Nainen!! Sitten kun sinulle ikää tulee, rupsahdat niin kuin me kaikki teemme, puolisosi kuolee, jäät yksin eikä enää ikäihmisille löydy puolisoa niin älä edes lähesty minua toivoen että saisit suhteen minun kanssani. No et ehkä haluakaan mutta jos niin käy että haluaisitkin niin Nou Nou..
..ja ihan siksi että olet sulkenut minut kokonaan pois, olet polttanut totaalisesti kaikki sillat, olet estänyt minut facessa jne.
Vaikka ikävöin niin ennemmin olen minäkin yksin kuin kanssasi.
Vaikka on ikävä
20
494
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ollut facessa enää vuosiin enkä somessa. Jos ne on siellä on joku feikki tai ei ole poistunut. En käytä somea enää lainkaan. -sivust kai tää
- Anonyymi
Et ole estettynä 😳
- Anonyymi
Olen. Mutt silti käytän tätä manipulointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Mutt silti käytän tätä manipulointia.
No hän ei ole. Sut varmaan estetty syystä.
- Anonyymi
No,mikä tämän aloituksen funktio on?
- Anonyymi
Johan se kerrottiin. Käyttää tätä manipulointia. En voinut olla nauramatta.
- Anonyymi
No ei kyllä pidä lainkaan paikkaansa.
Sinulle en Koskaan tekisi niin. - Anonyymi
Tuo on hiukka huvittavaa kun kuvitellaan ihmisen elämän menevän jonkun kaavan mukaan. Vaikka olisi kuinka nuori tahansa, voi kuolla vaikka huomenna. Yksilötasolla todennäköisyys on täysin sama kaikille, koska et voi tietää. Tämä 60-vuotias vanhus voi elää vaikka 40 vuotta.
- Anonyymi
60 vuotias ei ole vielä vanhus. Työikäinen ihminen on vielä
- Anonyymi
En ole kirjoittanut tätä. Lähesty vaan minua, rakastan sinua..
- Anonyymi
Se olet kyllä sinä joka ryömit elämäsi lopuksi
Ja kaikkien huoriesi ja valehtelun ja manipulointi yritysten jälkeen takaisin jalkoihin
Roikkumaan hidasta sinä alamittainen mies.
Tiedän että yrität tehdä niin.
Minä en palaa .
Ellen muutu uudeksi ihmiseksi
Uudella keholla.
Heikossa ja huonossa kunnossa tai vanhana ..
En palaa...
Sä et aitoa rakkautta halunnut. Jossa palataan vanhana ja heikkona jonku luo.
Sä halusit rajua seksiä ja naisen joka on kuin gum hahmo.
Tappokone ..
Ja sä luulet et mä haluan palata . Ei vittu.
Sorry mutta Ei käy💔
Etsi uusi lelu . Pane vaikka erikas kyse nyt sun naapuris 😂😂
Naiselta- Anonyymi
En kyllä uskoisi naiselta tuollaista kuulevan, paremminkin empatiakyvytön mies 🤔
- Anonyymi
Einminultß
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä uskoisi naiselta tuollaista kuulevan, paremminkin empatiakyvytön mies 🤔
Hyvinkin on nainen. Tuollasia miehiä on nyt paljon. Katsovat vain alistamista netissä. Yleensä siinä on monta ja nainen on vain ränni. Se joka nainen siihen ryhtyy niin välttämättä ole kovin kivaa. Eikä kaikki kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä olisi niin vaikea sitten ikäänkuin sisäistää, että tämä emojien ylikuluttaja olisi todellakin mies, eikä ”joku” nainen? Pää lähtee persauksista ku nykäsee vaan nääs. T
- Anonyymi
En ole ennenkään sinua ajatellut kumppanina vain kaverina joten tuskin tuun ruikuttaan. Estolle on aina hyvät syyt.
- Anonyymi
En ole kiinnostunut kavereista.
- Anonyymi
Olipas lapsellinen esitys, kaikki ihmiset vanhenee. Teini ikäisen kirjoitus tai sitten aivot jääneet teinin tasolle! Mitä sitä jos nainen vanhenee? Eihän se ole rakkauden loppu, oikea kumppani ei edes ajattele noin pinnallisesti ja lapsellisesti. Toivottavasti kukaan nainen ei jaa elämääsi kanssasi, olet tunne köyhä ihminen. Kirjoitan noin halventavasti naisista. itse olen mies joka arvostaa naisia, eikä seuraa miten ihminen muuttuu, kun se on normaalia kaikille. Ei, ihmisen muuttuminen iän mukanan, ole rakkauden loppu. Päin vastoin silloin oikea Rakkaus punnitaan!
- Anonyymi
Olet käsittänyt väärin koko jutun. Ihmettelin kun kun seurusteltiin että miten olet noin tampio.
- Anonyymi
No eikös tuo aloittaja niin maininnutkin että kaikki me vanhenemme ja rupsahdamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140