En halua laittaa viestiä

Anonyymi-ap

millä lailla se parantaa (mun) tilannetta, jos me taas jutellaan lyhyesti ja asiallisesti niitä näitä?

51

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En laita takaisin enää asiallista viestiä vaan lähestyn roisilla viestillä. Sitten se on enää siitä kiinni oletko nynny.

• Anonyymi

Et usko tuota itsekään. Meinaat lähettää härskin viestin puolitutulle, joka vaan toivottaa hyvää joulunaikaa tms.? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et usko tuota itsekään. Meinaat lähettää härskin viestin puolitutulle, joka vaan toivottaa hyvää joulunaikaa tms.? 😄

Ehdotan tapaamista s*ksin merkeissä heti tänään, jos nyt laitat viestin. Saat jäädä yöksi viekkuun nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdotan tapaamista s*ksin merkeissä heti tänään, jos nyt laitat viestin. Saat jäädä yöksi viekkuun nukkumaan.

Vain yöksi.. Voih.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ekaa kohtaa en usko, tai siis, minulle se tulisi liian puskista, kun ei olla tekemisissä, mutta pidä sä tuo linja, ainakin se selkeyttää asioita. :)

(Ja jälkimmäinen kohta tuskin onnistuisi kummaltakaan.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä suostun tohon jos laitat ite mulle viestin. Tiedät varmaankin syyn miksi mä en laita
        ensin viestiä. :(
        -Miehellenaiselta (sivusta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä suostun tohon jos laitat ite mulle viestin. Tiedät varmaankin syyn miksi mä en laita
        ensin viestiä. :(
        -Miehellenaiselta (sivusta)

Sellaista syytä ei ole. Eri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sitä viestiä!

• Anonyymi

Juu, ei kiitos. En odota sulta mitään IRL- viestiä Palsta riittää mainiosti.
      N>M

• Anonyymi

Kasvokkain täytyisi rohkaistua. 🤗

• Anonyymi

Ei välttämättä mitenkään mutta voiko vaikuttaa sen huonommin kuin puhumattomuuskaan

• Anonyymi

Itse en ymmärrä mikä minuun mennyt. Kaikille muille saan sanotuksi mitä vaan, mut hänelle en. Onko tunne liian vahva.

• Anonyymi

No, ehkä se seuraava viesti voisi jatkua viestittelyksi. Riippuen tietysti missä alustalla se lähetetään.

• Anonyymi

Meillä on vain whatsapp..
        Sivusta. Naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on vain whatsapp..
        Sivusta. Naiselta.

Okei. No se on se toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. No se on se toinen.

Toinen nainen? Montako niitä on??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen nainen? Montako niitä on??

Alusta höpönassu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alusta höpönassu!

Aika loukkaavat lempinimet. 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika loukkaavat lempinimet. 😳

Söpö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söpö.

Ja sellainenkin vielä!

Olen järkyttynyt tästä kilpailun määrästä, vetäydyn omalle (retki)alustalleni miettimään.

• Anonyymi

Parempi se on kuin ujostella ja kierrellä loputtomiin kuin kissa kuumaa puuroa.

• Anonyymi

Miksi sen pitää olla vaan lyhyesti ja asiallista?

• Anonyymi

En tiedä, hänellä olj sellainen tyyli. Oletan että se, että hän ylipäätään vastasi, oli vain kohteliaisuutta.

• Anonyymi

Miksi mies et tahdo laitta viestiä. Pitääkö kaiken olla vaikeaa?

• Anonyymi

Viestien laitossa on se vaikeus (ellei ole tavattu aikaisemmin), ettei voi olla varma profiilin aitoudesta. Minunkin elämään on yrittänyt valeprofiililla miehiä ja en tuollaista miehenä korkealle arvosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestien laitossa on se vaikeus (ellei ole tavattu aikaisemmin), ettei voi olla varma profiilin aitoudesta. Minunkin elämään on yrittänyt valeprofiililla miehiä ja en tuollaista miehenä korkealle arvosta.

"Minunkin elämään on yrittänyt valeprofiililla miehiä"

Mitä? Mikä idea siinä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minunkin elämään on yrittänyt valeprofiililla miehiä"

Mitä? Mikä idea siinä on?

Ainoastaan se idea, että yritetään väkisin toisen elämään, varmaan joku hallitsemisen pakkomielle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti ole mukavaa.
        Ei sekään että väitetään feikiksi vaikken ole.
        Ja sit vielä jaetaan kaappauksia viesteistä julki.
        Että eipä täs enää viitsi laittaa viestiä kellekään.
        -sivusta nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti ole mukavaa.
        -sivusta nainen

Molemmin päin, ei hyvä. Ja se on inhottavaa kun on profiileista huonojen kokemusten jälkeen epävarma. Onnelliset tapaavat suoraan livessä, ainoastaan siellä voi oppia tuntemaan toisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmin päin, ei hyvä. Ja se on inhottavaa kun on profiileista huonojen kokemusten jälkeen epävarma. Onnelliset tapaavat suoraan livessä, ainoastaan siellä voi oppia tuntemaan toisen.

Mun mielestä voi oppia tuntemaan muutenkin ku livenä tavaten. Mua ärsyttää ja oon myös surullinenkin kun en voi laittaa viestiä jollekin jonka kanssa mulle olis todella tärkeetä jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä voi oppia tuntemaan muutenkin ku livenä tavaten. Mua ärsyttää ja oon myös surullinenkin kun en voi laittaa viestiä jollekin jonka kanssa mulle olis todella tärkeetä jutella.

