Nainen, ota nyt rauhallisesti

Anonyymi-ap

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähän yli.

116

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Niin on. Osuit naulan kantaan.

• Anonyymi
        UUSI

"Pohjannaulan Oma-kanta". Ei taida kestää päivänvaloa. ;)
        -takapaksi

• Anonyymi
      UUSI

Ai nytkö onkin niin päin? Suuri ongelmahan tuntui olevan, että otan kaiken liian kevyesti. Mikään ei käy.

• Anonyymi
      UUSI

En otakaan enää. Parit pikkujoulut takana, parit vielä edessä. Otan loppuvuoden letkeän leppoisasti.

• Anonyymi
      UUSI

Ohi

• Anonyymi
      UUSI

Aika tarkkanäköistä, jos tää olisi mulle. 🤔 Mut tasapainotan kyllä päätäni välillä vähemmän vakavilla asioilla.

• Anonyymi
      UUSI

Tunnet jo mut kyllä näin on nmuttaolen nytopetellut jo jaoppinut

• Anonyymi
      UUSI

Tämä on käärme naisen aloitus

• Anonyymi
        UUSI

Minusta tämä on viivasuumiehen aloitus, on vain jättänyt nimimerkkinsä pois.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen aloitus se on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen aloitus se on.

No sinähän et voi sitä tietää mitenkään.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä hitto on käärmenainen??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sinähän et voi sitä tietää mitenkään.

Erikoista että tämänkin viestin yläpuolelta on pitänyt poistaa viesti jossa joku muukin kirjoitti, että ”Ei ole.” Sekö on foorumin sääntöjen vastaista? Vai oliko jolu muu syynä poistoon?

• Anonyymi
        UUSI

Ja mitä tämä mainitsemasi nainen ikäänkuin tavoittelisi tällä varsin informatiivisella aloituksella. Koita joku teoreettinen kehys sunmuu kakaista, miin pääsemme tunnelmaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpä juuri, mutta siinä vinosyyhymiökerronnassa nämä tietyt rassukat vasta roikkuukin😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen aloitus se on.

Tarkoitatko naisella naista ylipäätään, vai yritätkö vetää raskasta narratiivirekeä jostain tietystä naisesta?😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoista että tämänkin viestin yläpuolelta on pitänyt poistaa viesti jossa joku muukin kirjoitti, että ”Ei ole.” Sekö on foorumin sääntöjen vastaista? Vai oliko jolu muu syynä poistoon?

Ehkä maalittaja on käskytellyt ylläpitoa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan se syy et se osu oikeaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko naisella naista ylipäätään, vai yritätkö vetää raskasta narratiivirekeä jostain tietystä naisesta?😉

Mustasukkainen nainen

• Anonyymi
      UUSI

Elämä pitää ottaa ryhdillä vastaan, se ei ole vakavuutta vaan oman edun mukaistakin. Perusjärkevä ihminen oppii löytämään palkitsevia polkuja elämässään eikä jää jumiin polun tukkijoihin.

• Anonyymi
        UUSI

Polku voidaan kyllä tukkia niin, että on mahdotonta olla välittämättä sen tukkijoista. Toivottavasti et tiedä siitä mitään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Polku voidaan kyllä tukkia niin, että on mahdotonta olla välittämättä sen tukkijoista. Toivottavasti et tiedä siitä mitään?

Mikä kiusaajan sinä olet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kiusaajan sinä olet?

En ole kiusaaja. Älä väännä asioita päinvastaisiksi kuin ne ovat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kiusaaja. Älä väännä asioita päinvastaisiksi kuin ne ovat.

No miksi puhut että joku on tukkinut jonkun polun..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi puhut että joku on tukkinut jonkun polun..

