Mikä olisi uudenvuodentoivomus

Anonyymi-ap

Rakkauden suhteen?

54

609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusi yhtä vahva kokemus!

• Anonyymi

Lisäksi, ettei kukaan rikkoisi enää näin pahasti ja totaalisesti.

• Anonyymi

Mä haluaisin, että me joko päädytään yhteen tai päästään yli tästä tunteesta. Näin tää on liian raskasta.

• Anonyymi

Olet nainen?

• Anonyymi

Miksi jatkat koko ajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nainen?

Joo, nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, nainen.

Ei oo hirveästi vaihtoehtoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo hirveästi vaihtoehtoja?

Ja tää on siis syy, miksi jatkan... 😄

• Anonyymi

Ja koska ei tää toivomalla muutu, mä teen lupauksen:
        Mä lupaan selvittää välit hänen kanssaan. Ensiksi mä kokeilen näyttää tunteeni selvemmin. Ja jos se ei auta, mä lähetän hänelle viestin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja koska ei tää toivomalla muutu, mä teen lupauksen:
        Mä lupaan selvittää välit hänen kanssaan. Ensiksi mä kokeilen näyttää tunteeni selvemmin. Ja jos se ei auta, mä lähetän hänelle viestin

Hienoa ja onnea Sinulle 🥰

• Anonyymi

Toivon, että tilanne stabiloituu ja tapaamme säännöllisesti r*kastelun merkeissä.

• Anonyymi

No kerroppa mitä olen itse oppinu ni melkolailla harva edes tietää mitä rakkaus on

• Anonyymi

Haluisin että se mies ottaisi yhteyttä tavattais jossain ja vaan sais puhua. Ei muuta

• Anonyymi

olen niin outo että vedän vain hulluja puoleeni. en haluaisi edes elää enää

• Anonyymi

Haluisin nähdä sen että joku katsoo minua vielä rakastaen.

• Anonyymi

Onnellinen olet, että edes joskus olet saanut kokea tuon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnellinen olet, että edes joskus olet saanut kokea tuon...

En ihmetele yhtään ettet sinä ole saanut sitä kokea. Ihme toisten toiveiden dissaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihmetele yhtään ettet sinä ole saanut sitä kokea. Ihme toisten toiveiden dissaaja.

Missään vaiheessa en "dissannut". Sekopää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et osaa kunnioittaa sitä mitä toinen toivoo. Älä tule kertomaan mulle mistä mun pitää olla onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli se on niin ihme että joku on joskus katsonut minua rakastuneesti. Pitää olla siitä vaan onnellinen että edes joskus niin käynyt. Niinkö vtun vastenmielinen olen että se joku ihme on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et osaa kunnioittaa sitä mitä toinen toivoo. Älä tule kertomaan mulle mistä mun pitää olla onnellinen.

En käskenyt olemaan onnellinen, vaan totesin, että olet onnekas, että sinua on joskus katsottu rakastavasti. Minua ei yksikään mies ole katsonut rakastavasti ja olen onnellinen puolestasi. Rakastava katse on haavoja parantava. Kommenttini oli yksinomaan lämmöllä sanottu. Lue se uudestaan niin toivottavasti sen näet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käskenyt olemaan onnellinen, vaan totesin, että olet onnekas, että sinua on joskus katsottu rakastavasti. Minua ei yksikään mies ole katsonut rakastavasti ja olen onnellinen puolestasi. Rakastava katse on haavoja parantava. Kommenttini oli yksinomaan lämmöllä sanottu. Lue se uudestaan niin toivottavasti sen näet.

Ei se ole. Kun se katse viedään pois ja etsit sitä sen jälkeen kaikkialta löytämättä enää uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole. Kun se katse viedään pois ja etsit sitä sen jälkeen kaikkialta löytämättä enää uudestaan.

Niin, voi tosiaan olla, että minulla on siinä mielessä helpompaa, että en edes tiedä mitä olen elämässä menettänyt. Sinä olet kokenut joskus vastavuoroisen rakkauden ja sen, miten se täyttää joka solun sinussa. Tiedät miltä tuntuu, kun toisen ihmisen lämpö, pyyteetön välittäminen ja rakastava sydän kannattelee sinua joka päivä. Minä voin vain kuvitella, miten kevyeltä elämä silloin tuntuisi, kun ei kaikkea aina tarvitsisi kantaa yksin tai yrittää aina vain tsempata itse itseään sama kuinka syvän kuopan pohjalla sattuu olemaan. Kun kokemasi rakkaus viedään syystä tai toisesta pois, olo on varmasti kuin olisi läpikotaisin vereslihalla ja loputtoman yksin maailmassa. 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, voi tosiaan olla, että minulla on siinä mielessä helpompaa, että en edes tiedä mitä olen elämässä menettänyt. Sinä olet kokenut joskus vastavuoroisen rakkauden ja sen, miten se täyttää joka solun sinussa. Tiedät miltä tuntuu, kun toisen ihmisen lämpö, pyyteetön välittäminen ja rakastava sydän kannattelee sinua joka päivä. Minä voin vain kuvitella, miten kevyeltä elämä silloin tuntuisi, kun ei kaikkea aina tarvitsisi kantaa yksin tai yrittää aina vain tsempata itse itseään sama kuinka syvän kuopan pohjalla sattuu olemaan. Kun kokemasi rakkaus viedään syystä tai toisesta pois, olo on varmasti kuin olisi läpikotaisin vereslihalla ja loputtoman yksin maailmassa. 💔

Kyllä. Sinä voit sen vielä kokea paremmin tuloksin. Sinulla on vielä toivoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Sinä voit sen vielä kokea paremmin tuloksin. Sinulla on vielä toivoa.

