turhaa kautta rantain kerrontaa bussissakin, punatukkainen nainen, vaaleanpunainen takki yllään! Pidättekö minua täysin ymmärtämättömänä, kun yhä jatkatte kerrontaa ihmisestä josta en pidä millään tavalla! En edes ystävänä!
Yhä oli sitä
9
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupan kassalla oli mukavan näköinen tummatukkainen lyhyt mies. Vain lyhyet miehet ovat halattavia. Pitkään mieheen en koskisi tikullakaan! Tälläkin hetkellä tärkein asia on saada tehdä osa-aikatyötä ryhmässä ja toivon sen jatkuvan monen vuoden ajan!
- Anonyymi
Kauheita ne ihmiset, jotka antoivat luvan projektille minulta mitään kysymättä! Sellaista ei koskaan saisi tehdä yhdellekään ihmiselle ja nyt teitte sen erityispiirteiselle ihmiselle, jonka oli mahdotonta hahmottaa mitään koko projektista moneen vuoteen! Käsi sydämellä te, oliko oikein aloittaa projekti lupaa kysymättä, henkilöltä joka ajattelee ja prosessoi asioita eri tavalla kuin ns. tavalliset ihmiset! Teidän velvollisuus on nyt korvata ne palkat, jotka jäivät saamatta, kun en kertakaikkiaan pystynyt tekemään töitä, kun sitä samaa asiaa jauhettiin joka saa..nan paikassa ja siksi melkein menetin elämänhaluni kokonaan! Yhä voin hyvin huonosti! Työnteko on se asia joka saa minut voimaan paremmin! Jos huomaan töissä olevan yhä kertomista häirikköön liittyen, se vain varmistaa sitä ajatusta ettei minulla koskaan tule olemaan mitään hyvää sanottavaa hänelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheita ne ihmiset, jotka antoivat luvan projektille minulta mitään kysymättä! Sellaista ei koskaan saisi tehdä yhdellekään ihmiselle ja nyt teitte sen erityispiirteiselle ihmiselle, jonka oli mahdotonta hahmottaa mitään koko projektista moneen vuoteen! Käsi sydämellä te, oliko oikein aloittaa projekti lupaa kysymättä, henkilöltä joka ajattelee ja prosessoi asioita eri tavalla kuin ns. tavalliset ihmiset! Teidän velvollisuus on nyt korvata ne palkat, jotka jäivät saamatta, kun en kertakaikkiaan pystynyt tekemään töitä, kun sitä samaa asiaa jauhettiin joka saa..nan paikassa ja siksi melkein menetin elämänhaluni kokonaan! Yhä voin hyvin huonosti! Työnteko on se asia joka saa minut voimaan paremmin! Jos huomaan töissä olevan yhä kertomista häirikköön liittyen, se vain varmistaa sitä ajatusta ettei minulla koskaan tule olemaan mitään hyvää sanottavaa hänelle!
Eihän ole pakko laittaa juoruja liikkeelle! Minun elämääni tuhottiin valtavalla kautta rantain kertomisella, en jaksa enää yhtään kuulla tai nähdä missään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole pakko laittaa juoruja liikkeelle! Minun elämääni tuhottiin valtavalla kautta rantain kertomisella, en jaksa enää yhtään kuulla tai nähdä missään!
Oksettaa pelkkä ajatuskin, että pitäisi auttaa oman lapseni ikäistä henkilöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksettaa pelkkä ajatuskin, että pitäisi auttaa oman lapseni ikäistä henkilöä!
Minkäänlainen hätähuuto projektin lopettamiseksi ei ole mennyt perille, miksi on näin? Eikö minulla saa olla omia mielipieteitä omaan elämääni liittyen? Minun on haluttu elävän yhden tietyn ihmisen toiveiden mukaan, mutta en ole sellainen ihminen joka niin tekisi! Minulla on oma tahto ja näkemys siitä mikä on minun näköistäni elämää ja siihen ei kenelläkään ole mitään sanottavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäänlainen hätähuuto projektin lopettamiseksi ei ole mennyt perille, miksi on näin? Eikö minulla saa olla omia mielipieteitä omaan elämääni liittyen? Minun on haluttu elävän yhden tietyn ihmisen toiveiden mukaan, mutta en ole sellainen ihminen joka niin tekisi! Minulla on oma tahto ja näkemys siitä mikä on minun näköistäni elämää ja siihen ei kenelläkään ole mitään sanottavaa!
Korvauksia odotellessa, tai juorut voivat lähteä liikkeelle!
- Anonyymi
Kautta rannain kerrontaa se on aina jos ei kuule kertojalta itseltään paikkaansa pitävyys on 50/50 joko totta tai valhetta otappa siitä si selvää
- Anonyymi
Jaa jaa ikävä juttu jankkaas nyt trolli vaikka jtn muuta välillä wöäää wööö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa ikävä juttu jankkaas nyt trolli vaikka jtn muuta välillä wöäää wööö
Niin, oishan sekin nääs aika erikoista jos joku näkis aidosti vaivaa tämän keken guben jutuista koska oma pää sanoo ping😏
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424370
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384109- 643766
- 1153682
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743393- 902962
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364