Aktiivisia blogeja?

Anonyymi-ap

Kirjoittaako kukaan masentunut enää blogia? Sellaista kirjoitettua, esim. bloggerissa?

37

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en oikein usko että kukaan jaksaa.

ehkä sinä voisit?

masennusblogi:
      "tänään oli harmaa ja sateinen päivä, olin masentunut"
      "huomenna on samanlaista"

• Anonyymi

No siis mulla on blogi

Ap

• Anonyymi

No laita linkki tänne, minkä niminen se on?

• Anonyymi

Some vei blogit.

• Anonyymi

Tää on kyllä niin surullista.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Tekniikka muuttaa aina maailmaa. Some tuhos foorumit ja blogit aikalailla. Nyt ne on youtubessa, tiktokiss ellei kyse ihan niche aiheesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Suorastaan masentavaa, voisi sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suorastaan masentavaa, voisi sanoa.

Joku uus juttu tuhoaa somen sit tulevaisuudessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku uus juttu tuhoaa somen sit tulevaisuudessa

sähkökatkos? silloin hävisi somet sun muut....

• Anonyymi

Minuakin kiinnostaisi tietää, että missä pääsisi lukemaan muiden kokemuksia tai voisi jopa itse kirjoittaa.

• Anonyymi

Mä oon Bloggerissa. Siellä oli joskus vuosia sitten hyvinkin vilkasta. Olin itsekin jokusen vuoden hiljaa, mut palasin taas kirjoittaan mun blogia.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon Bloggerissa. Siellä oli joskus vuosia sitten hyvinkin vilkasta. Olin itsekin jokusen vuoden hiljaa, mut palasin taas kirjoittaan mun blogia.

Ap

no millä nimellä olet siellä?

• Anonyymi

Kysyntää ei ole eikä siis tarjontaa

• Anonyymi

Joo vaikuttaa aika hiljaiselta. Olis ihanaa kun se elpyis, sellainen oikea kirjoitettujen blogien kulttuuri nopeatempoisten somevideoiden sijaan tai rinnalle. Itsellä ainakin olis kiinnostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo vaikuttaa aika hiljaiselta. Olis ihanaa kun se elpyis, sellainen oikea kirjoitettujen blogien kulttuuri nopeatempoisten somevideoiden sijaan tai rinnalle. Itsellä ainakin olis kiinnostusta.

Tuskinpa. Trendi on lyhyempiin videoihin ja kohta tekoäly mukana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiseksi, somesta saa rahaa ->blogeista ei. Joten tässä on tällanen juttu myös. Tai no somesta saa jos tarpeeks aktiivinen, katsojia jne. Eli oikeesti ei mut kaikki yrittää

• Anonyymi
      • Anonyymi

hienon näköistä, hyvin taiteellista.
        miksi muuten tuolta etusivulla olevalta, ilmeisesti alastomalta naishahmolta, puuttuu pää? joku taiteellinen ilmaisu tai kannanotto vissiinkin.

• Anonyymi

tsiisus kun on rankkaa tekstiä! miten ihmeessä pystyt käymään töissä??! 8 tunnin päiviä, mitä ihmettä. huhuh. mutta töissä menee kuitenkin aika hyvin vai? tai ainakin esität että menee hyvin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tsiisus kun on rankkaa tekstiä! miten ihmeessä pystyt käymään töissä??! 8 tunnin päiviä, mitä ihmettä. huhuh. mutta töissä menee kuitenkin aika hyvin vai? tai ainakin esität että menee hyvin...

Koska on pakko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska on pakko

Sulla vissiin paha anoreksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska on pakko

jotenkin vaikuttaisi että se työ on kuitenkin hyväksi sinulle, jos miettisit että olisit kotona aamusta iltaan ja yön päälle niin mitenhän pitkään selviäisit sillä tavoin. kannattaa varmaan koittaa pitää kiinni siitä työpaikasta, millaista työtä se on, onko se fyysistä tekemistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla vissiin paha anoreksia?

Syömishäiriö on vähän väistynyt tai vetäytynyt taka-alalle, nyt enemmän muita juttuja. Mut pitkään mulla kyl oli se ja kirjoitin siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jotenkin vaikuttaisi että se työ on kuitenkin hyväksi sinulle, jos miettisit että olisit kotona aamusta iltaan ja yön päälle niin mitenhän pitkään selviäisit sillä tavoin. kannattaa varmaan koittaa pitää kiinni siitä työpaikasta, millaista työtä se on, onko se fyysistä tekemistä?

Työ on (onneksi) vain osa-aikaista. Enempään en pysty nyt enkä ehkä koskaan. Katsellaan. Kirjoittelen blogiin avautumisia elämästä, josta en monelle kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ on (onneksi) vain osa-aikaista. Enempään en pysty nyt enkä ehkä koskaan. Katsellaan. Kirjoittelen blogiin avautumisia elämästä, josta en monelle kerro.

mitä muita juttuja sinulla on nyt enempi kun anoreksiaa, nyt tällä hetkellä, tänään?

on tuo sinun elämä kyllä uskomattoman rankkaa, en minä vaan pystyisi tuollaiseen mitenkään. kova olet, todella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syömishäiriö on vähän väistynyt tai vetäytynyt taka-alalle, nyt enemmän muita juttuja. Mut pitkään mulla kyl oli se ja kirjoitin siitä.

