetön välittäminen ja rakastava sydän kannattelee sinua joka päivä. Minä voin vain kuvitella, miten kevyeltä elämä silloin tuntuisi, kun ei kaikkea aina tarvitsisi kantaa yksin tai yrittää aina vain tsempata itse itseään sama kuinka syvän kuopan pohjalla sattuu olemaan. Kun kokemasi rakkaus viedään syystä tai toisesta pois, olo on varmasti kuin olisi läpikotaisin vereslihalla ja loputtoman yksin maailmassa. 💔
Kyllä. Sinä voit sen vielä kokea paremmin tuloksin. Sinulla on vielä toivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sinä voit sen vielä kokea paremmin tuloksin. Sinulla on vielä toivoa.
Enpä tiedä. Jos se rakkaus ei ole elämän puoliväliin mennessä tullut vastaan ja käynyt todeksi, niin kyllä se todennäköisyys vain pienenee ja pienenee koko ajan. Ja tietysti sitähän voi kuolla vaikka ensi yönä kesken unien... Sinun kokemuksesi ihmisenä olemisesta tässä maailmassa on jo nyt täydempi kuin minun välttämättä koskaan tulee olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä. Jos se rakkaus ei ole elämän puoliväliin mennessä tullut vastaan ja käynyt todeksi, niin kyllä se todennäköisyys vain pienenee ja pienenee koko ajan. Ja tietysti sitähän voi kuolla vaikka ensi yönä kesken unien... Sinun kokemuksesi ihmisenä olemisesta tässä maailmassa on jo nyt täydempi kuin minun välttämättä koskaan tulee olemaan.
Eihän elämä ole kilpailu. Minä olen menettänyt elämässäni sellaisia asioita jotka ovat muille itsestäänselvyys ja jäänyt paljosta paitsi sen vuoksi. Jokaisella omat kamppailut. Rakkaus on siitä ihmeellinen että se yllättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän elämä ole kilpailu. Minä olen menettänyt elämässäni sellaisia asioita jotka ovat muille itsestäänselvyys ja jäänyt paljosta paitsi sen vuoksi. Jokaisella omat kamppailut. Rakkaus on siitä ihmeellinen että se yllättää.
Ei ole kilpailu, ei. Ja olet ihan oikeassa siinä, että jokaisella on omat taakkansa kannettavana. Kukaan ei tästä maailmasta selviä ilman syviä haavoja, tavalla tai toisella.
Toivon, että rakkaus yllättää sinut tulevana vuonna. 😊
- Anonyymi
Haluan kertoa tunteeni.
- Anonyymi
Haluaisin tuntea vetoa ja rakastua mieheen, joka pystyy osoittaa ja antaa rakkautta ja olla vielä kaiken lisäksi uskollinen💫🦄
- Anonyymi
Mies laittaisi viestiä, menisimme kahville ja kaikki olisi kuten ennen ja paremmin… kulkisimme yhdessä matkaa hiljalleen. …
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Pari vuotta sitten lupasin itselleni uutena vuonna, että valitsen rakkauden vaikka se olisi pelottavaa tai vaikeaa. Valitettavasti valitsin sen lopulta yksinäni. Sittemmin en ole enää tehnyt rakkauden suhteen mitään lupauksia itselleni, keskityn muunlaisiin lupauksiin. Uuden vuoden toiveita en ole koskaan harrastanut.
- Anonyymi
Kolmatta vuotta en aio kärsiä tästä tarkoittaa se mitä vaan.
- Anonyymi
Sama täällä. Jos kerran mistään ei mitään voi tulla niin eiköhän se ole parempi vain antaa olla ja unohtaa. Johonkin se raja on vedettävä.
Rikkinäinen j mies
- Anonyymi
Ei mitään uudenvuoden toivomuksia tällä erää.
- Anonyymi
Toivon että kaikki menisi paremmin, varovaisen hyvin ja tunteellisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=zdC35eAFxYk&list=RDzdC35eAFxYk&start_radio=1 - Anonyymi
Empä ole esittäny toiveita kun ei se ensimmäinen ja ainoakaan ole toteutunu vie tähänkään ikään ja lupauksia ihan turha itselle tehdä ne pettää aina kun ole mitään merkitystä kun luvannu vain itselle
- Anonyymi
Toivoisin että saisin palata siihen mitä oli ennen häntä.
- Anonyymi
Samat sanat, olisin jo parisuhteessa ilman hänen tapaamista.
- Anonyymi
Mitä oli ennen häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat, olisin jo parisuhteessa ilman hänen tapaamista.
Mikä hänen tapaamisessa esti parisuhteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hänen tapaamisessa esti parisuhteesi?
Tuota en ymmärrä minäkään. Eikö parisuhteeseen kuitenkin mennä sen kanssa, johon on ihastuttu? Miksi kukaan ulkopuolinen estäisi sen?
- Anonyymi
Vapautusta vaikeista tunteista. Oikeudenmukaisuutta. Näitä toivon.
- Anonyymi
Ei oikein ole olemassa muuta kuin pyyteetön lapsen ja eläimen rakkaus. Pahoittelen kuplan puhkaisua. Ei se minun vika ole. 🥹🌸
- Anonyymi
Että voisimme alkaa yhdessä uudestaan.
Mn tumma - Anonyymi
Eiköhän se toivo ole jo heitetty. Ymmärrys kasvaa iän myötä.
- Anonyymi
Toivottavasti hänellä ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti hänellä ainakin.
Kokeile sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile sinäkin.
Mulla on sekä ikää, että ymmärrystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sekä ikää, että ymmärrystä.
Ja miten se näkyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten se näkyy?
Ikä näkyy päälle päin, ymmärrys enemmänkin kuuluu, mutta myös näkyy 🙃
Miten sinun ymmärrys näkyy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä näkyy päälle päin, ymmärrys enemmänkin kuuluu, mutta myös näkyy 🙃
Miten sinun ymmärrys näkyy?Välillä pilkahtelee esiin. Osaan paremmin hillitä niin positiivisia kuin negatiivisia ajatuksia. Ohjata ajattelua pois kipeistä asioista.
- Anonyymi
Että terve, molemminpuolinen rakkaus tulee kohdalleni. Ei murusia, ei tyytymistä, ei itsensä pienentämistä.
- Anonyymi
Loppuelämäni kumppanin naisesta jonka haluan viedä alttarille vasemmalla puolellani ja rakastaa häntä elämäni loppuun asti🙏
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu414090Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko663947- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291130