Itse asiassa en sanonut niin. Sanoin että polku voidaan kyllä tukkia niin että on mahdotonta olla välittämättä sen tukkijoista. Itse en ole kenenkään polkua tukkinut enkä ole tukkimassakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, mutta ne tukkijat pitää vaan poistaa elämästään. Vaikka tiedän että on sellaisia kiusaajia, jotka kuvittelevat hallitsevansa toisten elämää. Jos olen henkisesti vahva, selviän kyllä. Jos kiusaaja haluaa vaikka tappaa minut, siitähän en tiedä mitään. Kukaan ihminen ei voi hallita toisen kehoa. Silloin jos ei pysty luomaan uusia ihmisiä, ei niitä pysty tuhoamaankaan. Ihminen ei varmasti tiedä mitä uhrille itselleen ja tekijälle käy kuoleman jälkeen.

• Anonyymi
        UUSI

Puhu sä vaan oman henkes puolesta. Kusit toisen ihmisen elämän. Karma hoitaa sut. Sua odotetaan pimeällä polulla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, mutta ne tukkijat pitää vaan poistaa elämästään. Vaikka tiedän että on sellaisia kiusaajia, jotka kuvittelevat hallitsevansa toisten elämää. Jos olen henkisesti vahva, selviän kyllä. Jos kiusaaja haluaa vaikka tappaa minut, siitähän en tiedä mitään. Kukaan ihminen ei voi hallita toisen kehoa. Silloin jos ei pysty luomaan uusia ihmisiä, ei niitä pysty tuhoamaankaan. Ihminen ei varmasti tiedä mitä uhrille itselleen ja tekijälle käy kuoleman jälkeen.

Väkisin tukkiintujia ei voi poistaa. Nämä vaikuttavat olevan sellaisia luonteiltaan, että eivät koskaan näe itsessään mitään vikaa eivätkä myöskään omaan toimintaansa liittyviä syy-seuraussuhteita.

Katsopas joku dokumentti stalkkereista, josta uhrin tilanne käy selväksi, niin ehkä ymmärrät, mihin henkiseen pinteeseen tuollaisen toiminnan kohde joutuu, vaikka stalkkajia ei olisi kuin yksi.

• Anonyymi
        UUSI

Älä valehtele.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu sä vaan oman henkes puolesta. Kusit toisen ihmisen elämän. Karma hoitaa sut. Sua odotetaan pimeällä polulla.

Jatkan. Uhkailet ihan väärää naista

• Anonyymi
        UUSI

Tässä esimerkki tuosta äsken mainitusta. Täällä levittämässä perätöntä paskaa ihmisestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin viestiin tämä vastaus on? Jos puhut minun viestistäni, niin siinä ei ole mitään uhkausta. Se on toteamus siitå miten on käynyt jo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä esimerkki tuosta äsken mainitusta. Täällä levittämässä perätöntä paskaa ihmisestä.

Tästä poistettiin viesti joihin vastaukset olivat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vaikuttaa olevan vastaus tuohon ensimmäiseen viestiin jonka mukaan elämä pitää hoitaa ryhdikkäästi jne. En tiedä kuka kirjoitti sen, kuten sinä näytät tietävän, mutta noin on tapahtunut kuin kirjoitat. Itse en ole kenekään elämää kussut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse seikkailla jo pimeällä polulla😅
        Elämässä ei kannata katkeroitua, pilaa vaan oman elämänsä.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Väkisin tukkiintujia ei voi poistaa. Nämä vaikuttavat olevan sellaisia luonteiltaan, että eivät koskaan näe itsessään mitään vikaa eivätkä myöskään omaan toimintaansa liittyviä syy-seuraussuhteita.

Katsopas joku dokumentti stalkkereista, josta uhrin tilanne käy selväksi, niin ehkä ymmärrät, mihin henkiseen pinteeseen tuollaisen toiminnan kohde joutuu, vaikka stalkkajia ei olisi kuin yksi.

