Nainen, tänään teen hyvää ruokaa

Anonyymi-ap

Lasagnea.
Olen joskus tehnyt sen perinteisenkin ilman sitä valmispakettia jossa on se maustesekoitus ja levyt, mutta siinä on kyllä hommaa ihan liikaa tehdä kastikkeet erikseen eikä siitä tule edes yhtä hyvää.

Näillä mennään jos siis jaksan vielä kokata.
Voi mennä huomisellekin.

:/

20

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisihan se italianpatakin yksi vaihtoehto, mut lasagne on parempaa.
      Tein makaroonilaatikkoakin tuossa kuukausi sitten, mutta se epäonnistui kun oli uuni säädin väärässä asennossa ja pelkkä ylävastus vain päällä.
      Kauniisti ruskettui pinnalta ihan liikaakin, mutta eihän se mitään muualta sitten lämmennyt ja kypsynytkään.
      Tunti uunissa ja ihan vetistä, vituiks meni ja raa-aksi jäi.
      Mulla oli vaan jäänyt se namiska siihen väärään asentoon edelliskerrasta.

• Anonyymi

Tein yhteen väliin täytettyjä CANNELLONEJA ja oli kyllä sairaan hyviä, mutta täyttäminen vei monta tuntia, koska 4 hengelle kun tekee tuollaista ruokaa niin PUTKIA sen verran paljon täytettävänä että se vaatii koko päivän.
        Lopetin tekemästä vaikka oli kyllä sairaan hyvään, koska en koskaan saanut itse toista annosta.
        Seisoin aina tyhjän vuuan edessä sanoin mielessäni, että ” Vitun läski!” Sen jälkeen päätin, että teen seuraavan kerran vasta kun asun YKSIN OMASSA KODISSA niin saan syödä yksin KAIKKI!

En tee LASAGNEA, koska läski vetää yksin kaikki!
        Tein makaroonilaatikkoa yks päivä 4-5 litran vuokallisen ja sain vielä pienemmän vuokallisen tehtyä lisäksi.
        Me 3 syötiin se noin 1 litran vuokallinen. Sanoin, että : Tätä riittää huomiseksi vielä.
        Kävin päivällä keittiöstä hakeen kahvia niin löyty TYHJÄ VUOKA ja minä sanoin, että :Vitun läski on vetänyt yksin 4 hengen annoksen ruokaa!
        Sanoin toisille, että : Tänään syödään tuo toissa päivänä tehty lihakeitto, koska pikku poika on syönyt makaroonilaatikkon yksin!

Linssi muhennos on hyvä ruoka ja sanon aina, että: Ruoka on kyllä epämääräisen näköstä, mutta on hyvän makuista!
        LÄSKIKI SYÖ HUOMATTAVASTI VÄHEMMÄN SITÄ!
        Sanon hänelle, että : TÄSSÄ ON PALJON PROTEIINIA JOTEN VOIT SYÖDÄ TÄTÄ TUPLA ANNOKSEN!

Kävin tänään sanomassa läskille, että : Isällä on ens viikolla syntymäpäivä joten minä ajattelin, että SINÄ VOISIT VUOROSTAS LEIPOA KAKUN, koska minä leivoin isäinpäiväksi ja minun pitää leipoa JOULUKSI.
        Ei ollu varma, että jaksaako hän leipoa. Minä sanoin, että: Jos et jaksa niin voin leipoa ja sinä leivot sitten Jouluksi!
        Vedin oven äkkiä kiinni niin EI EHTINYT sanoa mitään vastaan!
        Sanoin oven takana, että : Onneksi oot minun veli ja syrjitkin vielä fiksuna minua joten kyllä minun pitäis pärjätä!
        Ei hän saa siitä mitään, koska hän on niin älykäs että SYRJII OIKEIN MIELELLÄÄN JA LOUKKAA VIELÄ KUNNIAA, koska HÄN HALUAA OLLA KUNNIATON JA REHELLINEN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein yhteen väliin täytettyjä CANNELLONEJA ja oli kyllä sairaan hyviä, mutta täyttäminen vei monta tuntia, koska 4 hengelle kun tekee tuollaista ruokaa niin PUTKIA sen verran paljon täytettävänä että se vaatii koko päivän.
        Lopetin tekemästä vaikka oli kyllä sairaan hyvään, koska en koskaan saanut itse toista annosta.
        Seisoin aina tyhjän vuuan edessä sanoin mielessäni, että ” Vitun läski!” Sen jälkeen päätin, että teen seuraavan kerran vasta kun asun YKSIN OMASSA KODISSA niin saan syödä yksin KAIKKI!

