Tapahtuu lopulta?
Mitä meidän välillä
71
2949
Vastaukset
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Jollei olisi haaveita, mulla ei olisi mitään, joka on vähän rajusti kirjoitettu. Mutta jaksan uskoa että meistä tulee naisen kanssa me.
- AnonyymiUUSI
Toivon että kerrot tuon sille naiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että kerrot tuon sille naiselle.
Yritän kyllä.
- AnonyymiUUSI
Unelmia on hyvä olla. Myönteinen ajattelu synnyttää hyvää mieltä. Aina voi tehdä jotain sellaista, mikä voisi haaveista tehdä enemmän mahdollisia. Joulun alla lahja voi olla ajatuksia herättävä? Aina sitä toivoo, että haaveista tulee totta, vaikka mahdollisuudet siihen olisi vähäisiä? Onnea vaan, haaveilu on minusta aina hyvä piirre ihmisessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unelmia on hyvä olla. Myönteinen ajattelu synnyttää hyvää mieltä. Aina voi tehdä jotain sellaista, mikä voisi haaveista tehdä enemmän mahdollisia. Joulun alla lahja voi olla ajatuksia herättävä? Aina sitä toivoo, että haaveista tulee totta, vaikka mahdollisuudet siihen olisi vähäisiä? Onnea vaan, haaveilu on minusta aina hyvä piirre ihmisessä.
Vähäisiä? Ei minun mielestä.
- AnonyymiUUSI
Miestäkö mies kaipailee? Mann gegen maaann
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miestäkö mies kaipailee? Mann gegen maaann
Wau, olet hassu.
- Anonyymi
Ei varmaan mitään kun tätä täällä kyselet oisko kenties helpompaa kysyä ihmiseltä keneltä tätä täällä yrität utsia
- Anonyymi
The me
- Anonyymi
Jos sitä tarvii miettiä niin luultavasti ei tule mitään.
- Anonyymi
Skitsofreenikkona taitaa olla taivas tai mössöset aivot rajana palstaäijä koska hoidat kaikki persoonat ihan itse
- Anonyymi
Se on vissiin aivosumuisille aivan liian kova pala ymmärtää, sinne meni ns parhaat vuodet puutaheinää pakinoidessa haha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vissiin aivosumuisille aivan liian kova pala ymmärtää, sinne meni ns parhaat vuodet puutaheinää pakinoidessa haha
Ei missään nimessä mikään turha tämä palstaäijä. Joskus on kansalaistenkin hyvä herätä mitä virtuaalitodellisuus voi olla ja mitä sairas ihminen tekee siellä kun irl on liikaa traumatisoituneelle incelille. Nättiä se ei ole mutta faktaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo hllu joka on jankannut palstaäijää päivittäin jo vuosia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo hllu joka on jankannut palstaäijää päivittäin jo vuosia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
-sivusta nääs ns
- Anonyymi
Saadaan toisemme ❤️
- Anonyymi
Tet myönnättä olleenne sutkien vedätettäviä marionettinukkeja
- Anonyymi
3n pisteen Vihje kyllä on osattu iskeytyä tittelinkipeisiin sinulla on tehtävä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
3n pisteen Vihje kyllä on osattu iskeytyä tittelinkipeisiin sinulla on tehtävä
Narsistista haihattelua kuvitella olevansa pelle pelottoman hehkulamppu. 1 pisteen Vihije
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narsistista haihattelua kuvitella olevansa pelle pelottoman hehkulamppu. 1 pisteen Vihije
Ja sekö on täälläpäin lähempänä gangstaa, että uskoo olevansa ”niille” joku korren kekoon kantaja, ilmeisesti lasiin ei syljetä jos saa mahiksen olla muka jotakin ja aitoja ns namedroppaajiakin lie on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko nää tekoälyn sutkautuksia 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko nää tekoälyn sutkautuksia 😅
Ei, vaan viestintää sekä Vihoviimeiseen öllölän möllölään ja innovaatiokeskukseen varsinkin
- Anonyymi
Minä näen sen mutta en voi kertoa. Pakko poistua.
- AnonyymiUUSI
Sinä otat yhteyttä-> alkaa viestittely-> tulet mun luo-> jutskaillaan-> tavataan uudestaan ja ei päästetä enää irti.
- AnonyymiUUSI
Sinä saat sen hullu syko paattis. Moro! Onnee vaan parisuhteeseenne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä saat sen hullu syko paattis. Moro! Onnee vaan parisuhteeseenne.
????
- AnonyymiUUSI
You and I outoa vai? No sie ja mie, tottakai!
- AnonyymiUUSI
❤️👩❤️💋👩🤗
- AnonyymiUUSI
Ei mitään. Tunnen itseni oudoksi kun edes kaipaan tai käyn täällä. Eilenkin itkin näitä niin paljon et päähän alkoi särkemään. Mitä oikein teen. 😪
- AnonyymiUUSI
Nothing.
- AnonyymiUUSI
Ei mitään!
- AnonyymiUUSI
Miksi ei tapahdu mitään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei tapahdu mitään?
