Menneet miten jos olisimme vielä nähneet
Olisiko meillä asiat
60
846
Vastaukset
- Anonyymi
Se taitaa jäädä pimentoon. Ainakin yritin.
- Anonyymi
Yritit mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritit mitä?
Lähestyä
- Anonyymi
Toivottavasti ei jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei jää.
En haluu häiritä enää, enkä kestä toisia pakkeja joten kyl se tais jäädä jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyä
Silloin ei tarvitse jossitella, voi mennä eteenpäin. Ketjun aloittaja ei toiminut silloin kun aika oli, nyt saa jossitella lopun ikäänsä. Uutta tilaisuutta ei enää tule.
- Anonyymi
Se on kahden kauppa. Ei voi sanoa mitään realistista vain yhden näkökulman kautta.
- Anonyymi
En tainnut haluta enempää pettymystä
- Anonyymi
Entä jos se ei olisikaan pettymys? Kannaisiko kuitenkin ....
- Anonyymi
Jos olisin nähnyt hänet siksi, että hän olisi ilmaissut haluavansa selvittää ja tehdä kaikkensa, niin ehdottomasti olisi voinut mennä toisin… Mutta hän ei ole sellainen, hän on ihminen joka ei jaksa olla kiinnostunut, joten asiat menivät juuri kuten pitikin.
- Anonyymi
Mistä voi olla varma oliko mitään tapahtumaa. Sitten kun menee selvittään toine on sillai et :
"HÄ" ?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voi olla varma oliko mitään tapahtumaa. Sitten kun menee selvittään toine on sillai et :
"HÄ" ?!Hyppäisin jokee sitten
- Anonyymi
Jos olisimme niin niin mitä se sinulle merkitsisi?
- Anonyymi
Ei voi tietää
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Muuta en osaa sanoa kuin että kauemmas ollaan menty
- Anonyymi
Joskus asiat muuttuvat monimutkaisiksi tai menevät solmuun, mutta joskus voi käydä niinkin onnellisesti kaikki on edessäpäin tai ainakin on hyvä tahto ja suuri nautinto kun kohtaa vielä aikojen kuluttua.
https://www.youtube.com/watch?v=dcR6K9-AVFw&list=RDdcR6K9-AVFw&start_radio=1 - Anonyymi
Se nyt meni miten meni. En unohda koskaan ja ehkä pystytään olla kavereita vielä joskus, se on selvä että jokin kummallinen side meillä on, mutta ei välttämättä romanttinen sellainen.
- Anonyymi
Aika romanttisia tunteita kyllä koen. Mikä sussa pitää sitten kiinni mussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika romanttisia tunteita kyllä koen. Mikä sussa pitää sitten kiinni mussa?
Samankaltaisuutta. On niitä romanttisiakin tunteita mutta niihin tukahtuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samankaltaisuutta. On niitä romanttisiakin tunteita mutta niihin tukahtuu..
Itse ainakin hukun niihin tällä hetkellä. -sivusta
- Anonyymi
Hyvin, mutta päätit lopettaa …
- Anonyymi
Hyvin, mutta joku savusti ulos…
- Anonyymi
Yritin keskustella. Ei enää sanottavaa. Estot meni nyt päälle. Elämäähän tämä vain on
- Anonyymi
Estit somessa? En huomannu.
- Anonyymi
Keväällä menin moneen paikkaan vielä toivomuksena ja tarkoituksena kohdata muuten kuin työn merkeissä. Aina ne tapaamiset menivät pieleen. Yleensä mies häipyi ennen kuin ehdin suutani avata. Ilmeisesti oli tarkoituksellista. Nyt on ollut helpompaa, kun ei tarvitse enää yrittää tai suunnitella mitään. Hän on poissa eikä halua kohdata olisi enää minullakaan.
- Anonyymi
Varmaan olisin ennen pitkää ratkennut tekemään jotain päällekäypää, sen verran paha se hulluuskierre oli siinä kohtaa. Yritä siinä sitten käyttäytyä asiallisesti, kun mieli askartelee ihan muissa tunnelmissa.
- Anonyymi
Sama, vaikea oli pitää näpit erossa.
