Positiivisella elämän

Anonyymi-ap

Asenteella pääsee pitkälle sekä olemalla oma itsensä 😀 muistakaa rakkaat tämä:)

51

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pääse älä huijaa

• Anonyymi

Kannattaa kokeilla, omana itsenään oleminen on tärkeää!

• Anonyymi

Negatiiveilla jotkut maksaa laskujakin. Kuulemma. ;)

• Anonyymi

Jotkut pääsee

- totuus tärkeintä

• Anonyymi

Jotkut ei vaikka tekis mitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ei vaikka tekis mitä

Se on se, kun kohtalo määrää. Voit yrittää pyristellä sitä vastaan, mutta mikä on tarkoitettu, se tapahtuu.

• Anonyymi

Asenteella on ääretön merkitys! Sekin, että on oma itsensä niin merkitsee paljon. Ajatus, jos en kelpaa jollekkin niin en kelpaa ja elämä jatkuu ja hän ei ole silloin oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asenteella on ääretön merkitys! Sekin, että on oma itsensä niin merkitsee paljon. Ajatus, jos en kelpaa jollekkin niin en kelpaa ja elämä jatkuu ja hän ei ole silloin oikea.

Se vaan kun on oma mukava itsensä, niin käärmeet käyttää hyväksi. Maailma ja sen ihmiset ovat enimmäkseen itsekkäitä pahantekijöitä ja näyttelijöitä. Ensin kun tuon hyväksyy, niin sitten voidaan katsoa mihin omat rahkeet riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se, kun kohtalo määrää. Voit yrittää pyristellä sitä vastaan, mutta mikä on tarkoitettu, se tapahtuu.

Kuka uskoo ennalta määrättyyn kohtaloon ja kuka ei. Jos sellainen valmis käsikirjoitus olisi olemassa, kukaanhan ei sitten olisi vastuussa omista tekemisistään lopulta. Koska niin olisi ennalta määrätty, eikä sun elämä olis sun omista valinnoista kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka uskoo ennalta määrättyyn kohtaloon ja kuka ei. Jos sellainen valmis käsikirjoitus olisi olemassa, kukaanhan ei sitten olisi vastuussa omista tekemisistään lopulta. Koska niin olisi ennalta määrätty, eikä sun elämä olis sun omista valinnoista kiinni.

No sepä ei olekaan mikään uskon asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan kun on oma mukava itsensä, niin käärmeet käyttää hyväksi. Maailma ja sen ihmiset ovat enimmäkseen itsekkäitä pahantekijöitä ja näyttelijöitä. Ensin kun tuon hyväksyy, niin sitten voidaan katsoa mihin omat rahkeet riittää.

Tämäkin totta, mutta ne täytyy vaan ohittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta kun koko kylä levittää paskaa ja haukkuu,somessa levittäneet jotain sairasta juonta ja vedättäneet muka ihastuneita. Kukaan ei ole tykännyt tosissaan. Aina ennen yrittänyt olla hyvä ja auttaa mutta paskaa alkoi sataa urakalla kun yksi teki soittokierroksen asiasta mistä ei tiennyt oikeaa laitaa ja minut lynkattiin. Tietysti, kun mitään muuta "väärää" en ollut koskaan tehnyt, en ryupännyt en polttanut, en kuulunut siihen parempaan porukkaan. Apu kyllä kelpasi mutta silloin sillä ei ole mitään merkitystä kun pitää joku polkea maanrakoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sepä ei olekaan mikään uskon asia.

No on tietenkin. Ei sellaista ole todistettu, että olisi olemassa ennalta määrätty kohtalo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta kun koko kylä levittää paskaa ja haukkuu,somessa levittäneet jotain sairasta juonta ja vedättäneet muka ihastuneita. Kukaan ei ole tykännyt tosissaan. Aina ennen yrittänyt olla hyvä ja auttaa mutta paskaa alkoi sataa urakalla kun yksi teki soittokierroksen asiasta mistä ei tiennyt oikeaa laitaa ja minut lynkattiin. Tietysti, kun mitään muuta "väärää" en ollut koskaan tehnyt, en ryupännyt en polttanut, en kuulunut siihen parempaan porukkaan. Apu kyllä kelpasi mutta silloin sillä ei ole mitään merkitystä kun pitää joku polkea maanrakoon.