Siks ku oot kaapissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siks ku oot kaapissa
Oon olohuonees enkä oo gay mielummin vaik ilman toosaa ku miehiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jos ei lasketa niitä paria baari-illan jälkeisii sekoilui.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aaa sit ei välii mitä sulle tapahtuu tai ei tapahdu m*na haukka.😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aaa sit ei välii mitä sulle tapahtuu tai ei tapahdu m*na haukka.😂
Onko net palstaäijä ikinä yrittäneet rukata dosettias uusiks?
- AnonyymiUUSI
Ensimmäisiä, huomaamiani asioita oli nenä, ja miltä se näytti sivulta. Pari viikkoa sitten kuvittelin nähneeni tämän saman nenän, mutta tilanne meni nopeasti ohi. En tiedä, ensin kohtaisi kaksi hahmoa ja ehkä myöhemmin kaksi nenää?
- AnonyymiUUSI
Suudellessa nenät kohtaa. ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suudellessa nenät kohtaa. ❤️
Eskimon suudelmat
- AnonyymiUUSI
vaivalloista arvioida, vetovoima ei riitä
- AnonyymiUUSI
Näin kai se sitten on todettava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin kai se sitten on todettava.
Ei tällä palstalla kannata mitään todeta varmaksi.
- AnonyymiUUSI
Meistä tulee kavereita. Me ei ikinä puhuta tästä, mutta tää sitoo meidät yhteen. Lämpö meidän välillä säilyy.
- AnonyymiUUSI
En usko. Kavereita kohtaan ei ole romanttisia tunteita.
- AnonyymiUUSI
Tää olisi kiva🩷
Naiselta miehelle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Kavereita kohtaan ei ole romanttisia tunteita.
Ehkä ne katoaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ne katoaa?
Tuntuuko sinusta siltä? -sivusta
Perhe, jos molemmat haluamme jälkikasvua. Koti nyt ainakin 🧑🏻🍼🤱🏻
- AnonyymiUUSI
Olisitko sä äiti vai isä? Imetätkö vai annatko pullosta?
- AnonyymiUUSI
Tuo lyhythiuksinen nainen on söpömpi😘
- AnonyymiUUSI
Jos kyseessä on nainen ja mies, joista toinen voisi olla toisen äiti, meidän välillä ei koskaan tule tapahtumaan mitään!
- AnonyymiUUSI
Saat itse päättää
- AnonyymiUUSI
Hyviä asioita tietysti. Nuku hyvin aamulla aurinko nousee taas.
- AnonyymiUUSI
Jotkut meistä saattavat jäädä valheiden umpikujaan tai hämärtää tarujen ja toden välistä rajoja odottaen muilta loputonta uskoa elämänsä lamauttavaan ja valheelliseen kertomukseen mutta lopulta tallautuen armottoman totuuden jalkoihin.
- AnonyymiUUSI
No etten Viddu sanois
- AnonyymiUUSI
Lopulta rakkaus valitsee meidät. Sitä ennen on hyvä opetella elämään.
- AnonyymiUUSI
Aika rankkaa tämä elämän opettelu atm. Mutta myös asennekysymys.
- AnonyymiUUSI
Minusta tämä on tosi kauniisti sanottu.
- AnonyymiUUSI
Odotan sitä, häpi end... ;-))
- AnonyymiUUSI
Vedämmmee toisiamme puoleen kuin maggneetit. Minä panen sinut raskaaksi musttassukkaisuuspuuusskaasssani ja lähhden sotimaan . Sillä sottttahan eurooppaan on taas ttulossa. Eu naton eurooppalaiset tekee ennaltaehkäisevän hyökkäyksen Veeennnnnäjälle ilman aseita, ammuksia ja joukkoja. Lopputuloksen voi arvata
- AnonyymiUUSI
Hyym! Kenen meidän?
Minun pitäisi nyt ensin tietää,
kuka sinä olet niistä noin 500-1000 minuun
tällä hetkellä ihastuneesta naisesta.
Olen tosi komea. Muistathan.
Olen tosi älykäs. Muistathan.
Olen rikas joka tavalla. Muistathan.
Minä. Minusta. Minulle. Minuun.
M I E S - AnonyymiUUSI
te lähdette kulkeman karmallisen matkanne, mikä on täynnä pahaa, väkivaltaa, hakkaamista, estoa ja muuta. veitset hakattu. koette kaikki itse. ja jölkipolvenne myös.
- AnonyymiUUSI
pahimmat teistä kuolee pian. se on hyvä minun kannalta se, ja elämäni.
- AnonyymiUUSI
olkoot tienne ja matkanne juuri mitä ootte tehnyt muille ja pilannut elämää ja osa alueilla. tulkoot karma luoksenne, pahassa ja huonossa.
- AnonyymiUUSI
Parisuhde tästä tulee.
- AnonyymiUUSI
Ihan kreisiä 😃
- AnonyymiUUSI
Hän varmaan jatkaa niin kuin ennenkin, minä suren oman aikani ja pääsen kokonaan tästä jossain vaiheessa.
- AnonyymiUUSI
Minusta tulee sen naisen oma kultamussu ja olemme aina yhdessä. Näin toivon.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.21910681- 692936
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822638- 882510
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512212Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2672079- 451451
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211280Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35922