Peto olis ollut irti 🤭😉 - Anonyymi
Tuollainen tilanne olisi voinut ratkaista asian positiivisestikin. Riippuu vastapuolen iästä. Jos alle 40 olette, niin sitten ei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen tilanne olisi voinut ratkaista asian positiivisestikin. Riippuu vastapuolen iästä. Jos alle 40 olette, niin sitten ei toimi.
Mikäs ikäraja tuo on? Eikö viidenkympin villitys tule vähän myöhemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs ikäraja tuo on? Eikö viidenkympin villitys tule vähän myöhemmin?
Ehkä 45 on osuvampi raja. Siitä vanhemmat ymmärtävät ja toivovat paremmin "käsiksi käymistä" kun molemmilla on kiinnostusta. Alle 40v. kanssa olisin hyvin varovainen, ettei tule syytettä ahdistelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, vaikea oli pitää näpit erossa.
Peto olis ollut irti 🤭😉😅 Ai kamala, Tuiskun Antti on hauska, mutta vähän märkä rätti muuten, ei lietso sopimattomia fiiliksiä..
- Anonyymi
Miksi estät itseäsi. Tuo on kamalaa. Että ei saa elää niin kuin itse haluaa ja tuntee.
- Anonyymi
Oon varma et ois psovittu ja palattu yhteen.
- Anonyymi
Ehkä olisi se kynnys kannattanut ylittää. Eihän kynnykset kuitenkaan kovin korkeita ole, mutta ihastumisen hetkellä sellainen usein on. Jomman kumman pitäisi uskaltaa se ylittää ja puhua suoraan edes jotakin. No, ei kannata harmitella kovin kauaa. Voihan tilaisuus taas tulla uudelleenkin. Monille ainakin niin on käynyt. Jos molemmat siis vapaita normaaleja ihmisiä. Voimia! (sivusta.)
- Anonyymi
Ei täällä kirjoittele vapaat ja normaalit, sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kirjoittele vapaat ja normaalit, sori.
Ok. Uskon kuitenkin, että hyvinkin normaaleja ihmisiä purkaa tuntojaan täällä. Toki kukaan ei täydellinen ole. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi
Hyvin ois menneet. Väärinpäin kysyjä,"onko lempiruokasi mikä"😄
- Anonyymi
Tuo on tietynlaista puhekieltä, olisiko lounas-länsisuunnassa. Antaa ikään kuin huolettoman sävyn puheeseen.
- Anonyymi
No enpä gubbe tiiä sanoa sutkauttaa tähän mitään muuta ku että ooks niitä miehiä joillain on iso usko omiin puhelahjoihin?T
- Anonyymi
Lisäys pitäisin naista aika kokemattomana ja kukkaruukussa kasvaneena jos ei ois ees yhtä voitaisko me vielä puhuu- tapausta kohdannut, mutta sutkautus soveltuu laajemminkinkin kaikkeen kanssakäymiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys pitäisin naista aika kokemattomana ja kukkaruukussa kasvaneena jos ei ois ees yhtä voitaisko me vielä puhuu- tapausta kohdannut, mutta sutkautus soveltuu laajemminkinkin kaikkeen kanssakäymiseen
No kun sinä ns virtuaalinen hörökorva kerran innostuit selvästi taas niin keksi vaikka välillä itse loput ns tai hanki oikeita töitä tai elämä
- Anonyymi
Ei minulta...en nähnyt eilen
- Anonyymi
Olin TV parissa...en arvannut
- Anonyymi
Joo, se oli kanssa ihan hyvä, kun istuimme kerran lapsen kanssa kahden sohvalla ja kysyin häneltä hiljaa, että 'mietitkö koskaan, että rakastanko sua?' lapsi käännähti minuun aivan hämmästynyt ilme kasvoillaan ja vastasi 'En!?'
- Anonyymi
Tietää että rakastat ❤️
- Anonyymi
Tai kun kysyt lapselta/ nuorelta, että tiedätkö miten paljon sinua rakastan?
-Tiedän ❤️
- Anonyymi
Tuskin. Sulla oli sellaiset ehdot, ettei niitä pysytyt täyttämään, vaikka yritin. Asia ei tosin vaivaisi minua enää niin paljon, jos oltaisiin kohdattu kasvotusten ja rehellisesti purettu kaikki auki. Oishan siinä ennen lähtöä voinut halata vielä kunnolla. Sitä jäin kaipaamaan.
