Mitä meidän välillä

Anonyymi-ap

Tapahtuu lopulta?

122

4620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jollei olisi haaveita, mulla ei olisi mitään, joka on vähän rajusti kirjoitettu. Mutta jaksan uskoa että meistä tulee naisen kanssa me.

• Anonyymi

Toivon että kerrot tuon sille naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon että kerrot tuon sille naiselle.

Yritän kyllä.

• Anonyymi

Unelmia on hyvä olla. Myönteinen ajattelu synnyttää hyvää mieltä. Aina voi tehdä jotain sellaista, mikä voisi haaveista tehdä enemmän mahdollisia. Joulun alla lahja voi olla ajatuksia herättävä? Aina sitä toivoo, että haaveista tulee totta, vaikka mahdollisuudet siihen olisi vähäisiä? Onnea vaan, haaveilu on minusta aina hyvä piirre ihmisessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unelmia on hyvä olla. Myönteinen ajattelu synnyttää hyvää mieltä. Aina voi tehdä jotain sellaista, mikä voisi haaveista tehdä enemmän mahdollisia. Joulun alla lahja voi olla ajatuksia herättävä? Aina sitä toivoo, että haaveista tulee totta, vaikka mahdollisuudet siihen olisi vähäisiä? Onnea vaan, haaveilu on minusta aina hyvä piirre ihmisessä.

Vähäisiä? Ei minun mielestä.

• Anonyymi

Miestäkö mies kaipailee? Mann gegen maaann

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miestäkö mies kaipailee? Mann gegen maaann

Wau, olet hassu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähäisiä? Ei minun mielestä.

Onnea sinulle, itsellä taustat aika erilaisia. Nainen koulutetumpi ja töissä, minä työtön ja aika paljon kurjemmat lähtökohdat asioille ym, siksi koin noin. Olet onnekkaampi, jos lähtökohdat paljon paremmat. Itse haluaisin työllistyä, mut nykytilanne ei sitä suosi.

Silti toivon hyvää muille ja itsellekin. Unelmia on hyvä olla paremmasta huomisesta. En silti halua, että se toteutuu vain toisen kustannuksella. En halua olla siipeilijä, siksi paljon on puhuttavaa mun kohdalla, et ollaan ajatusten tasolla samoilla leveleillä?

Syvempi yhdessäolo vaatii aina luottamusta, johon helpompi luoda yhteistä hyvää. Tyydyn myös vähempään, jos toinen sitä ehdottaa. Olen mukautuva ja haluan olla hyödyksi enemmän kuin haitaksi, siksi asenne on ainakin hyvä yhdessäololle.

En vaadi, en painosta, kaikki hyvä täytyy perustua haluun olla yhdessä. Taidan olla enempi sellainen, että jos viihtyvyystekijät eivät ole hyvällä tasolla (tunne), se ei voi toimia. Hyviä asioita pitää tapahtua, jotta elo yhdessä saa polttoainetta ja jatkuvuutta.

Arvostus ja kunnioitus toista kohtaan on herännyt? Toinen on huomioinut minut (herätti minut unesta omalla käytöksellään minua kohtaan). Olen ollut monella tapaa epäonnekas omassa elämässäni, harrasteet ovat pitäneet mieleni virkeänä ja aktiivisena. Kaikki mahdollisuudet mielessä myös epäonnistumiset.

Positiivisuus on polttoaineeni ollut näinä haastavina vuosina, jona Ukrainassa on sodittu. Muuttaisiko rauha myös oman arkeni paremmaksi? Toivoa voi aina ja optimistina näin haluan ajatella? Tietämättä edes sitä, mihin toisella voisi olla valmiuksia minun kohdalla. Haaveita vainko on mun? Avoimin silmin tulevaan katsoen ja jännittäen.

• Anonyymi00109

nen taitaa luulla myös eiköhän onnistu jos kumpikin luulee

• Anonyymi00124
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea sinulle, itsellä taustat aika erilaisia. Nainen koulutetumpi ja töissä, minä työtön ja aika paljon kurjemmat lähtökohdat asioille ym, siksi koin noin. Olet onnekkaampi, jos lähtökohdat paljon paremmat. Itse haluaisin työllistyä, mut nykytilanne ei sitä suosi.

Silti toivon hyvää muille ja itsellekin. Unelmia on hyvä olla paremmasta huomisesta. En silti halua, että se toteutuu vain toisen kustannuksella. En halua olla siipeilijä, siksi paljon on puhuttavaa mun kohdalla, et ollaan ajatusten tasolla samoilla leveleillä?

