Aloitetaan mies yhteiselo

Anonyymi-ap

millaista on asua yhdessä, tiedätkö itse.

35

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokemusta on

• Anonyymi

Mullakin kokemusta yksin asumisesta.

• Anonyymi

En tiedä. Oletettavasti aika kuluisi rattoisasti.

• Anonyymi

Ero viikossa

• Anonyymi
        UUSI

😅 ainakin olisi kokeiltu eikä tarvisi miettiä.

• Anonyymi

Minä haluaisin viettää miehen kanssa aikaa, mutta en pystyisi samaa kattoa kai jakamaan. On niin intensiivistä. <3

• Anonyymi

Sullahan on tämä palsta kotina!

• Anonyymi

En voisi kuvitellakaan eksistenssissäni asuvan kenenkään kanssa. Tarvitsen paljon rauhaa ja vapautta tehdä tai olla tekemättä. Tyttökommuuni nuorena oli hauska ja turvallinen. Kaikilla oma tila ja vapaus sekä turvallisuus taattuja. Tytöt lähti sitten miehelään ja minä parka taistoon korppeja vastaan.😩

• Anonyymi

Mitä te ihmiset haluatte toisesta jos yhteinen asuminen ei ole päämääränä? Vanhempien ihmisten kohdalla ymmärrän. Nuoremmat kai etsivät vain hupia ja helpotusta yksinoloon. Ei se yhdessäasuminen aina autuasta ole, mutta itse haaveilen vielä lapsista ja niistä ei minun mielestä kannata haaveilla jos ei aio asua yhdessä.

• Anonyymi

Tiedän että alussa voisi tulla hiki kun nainen on niin liki ja mikäs siinä on ollessa. Ymmärrän kuitenkin tarvitaan myös omaa aikaa ja tilaa. Eihän kukaan voi suklaata jatkuvasti napostella, vai voiko 🤔

• Anonyymi

Voin. Mulla semmoinen supervoima💪🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin. Mulla semmoinen supervoima💪🏼

Okey, sinä syöt sitten suklaata ja katsot telkkaria, minä katson vaan telkkaria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okey, sinä syöt sitten suklaata ja katsot telkkaria, minä katson vaan telkkaria.

Kuulostaa reilulta.

• Anonyymi

En mä mikään ennustaja ole. eiköhän kaiken näe sitten joskus jos se tulee tapahtumaan.

• Anonyymi

Pitäisi olla mukavan kokoinen talo. Molemmilla tietyn verran tarvetta omallekin tilalle.

• Anonyymi
        UUSI

Tila ratkaisee, molemmille pitää olla myös omat huoneet, ettei aina tarvitse samassa sängyssä nukkua. Joku yksiö, tai kaksio olisi ahdistava omaa tilaa tarvitsevalle.

• Anonyymi
        UUSI

Talon koon mukaan määräytyy useimmiten ylläpito kulutkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tila ratkaisee, molemmille pitää olla myös omat huoneet, ettei aina tarvitse samassa sängyssä nukkua. Joku yksiö, tai kaksio olisi ahdistava omaa tilaa tarvitsevalle.

Parempi asua yksin si jos parisuhteessakin tarvii omat huoneet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi asua yksin si jos parisuhteessakin tarvii omat huoneet

Mikä sinä olet määrittelemään kenellekään, mikä on parasta.
        Kyllä se on vaan tosi inhottavaa ja ahdistavaa monille jo ajatuksen tasollakin, jos suhde tarkoittaa sitä, että tilat on niin pienet, että joutuu olemaan koko ajan toisen iholla.
        Unen laatukin kärsii, jos toisella on yskää, tai kuorsaa, eikä voi nukkua toisessa huoneessa.
        Kahdelle ihmiselle ihanne asunnon koko on minimissään 4h + keittiö. Köyhät ei tietenkään näin voi asua, se on taas toinen juttu.

• Anonyymi

20 vuotta kokemusta

• Anonyymi
      UUSI

Pölähtäisikö semmoinen pommi, että huomaisimme 'kotiminämme' olevan täysin samanlaiset.

• Anonyymi
        UUSI

Riippunee kuinka samankaltainen hän on kuin sinä

• UUSI

Mä aavistan, että meidän molempien persoonat ovat samaa tyyppiä. Ollaan dandereita. 💕

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän millaista on asua yhdessä nassen kanssa se on yhtä helvettiä mikään ei ole hyvä mikään ei riitä ja mikään ei kelpaa ja tiedän millaista on asua yhdessä naisen kanssa jolta on äiti vienyt itsetunnon passaa jo liikaa jos antaa passata kuinkako vanhempi voi viedä lapseltaan itsetunnon mikään mitä lapsi tekee ei riitä vanhemmalle helpompi olla tekemättä mitään ni saa huudot edes aiheesta ei käy itsetunnolle ainakaan

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisitko tosissasi minut luoksesi asumaan?

• Anonyymi
      UUSI

Ilmoitat vain niin teen tarvittavat toimenpiteet. 👍

• Anonyymi
        UUSI

Tarvitsen tilan hammasharjalle ja mukille. Sitten tarvisin jonkun hyllyn mihin voisi vähän vaatteita laittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsen tilan hammasharjalle ja mukille. Sitten tarvisin jonkun hyllyn mihin voisi vähän vaatteita laittaa.

Sellainen löytyy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen löytyy

Ihanaa rakas... Mahdatkohan vaan olla se oikea kenet viereesi haluat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa rakas... Mahdatkohan vaan olla se oikea kenet viereesi haluat?

Oletko ennen käynyt luonani?

• Anonyymi
      UUSI

Ostetaan sisäänlämpiävä, purkukuntoinen, 2 huoneinen talo ulkohuussilla, jep!

• UUSI

Lapsuuden kodista kokemusta ja voin sanoa, että mun kaivattuni olisi hyvä emäntä.

• Anonyymi
      UUSI

Yhteisasumisestamme tulisi ihanaa.

• Anonyymi
      UUSI

Nainen saa olla kiihkeä, mutta pitää löytyä pehmoinen ja lempeä ja lämmin rakkaus, joka menee kaiken edelle. Sitten yhdessä asuminen on todella mukavaa. Mieheltä.

• Anonyymi
      UUSI

Tunteellinen ja vaatimaton nainen on kaikkein paras! m>n

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      219
      10681
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      69
      2936
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2638
    4. 88
      2510
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      151
      2212
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      267
      2079
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1451
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1280
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      922
    Aihe