Ja miten luulet että nukkuisit kaivattusi vieressä?
Kuinka monta tuntia nukut yöllä?
26
355
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aivan liian vähän ja huonosti nukun nyt.
Uskon että miehen vieressä nukkuisin hyvin.
Tai en ehkä ensimmäisenä yönä 😌 pitäisi koko ajan tarkistella että onhan se oikeesti siinä eikä vaan unta. - AnonyymiUUSI
Minulla ei ole kaivattua. Enkä tule enää koskaan nukkumaan kenenkään vieressä. Yksin nukkuminen on ainoa oikea vaihtoehto minulle!
- AnonyymiUUSI
Kaivattu piereskelee koko yön, ei tulisi nukuttua.
- AnonyymiUUSI
Et voi tietää 😆
- AnonyymiUUSI
Pienistä tuhnuista kannata välittää...
- AnonyymiUUSI
Sehän on vain tummansuklaan jälkeistä ruusun tuoksua 🤧
Mietihän niitä, jotka harrastaa annasek*siä ja sitten kiusaantuvat pierunhajusta. 🤢
- AnonyymiUUSI
Nukun aika huonosti. Todennäköisesti jonkun muun vieressä vielä huonommin...
- AnonyymiUUSI
Nukuttaisi varmaan ihan hyvin nokat vastakkain ja vuorotellen kuorsaten, tosin minä en tietääkseni kuorsaa 🙂
- AnonyymiUUSI
Minäkään en tietääkseni kuorsaa, mutta kaivattuni ilmeisesti tietää ☺️ Nukkuisin hyvin, ja toisinaan tuskin malttaisin.
- AnonyymiUUSI
Pisimmillään 5-6 tuntia. Joskus taas nukun vain kolme tuntia ja sitten olen koko päivän väsynyt, en tiedä mistä johtuu.
Varmaan nukkuisin hyvin hänen kanssaan, ehkä jopa erittäinkin pitkään ja levollisesti.- AnonyymiUUSI
Unipnea ja C- pap
- AnonyymiUUSI
nyt jo hyvin. 8 tuntia helposti. ei ilman työtä ja itsensä hoitamista. tsemppiä myös muille itsensä hoitamiseen. helposti syyttää. muita vaikka monet asiat lähtee itsestä. ei aina kaikki.
- AnonyymiUUSI
muutaman tunnin
- AnonyymiUUSI
Sekin olisi ongelma kaivatun vieressä...
- AnonyymiUUSI
Voi, nyt harmittaa. Onko sua läksytetty?
- AnonyymiUUSI
piereskelystä tuli mieleen että runsaskuituinen ruoka auttaa hyviin yöuniin mutta ensin pierrettää kunnes suolisto tottuu.
- AnonyymiUUSI
ja lähtee turvotus pois... mutta ilmavaivat voi vaikuttaa pari päivää.... sitten helpottaa.
- AnonyymiUUSI
Viime yönä 4 tuntia.
- AnonyymiUUSI
13 tuntia
- AnonyymiUUSI
En nukkuisi hänen vieressä koska kuorsaan 🐖
- AnonyymiUUSI
Sama juttu. Epäilen, että hän ei ikinä uskoisi kuinka kuorsaavaa tyyppiä olen😭
Nainen
- AnonyymiUUSI
Ihan liian vähän. Nukkumatille velkakirja kasvaa joka yö...
En saa unta millään ja aamulla aikainen herätys. Yleensä 1-5h unilla pitää jaksaa...
En tiedä miten miehen vieressä nukkuisin. Ehkä saisin paremmin unta, tai sitten se valvottaisi entisestään.- AnonyymiUUSI
Itsellä joskus auttanut tuollaiseen tilanteeseen se että kylmän rauhallisesti ottaa päikkäreitä milloin haluaa. Usean päivän ajan tai jopa pari viikkoa. Stressi lievittyy. Sen jälkeen kokeilee mennnä reilusti aiemmin nukkumaan vaikkapa jo 19-20 aikaan. Herää tod näk aiemmin mutta saa säännöllisen pitkän unen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä joskus auttanut tuollaiseen tilanteeseen se että kylmän rauhallisesti ottaa päikkäreitä milloin haluaa. Usean päivän ajan tai jopa pari viikkoa. Stressi lievittyy. Sen jälkeen kokeilee mennnä reilusti aiemmin nukkumaan vaikkapa jo 19-20 aikaan. Herää tod näk aiemmin mutta saa säännöllisen pitkän unen.
On tullut kyllä päikkäreitä nukuttua, ei muuten jaksais yhtään. Mutta ei toistaiseksi ole ollut apua.
- AnonyymiUUSI
Silloin ei kyllä nukuttanut.
- AnonyymiUUSI
Nukun tosi huonosti jotain 5 tuntia kerralla ja herään yhden kerran yöllä. Vierekkäin nukkumisesta en osaa sanoa. Jos siinä on ongelmia niin aina voi nukkua eri huoneissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1187415Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26584857Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243174Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381327- 501315
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e931194Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1401113Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi55973Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27873Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50864