Tottakai tiedän kun olen yksi uhreista ja kiusaajia on useita. Kyllä minä silti henkisesti voin poistaa heidät mielestäni ja jos he tunkevat fyysiseen elämääni, poistan heidät sieltäkin ja muutan tarvittaessa sinne missä viihdyn. Ja kuten sanoin, jos yrittävät tappaa, siinähän yrittävät, en pelkää kuolemaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tiedän kun olen yksi uhreista ja kiusaajia on useita. Kyllä minä silti henkisesti voin poistaa heidät mielestäni ja jos he tunkevat fyysiseen elämääni, poistan heidät sieltäkin ja muutan tarvittaessa sinne missä viihdyn. Ja kuten sanoin, jos yrittävät tappaa, siinähän yrittävät, en pelkää kuolemaa.

Missä sinua kiusataan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sinua kiusataan?

Sitä on tapahtunut vuosia, netin kautta se on siirtynyt fyysisenkin elämään, muualla netissä on tapahtunut ikäviä asioita ja sitten ihan fyysisessä elämässä, olen huomannut mm. minua seuraavia miehiä, joilla on ”tappajan katse”, ja ne eivät ole kuviteltuja asioita. Minusta tuntuu, että kaikki alkoi pahentua kun tulin tänne palstalle oliko 3 vuotta sitten syksyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä on tapahtunut vuosia, netin kautta se on siirtynyt fyysisenkin elämään, muualla netissä on tapahtunut ikäviä asioita ja sitten ihan fyysisessä elämässä, olen huomannut mm. minua seuraavia miehiä, joilla on ”tappajan katse”, ja ne eivät ole kuviteltuja asioita. Minusta tuntuu, että kaikki alkoi pahentua kun tulin tänne palstalle oliko 3 vuotta sitten syksyllä.

Itselläni ei ole tuollaisia tappajamiehiä perässäni, mutta muuten kuulostaa tutulta. Onko sinunkin asioita levitelty täällä? Sellaisia joita ei ole voitu saada selville kuin esim hakkeroimalla laite?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni ei ole tuollaisia tappajamiehiä perässäni, mutta muuten kuulostaa tutulta. Onko sinunkin asioita levitelty täällä? Sellaisia joita ei ole voitu saada selville kuin esim hakkeroimalla laite?

No ikävä kyllä olen tunnistanut itseeni liittyviä asioita ja ikäviä vihjailuja. Lisäksi minusta halutaan tehdä huonompi versio itsestäni esittämällä esim. minua hyvin negatiivisessa mielessä. Olen aina yhdistänyt sen yhteen ”tappajamieheen”, tai voihan kiusaaja olla nainenkin tai ryhmä miehiä ja naisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ikävä kyllä olen tunnistanut itseeni liittyviä asioita ja ikäviä vihjailuja. Lisäksi minusta halutaan tehdä huonompi versio itsestäni esittämällä esim. minua hyvin negatiivisessa mielessä. Olen aina yhdistänyt sen yhteen ”tappajamieheen”, tai voihan kiusaaja olla nainenkin tai ryhmä miehiä ja naisia.

Itse olen tullut toisenlaiseen päätelmään. Mutta yhtä kaikki, hyvin monet ihmiset ovat huomanneet saman tähän sivuun liittyen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen tullut toisenlaiseen päätelmään. Mutta yhtä kaikki, hyvin monet ihmiset ovat huomanneet saman tähän sivuun liittyen.

En tiedä onko mies tai nainen. Joka tapauksessa on yksi johtaja ja hänellä useita alaisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onko mies tai nainen. Joka tapauksessa on yksi johtaja ja hänellä useita alaisia.

Miehiä ovat mun mielestä. Tietyn ammattiryhmän edustajat ovat toisaalla kehuskelleetkin tekevänsä tällaista lukemani mukaan. Valitettavasti tämämpn toisen käden tietoa, enkä saanut selville, minkä ammattiryhmän edustajia sanoivat olevansa. Toki joku on voinut mustamaalatakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehiä ovat mun mielestä. Tietyn ammattiryhmän edustajat ovat toisaalla kehuskelleetkin tekevänsä tällaista lukemani mukaan. Valitettavasti tämämpn toisen käden tietoa, enkä saanut selville, minkä ammattiryhmän edustajia sanoivat olevansa. Toki joku on voinut mustamaalatakin.