Nenä kohti taivasta ja elämä jatkuu. Voimia♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nenä kohti taivasta ja elämä jatkuu. Voimia♥️

En tiedä kauanko jatkuu. Ei tästä elämästä tällä paikalla tule enää mitään. Tämä paikka on tuhottu. Samoin koko elämäntyö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on tietenkin. Ei sellaista ole todistettu, että olisi olemassa ennalta määrätty kohtalo.

Ihminen voi tehdä "valintoja". Mutta silti elämäsi on käsikirjoitettu alusta lähtien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kauanko jatkuu. Ei tästä elämästä tällä paikalla tule enää mitään. Tämä paikka on tuhottu. Samoin koko elämäntyö.

Jos olet tosissasi (anteeksi että epäilen, mutta tällä aiheella tosiaan trollataan täällä), niin olen pahoillani puolestasi. Koeta jaksaa. Itse olen rukoillut Jumalalta apua, ja sekin on ollut jo pilkan aiheena, joten tiedän mitä tarkoitat. Jos tarkoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen voi tehdä "valintoja". Mutta silti elämäsi on käsikirjoitettu alusta lähtien.

No, sinä uskot noin. Minä taas en usko. Eihän koko jutussa olisi mitään järkeä sitten. Ja kuka olisi tämä suuri käsikirjoittaja, joka olisi kirjoittanut miljardien ihmisten elämien käsikirjoitukset etukäteen? Ainakaan kristinuskossa tämä ei ole yleinen uskomus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet tosissasi (anteeksi että epäilen, mutta tällä aiheella tosiaan trollataan täällä), niin olen pahoillani puolestasi. Koeta jaksaa. Itse olen rukoillut Jumalalta apua, ja sekin on ollut jo pilkan aiheena, joten tiedän mitä tarkoitat. Jos tarkoitat.

Tämä helvetti on jatkunut kohta 20 vuotta ja nyt vielä paikka meni asuin kelvottomaksi myllymelun vuoksi. Se on kun ennen apu kelpasi ja poikettiin juttusille, sitten ei olla näkevinään ei käsi nouse. Ja tiedän kun on omiin korviin juttuja kuullut. On parempia ihmisiä ja sitten olen minä mikä en kuulu mihinkään piireihin. Olen oppinut välttelemään ihmisiä, en usko enkä luota kehenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä helvetti on jatkunut kohta 20 vuotta ja nyt vielä paikka meni asuin kelvottomaksi myllymelun vuoksi. Se on kun ennen apu kelpasi ja poikettiin juttusille, sitten ei olla näkevinään ei käsi nouse. Ja tiedän kun on omiin korviin juttuja kuullut. On parempia ihmisiä ja sitten olen minä mikä en kuulu mihinkään piireihin. Olen oppinut välttelemään ihmisiä, en usko enkä luota kehenkään.

No tuon vielä ehkä voisi sietää, mutta jos asiaan liittyy jotkut nettihuhut ja -haukkumiset ym., niin vielä hirveämpää. Voin vain sanoa, että vaikka tuntuisi, että asiat eivät enää voisi olla pahemmin, niin kyllä ne voisivat, kokemusta on. Toivottavasti löydät kuitenkin jonkin ratkaisun asiaan. Muuta vaikka jonnekin kauemmas niistä myllyistä, jos mahdollista ja jos se auttaisi edes siinä asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, sinä uskot noin. Minä taas en usko. Eihän koko jutussa olisi mitään järkeä sitten. Ja kuka olisi tämä suuri käsikirjoittaja, joka olisi kirjoittanut miljardien ihmisten elämien käsikirjoitukset etukäteen? Ainakaan kristinuskossa tämä ei ole yleinen uskomus.

On siinä järkeä. Saat tietyt opit pureskeltaviksi, opit niistä tai sitten et. Kristinusko, eikä mitkään muutkaan aivopesu-uskomukset liity tähän. Sielun kasvusta ja kehityksestä on kyse. Elämä haastaa, toisia rankemman kautta.

• Anonyymi

Hyppää gubbe järveen!