Kyllä, mutta ehdottoman tärkeä olisi tietää, että langan päässä on se aito henkilö, muutenhan henkilöt eivät tutustu vaan asiat keskustelevat keskenään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti ole mukavaa.
        -sivusta nainen

Voiko ihmiset todellakin olla noin v-mäisiä, tämä oli uutta, en ole koskaan edes epäillyt että kaivattuni voisi tehdä noin.

• Anonyymi

Ole laittamatta. Oma on häviösi.

• Anonyymi

Voi ihana, jos mä yritän joku kerta kunhan jotenkin rohkaiset minua tässä asiassa. naiselle

• Anonyymi

Ei kai se asiallisuus mitään uutta tuokaan. Älä sitten puhu jos et puhu. Mutta älä syytä mua enää koskaan mistään.

• Anonyymi

Mistä keskustelimme viimeksi?

• Anonyymi

Siitä on niin kauan, en ole ihan varma. Luulisin että vain joulun toivotuksia vaihdettiin.

• Anonyymi

Ei kannatakkaan. Juttele vaan täällä näiden naikkosten kanssa 🫠

No mitäs luulet? Jutellaanko vaan niitä näitä? Jos olet se mies, niin rehellisesti hämmennyin, vaikka tiesin, että laitat viestiä. Ja se hämmennys ei johtunut siitä, ettenkö olis ollut kiinnostunut tai että olisin ollut varattu.
      Iski vain autismi päälle 😉
      Lupaan olla mukana keskustelussa seuraavan kerran 😄
      Olen oikeasti pahoillani. Syvästi. Ja kadun käytöstäni.

• Anonyymi

Jos olet oman lapseni ikäinen, en halua puhua kanssasi koskaan! Ei ole yhtään hyvää sanaa sanottavana sinulle! Olen ollut totaalisen kyllästynyt kaikkeen sinussa jo yli kuuden vuoden ajan! Naamasikin ärsyttää, kun pelkästään ajattelen sitä ja olet aivan väärän pituinen minun makuuni!

• Anonyymi

No, juttele sitten pitkästi ja ei-asiallisesti?

• Anonyymi

Yritetty on, huonolla menestyksellä.

• Anonyymi

En halua edes nähdä pitkää miestä enää koskaan! Todella järkyttävä tapaus kaiken kaikkiaan! Jos yhä jatkuu hänestä kautta rantain kertominen ihan vähäisessäkään määrin, alan kertoa tietoa hänestä! Inhoan häntä ja hän on ainoa ihminen jota todella voin sanoa inhoavani!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua edes nähdä pitkää miestä enää koskaan! Todella järkyttävä tapaus kaiken kaikkiaan! Jos yhä jatkuu hänestä kautta rantain kertominen ihan vähäisessäkään määrin, alan kertoa tietoa hänestä! Inhoan häntä ja hän on ainoa ihminen jota todella voin sanoa inhoavani!

Hänen takiaan menetin jotain sellaista mistä olin uneksinut neljän vuoden ajan. Vakituinen minulle äärimmäsien tärkeä työpaikka! Sen menetyksen takia olen voinut huonosti jo yli yksitoista vuotta! Olen inhonnut kautta rantain kertomista alusta tähän päivään saakka ja tulen sitä aina inhoamaan! Joten kunpa vihdoin ymmärtäisitte sen, ettei sillä voi koskaan saavuttaa mitään hyvää! Odotan meneteyyjen palkkojen korvaamista ja oikeus ja kohtuus olisi, että ne korvaisi henkilö, joka eniten aiheutti kärsimystä vuosien ajan!

• Anonyymi

On kyllä jännä juttu että tänne kirjoitit tälläisen aloituksen mutta ei minkäänlaisia tunnisteita kuitenkaan.

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla? Täällä voi käydä vain yleistä keskustelua. :)

..ja jos laittaisin tunnisteita, en saisi aikaiseksi mitään keskustelua. Nyt useampikin kommentoi, ja juttelevat keskenään tuolla, vaikka tuskin kukaan tosissaan luulee minua tai ketään muutakaan kaivatukseen.

• Anonyymi

Soita minulle…?

• Anonyymi

On se kieltämättä vähän lohdutonta jos laittaa vaikka hyvää joulua ja toinen vastaa kiitos samoin ja seuraavan kerran kun näkee irl keväällä voi aamulla sanoa huomenta. Tosi tosi surkuhupaisaa kun molemmat tietää mutta kumpikaan ei uskalla enää kun asiat meni miten meni niin luottamus on kokenut inflaation.

• Anonyymi
      UUSI

Niitä näistä viesteistä voi lukea sen, että toista kiinnostaa asiasi. Joten ei kun viestiä ilmoille

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä. Ja sen, että haluaa pitää yhteyttä. Tai on edes joskus mielessä.

• Anonyymi
      UUSI

No miten se muka sun pilannetta parantaa pitämällä mykkä koulua

• Anonyymi
        UUSI

No onhan se tärkeää, etteivät ikävät tosiseikat pääse haittaamaan fantasiointia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      281
      10959
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      77
      3007
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      89
      2689
    4. 88
      2540
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      151
      2262
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      268
      2151
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1461
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1435
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      133
      1339
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      942
    Aihe