Tästä piti tulla ihan kiva päivö

Anonyymi-ap

Toisin kävi. 😭😂 lopputulema: säkki paketteja kannettu postiin. Ennen sitä kaaduin pyörällä sen säkin kanssa ja olin ihan rapainen, takkikin hajosi. Itkua väänsin postissakin. Tappelua kaverin lanssa kun ei voinut tänään käyttää siellä vitun postissa

11

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juåppå

• Anonyymi

🙄🙄🙄

• Anonyymi

"Hiekkasäkkiä Samaraan". Mahtaa olla varsinainen myyntivaltti. ;)
      -sivusta

• Anonyymi

Hyvä ettei käynä pahemmi

• Anonyymi

Onneton tunari

• Anonyymi

Oneton tunnari.

• Anonyymi

Voi toista, kuka sitten oletkin 🫂

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kirkas elämä
      istuu pihapenkissä
      seuranaan itku 😭
      Ei, vaan
      Elämä kimmeltää
      hetken lepäillä näin
      Toisin peittona 😃

• Anonyymi

420 000 kanta-soluasukkaalle, etkä ees järkeä saanu silläkä rahalla. ;)
        -ropestories

• Anonyymi

Ehkä siinä oli sinulle viesti, että EI KANNATA niitä PAKETTEJA LÄHETELLÄ.
      Paljon helpommalla ja halvemmalla pääsee, kun ei osta mitään ja on RIIDOISSA KAIKKIEN KANSSA JOILLE PITÄIS PAKETTEJA OSTAA!

Yksi oli tilannut kengät ja ne tuli tänään postissa.
      Availtiin pakettia ja minä sanoin hänelle, että : Miksi piti tuollaiset kengät tilata joita ET SAA EDES LAITETTUA JALKAA?
      Minun olis pitänyt ottaa ne niin minä sanoin hänelle, että : Minulla 3 talvikengät eteisessä ja yhdet saappaat vielä tuolla sohvan alla joten EN HALUA SINUN KENKIÄ!

Minä olen yleensä hän joka sanoo, että : Voin minä ottaa jos ne ei sinulle sovi!

Nyt minä sentään jo osasin sanoa, että : KÄYTÄN MIELUMMIN OMIA KENKIÄ JOTKA OLEN OSTANUT!

Hänellekään kelvannut minun Sorelin saappaat jotka sentään makso noin 200euroa. On ne olleet minulla varmaan yli 5vuotta, mutta olen käyttänyt vain pari kertaa. Nuo on semmoset RÖNTTÄ SAAPPAAT joita minä käytän silloin, kun olen rönttä Iita hommissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      271
      10072
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      216
      5789
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      169
      5316
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      80
      4955
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      9
      3208
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      3
      2599
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2499
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2319
    9. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      371
      2103
    10. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      24
      1965
    Aihe