En tee LASAGNEA, koska läski vetää yksin kaikki!
        Tein makaroonilaatikkoa yks päivä 4-5 litran vuokallisen ja sain vielä pienemmän vuokallisen tehtyä lisäksi.
        Me 3 syötiin se noin 1 litran vuokallinen. Sanoin, että : Tätä riittää huomiseksi vielä.
        Kävin päivällä keittiöstä hakeen kahvia niin löyty TYHJÄ VUOKA ja minä sanoin, että :Vitun läski on vetänyt yksin 4 hengen annoksen ruokaa!
        Sanoin toisille, että : Tänään syödään tuo toissa päivänä tehty lihakeitto, koska pikku poika on syönyt makaroonilaatikkon yksin!

Linssi muhennos on hyvä ruoka ja sanon aina, että: Ruoka on kyllä epämääräisen näköstä, mutta on hyvän makuista!
        LÄSKIKI SYÖ HUOMATTAVASTI VÄHEMMÄN SITÄ!
        Sanon hänelle, että : TÄSSÄ ON PALJON PROTEIINIA JOTEN VOIT SYÖDÄ TÄTÄ TUPLA ANNOKSEN!

Kävin tänään sanomassa läskille, että : Isällä on ens viikolla syntymäpäivä joten minä ajattelin, että SINÄ VOISIT VUOROSTAS LEIPOA KAKUN, koska minä leivoin isäinpäiväksi ja minun pitää leipoa JOULUKSI.
        Ei ollu varma, että jaksaako hän leipoa. Minä sanoin, että: Jos et jaksa niin voin leipoa ja sinä leivot sitten Jouluksi!
        Vedin oven äkkiä kiinni niin EI EHTINYT sanoa mitään vastaan!
        Sanoin oven takana, että : Onneksi oot minun veli ja syrjitkin vielä fiksuna minua joten kyllä minun pitäis pärjätä!
        Ei hän saa siitä mitään, koska hän on niin älykäs että SYRJII OIKEIN MIELELLÄÄN JA LOUKKAA VIELÄ KUNNIAA, koska HÄN HALUAA OLLA KUNNIATON JA REHELLINEN!

Lisään, että minulla on sentään veli jonka kanssa voin sopia.
        Minä olen perheen vanhin lapsi, mutta veljeni on perheen vanhin poika joten SISKOLTA EI TARVI KYSYÄ MITÄÄN!
        Me ollaan perheen vanhimmat lapset ja siskoni ei ole ikinä kunnioitanut ketään.
        Äiti kyseli eräästä omasta sukulaisistaan, että : Kenen tyttö tämä on?
        Minä kerroin ja sanoin, että : Olen leikkinyt tuon naisen kanssa, kun siskoni oli vauva ja nämä fiksut sukulaiset luulevat, että siskoni olen minä.
        Sisko oli vaalea lapsena, mutta hän värjää hiuksia tummaksi. Minä olen tumma, mutta minä vaalennan nykyisin hiuksia.