- Anonyymi
Mimmosia ehtoja?🤔
- Anonyymi
Sori vain ehdoista, mutta tällainen minää olen.
- Anonyymi
Keskustelua jäin kaipaamaan minäkin… Jäi pahasti vaivaamaan, miksi niin pieneltä tuntuva asia olikin niin valtava pyyntö. Miksi siitä ei voinut olla rehellinen ja miksi minun pettymykseni sai toisen olemaan kylmä ja kaikin tavoin ilmaisemaan että ei kiinnosta, ei jaksa. Yritin tehdä aloitetta keskusteluun, kun ymmärsin että hän todella vain kääntää selkänsä, mutta vastaus oli siihenkin samankaltainen. Yritän käsittää että tämä oli vain osoitus siitä, että tämä on hänen tapansa kohdella muita ja että ehkä kaikki muka-tunteet olivat vain hetkellisiä ja loppuivat heti kun ilmaisen jotain itsestäni. Monta asiaa olin jo niellyt ja käsitellyt itsekseni, kun tiesin että en voi hänen niskaansa kaikkia pelkojani kaataa, mutta en voi vain yksin taipua mutkalle kun toinen tuntuu olevan niin välinpitämätön…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelua jäin kaipaamaan minäkin… Jäi pahasti vaivaamaan, miksi niin pieneltä tuntuva asia olikin niin valtava pyyntö. Miksi siitä ei voinut olla rehellinen ja miksi minun pettymykseni sai toisen olemaan kylmä ja kaikin tavoin ilmaisemaan että ei kiinnosta, ei jaksa. Yritin tehdä aloitetta keskusteluun, kun ymmärsin että hän todella vain kääntää selkänsä, mutta vastaus oli siihenkin samankaltainen. Yritän käsittää että tämä oli vain osoitus siitä, että tämä on hänen tapansa kohdella muita ja että ehkä kaikki muka-tunteet olivat vain hetkellisiä ja loppuivat heti kun ilmaisen jotain itsestäni. Monta asiaa olin jo niellyt ja käsitellyt itsekseni, kun tiesin että en voi hänen niskaansa kaikkia pelkojani kaataa, mutta en voi vain yksin taipua mutkalle kun toinen tuntuu olevan niin välinpitämätön…
Vain itseään, tai omaa käytöstään voi muuttaa. Ehkä opit siitä kerrasta, että seuraavalla kerralla lähestyt häntä eri tavalla. Niin, että sitä keskustelua syntyy myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain itseään, tai omaa käytöstään voi muuttaa. Ehkä opit siitä kerrasta, että seuraavalla kerralla lähestyt häntä eri tavalla. Niin, että sitä keskustelua syntyy myös.
Se olisi tavoite, että kaikista virheistäni jotain oppisin… Ehkä tässä tilanteessa en toimisi toisin kuitenkaan, koska toinen tuntui toistuvasti vaativan vain minun rajojen venyttämistä omien tarpeidensa vuoksi. En halua oppia sietämään valehtelua tai välinpitämättömyyttä.
- Anonyymi
Oltaisiin jo naimisissa ja olisi lapsia...❤️
- Anonyymi
Ilmeisesti joo. Minäkin olisin kertonut tunteistani mutta ei nähty enää kasvokkain.
- Anonyymi
Miten ne olisi siitä muka jotenkin toisin voinu mennä mihin kaikkeen muka voi hakea lisäaikaa lainan maksussakaan saa lykkäystä kun lyhennyksen maksuun korot joutuu silti maksaan vähintään ei voi laskea tilannetta siihen että korot on suuremmat kuin itse laina
- Anonyymi
En ole luopunut toivosta vielä, kohtaaminen näyttäisi suunnan että kannattaako vain luovuttaa
- Anonyymi
Laita viestiä? Ehdota kohtaamista? Miksi arkailla kun asia on tärkeä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä? Ehdota kohtaamista? Miksi arkailla kun asia on tärkeä..
Hän on ollut se joka arkailee ja nyt minäkin olen.
-sivu-
- Anonyymi
Sänkyhommiksi olis menny.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140