66 v 184 cm 85 kg 12/3.7 cm

Anonyymi-ap

kaipaan runkkukaveria pk seudulta ikä voi olla 45-75

44

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei saatana mikä nysä pili miten tuommosta tumputtaa 😅🤣

      • entäs jos sitä imisi


      • Anonyymi
        kullityttö kirjoitti:

        entäs jos sitä imisi

        Multa saisit imee 16cm m41 kerava


      • Anonyymi kirjoitti:

        Multa saisit imee 16cm m41 kerava

        kuulostaa hyvältä


      • Anonyymi
        kullityttö kirjoitti:

        kuulostaa hyvältä

        Porsas röh röh


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Keravan ukko milloin tuut imee ?


      • voiko imeä myös


    • Anonyymi

      Keravalla 55v mies haluaa imee.

      • Anonyymi

        Moi 50 mies tarvis imuja olen lähellä keravaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi 50 mies tarvis imuja olen lähellä keravaa

        Idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi 50 mies tarvis imuja olen lähellä keravaa

        kiinnostaa.missä päin olet?m55


    • Anonyymi

      Onpa onneton muna!

    • Anonyymi

      milloin haluut?m55v

      • Anonyymi

        Delaa ääliö


      • Anonyymi

        mitkä mitat sulla on?


    • Anonyymi

      Täällä 50 94 17 170

      • Anonyymi

        Hähähää mitäs olet.


    • Anonyymi

      Onko paljonkin kokemuksia miesten kanssa? Itsellä ei, mutta saattais olla mukavaa toisen pikkupilin kanssa?

      • Anonyymi

        ei mullakaan ole kokemuksia... toinenkin pikkupili vois olla mieleniintoinen..


    • Anonyymi

      Hyvinkäällä olisin 67v 184 85 17 bi ukm.
      Tykkään imeä ja imettää myös muutaman kerran panettanut tykkäsin.

      • Anonyymi00036

        Hyvinkään 67 ukm, täällä Hyvinkään 60+ ukkomies 180 116 13 halukas imemään kiva ois tavata.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Hyvinkään 67 ukm, täällä Hyvinkään 60 ukkomies 180 116 13 halukas imemään kiva ois tavata.

        Oispa kiva tavata, tiedä vaikka syntyisi pidempi ystävyys. Olemme Joulun keskisuomessa mut viimeistään vuoden vaihteen jälkeen voitais tavata. Voithan kertoa täälläkin mistä tykkäisit, itse olen kaikki ruokainen. Hyvän kokoinen olet tykkään! T. Bi ukm 67v


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Oispa kiva tavata, tiedä vaikka syntyisi pidempi ystävyys. Olemme Joulun keskisuomessa mut viimeistään vuoden vaihteen jälkeen voitais tavata. Voithan kertoa täälläkin mistä tykkäisit, itse olen kaikki ruokainen. Hyvän kokoinen olet tykkään! T. Bi ukm 67v

        Haluain imeä kullia, vaikka molemmat alastomina, toivoisin että halukkaana pitäisit minua kuin naista. Mutta koska olen peppuneitsyt, se vaatisi ohuempaa kalua. Aluksi kaikki kumin kanssa, olen terve mies. Sinunkin toiveet ottaisin huomioon.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Oispa kiva tavata, tiedä vaikka syntyisi pidempi ystävyys. Olemme Joulun keskisuomessa mut viimeistään vuoden vaihteen jälkeen voitais tavata. Voithan kertoa täälläkin mistä tykkäisit, itse olen kaikki ruokainen. Hyvän kokoinen olet tykkään! T. Bi ukm 67v

        Odottelen yhteyden ottoasi. Hyvinkään bi67ukm. T:hyvinkään ukm


    • Anonyymi

      Täällä tarjolla pk seudulla 61/184/100 pikkupili

      pieniku (a) proton.me

      • Anonyymi

        miten pieni ??? 61/184/ 100


      • Anonyymi00026

        missäpäin pk seutua ja millolin sopisi


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        missäpäin pk seutua ja millolin sopisi

        asun Pohjois Helsingissä en osaa sanoa aikaa tarkkaan olen ukm kuuntelen ehdotuksia..


      • Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

        miten pieni ??? 61/184/ 100

        9-10


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        missäpäin pk seutua ja millolin sopisi

        Eteläisessä Espoossa olen . Siis 61/184/100


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        9-10

        kovana 9-10 ? ihan sopiva koko


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        kovana 9-10 ? ihan sopiva koko

        Kyllä, kovana…..valitettavasti.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        9-10

        Ihana pikku kulli, saisit


    • Anonyymi00025

      Olisko Oulun seudulla runkkuseuraa 59v.ukm??

    • Anonyymi00027

      Turustakin löytyisi 70 v 175 cm 95 kg 12/3,3 cm

      • Anonyymi00028

        osui kyllä koko aika lähelle... pääsisitkö johonkin aikaan käymään hesassa...


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        osui kyllä koko aika lähelle... pääsisitkö johonkin aikaan käymään hesassa...

        käsittääkseni 12 cm on suomalaisten miesten keskipituus.... terveisin Hese


    • Anonyymi00033

      Nurmijärvi 182/85 posliini kaikki käy.

      • Anonyymi00038

        Ikäsi ? Ukm 60 kyselee jos sais imeä.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Ikäsi ? Ukm 60 kyselee jos sais imeä.

        60+ imut olis loistava idea missä ja milloin vain. Muukin toiminta onnistuu.


    • Anonyymi00046

      Kerava +60ukm 17/4.5 terve ja puhdas saisi imee ja imisin myös itse

    • ;)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe