Mistä oot saanu käsityksen et olisit ruma?

Anonyymi-ap

Oot älyttömän kaunis. En mä siihen rakastunut... rakastuin sun luonteenseen, en oo tavannut ketään yhtä kilttiä.

24

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haukkuvat rumaksi.

• Anonyymi

Rumastakin saa kauniin kun leikkaa nenää ja tissiä ja poskia. Laittaa muoviripset ja botoxia huuliin. Värjää hiuksia. Laittaa postimerkkejä nahkaan. Sillai ne nykyään koristaa. Miehet tykkää.

• Anonyymi

Onhan se toki aloittajaäijä niinkin, että kaiken näköistä remonttia ja saneerausta on tarjolla jos siltä tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se toki aloittajaäijä niinkin, että kaiken näköistä remonttia ja saneerausta on tarjolla jos siltä tuntuu.

Korvia ja jalkoja on hankalampi vaihtaa🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvia ja jalkoja on hankalampi vaihtaa🤔

Ei sitä kuule tiiä enää sanoa- kuulemma naamasta tai jostain kahvasta siirtävät tavaraa suoraan persaukseen niin ehkä vaihtavat jo paikkoja päikseeen tuolla tavallakin

• Anonyymi

Teko sitä teko tätä hyi helvatti !
        Kuka hullu tuommoiseen rupee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä kuule tiiä enää sanoa- kuulemma naamasta tai jostain kahvasta siirtävät tavaraa suoraan persaukseen niin ehkä vaihtavat jo paikkoja päikseeen tuolla tavallakin

Joo kiinassa vai japanissa ne lyhentää jo jalkoja

• Anonyymi

En kelpaa kenellekään.

• Anonyymi

Niin , ajatella, kun tarpeeks kuulee pskaa toisilta, niin lopputulos on mikä on. Haukkujat nauttivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin , ajatella, kun tarpeeks kuulee pskaa toisilta, niin lopputulos on mikä on. Haukkujat nauttivat.

Haukkujilla on yleensä itsellä paha olo. Antakaa niiden purkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oli muut veden otto äänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oli muut veden otto äänet.

Vihaajat vihaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä tuottaa monologiäijä pettymys, mutta kyl nääs vähä enemmän tarttee laittaa eforttia

• Anonyymi

Et ole ainoa. Ainakin näin miehenä se on vain kestettävä. Luovutin jo mutta periksi en anna. Katon tän paskan yksin loppuun vaikka kiusallani.

• Anonyymi

Kiltti ku houkutuskoppelolla? :D
      -kalsaritonkanninen

• Anonyymi

Oletko miespuolinen yleinen vo.. tiedottaja sellaisesta (suojatyö)yhteisöstä, joille sukunimen käyttäminen on tyypillistä?

• Anonyymi

En sotkeutus sun kaltaseen joka ulkonäön mukaan tulkitsee kauneuden

• Anonyymi

kaikki mitä hän tekee on kaunista,sivusta

• Anonyymi

ohi,murteesi ei yhtään osu.

• Anonyymi

Nuorena olin todella kaunis, näin vanhemmiten elämä on jättänyt jälkensä ja lihaa ja rasvaa on luiden päällä aivan liikaa.. En pidä itseäni kauniina enää, mutta en nyt minään super-rumanakaan, ihan keskiverto keski-ikäisen naisen näköisenä. Mutta asennettani elämään olen muuttanut ja samalla olen huomannut, että kyllä minulla vientiä vielä riittäisi vaikka kuinka. Ehkä se nykyinen pirtsakka olemukseni vetää miehiä puoleensa :) Ja toki, kiltti, empaattinen ja ymmärtäväinen minä kyllä olen myös.

• Anonyymi

Minunkaan elämän rakkaus ei pidä ulkonäöstään, vaikka minä voisin vaan katsoa häntä huokaillen vaikka miten pitkään. Omakuva ei ole aina realistinen ja ihmisillä on erilaiset kauneusihanteet. Toivoisin että hän pystyisi näkemään itsensä peilissä kauniina, mutta en pysty vaikuttamaan siihen mitenkään realistisesti, kun emme ole enää missään tekemisissäkään. Toki myös luonne ja muukin vaikuttaa myös suuresti siihen, miten viehättäväksi toisen kokee.

• Anonyymi

Mikähän siihen vois olla syynä. Oisko jatkuva kiusaaminen vaikkapa. En mä enää niin kiltti ole. Ei se kannata. Kaikki vaan polkee alleen.

• Anonyymi

kuulen kumpaakun viikoittain. olen kuka olen ja yritän pysyä hyvänä ja pitää itsestä huolen.

• Anonyymi

❤️

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      344
      12797
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      61
      3824
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3264
    4. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      77
      3249
    5. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      53
      3132
    6. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      135
      3068
    7. Kerro naisen nimi jota kaipaat

😍
      Ikävä
      103
      3018
    8. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      10
      2848
    9. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2704
    10. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      43
      2638
    Aihe