kaipaan runkkukaveria pk seudulta ikä voi olla 45-75
66 v 184 cm 85 kg 12/3.7 cm
44
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saatana mikä nysä pili miten tuommosta tumputtaa 😅🤣
- Anonyymi
kullityttö kirjoitti:
entäs jos sitä imisi
Multa saisit imee 16cm m41 kerava
- Anonyymi
kullityttö kirjoitti:
kuulostaa hyvältä
Porsas röh röh
- Anonyymi
Voisitko minua runkata 😍 https://imgur.com/a/3tVzYxh
- Anonyymi
Keravan ukko milloin tuut imee ?
- Anonyymi
Keravalla 55v mies haluaa imee.
- Anonyymi
Moi 50 mies tarvis imuja olen lähellä keravaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi 50 mies tarvis imuja olen lähellä keravaa
Idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi 50 mies tarvis imuja olen lähellä keravaa
kiinnostaa.missä päin olet?m55
- Anonyymi
Onpa onneton muna!
- Anonyymi
milloin haluut?m55v
- Anonyymi
Delaa ääliö
- Anonyymi
mitkä mitat sulla on?
- Anonyymi
Täällä 50 94 17 170
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi
Onko paljonkin kokemuksia miesten kanssa? Itsellä ei, mutta saattais olla mukavaa toisen pikkupilin kanssa?
- Anonyymi
ei mullakaan ole kokemuksia... toinenkin pikkupili vois olla mieleniintoinen..
- Anonyymi
Hyvinkäällä olisin 67v 184 85 17 bi ukm.
Tykkään imeä ja imettää myös muutaman kerran panettanut tykkäsin.- Anonyymi00036
Hyvinkään 67 ukm, täällä Hyvinkään 60+ ukkomies 180 116 13 halukas imemään kiva ois tavata.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hyvinkään 67 ukm, täällä Hyvinkään 60 ukkomies 180 116 13 halukas imemään kiva ois tavata.
Oispa kiva tavata, tiedä vaikka syntyisi pidempi ystävyys. Olemme Joulun keskisuomessa mut viimeistään vuoden vaihteen jälkeen voitais tavata. Voithan kertoa täälläkin mistä tykkäisit, itse olen kaikki ruokainen. Hyvän kokoinen olet tykkään! T. Bi ukm 67v
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oispa kiva tavata, tiedä vaikka syntyisi pidempi ystävyys. Olemme Joulun keskisuomessa mut viimeistään vuoden vaihteen jälkeen voitais tavata. Voithan kertoa täälläkin mistä tykkäisit, itse olen kaikki ruokainen. Hyvän kokoinen olet tykkään! T. Bi ukm 67v
Haluain imeä kullia, vaikka molemmat alastomina, toivoisin että halukkaana pitäisit minua kuin naista. Mutta koska olen peppuneitsyt, se vaatisi ohuempaa kalua. Aluksi kaikki kumin kanssa, olen terve mies. Sinunkin toiveet ottaisin huomioon.
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oispa kiva tavata, tiedä vaikka syntyisi pidempi ystävyys. Olemme Joulun keskisuomessa mut viimeistään vuoden vaihteen jälkeen voitais tavata. Voithan kertoa täälläkin mistä tykkäisit, itse olen kaikki ruokainen. Hyvän kokoinen olet tykkään! T. Bi ukm 67v
Odottelen yhteyden ottoasi. Hyvinkään bi67ukm. T:hyvinkään ukm
- Anonyymi
Täällä tarjolla pk seudulla 61/184/100 pikkupili
pieniku (a) proton.me- Anonyymi
miten pieni ??? 61/184/ 100
- Anonyymi00026
missäpäin pk seutua ja millolin sopisi
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
missäpäin pk seutua ja millolin sopisi
asun Pohjois Helsingissä en osaa sanoa aikaa tarkkaan olen ukm kuuntelen ehdotuksia..
- Anonyymi00031
Anonyymi kirjoitti:
miten pieni ??? 61/184/ 100
9-10
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
missäpäin pk seutua ja millolin sopisi
Eteläisessä Espoossa olen . Siis 61/184/100
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
9-10
kovana 9-10 ? ihan sopiva koko
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
kovana 9-10 ? ihan sopiva koko
Kyllä, kovana…..valitettavasti.
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
9-10
Ihana pikku kulli, saisit
- Anonyymi00025
Olisko Oulun seudulla runkkuseuraa 59v.ukm??
- Anonyymi00027
Turustakin löytyisi 70 v 175 cm 95 kg 12/3,3 cm
- Anonyymi00028
osui kyllä koko aika lähelle... pääsisitkö johonkin aikaan käymään hesassa...
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
osui kyllä koko aika lähelle... pääsisitkö johonkin aikaan käymään hesassa...
käsittääkseni 12 cm on suomalaisten miesten keskipituus.... terveisin Hese
- Anonyymi00033
Nurmijärvi 182/85 posliini kaikki käy.
- Anonyymi00038
Ikäsi ? Ukm 60 kyselee jos sais imeä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ikäsi ? Ukm 60 kyselee jos sais imeä.
60+ imut olis loistava idea missä ja milloin vain. Muukin toiminta onnistuu.
- Anonyymi00046
Kerava +60ukm 17/4.5 terve ja puhdas saisi imee ja imisin myös itse
;)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419