Syvempi yhdessäolo vaatii aina luottamusta, johon helpompi luoda yhteistä hyvää. Tyydyn myös vähempään, jos toinen sitä ehdottaa. Olen mukautuva ja haluan olla hyödyksi enemmän kuin haitaksi, siksi asenne on ainakin hyvä yhdessäololle.

En vaadi, en painosta, kaikki hyvä täytyy perustua haluun olla yhdessä. Taidan olla enempi sellainen, että jos viihtyvyystekijät eivät ole hyvällä tasolla (tunne), se ei voi toimia. Hyviä asioita pitää tapahtua, jotta elo yhdessä saa polttoainetta ja jatkuvuutta.

Arvostus ja kunnioitus toista kohtaan on herännyt? Toinen on huomioinut minut (herätti minut unesta omalla käytöksellään minua kohtaan). Olen ollut monella tapaa epäonnekas omassa elämässäni, harrasteet ovat pitäneet mieleni virkeänä ja aktiivisena. Kaikki mahdollisuudet mielessä myös epäonnistumiset.

Positiivisuus on polttoaineeni ollut näinä haastavina vuosina, jona Ukrainassa on sodittu. Muuttaisiko rauha myös oman arkeni paremmaksi? Toivoa voi aina ja optimistina näin haluan ajatella? Tietämättä edes sitä, mihin toisella voisi olla valmiuksia minun kohdalla. Haaveita vainko on mun? Avoimin silmin tulevaan katsoen ja jännittäen.

Joulumieltä arjen harmauteen, vaikka elo koettelee, hyvä ajatella hyviä asioita tapahtuvaksi. 🎅

• Anonyymi

Ei varmaan mitään kun tätä täällä kyselet oisko kenties helpompaa kysyä ihmiseltä keneltä tätä täällä yrität utsia

• Anonyymi

The me

• Anonyymi

Jos sitä tarvii miettiä niin luultavasti ei tule mitään.

• Anonyymi

Skitsofreenikkona taitaa olla taivas tai mössöset aivot rajana palstaäijä koska hoidat kaikki persoonat ihan itse

• Anonyymi

Se on vissiin aivosumuisille aivan liian kova pala ymmärtää, sinne meni ns parhaat vuodet puutaheinää pakinoidessa haha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vissiin aivosumuisille aivan liian kova pala ymmärtää, sinne meni ns parhaat vuodet puutaheinää pakinoidessa haha

Ei missään nimessä mikään turha tämä palstaäijä. Joskus on kansalaistenkin hyvä herätä mitä virtuaalitodellisuus voi olla ja mitä sairas ihminen tekee siellä kun irl on liikaa traumatisoituneelle incelille. Nättiä se ei ole mutta faktaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo hllu joka on jankannut palstaäijää päivittäin jo vuosia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo hllu joka on jankannut palstaäijää päivittäin jo vuosia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

-sivusta nääs ns

• Anonyymi00128

Törkeää, että leimaat täällä ihmisiä. 😡🤬

• Anonyymi

Saadaan toisemme ❤️

• Anonyymi

Tet myönnättä olleenne sutkien vedätettäviä marionettinukkeja

• Anonyymi

3n pisteen Vihje kyllä on osattu iskeytyä tittelinkipeisiin sinulla on tehtävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3n pisteen Vihje kyllä on osattu iskeytyä tittelinkipeisiin sinulla on tehtävä

Narsistista haihattelua kuvitella olevansa pelle pelottoman hehkulamppu. 1 pisteen Vihije

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistista haihattelua kuvitella olevansa pelle pelottoman hehkulamppu. 1 pisteen Vihije

Ja sekö on täälläpäin lähempänä gangstaa, että uskoo olevansa ”niille” joku korren kekoon kantaja, ilmeisesti lasiin ei syljetä jos saa mahiksen olla muka jotakin ja aitoja ns namedroppaajiakin lie on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nää tekoälyn sutkautuksia 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nää tekoälyn sutkautuksia 😅

Ei, vaan viestintää sekä Vihoviimeiseen öllölän möllölään ja innovaatiokeskukseen varsinkin

• Anonyymi

Minä näen sen mutta en voi kertoa. Pakko poistua.

• Anonyymi

Sinä otat yhteyttä-> alkaa viestittely-> tulet mun luo-> jutskaillaan-> tavataan uudestaan ja ei päästetä enää irti.

