Kirjoittaako kukaan masentunut enää blogia? Sellaista kirjoitettua, esim. bloggerissa?
Aktiivisia blogeja?
17
191
Vastaukset
- Anonyymi
en oikein usko että kukaan jaksaa.
ehkä sinä voisit?
masennusblogi:
"tänään oli harmaa ja sateinen päivä, olin masentunut"
"huomenna on samanlaista" - Anonyymi
No siis mulla on blogi
Ap- Anonyymi
No laita linkki tänne, minkä niminen se on?
- Anonyymi
Some vei blogit.
- Anonyymi
Tää on kyllä niin surullista.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApTekniikka muuttaa aina maailmaa. Some tuhos foorumit ja blogit aikalailla. Nyt ne on youtubessa, tiktokiss ellei kyse ihan niche aiheesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApSuorastaan masentavaa, voisi sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorastaan masentavaa, voisi sanoa.
Joku uus juttu tuhoaa somen sit tulevaisuudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku uus juttu tuhoaa somen sit tulevaisuudessa
sähkökatkos? silloin hävisi somet sun muut....
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi tietää, että missä pääsisi lukemaan muiden kokemuksia tai voisi jopa itse kirjoittaa.
- AnonyymiUUSI
Mä oon Bloggerissa. Siellä oli joskus vuosia sitten hyvinkin vilkasta. Olin itsekin jokusen vuoden hiljaa, mut palasin taas kirjoittaan mun blogia.
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon Bloggerissa. Siellä oli joskus vuosia sitten hyvinkin vilkasta. Olin itsekin jokusen vuoden hiljaa, mut palasin taas kirjoittaan mun blogia.
Apno millä nimellä olet siellä?
- AnonyymiUUSI
Kysyntää ei ole eikä siis tarjontaa
- AnonyymiUUSI
Joo vaikuttaa aika hiljaiselta. Olis ihanaa kun se elpyis, sellainen oikea kirjoitettujen blogien kulttuuri nopeatempoisten somevideoiden sijaan tai rinnalle. Itsellä ainakin olis kiinnostusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo vaikuttaa aika hiljaiselta. Olis ihanaa kun se elpyis, sellainen oikea kirjoitettujen blogien kulttuuri nopeatempoisten somevideoiden sijaan tai rinnalle. Itsellä ainakin olis kiinnostusta.
Tuskinpa. Trendi on lyhyempiin videoihin ja kohta tekoäly mukana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toiseksi, somesta saa rahaa ->blogeista ei. Joten tässä on tällanen juttu myös. Tai no somesta saa jos tarpeeks aktiivinen, katsojia jne. Eli oikeesti ei mut kaikki yrittää
- AnonyymiUUSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.35511808Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko413527- 803116
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1122858- 932710
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam572566Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592476Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752344- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151488