• Anonyymi

No nyt on asenne kohdillaan.

• Anonyymi

Hyväntahtoisuudella myös. He perivät Valtakunnan. Voimia!

• Anonyymi

Tässäkin raja on pakko säilyttää, mutta totta hyväntahtoisuudella pääsee myös pitkälle.

• Anonyymi

Täällä ei oikein näy se positiivinen elämänasenne. Hyvin negatiivinen ja vihamielinen tunnelma on.

• Anonyymi

Se tahtoo olla joka paikassa, ihmiset voivat huonosti, mutta se rakennetaan aikalailla itse ja valitaan ympärille hyviä ihmissuhteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tahtoo olla joka paikassa, ihmiset voivat huonosti, mutta se rakennetaan aikalailla itse ja valitaan ympärille hyviä ihmissuhteita.

Ei minusta kyllä ole läheskään joka paikassa sellainen tunnelma kuin täällä. Tämä on oikea pahuuden tyyssija. Kiva jos kuitenkin omalta osaltasi yrität tuoda postiivisuutta tähänkin loukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minusta kyllä ole läheskään joka paikassa sellainen tunnelma kuin täällä. Tämä on oikea pahuuden tyyssija. Kiva jos kuitenkin omalta osaltasi yrität tuoda postiivisuutta tähänkin loukkoon.

Niitä on joka paikassa. Ei vaan kannata välittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on joka paikassa. Ei vaan kannata välittää.

Voi olla niinkin, mutta näillä anonyymi- vai pitäisikö kirjoittaa ”anonyymi”palstoilla ihmiset näyttävät todelliset karvansa, ja se ei ole kaunista katsottavaa. Ainakin yleensä. Itse pyrin olemaan asiallinen aina kuin mahdollista kun kirjoitan, mutta live-elämässä en ole yhtään niin tahdikas. Monet tuntuvat tekevän juuri päinvastoin. Saattaisi olla monelle yllätys mitä ovatkaan suoltaneet internettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla niinkin, mutta näillä anonyymi- vai pitäisikö kirjoittaa ”anonyymi”palstoilla ihmiset näyttävät todelliset karvansa, ja se ei ole kaunista katsottavaa. Ainakin yleensä. Itse pyrin olemaan asiallinen aina kuin mahdollista kun kirjoitan, mutta live-elämässä en ole yhtään niin tahdikas. Monet tuntuvat tekevän juuri päinvastoin. Saattaisi olla monelle yllätys mitä ovatkaan suoltaneet internettiin.

Surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista.

Jos täysin tarkoituksellisesti ilkeillään ja pilkataan, niin se ei ole pelkästään surullista, se on karmivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos täysin tarkoituksellisesti ilkeillään ja pilkataan, niin se ei ole pelkästään surullista, se on karmivaa.

Heillä on paha olla.

• Anonyymi

HV!

• Anonyymi

Oma itsensä? Pirstoutunut kummitus? Kyllä on pakko maastoutua ihmiseksi.

• Anonyymi

Ethän sä kummitus ole, jos olet vielä elossa. Mutta onhan tuosta laulujakin tehty, miten se nyt menikään ”kuka käski tulla sellaisena kuin olet” tai jotain vastaavaa. Mönkään kai meni.

• Anonyymi

Jokaisessa ihmisessä on hyviä asioita.

• Anonyymi

Epävarmuus ja pelko vie ja syö tätäkin aarretta. Kadonnut luottamus ihmisiin jotka kohdelleet kaltoin

• Anonyymi

Paljon on ilkeitä ihmisiä, mutta jos kaikki menisi itseensä niin tilanteet muuttuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon on ilkeitä ihmisiä, mutta jos kaikki menisi itseensä niin tilanteet muuttuisi.

Se on joillekin mahdotonta. Jo asema on sellainen, ettei voi alkaa pohtia, tekeekö nyt oikeastaan ilkeyttä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on joillekin mahdotonta. Jo asema on sellainen, ettei voi alkaa pohtia, tekeekö nyt oikeastaan ilkeyttä vain.