• Anonyymi

Sinä saat sen hullu syko paattis. Moro! Onnee vaan parisuhteeseenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä saat sen hullu syko paattis. Moro! Onnee vaan parisuhteeseenne.

????

• Anonyymi

You and I outoa vai? No sie ja mie, tottakai!

• Anonyymi

❤️👩‍❤️‍💋‍👩🤗

• Anonyymi

Ei mitään. Tunnen itseni oudoksi kun edes kaipaan tai käyn täällä. Eilenkin itkin näitä niin paljon et päähän alkoi särkemään. Mitä oikein teen. 😪

• Anonyymi

Nothing.

• Anonyymi

Ei mitään!

• Anonyymi

Miksi ei tapahdu mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei tapahdu mitään?

Siks ku oot kaapissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siks ku oot kaapissa

Oon olohuonees enkä oo gay mielummin vaik ilman toosaa ku miehiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos ei lasketa niitä paria baari-illan jälkeisii sekoilui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaa sit ei välii mitä sulle tapahtuu tai ei tapahdu m*na haukka.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaa sit ei välii mitä sulle tapahtuu tai ei tapahdu m*na haukka.😂

Onko net palstaäijä ikinä yrittäneet rukata dosettias uusiks?

• Anonyymi

Ensimmäisiä, huomaamiani asioita oli nenä, ja miltä se näytti sivulta. Pari viikkoa sitten kuvittelin nähneeni tämän saman nenän, mutta tilanne meni nopeasti ohi. En tiedä, ensin kohtaisi kaksi hahmoa ja ehkä myöhemmin kaksi nenää?

• Anonyymi

Suudellessa nenät kohtaa. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suudellessa nenät kohtaa. ❤️

Eskimon suudelmat

• Anonyymi

vaivalloista arvioida, vetovoima ei riitä

• Anonyymi

Näin kai se sitten on todettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kai se sitten on todettava.

Ei tällä palstalla kannata mitään todeta varmaksi.

• Anonyymi

Meistä tulee kavereita. Me ei ikinä puhuta tästä, mutta tää sitoo meidät yhteen. Lämpö meidän välillä säilyy.

• Anonyymi

En usko. Kavereita kohtaan ei ole romanttisia tunteita.

• Anonyymi

Tää olisi kiva🩷
        Naiselta miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko. Kavereita kohtaan ei ole romanttisia tunteita.

Ehkä ne katoaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ne katoaa?

Tuntuuko sinusta siltä? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuuko sinusta siltä? -sivusta

Ei tunnu, mut voiko tää jatkua ikuisesti?

• Perhe, jos molemmat haluamme jälkikasvua. Koti nyt ainakin 🧑🏻‍🍼🤱🏻

• Anonyymi

Olisitko sä äiti vai isä? Imetätkö vai annatko pullosta?

• Anonyymi

Tuo lyhythiuksinen nainen on söpömpi😘

• Anonyymi kirjoitti:

Olisitko sä äiti vai isä? Imetätkö vai annatko pullosta?

Isukki 😊

• Anonyymi

Jos kyseessä on nainen ja mies, joista toinen voisi olla toisen äiti, meidän välillä ei koskaan tule tapahtumaan mitään!

• Anonyymi

Saat itse päättää

• Anonyymi

Hyviä asioita tietysti. Nuku hyvin aamulla aurinko nousee taas.

• Anonyymi

Jotkut meistä saattavat jäädä valheiden umpikujaan tai hämärtää tarujen ja toden välistä rajoja odottaen muilta loputonta uskoa elämänsä lamauttavaan ja valheelliseen kertomukseen mutta lopulta tallautuen armottoman totuuden jalkoihin.

• Anonyymi

No etten Viddu sanois

• Anonyymi

Lopulta rakkaus valitsee meidät. Sitä ennen on hyvä opetella elämään.

• Anonyymi

Aika rankkaa tämä elämän opettelu atm. Mutta myös asennekysymys.

• Anonyymi

Minusta tämä on tosi kauniisti sanottu.

• Anonyymi

Odotan sitä, häpi end... ;-))

• Anonyymi

Vedämmmee toisiamme puoleen kuin maggneetit. Minä panen sinut raskaaksi musttassukkaisuuspuuusskaasssani ja lähhden sotimaan . Sillä sottttahan eurooppaan on taas ttulossa. Eu naton eurooppalaiset tekee ennaltaehkäisevän hyökkäyksen Veeennnnnäjälle ilman aseita, ammuksia ja joukkoja. Lopputuloksen voi arvata

• Anonyymi

Hyym! Kenen meidän?
      Minun pitäisi nyt ensin tietää,
      kuka sinä olet niistä noin 500-1000 minuun
      tällä hetkellä ihastuneesta naisesta.

