jakaa ne kaikille taas puolisesti
vl lahko voi tehdä vielä parannuksen cian rahoista
9
235
Vastaukset
- Anonyymi
tossa on mun tili numero sinne voi laittaa rahaa
FI6439390068688555- Anonyymi
On kuin pyörittäisit tahkoa väärinpäin, yhtä toivotonta.
- Anonyymi
Dollareita ei ole tullut yli viiteenkymmeneen vuoteen
Luuletko että olisi vielä jaettavaa?
Katsopa Oulun seudun bisnessukuja, ja koeta arvata mistä ovat saaneet alkupääomansa!- Anonyymi
no mä luulen että aika paha saada mitään kun hevillä eivät luovu omaisuudestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mä luulen että aika paha saada mitään kun hevillä eivät luovu omaisuudestaan
Koko vl-liike saa kärsiä muutaman k-pään takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko vl-liike saa kärsiä muutaman k-pään takia.
pitäis oulun firman miehet laittaa ryn ulko puolelle riviin kuinka auliisti ottavat luodin päähänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäis oulun firman miehet laittaa ryn ulko puolelle riviin kuinka auliisti ottavat luodin päähänsä
ei se jumala kosta kellekkään ihmisten pitää perustaa kosto porukka joka suorittaa kosto toimen piteitä varsinkin lesta ukoille jotka ovat perustaneet perheen niitten tappaminen ja lasten tappaminen ja vaimojen pois otto ja julkisesti annetaan ihmisten maata ne kaikkien edessä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594