Tuossa ylhäällä. Siihen kun kirjoitat oman nimesi, niin mitä löydät? Anteeksi siitä. Ei ne tunteet koskaan kyllä hävinnyt.
Kokeile tuota hakua
25
399
Vastaukset
- Anonyymi
Olen joskus kokeillut, ei tule tuloksia. Sen sijaan joku oli kyllä kirjoittanut sadoittain viestejä henkilölle jonka kanssa silloin seurustelin.
- Anonyymi
Siitä on kuvakaappauksiakin.
- Anonyymi
Minäkin himoitsen sinua valtavasti… Nyt sinulla on mahdollisuus vaikuttaa palattaisiinko me… vink vink😉 Siitä varmasti tulisi jotain ihanampaa😍
- Anonyymi
Se aloitus oli multa jonka kanssa sulla on projekti ja jonka kanssa tänään viestittelit ❤️🫶
Se oli yksi todella harvoista aloituksista joita olen tehnyt 😂
- Anonyymi
Eipä mittään, muuta kuin yksi kommentti, jonka joku kaimani on allekirjoittanut ja sekin ajalta, kun en edes käynyt tällä palstalla.
- Anonyymi
En halua. Ilkeitä juttuja saan aina vaan.
- Anonyymi
Tämäkö se ilkeilijä olikin. Hupsista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkö se ilkeilijä olikin. Hupsista.
Joo kirjoitan itselleni tänne ilkeitä juttuja nimelläni 😳 WTF. Eiköhän joku muu sitä tee.
- Anonyymi
Ikinä, siis _ikinä_ en ole nähnyt täällä nimeäni. Voi voi, olisiko siitä pitänyt ymmärtää päätellä jotain? 😭
- Anonyymi
Oliko oikeasti tunteita?
- Anonyymi
Oli ja on. Ehkä liikaakin, kuten tuosta voi päätellä. Miksi epäilet?
- Anonyymi
Ah, lääkäri 😉😋 Tarvitsisinkin nyt lääkäriä…😍
- Anonyymi
No nii! :D
- Anonyymi
Tiedän nimeni löytyvän arkistoista, ny en oo nähny palstalla sitäkä pitkään aikaan...
- Anonyymi
Kokeilitko hakea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilitko hakea?
En ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ;)
Tylsimys. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilitko hakea?
Ei löytynyt mitään..
- Anonyymi
En jaksa hakea omalla nimellä mitään
- Anonyymi
Kokeilisit...
- Anonyymi
Omalla nimelläni tein haun ja sieltä löytyi sen kyläpyörän kootut seikkailut. Edelleen minä olen eri ihminen. En ole ollut koskaan se nainen. Monta kertaa laittanut asiasta viestin tänne. Sitten luullaan että olisin hän ja on tullut niitä tule 3. pyöräksi. Vittu että ootte sekaisin!
- Anonyymi
Ei tässä nyt mistään pyöristä ole kysymys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä nyt mistään pyöristä ole kysymys!
No mistäs sitten? Kyläpyörä=Kylähu0ra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistäs sitten? Kyläpyörä=Kylähu0ra
Kyseessä on mies pyörä
- Anonyymi
Ootte lapsellisia vaikkakin toivottavasti lapsettomia. Onko vielä 30 setkin tuommosia perseilijöitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140