Olen tosi komea. Muistathan.
      Olen tosi älykäs. Muistathan.
      Olen rikas joka tavalla. Muistathan.

Minä. Minusta. Minulle. Minuun.

M I E S

• Anonyymi

te lähdette kulkeman karmallisen matkanne, mikä on täynnä pahaa, väkivaltaa, hakkaamista, estoa ja muuta. veitset hakattu. koette kaikki itse. ja jölkipolvenne myös.

• Anonyymi

pahimmat teistä kuolee pian. se on hyvä minun kannalta se, ja elämäni.

• Anonyymi

olkoot tienne ja matkanne juuri mitä ootte tehnyt muille ja pilannut elämää ja osa alueilla. tulkoot karma luoksenne, pahassa ja huonossa.

• Anonyymi

Parisuhde tästä tulee.

• Anonyymi

Ihan kreisiä 😃

• Anonyymi

Tulee tulee. Suhde tai pari.
        Ainahan olet seurustellut
        useamman kanssa yhtäaikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee tulee. Suhde tai pari.
        Ainahan olet seurustellut
        useamman kanssa yhtäaikaa.

En ole se, joksi minut kuvittelet.

• Anonyymi

Hän varmaan jatkaa niin kuin ennenkin, minä suren oman aikani ja pääsen kokonaan tästä jossain vaiheessa.

• Anonyymi

Minusta tulee sen naisen oma kultamussu ja olemme aina yhdessä. Näin toivon.

• Anonyymi

Kuulin vähän juttua, että hänellä on jo
        joku toinen kultamössönä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin vähän juttua, että hänellä on jo
        joku toinen kultamössönä.

En voisi mitään sille jos on. Annan olla jos on, en olisi hänen kultamussu sitten.

• Anonyymi

Turha toive, niin ei tule koskaan tapahtumaan.

• Anonyymi00114

Kultamussu :)

• Anonyymi

mennään naimisiin ja selätetään kaikki yhessä rakkaan kanssa

• Anonyymi

Hän taitaa olla jopa rouvashenkilö.
        Suomessa on vaikea avioitua kahden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän taitaa olla jopa rouvashenkilö.
        Suomessa on vaikea avioitua kahden kanssa.

ei varmaan sitten hänelle ollunna:)

• Anonyymi

Kaikki vieläkin riippuu hänestä.

• Anonyymi

Pieraista

• Anonyymi

Päädytään 69:iin nauttimaan!🔥

• Anonyymi

Nähdään vanhainkodin rappusilla. Hei, täälläkös se sinäkin oot?

• Anonyymi

Mitä kuvittelet tapahtuvan?
      Jos ei oikeassa elämässä tapahdu nyt jotain
      niin jää palstalle itekses.

• Anonyymi

Ystävyys syvenee, luotto sellaset ovat todella tärkeitä elämässä. Miehet,naiset kaikki sydän lämmin ja hyvä.

• Anonyymi

Sinä et taida koskaan herätä jatkamaan keskustelua, enkä minä enää tällä kertaa tee uutta aloitetta… Joten jatkamme tällä tiellä, jolla olemme jo hetken olleet: etäännymme lopullisesti, ehkä ohimennen törmäämme kerran vuodessa tai parissa, silloin moikkaamme säikähtäneinä. Ja jatkamme kummatkin tahoillamme elämiämme.

Sinä varmasti jatkat omanlaista elämääsi, helpot ja pinnallisemmat kuviot täyttävät arkesi ja osaat priorisoida asioita jotka tuntuvat sinulle hyviltä. Minä jatkan aallokossani, koen paljon tunteita, ihastun ja ahdistun ja joskus varmaan rakastunkin - ainakin hetkeksi, olen onnellinen ja iloinen ja välillä hetkittäin pohjamudissa, vietän aikaani minulle tärkeiden asioiden ja ihmisten parissa ja nautin aina ehtiessäni omasta rauhastani ja metsän tuoksusta❤️ Minä kuljen kohti suurempaa vapauden määrää, sinä pysyt omanlaisessasi vapaudessa, mutta meidän tarpeemme ja haluamme pysyvät toisistaan hyvin erilaisina ja onnemme rakentuu eri asioista.

