Ikävä sinua rakas

Anonyymi-ap

Ei se himmene, ei se häviä
ärsyttää,
onko niin, että olit viimeinen rakkaus elämässäni,
vaikka kuka tulisi vastaan,
en valise häntä,
sillä,
minä rakastan sinua,
nyt ja aina,

8

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunis viesti jollekkin

• Anonyymi

❤️❤️❤️
      Miehelle

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitettu

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihana kuulla näitä tunnustuksia aina naisilta, jotka ovat panneet monia miehiä mutta eivät sitä jota rakastivat.

• Anonyymi

Olipa kaunis viesti jollekkin, olkoon onnellinen tuo henkilö. Kenelle suuntasit viestisi. Minäkin Rakastan ja kaipaan erästä Kaunotarta niin, että sattuu joka paikkaan kun häntä ajattelen. Hän, sai sekoamaan täysin mieleni ja sieluni, hänenssä on jotain taianomaista. Ihastuin hänen Kauniisiin kasvoihi ja silmiin ja menin aivan sekaisin hänestä, se tunne minkä koin hänessä. En, tulen ikinä kokemaan sellaista, se aivan varma. Enkä ikinä pysty Rakastamaan ketään niinkuin häntä, olen Rakastanut monet vuodet. Toivon vain että helpottaisi vähän tämä kaipaus, mitä jatkuvasti koen häneen. En, oikeasti tajunnut sitä, miten paljon käyn Rakastaaan sinua, eikä lopu vaan jatkaa tunteiden matkaa. Sinä lumosit minut ja sekoitit, mutta hyvällä tavalla. Sinussa tunnen enemmän, kuin kenessääkän ikinä. Et, sinä ollut mikään hetken hurma, sinä olit paljon enemmän mitä itse edes tiedät. Teen Kaunotar joku päivä sinusta kauniin laulun, pitää miettiä hyvät sanat ja sävelet. Mutta kyllä se tämmöisestä kaipauksesta ja ikävästä kehkeytyy. Rakastan sinua niin paljon! p.s Älä suutu minulle näistä, mitä kirjoitin sinulle. Sinä olet aamu ,johon herään,päivä jota elän,ilta jota odotan, yö josta uneksin.

• Anonyymi

Mulla on kova ikävä
      Jos tämä jää tälläiseksi niin
      Teen ratkaisun
      Mun pitää saada läheisyyttä
      Se siä
      Pitää saada olla oma itseni
      Ottaa selvää toisesta
      Itsestäni
      Jos et halua tutustua paremmin
      Niin minun pitää tyytyä siihen

• Anonyymi

Näihin voisi loppuun laittaa aina sen ”naiselta”, niin epätoivoiset naiset ei aina luule että miehet todella yrittää jotain kaunista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4367
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4189
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      41
      4090
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      66
      3947
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3374
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3269
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3241
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1130
    Aihe