Enpä tiedä. Jos se rakkaus ei ole elämän puoliväliin mennessä tullut vastaan ja käynyt todeksi, niin kyllä se todennäköisyys vain pienenee ja pienenee koko ajan. Ja tietysti sitähän voi kuolla vaikka ensi yönä kesken unien... Sinun kokemuksesi ihmisenä olemisesta tässä maailmassa on jo nyt täydempi kuin minun välttämättä koskaan tulee olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä. Jos se rakkaus ei ole elämän puoliväliin mennessä tullut vastaan ja käynyt todeksi, niin kyllä se todennäköisyys vain pienenee ja pienenee koko ajan. Ja tietysti sitähän voi kuolla vaikka ensi yönä kesken unien... Sinun kokemuksesi ihmisenä olemisesta tässä maailmassa on jo nyt täydempi kuin minun välttämättä koskaan tulee olemaan.

Eihän elämä ole kilpailu. Minä olen menettänyt elämässäni sellaisia asioita jotka ovat muille itsestäänselvyys ja jäänyt paljosta paitsi sen vuoksi. Jokaisella omat kamppailut. Rakkaus on siitä ihmeellinen että se yllättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän elämä ole kilpailu. Minä olen menettänyt elämässäni sellaisia asioita jotka ovat muille itsestäänselvyys ja jäänyt paljosta paitsi sen vuoksi. Jokaisella omat kamppailut. Rakkaus on siitä ihmeellinen että se yllättää.

Ei ole kilpailu, ei. Ja olet ihan oikeassa siinä, että jokaisella on omat taakkansa kannettavana. Kukaan ei tästä maailmasta selviä ilman syviä haavoja, tavalla tai toisella.

Toivon, että rakkaus yllättää sinut tulevana vuonna. 😊

• Anonyymi

Haluan kertoa tunteeni.

• Anonyymi

Haluaisin tuntea vetoa ja rakastua mieheen, joka pystyy osoittaa ja antaa rakkautta ja olla vielä kaiken lisäksi uskollinen💫🦄

• Anonyymi

Mies laittaisi viestiä, menisimme kahville ja kaikki olisi kuten ennen ja paremmin… kulkisimme yhdessä matkaa hiljalleen. …

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Pari vuotta sitten lupasin itselleni uutena vuonna, että valitsen rakkauden vaikka se olisi pelottavaa tai vaikeaa. Valitettavasti valitsin sen lopulta yksinäni. Sittemmin en ole enää tehnyt rakkauden suhteen mitään lupauksia itselleni, keskityn muunlaisiin lupauksiin. Uuden vuoden toiveita en ole koskaan harrastanut.

• Anonyymi

Kolmatta vuotta en aio kärsiä tästä tarkoittaa se mitä vaan.

• Anonyymi

Sama täällä. Jos kerran mistään ei mitään voi tulla niin eiköhän se ole parempi vain antaa olla ja unohtaa. Johonkin se raja on vedettävä.

Rikkinäinen j mies

• Anonyymi

Ei mitään uudenvuoden toivomuksia tällä erää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Empä ole esittäny toiveita kun ei se ensimmäinen ja ainoakaan ole toteutunu vie tähänkään ikään ja lupauksia ihan turha itselle tehdä ne pettää aina kun ole mitään merkitystä kun luvannu vain itselle

• Anonyymi

Toivoisin että saisin palata siihen mitä oli ennen häntä.

• Anonyymi

Samat sanat, olisin jo parisuhteessa ilman hänen tapaamista.

• Anonyymi

Mitä oli ennen häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat, olisin jo parisuhteessa ilman hänen tapaamista.

Mikä hänen tapaamisessa esti parisuhteesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hänen tapaamisessa esti parisuhteesi?

Tuota en ymmärrä minäkään. Eikö parisuhteeseen kuitenkin mennä sen kanssa, johon on ihastuttu? Miksi kukaan ulkopuolinen estäisi sen?

• Anonyymi

Vapautusta vaikeista tunteista. Oikeudenmukaisuutta. Näitä toivon.

• Anonyymi

Ei oikein ole olemassa muuta kuin pyyteetön lapsen ja eläimen rakkaus. Pahoittelen kuplan puhkaisua. Ei se minun vika ole. 🥹🌸

• Anonyymi

Että voisimme alkaa yhdessä uudestaan.

Mn tumma

• Anonyymi

Eiköhän se toivo ole jo heitetty. Ymmärrys kasvaa iän myötä.

• Anonyymi

Toivottavasti hänellä ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti hänellä ainakin.

Kokeile sinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile sinäkin.

Mulla on sekä ikää, että ymmärrystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on sekä ikää, että ymmärrystä.

Ja miten se näkyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miten se näkyy?

Ikä näkyy päälle päin, ymmärrys enemmänkin kuuluu, mutta myös näkyy 🙃
        Miten sinun ymmärrys näkyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä näkyy päälle päin, ymmärrys enemmänkin kuuluu, mutta myös näkyy 🙃
        Miten sinun ymmärrys näkyy?

Välillä pilkahtelee esiin. Osaan paremmin hillitä niin positiivisia kuin negatiivisia ajatuksia. Ohjata ajattelua pois kipeistä asioista.

• Anonyymi

Että terve, molemminpuolinen rakkaus tulee kohdalleni. Ei murusia, ei tyytymistä, ei itsensä pienentämistä.

• Anonyymi

Loppuelämäni kumppanin naisesta jonka haluan viedä alttarille vasemmalla puolellani ja rakastaa häntä elämäni loppuun asti🙏

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4367
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4189
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      41
      4090
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      66
      3947
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3374
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3269
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3241
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1130
    Aihe