Ei se minua haittaa jos kaikki luulee, että siskoni on minun isosisko ja minä hänen pikku-sisko.
        Hän on itse antanut aihetta siihen.
        Hän aina ennen kysyi minulta, että : Kuka tämä on?
        Minä kerroin ja sanoin hänelle, että : Et sä oo koskaan edes tavannut häntä vaan hänen isänsä uus perhe oli meidän perhe tuttuja.
        Siskoni eräs kaveri luuli jo yli 20vuotta sitten, että minä olin 6vuotta nuorempi mitä olen.
        Siskoni 30vuotis juhlilla oltiin ja hän tuli juttelemaan ja minä sanoin hänelle, että : Minä olen 3vuotta vanhempi.
        Ei se ollut kunnianloukkaus vaan se olis ollut kunnianloukkaus, kun siskoni puuttui meidän keskusteluun ja alko huutamaan meille, että me ollaan pilattu hänen synttärit!
        Hänet olis pitäny vetää silloin kunnianloukkaus käräjille, mutta me oltiin niin nuoria silloin ja hän oli suhteessa jonku muijan kanssa ja siitä olis tullu vielä enemmän riitaa, koska hän oli vielä lähtenyt ilman vaimon lupaa käväsemään kaljalla.
        Minä olin sinkku ja en ollut edes lähdössä koko juhliin, koska he ei edes tienneet millä bussilla he ovat menossa.
        Minä menin bussilla Helsinkiin ja taksilla sinne missä me oltiin. Sisko joutu maksamaan sen taksi kyydin niin sai minut sinne.
        Hän oli itse tuo joka onnistui omilla syntymäpäivillään 2 loukkamaan minun kunniaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että minulla on sentään veli jonka kanssa voin sopia.
        Minä olen perheen vanhin lapsi, mutta veljeni on perheen vanhin poika joten SISKOLTA EI TARVI KYSYÄ MITÄÄN!
        Me ollaan perheen vanhimmat lapset ja siskoni ei ole ikinä kunnioitanut ketään.
        Äiti kyseli eräästä omasta sukulaisistaan, että : Kenen tyttö tämä on?
        Minä kerroin ja sanoin, että : Olen leikkinyt tuon naisen kanssa, kun siskoni oli vauva ja nämä fiksut sukulaiset luulevat, että siskoni olen minä.
        Sisko oli vaalea lapsena, mutta hän värjää hiuksia tummaksi. Minä olen tumma, mutta minä vaalennan nykyisin hiuksia.

Ei se minua haittaa jos kaikki luulee, että siskoni on minun isosisko ja minä hänen pikku-sisko.
        Hän on itse antanut aihetta siihen.
        Hän aina ennen kysyi minulta, että : Kuka tämä on?
        Minä kerroin ja sanoin hänelle, että : Et sä oo koskaan edes tavannut häntä vaan hänen isänsä uus perhe oli meidän perhe tuttuja.
        Siskoni eräs kaveri luuli jo yli 20vuotta sitten, että minä olin 6vuotta nuorempi mitä olen.
        Siskoni 30vuotis juhlilla oltiin ja hän tuli juttelemaan ja minä sanoin hänelle, että : Minä olen 3vuotta vanhempi.
        Ei se ollut kunnianloukkaus vaan se olis ollut kunnianloukkaus, kun siskoni puuttui meidän keskusteluun ja alko huutamaan meille, että me ollaan pilattu hänen synttärit!
        Hänet olis pitäny vetää silloin kunnianloukkaus käräjille, mutta me oltiin niin nuoria silloin ja hän oli suhteessa jonku muijan kanssa ja siitä olis tullu vielä enemmän riitaa, koska hän oli vielä lähtenyt ilman vaimon lupaa käväsemään kaljalla.
        Minä olin sinkku ja en ollut edes lähdössä koko juhliin, koska he ei edes tienneet millä bussilla he ovat menossa.
        Minä menin bussilla Helsinkiin ja taksilla sinne missä me oltiin. Sisko joutu maksamaan sen taksi kyydin niin sai minut sinne.
        Hän oli itse tuo joka onnistui omilla syntymäpäivillään 2 loukkamaan minun kunniaa.