On miten on, joka tapauksessa brutaali ote.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On miten on, joka tapauksessa brutaali ote.

Tuokin on vielä lievä luonnehdinta tästä toiminnasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on niitä sekä uusia naisia jotka haluaa ajaa yli autoillaan.Muuttaminen ei ole hyvä ratkaisu,ne kyllä löytää aina uudelleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on vielä lievä luonnehdinta tästä toiminnasta.

Tai voisi kuvata inhimillisestä näkökulmasta. Oikeudenmukaisuutta ja inhimillisyyttä ei välttämättä ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on niitä sekä uusia naisia jotka haluaa ajaa yli autoillaan.Muuttaminen ei ole hyvä ratkaisu,ne kyllä löytää aina uudelleen.

En nyt tarkoita välttämättä Suomea. Tarpeeksi kaukana heillä ei ole samanlaista verkostoa ja vaikutusmahdollisuuksia. Tottakai ihan kuka tahansa voi tehdä toiselle pahoja asioita, mutta pelon kanssa ei ole hyvää elää. Tärkeintä on henkinen vahvuus, koska ihminen voi menettää vain henkensä, mutta ei voi tietää, menettääkö edes sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt tarkoita välttämättä Suomea. Tarpeeksi kaukana heillä ei ole samanlaista verkostoa ja vaikutusmahdollisuuksia. Tottakai ihan kuka tahansa voi tehdä toiselle pahoja asioita, mutta pelon kanssa ei ole hyvää elää. Tärkeintä on henkinen vahvuus, koska ihminen voi menettää vain henkensä, mutta ei voi tietää, menettääkö edes sitä.

No kerro nyt meille kaikille sitten samalla höökillä aloittajaäijä että mistä tällaista rikollisen tmv turvapaikkaa kannattais kattella?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset sinua isoa miestä muka kiusaa ja mitään muuta et osaa tehdä kuin jurnuttaa netissä? Paa hyvä mies tossua toisen eteen ja mene kamarille solkottamaan. Tämä oli vastaus provoon sitten huuhaatarinain janoiset

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sama meno jatkuu palstasedän trollausten aiheissa- on tappajamiestä, asioiden levittelyä, hakkeroituja terveystietoja summuuta. Näin utopistista kamaa ei viittis edes kommentoida ellei täällä olisi töhöjä jotka skeemailee tästä(kin) skeidasta edelleen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko kuitenkin aloittajaäijä näille kytköksestä tähän koko kansan kakkilaatikkoon? Tarina on ”torso” vielä toistaiseksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sinua kiusataan?

Saatko sinä jotain mielihyvää siitä, että eläydyt tähän WT-draamaan mitä tämä kummeliäijä tuottaa ja kuvitteletko, että tämä tilittävä olisi joku nainen? Kysymys on retorinen, einstein

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai voisi kuvata inhimillisestä näkökulmasta. Oikeudenmukaisuutta ja inhimillisyyttä ei välttämättä ole.

Haluatko täällä käyvän samaten, kuin naapurimaassa.
        Siellä reagoitiin tavalla, joka ei välttämättä olekaan mielekästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä poistettiin viesti joihin vastaukset olivat.

Joku sai varmaan ns aku ankka raivarit, joko monologeja aloituksessaan pitävä palstaäijä itse tai joku muu yhtä gugguu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko tämän ajatusten ”tunavan” ymmärtää niin, että näille yhkäilyille voisi olla joku ns legit kohde? Kuhan spinnaan kun

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele.

Voi kuule palstaäijälle tulkuttava naikkonen samat sanat sivusta. En muuten löytänyt varsinaista asiayhteyttä, mihin vastasit tai miksi vastasit näin ylipäätään🚩

• Anonyymi
      UUSI

Joskus tuntuu, että olet sellainen huolien kantaja, mutta toisaalta teetkin asioille jotain. Tärkeää on, ettei paisuttele omia huoliaan eikä tee niistä kokoaan suurempia.