SH on vaikee voittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä muita juttuja sinulla on nyt enempi kun anoreksiaa, nyt tällä hetkellä, tänään?

on tuo sinun elämä kyllä uskomattoman rankkaa, en minä vaan pystyisi tuollaiseen mitenkään. kova olet, todella.

Yleistä elämän synkkyyttä. Useampi diagnoosi, tulevaisuus jota ei ole. Vaihtoehdot on hengittää tai lakata hengittämättä. Tänään hengitän. Hymy, jonka taakse ei näe ja mustaakin mustempi huumori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleistä elämän synkkyyttä. Useampi diagnoosi, tulevaisuus jota ei ole. Vaihtoehdot on hengittää tai lakata hengittämättä. Tänään hengitän. Hymy, jonka taakse ei näe ja mustaakin mustempi huumori.

"behind the smile"...

ymmärrän kyllä.
        ihan tosissaan, en minäkään tuolla sinun tavallasi pystyisi elämään. olisi minulle ihan liian rankkaa tuollainen. olet paljon kovempi kuin minä. kunnioitan, todella.

saattaisin kävellä ohitsesi jossain enkä tietäisi mitään siitä mitä koet joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun ei minulla ole ollut mitään tuollaista kuin sinulla on, ja silti harva se päivä tuntuu että haluaisi vaan pois täältä. melkein joka päivä.
        taidan olla aikamoinen luuseri... mutta en vaan ole koskaan tajunnut miten ihmiset selviää vaikka mistä ja vaan jatkaa päivästä toiseen niinkun ei mitään. en minä vaan pystyisi sellaiseen. minulta vaan puuttuu aivoista joku palikka mikä saa haluamaan elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SH on vaikee voittaa.

Joo en mäkään uskalla väittää että se ois kokonaan pois. Se vain on taka-alalla eikä juuri oireile. Muut asiat oireilee enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en mäkään uskalla väittää että se ois kokonaan pois. Se vain on taka-alalla eikä juuri oireile. Muut asiat oireilee enemmän.

Oletan ettet oo saanu oikein mitään apua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan ettet oo saanu oikein mitään apua?

Kyl mä avun piirissä oon ollu kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl mä avun piirissä oon ollu kauan.

Eri asia sit toimiiko se. Mulla ei ainakaan kun ne hoiti väärää sairautta monta vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun ei minulla ole ollut mitään tuollaista kuin sinulla on, ja silti harva se päivä tuntuu että haluaisi vaan pois täältä. melkein joka päivä.
        taidan olla aikamoinen luuseri... mutta en vaan ole koskaan tajunnut miten ihmiset selviää vaikka mistä ja vaan jatkaa päivästä toiseen niinkun ei mitään. en minä vaan pystyisi sellaiseen. minulta vaan puuttuu aivoista joku palikka mikä saa haluamaan elämää.

Ethän vähättele omaa tilannettasi. Sitä ei voi verrata kenenkään muun tilanteeseen. Sun tunteet on todellisia ja oikeutettuja. Mustakin usein tuntuu et mulla ei ole syytä tai oikeutta voida pahoin, kun mullahan on asiat ihan hyvin. Ja silti haluaisin kuolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri asia sit toimiiko se. Mulla ei ainakaan kun ne hoiti väärää sairautta monta vuotta

Mullakin on ”diagnoosit tarkentunu” tässä vuosien varrella, ja oon kyl saanu enimmäkseen hyvää hoitoa. Just nyt kuitenkin tilanne on aika epävarma ihan sen hoidon saamisen suhteen, kun terapia loppui ja poli on pahasti ruuhkautunut ja alimiehitetty.

• Anonyymi00037
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän vähättele omaa tilannettasi. Sitä ei voi verrata kenenkään muun tilanteeseen. Sun tunteet on todellisia ja oikeutettuja. Mustakin usein tuntuu et mulla ei ole syytä tai oikeutta voida pahoin, kun mullahan on asiat ihan hyvin. Ja silti haluaisin kuolla.

minulla on just samanlaista, ja tuntuu tosi syylliseltä. kun asiat on kuintenkin paremmin kuin monella muulla. se aina riippuu siitä keneen vertaa.

ja kun mietin sellaisia ihmisiä jotka on vammautuneita eikä pysty edes liikkumaan eikä tekemään juuri mitään itse, silti ne vaan jatkaa loppuun asti. en tiedä miten ne sen tekee.
        jos minulle nyt jotain vakavaa sairautta tms. tulisi eteeni, niin en usko että sitä alkaisin elämään läpi, en vaan pidä sitä mitenkään mahdollisena että pystyisin.

• Anonyymi

Koitan jaksaa päivitellä blogia illalla/yöllä. Muutenkin jatkan sen kirjoittamista. Saa seurata, jos kiinnostaa, mutta jatkan sen pitämistä, vaikka sen katselukertoja olisi nolla. Ihan itseäni varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3426
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2422
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      116
      1220
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      13
      1203
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1094
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      49
      948
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      894
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      880
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      39
      777
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      198
      705
    Aihe