Joutuuko juuri menemään Facebookiin takasin niin saa heille ilmoittaa, että : Sinulla on KUNNIA jäänyt hakematta minun kanssa vuodelta 2003 ja nyt olis mahdollista saada tuo, kun minä hoitelen omia kunnioita.
        Näky olevan Facebookissa ja tuo kunnianloukkaus on tapahtunut Espoossa, mutta muistaakseni hänen veljen loukkas siskoni myös.
        Nämä veljekset oli minun siskon kavereita ja me käytiin kerran veneilemässä. Sisko olis halunnut, että me lähetään telttailemaan 4:stään.
        Veli ei oikein lämmennyt idealle, koska hänen olis pitäny mennä siskoni kanssa samaan telttaan.
        Me sanottiin, että : Me ei varmaan tarvita telttaa ollenkaan!
        Kysyin siskolta myöhemmin, että : Milloin me ollaan menossa telttailemaan?
        Nyt muistin hänen veljen nimen.
        Näin se muisti näköjään alkaa pelaamaan, kun muistaa yhden asian!

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä!😌👍

• Anonyymi

Lasagne tarttis kyllä jonkun viinin siihen seuraksi.
      Joku naikkonenkin menis kyllä ihan mahtavasti seurana siinä ja jälkkäriksikin, mut nyt ei oo niihin mahiksia ihan tältä istumalta.

• Anonyymi

Olis jos tuut tänne....
        Mul on punkkua, joku happy mikä olikaan....
        Ota se ruoka mukaan kun ei mulla oo tääl mitää.
        Paitsi purkkihernekeittoo ja puuroa.

• Anonyymi

Vakoojatrolli. Häpeä.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvälle. Kaksi asiaa on tärkeää valmistuksessa; pitkään haudutettu jauhelihakastike ja tomaatin takia vähän sokeria. Näin sen itse tykkään tehdä. Varmasti on monta toimivaa tapaa.

• Anonyymi

Näissä vuoka/laatikko/pata ruoissa ja keitoissakin on aina se pitkä valmistusaika tärkeää.
        Seuraavana päivänä ne on paljon parempia.
        Eli ne kannattaisi tehdä tänään ja syödä vasta huomenna jos kaikkein parasta settiä haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näissä vuoka/laatikko/pata ruoissa ja keitoissakin on aina se pitkä valmistusaika tärkeää.
        Seuraavana päivänä ne on paljon parempia.
        Eli ne kannattaisi tehdä tänään ja syödä vasta huomenna jos kaikkein parasta settiä haluaa.

Totta. Lasagne paranee päivän pari valmistuksen jälkeen.

• Anonyymi

No kaipa se kuitenkin on hyvä, että olet saanut rahaa ruokaan. Käsitin jostain aiemmasta että et saa yhteiskunnalta sinulle kuuluvia asioita.

• Anonyymi

Joku pieni hikinen summa tulee ja meneekin sitten nopsaan.
        yleensä loppukuu sitten paastotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku pieni hikinen summa tulee ja meneekin sitten nopsaan.
        yleensä loppukuu sitten paastotaan.

Väitätkö että vedät merkittävän osan kuusta vesipaastolla aina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö että vedät merkittävän osan kuusta vesipaastolla aina?

Puurolla on menty monesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puurolla on menty monesti.

Kaurapuurolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaurapuurolla?

Jep.
        Sillä nyt pärjää jotenkin, ja sitten vitamiinitabletteja vaan ottaa lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.
        Sillä nyt pärjää jotenkin, ja sitten vitamiinitabletteja vaan ottaa lisäksi.

Kuinka kauan olet kirjoitellut täällä?

• Anonyymi

Mä ostan Aerfriern. Niin ainakin laihdun.

• Anonyymi

Mistä sä palstasetä nyt oot saanu rahaa ruokaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4367
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4189
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      41
      4090
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      66
      3947
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3374
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3269
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3241
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1130
    Aihe