Elämään kuuluu, etteivät asiat luista niin mallikkaasti, ja sitten tulee ihmisiä, jotka aiheuttavat harmia. Löysin rantein ja humoristin silmin joskus, kyllä sinä osaat.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkastipa osaat kertoa siihen nähden että kommunikointi tapahtuu keskustelupalstalla eikä henkilökohtaisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkastipa osaat kertoa siihen nähden että kommunikointi tapahtuu keskustelupalstalla eikä henkilökohtaisesti.

Tunnen hänet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen hänet.

Tarkoittaen mitä? Jos oikeasti tunnette toisenne, niin miksi ihmeessä kirjoittelet tällaisia tänne, nämähän voisi aivan hyvin laittaa suoraan hänelle tai sanoa hänelle kasvotusten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaen mitä? Jos oikeasti tunnette toisenne, niin miksi ihmeessä kirjoittelet tällaisia tänne, nämähän voisi aivan hyvin laittaa suoraan hänelle tai sanoa hänelle kasvotusten.

Tunnen millainen hän on. Emme ole jokapäivän tuttuja. Edes.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen millainen hän on. Emme ole jokapäivän tuttuja. Edes.

Ethän sinä sitten voi mitenkään tietää, millainen hän on. Tai no riippuu, mikä on jokapäivän tuttu, mutta jos et ole koskaan ollut enempää tekemisissä, niin ethän sä häntä tunne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä sitten voi mitenkään tietää, millainen hän on. Tai no riippuu, mikä on jokapäivän tuttu, mutta jos et ole koskaan ollut enempää tekemisissä, niin ethän sä häntä tunne.

Mistä tiedät, kuinka paljon olemme olleet tekemisissä ja miten? Aiemmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, kuinka paljon olemme olleet tekemisissä ja miten? Aiemmin.

En tiedäkään. Jos sitten olet joskus tuntenut hänet hyvin, muttet enää ole juurikaan tekemisissä, niin mistä sitten tiedät neuvoa, että älä kasaa itsellesi murheita yms.? Ethän sä tiedå, onko hänellä nykyään murheita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedäkään. Jos sitten olet joskus tuntenut hänet hyvin, muttet enää ole juurikaan tekemisissä, niin mistä sitten tiedät neuvoa, että älä kasaa itsellesi murheita yms.? Ethän sä tiedå, onko hänellä nykyään murheita.

Ihan miten haluat. 🤷🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan tähän, että ”ota rauhallisesti nyt” esim kuulostaa ihan kuin tietäisit mitä hänellä on juuri tällä hetkellä meneillään, mutta ethän sä sitä voi tietää sillä perusteella että joskus aiemmin olette olleet enemmän tekemisissä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan miten haluat. 🤷🏻

Ihmettelin vain. Kysymys jää nyt ilmeisesti vastaamatta.

• Anonyymi
        UUSI

Nythän sä syyttelet eri kirjoittajaa kuin äsken.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haukka hyökkäs päälle riekkumaan. Tällä palstalla ei muille kirjoitella kauniisti. Siitä on tehtävä loppu tai joutuu hampaisiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haukka hyökkäs päälle riekkumaan. Tällä palstalla ei muille kirjoitella kauniisti. Siitä on tehtävä loppu tai joutuu hampaisiin.

Sinähän tässä hyökkäät päälle kuin yleinen syyttäjä. Kävi ilmi, että tämä ihminen ei tunne sitä jolle kirjoittelee ohjeitaan, mutta kuitenkin tuntuu tietävän että nyt pitää rauhoittua. Sun mielestä siitä ei saa kysyä? Mikähän tapaus oikein olet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän sä syyttelet eri kirjoittajaa kuin äsken.

Tämä viesti on vastaus poistettuun viestiin, jjossa jotakin yllä olevista kirjoittajista syyteltiin feikkiprofiilien teosta ja kuulemma elämä meni hyvin ennen kuin tämä kirjoittaja tuli ystäväksi ja puhui paskaa selän takana ja teki feikkiprofilileita. Psykokin vielä.