Sehän se on, kun muihin ei voi vaikuttaa ja kaikki ihmiset ei muutu koskaan. Oma asenne on tärkein!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se on, kun muihin ei voi vaikuttaa ja kaikki ihmiset ei muutu koskaan. Oma asenne on tärkein!

Tuolla jo joku kirjoitti karmivasta vainosta tässä ketjussa, liekö trollannut, mutta sitä esimerkkinä käyttääkseni on kyllä melkoinen fakiirin se, joka tuollaisen kohteena jaksaa säilyttää positiivisen asenteen kanssaihmisiä kohtaan, puhumattakaan että samanlainen pirteä, suopea ja positiivinen asenne pitäisi ulottaa vainoajiin. Pystyisitkö itse siihen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaikki menisi itseensä, niin. Mutta kun elämme hedonistisessa maailmassa, jossa oman edun tavoittelu on suurin päämäärä. - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla jo joku kirjoitti karmivasta vainosta tässä ketjussa, liekö trollannut, mutta sitä esimerkkinä käyttääkseni on kyllä melkoinen fakiirin se, joka tuollaisen kohteena jaksaa säilyttää positiivisen asenteen kanssaihmisiä kohtaan, puhumattakaan että samanlainen pirteä, suopea ja positiivinen asenne pitäisi ulottaa vainoajiin. Pystyisitkö itse siihen?

Lähtökohtaisesti uskon ihmisten hyvyyteen, en tuomitse ihmisiä, en kuuntele huonoja tarinoita ihmisistä. Tutustun aina ihmisiin omina itseninään, en muiden sanottamina. Pahuutta ei voi poistaa kokonaan, mutta omaa asennetta asioihin voi. Öitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaikki menisi itseensä, niin. Mutta kun elämme hedonistisessa maailmassa, jossa oman edun tavoittelu on suurin päämäärä. - sivusta

Surullista, mutta tälläistä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtökohtaisesti uskon ihmisten hyvyyteen, en tuomitse ihmisiä, en kuuntele huonoja tarinoita ihmisistä. Tutustun aina ihmisiin omina itseninään, en muiden sanottamina. Pahuutta ei voi poistaa kokonaan, mutta omaa asennetta asioihin voi. Öitä!

Et nyt vastannut kysymykseen. Varmaan vaikea kuvitella että itselle tapahtuisi koskaan mitään tuollaista, joten ymmärrettävää sinänsä.

Hyvää yötä sinullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et nyt vastannut kysymykseen. Varmaan vaikea kuvitella että itselle tapahtuisi koskaan mitään tuollaista, joten ymmärrettävää sinänsä.

Hyvää yötä sinullekin.

Kaikkea voi aina tapahtua ja on tapahtunutkin. En pysty vaikuttamaan toisen päätöksiin ja tekemisiin. Omiin kyllä. Hyvää yötä:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea voi aina tapahtua ja on tapahtunutkin. En pysty vaikuttamaan toisen päätöksiin ja tekemisiin. Omiin kyllä. Hyvää yötä:)

Jatkan tästä aiheesta vaikka keskustelukumppani menikin nukkumaan. Tuo vainon kohteeksi joutuminen on varmaan useimmille vieras ajatus, mutta jokainen voi tehdä seuraavanlaisen ajatusleikin päässään: kuvittele kauhein asia tai edes viidenneksi kauhein asia jota sulle vois tapahtua. Ajattele sitten, että joku aiheuttaisi sen sulle ihan tahallaan ja sitten riekkuisi lällättelemässä siitä sulle jälkeenpäin, sanotaan nyt vaikka kuukausia.

Säilyisikö positiivinen asenne tätä henkilöä kohtaan? Jos asia on tarpeeksi kauhea, positiivinen asenne ihan kaikkea kohtaan voi romahtaa, ei pelkästään sitä yhtä ihmistä. Tämän luulisi jokaisen voivan tajuta, jos yhtään on elämänkokemusta.

• Anonyymi

Mä oon ainakin saanut kaiken elämässäni sillä.

• Anonyymi

Mä olen myös itse peruspositiivinen, aina asiat ei mene niin kuin haluan, mutta käännän asian positiiviseksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4367
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4189
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      42
      4100
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      67
      3953
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3374
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3269
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3241
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1140
    Aihe