Dandere

Vapaa kuvaus
Dandere — ujo, asosiaalinen, hiljainen, kylmä ulkokuori kätkee sisäänsä lemmenkipeän haaveilijan 🩵💕🩷
Aloituksia
6
Kommenttia
8
Rakkausvelvoitteet (Gogyoshi-runo eli otsikoitu japanilainen viisi-säkeinen runo)
Kylläpä suklaan ahminta väsyttää Kuten Yoniemme palvonta Rasvaisuuden rakkausprosentti Sydämen punnuksen taarojen luvut023Hyvää yötä, Frialle (Gogyoka unta tuomaan)
Kirsikan kukkien tanssi Pinkki valssi Yön ja päivän työpäivä Silkkipää poudassasi Hymy huulilla036Rakkausgogyohka Frialle eli 31-tavuinen japanilainen runo
Empivät katseet Tulipatsaan takana Cocktail leiskuaa Aprikointini sievenee Soihtumme puhisee11153Gogyoka eli 5-säkeinen 31-tavuinen japanilainen runo Fria:lle
Sydän tutkalla Dandu pysyy kärryillä Lämpötaajuus Kasvaa aivan mahdottomaksi Mahti Fria nousee035Huomenta, Fria (nimi muunnettu)
Heippa! Minä täällä, Danderesi. Olen sinun omasi, sitten kun olen valmis suhteeseen. Tällä hetkellä isoin este on tässä11267Voiko liika turvallisuushakuisuus olla persoonanhäiriö?
Hei! Olen miettinyt, että voiko henkilön liiallinen varovaisuus olla luokiteltavissa persoonan häiriöksi? Tarkoitan täl17207