Täällä kyllä käännetään asiat täysin nurinniskoin. Minusta on tehty feikkikiprofiileita jo vuosia sitten, sekä facebookiin että jollekin sen kaltaiselle sivulle ja tälle on todistajiakin. Itselläni ei ole tuollaisia harrasteita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän tässä hyökkäät päälle kuin yleinen syyttäjä. Kävi ilmi, että tämä ihminen ei tunne sitä jolle kirjoittelee ohjeitaan, mutta kuitenkin tuntuu tietävän että nyt pitää rauhoittua. Sun mielestä siitä ei saa kysyä? Mikähän tapaus oikein olet.

Sinun kanssasi ei täällä keskustella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kanssasi ei täällä keskustella.

Koko ajanhan tuossa joku keskustelee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pistä nokkaasi asioihin, jotka eivät sinulle kuulu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä itse kirjoita muille kuulumattomia asioita yleiselle keskustelupalstalle, hyvä ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taisi ensin asiallisesti esiintynyt ja asiallisissa merkeissä poistunut kirjoittaja palata takaisin ”nahkansa luoneena” aivan toiseen tyyliin. Hohhoijaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä itse kirjoita muille kuulumattomia asioita yleiselle keskustelupalstalle, hyvä ihminen.

Sen verran sekaannun nyt tähän ”kiintoisaan”keskusteluunne, että mikä saa sinut kuvittelemaan, että trolliäijän latelemat asiat tai aiheet on ylipäätään sellaisia, että ne liittyisivät yhteenkään ns luonnolliseen henkilöön?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinulle ei edelleenkään mene jakeluun, että nämä länkytykset tulee samaisen äijän päätteeltä? Näkee kyllä että olet skeemailemasaa puutaheinää nimenomaan näistä muka naisten rai naisen vastauksista. Onko jääny levy päälle kenties?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pää taitaa olla palstaäijälle vastaaja ja naiselta muka nippelitietoa tivaava ihan vain ilmaa täynnä. Naiselta tämä🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enimmäkseen tämä puupiä aloittaja äijä itsekseen ja jokunen narri huutelee väliin omiaan. Näi se homma menöö nääs

• Anonyymi
      UUSI

Ai niinku millä tavalla murehtiminen meni yli viimeksi sun mielestä?

• Anonyymi
      UUSI

Monesti haluaisin itse tulla sua rauhoittamaan. Uskon, että osaisin sanoa jotain joka helpottaa ja kohottaa mieltä, avaa uusia näkökulmia ja toisi ehkä aamun kajastusta.

Ja varmasti se toimisi myös toisin päin.

• Anonyymi
        UUSI

Sori vaan mutta varmasti jäis sun viimeiseksi henkäykseksi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sori vaan mutta varmasti jäis sun viimeiseksi henkäykseksi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅

Tässä hyvä esimerkki ikävä-palstan ”kaipaajasta”. Myrkyllistääää menoaaa. Luoja varjelkoon ettei kukaan täältä vain koskaan kaipaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki ikävä-palstan ”kaipaajasta”. Myrkyllistääää menoaaa. Luoja varjelkoon ettei kukaan täältä vain koskaan kaipaa.

Täällä näkyy hyvin se, miten henkisesti sairasta porukka on nykyään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä näkyy hyvin se, miten henkisesti sairasta porukka on nykyään.

Täällä on ollut vielä hirveämpi meno jo kauan aikaa sitten. Levitelty ihmisten henkilökohtaisia asioita ja terveystietoja, hakkeroimalla saatuja. Enkä ole ainoa tämän kohteena ollut. Sitten nämä vielä kääntävät asiat päinvastoin ja alkavat syyttää järkyttävän vainoamisen uhria kiusaajaksi. On oikein tunnettu taktiikkansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on ollut vielä hirveämpi meno jo kauan aikaa sitten. Levitelty ihmisten henkilökohtaisia asioita ja terveystietoja, hakkeroimalla saatuja. Enkä ole ainoa tämän kohteena ollut. Sitten nämä vielä kääntävät asiat päinvastoin ja alkavat syyttää järkyttävän vainoamisen uhria kiusaajaksi. On oikein tunnettu taktiikkansa.

Tuo on tavallista. Aloittaja esiintyy uhrina vaikka on itse saanut tilanteen aikaan. Minulla tulee aina mieleen, ettei hänelle riitä mitä pahaa on jo saanut aikaan vaan sitä pitää vielä mainostaa kuin joku itsensä paljastaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on tavallista. Aloittaja esiintyy uhrina vaikka on itse saanut tilanteen aikaan. Minulla tulee aina mieleen, ettei hänelle riitä mitä pahaa on jo saanut aikaan vaan sitä pitää vielä mainostaa kuin joku itsensä paljastaja.

Meniköhän tämä selostuksesi palstaäijä ja draamaa rakastava AP taas hieman ohi aiheen yli hilseen? Kunhan havainnoin näille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis pidä aloittajaäijä mahdollisena, että olet itse luritellut nämä mainitsemasi kerronnan eri kerrostumat tuuliajolla oleville?

• Anonyymi
      UUSI

tiedostan kyllä tämän luonteenpiirteeni, mutta nyt ei ole useampaan kuukauteen kyllä ollut aihetta stressata tuossa määrin mitään. Luulin että sinä et tuota puolta minusta vielä tunnekaan. Ehkä olet kuullut sitten juttuja minusta, että olen välillä tuollainen.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkäpä nuorena. Nykyään en murehdi asioita johon en voi vaikuttaa.

• Anonyymi
        UUSI

Peukkua tälle!

• Anonyymi
      UUSI

Ehkäpä et kuitenkaan tunne tarpeeksi hyvin.
      Jos tietäisit elämästäni enemmän ihmettelisit minun olevan hengissä ylipäätäänsä enää.
      Mutta olet oikeassa rennommin pitäisi ottaa.
      Kiitos tästä.

• Anonyymi
        UUSI

😳 Huu, että henkikin ollut vaarassa.

Sitäpä en tiennyt.

• Anonyymi
      UUSI

Oot aivan oikeassa. Pitäisi vähän relata 🤍🩵

• Anonyymi
      UUSI

Heips nuorille naisille. Kuulin tänään haastattelun meidän Suomen nuorien miehien laskevasta määrällisestä trendistä kutsunnoissa. Meillä ei synny tarpeeksi poikavauvoja esim. Tilalle ehdotettiin nuorten naisten tuntuvaa rekkrytointia. Kun tulevat tietyn ikään. Siis tätä pitäisi tehdä enenevävissä määrin.
      Olen surullinen teidän puolesta. Mutta kiintiö kaiketi pitää tasalukuisena. Nuoret miehet ja naiset. Suomi tarvitsee teitä. Opetelkaa kaikki mahdolliset sodankäynnin muodot. Te olette vielä rakkaita ainutlaatuisia nuoria. Teille annetaan aseet ja voimat.. Kyllä droonien torjunta täällä opitaan.
      HERRA on teidän kanssanne. Kuka voi olla teitä vastaan. Hankkikaa hyvät taidot ja opit. Kaikille riittää töitä..

• Anonyymi
      UUSI

Minun alkavan ihmissuhteet pilasi ihan stalkkaus irl elämässä siihen liitettiin tää ikävä palsta.
      Alussa annettiin ymmärtää että kaipauksen kohde haukkuu minua minua pahanhajuseksi.
      Hajun syy en ollut minä vaan tekniset ongelmat ympäristössä.Milloinkaan kukaan ei ole haukkunut siitä minua.
      Edelleenkään en ole varma onko haukkuja hän vai liittyykö hän porukkaan haukkumaan koska välttelen häntä edelleen ja voineet tällä saada hänet uskomaan että vihaan häntä.
      Kaipauksen kohde oli nuorempi mies.
      En luota tällä hetkellä kehenkään vaikutusalueellani.

• Anonyymi
        UUSI

Esitätkö jotakin henkilöä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esitätkö jotakin henkilöä?

Sulle ei vissiin mene jakeluun, että tämä käninääijä kirjoittaa itse nämä surrealistiset vastaukset aloituksiinsa. Tavallaan kysymys on aiheellinen, mutta ei

• Anonyymi
      UUSI

nii⚰️

• Anonyymi
        UUSI

Pitäiskö TÄSTÄ tehdä se netti_winkki?

• UUSI

Nih murheita on paljon ja minusta on hyvä että ottaa asioita vakavastikin eipähän sitten moraali murru.

• Anonyymi
        UUSI

Luit ,ettei naisella löydy nikkiä.
        Olet eri henkilö. S nainen tekee itsestänsä puolikkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Eli kerrotko vielä aloittajaäijä, että montako skidiä tällä erittäin uskottavalla uffaffaahahmollasi olikaan? Rose uskovainen perheenäiti, jolla oli 9-11 lasta. Kunhan nöyryytän kerran vielä😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kerrotko vielä aloittajaäijä, että montako skidiä tällä erittäin uskottavalla uffaffaahahmollasi olikaan? Rose uskovainen perheenäiti, jolla oli 9-11 lasta. Kunhan nöyryytän kerran vielä😉

Eikös Valtakuntakin kertonut, että hänellä on 9 lasta. Olisiko Rose ja Valtakunta saman henkilön nimimerkkejä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Valtakuntakin kertonut, että hänellä on 9 lasta. Olisiko Rose ja Valtakunta saman henkilön nimimerkkejä?

Lol etköhän sinä palstaäijä tiedä itse parhaiten näiden kämäisten hahmojesi kuvitteelliset taustatarinat. Epic fail bro

• Anonyymi
      UUSI

Elä päivä mun elämää ja sano sitten toi sama jos kykenet? Veikkaan kyl että et tosiaankaan voi.

• Anonyymi
      UUSI

Teen toki arhaani pelastaakseeni, heittääkseni pois ja haudatakseni asioita ja silti jää kannettavaa joka on aina luulemaansa raskaampaa.

• Anonyymi
      UUSI

Luulin melkein jossain vaiheessa että itse etsisit taakkaa. Älä ota minua vastuullesi. Huolenpitosi ei tarvitse tuosta kasvaa. Haluan että ainakin sinä olet kevyt. Minulle ikuisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Pelkään pahoin ettei tälle voi mitään. Jatkan sokeasti ja salaa kaikkien näiden ajatusteni ja asioideni sotkemista yhteen ymmärtämättä niitä niin kauan kuin elän. Ehkä jokainen kantaa jonkinlaista väistämätöntä taakkaa. Se on ihmisenä olemista. Hyvin outoa.

• Anonyymi
      UUSI

Levottomuus taitaa olla maanpäällinen tehtäväni. Olen huomannut, että asiat, jotka tekevät surulliseksi, vihaiseksi, tai asiat joista harvojen tavoin välittää ovat avain syyhyn elää. Taakka ja siunaus.

• Anonyymi
      UUSI

Alentava kommentti naiselle.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä, huvittavinta tämän juttu-uulan jutuissa on se, ettei sillä ole edes mitään varsinaista vastaanottajaa näille avautumisille, paitsi matalamielisten lukijoiden.. sydämmessä

• Anonyymi
      UUSI

Jännää kyllä että jonkun huru-ukon eksoottiset tilitykset naiselle on aina niin kovin suosittua matskua. Näitä äijän itse kirjoittamia vastauksia taitavat minionit misogyynit kyylätä

• Anonyymi
      UUSI

Kuule minen ota mitään tai ketään vakavasti, ikävä tuattaa pettymys

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      179
      9703
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      126
      4191
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      113
      3959
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      424
      3706
    5. 60
      3477
    6. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      46
      2764
    7. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      18
      2142
    8. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      1979
    9. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1571
    10. Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat

KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu
      Kemijärvi
      10
      1391
    Aihe