• Anonyymi

On hyvä hengähtää välillä. Muista aina, että kaikki mikä ei istu omaan silmään ei ole välttämättä epärehellistä. Muiden ihmisten elämissä ja elämisessä on paljon sävyjä siinä missä omassasikin. Tv joku sivusta, joka kulkee takuuvarmasti kohti suurempaa vapauden määrää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä hengähtää välillä. Muista aina, että kaikki mikä ei istu omaan silmään ei ole välttämättä epärehellistä. Muiden ihmisten elämissä ja elämisessä on paljon sävyjä siinä missä omassasikin. Tv joku sivusta, joka kulkee takuuvarmasti kohti suurempaa vapauden määrää

En tarkoittanutkaan etteikö hänellä olisi vapautta, enkä muutenkaan mitään tuomitsevaa hänen valinnoistaan. Hänellä vapaus on jo hyvin suurta - itse olen vasta matkalla, sitä tarkoitin.
        Ei meistä kummallakaan ole paremmat tai huonommat tarpeet, vain erilaiset.
        Ja hengähtäminen jättää tarpeellisen tilan huomata, että toinen ei ole tukena löytämässä tietä eteenpäin, tiukan paikan tullen on yksin, tämä ei ollut suhde josta löytyisi rinnalle toista kohtaamaan vaikeuksia. Ja se on elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanutkaan etteikö hänellä olisi vapautta, enkä muutenkaan mitään tuomitsevaa hänen valinnoistaan. Hänellä vapaus on jo hyvin suurta - itse olen vasta matkalla, sitä tarkoitin.
        Ei meistä kummallakaan ole paremmat tai huonommat tarpeet, vain erilaiset.
        Ja hengähtäminen jättää tarpeellisen tilan huomata, että toinen ei ole tukena löytämässä tietä eteenpäin, tiukan paikan tullen on yksin, tämä ei ollut suhde josta löytyisi rinnalle toista kohtaamaan vaikeuksia. Ja se on elämää.

Hengähtäminen jättää tarpeellisen tilan huomata asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengähtäminen jättää tarpeellisen tilan huomata asioita.

Kyllä. Ja itse ainakin tein sen huomion, että toisen tapa on sellainen, joka minulle tuntuu kylmältä. Ja kun jään huomaamaan asioita yksin, puuttuu niistä toisen näkemys. Minä olen sillätavalla vaillinainen, että en usko lukevani hänen ajatuksiaan tai tietäväni hänen tuntojaan, joten jäädessäni yksin, jää aito hänen osuutensa arvailujen varaan.
        Mutta toisaalta tämä on yhtälailla kuvaava ero. Jos toinen haluaa kylmää, haluaa että hengähdetään ja pidetään etäisyys, se on sitten niin. Hänelle se kuuma on epämukavaa, ehkä ahdistavaa. Toiselle tuo em. taas on sitä kylmyyttä, hylkäämistä, etäisyyttä joka ei rakenna mitään yhteistä. Hän haluaa lämmintä.
        Silloin ei kannata yrittää jakaa vuodetta, vaan etsiä sellainen joka tuntisi olonsa hyväksi suunnilleen samoissa lämmöissä. Eikai näissä oikein kumpikaan voi itseään pakottaa uuteen muottiin, ilman että elo pahemman kerran kärsisi?

• Anonyymi

antaudutaan vahingossa lihallisille temmellyksille

• Anonyymi

Nimet lopputeksteissä ny vähintään

• Anonyymi

Ei sitäkään kiitos. Teidän nimet riittää.

• Anonyymi

ollaan yhessä... toivon niin

J<3L

• Anonyymi00106

Ei mitään

• Anonyymi00107

Mä kyllästynyt ja meen eteenpäin.

• Anonyymi00108

Siis kyllästyn...

• Anonyymi00110

Kumpikin löytää jonkun uuden, jonka kanssa asiat ei ole yhtä monimutkaisia.

• Anonyymi00111

Rakastellaan kaiken tämän menetetyn ajan edestä. Siitä se alkaa.

• Anonyymi00112

😳 Tarvitsee varmaan anoa lomaa töistä.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Joo.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Sairaslomaa kipuun ja särkyyn 🤣?

• Anonyymi00123
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Mitä sun pomo sanoo jos otat seksilomaa muiden kanssa

• Anonyymi00125
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Mitä sun pomo sanoo jos otat seksilomaa muiden kanssa

Luulet että pomolle tarvitsee kertoa mitä varten ottaa lomaa? Toista se kai oli 60-luvulla kun sinä olit töissä? 08:52

• Anonyymi00117

Vaikea sanoa. Itse muutun ulkoisesti.
      Viiden vuoden sisällä eroan, ja sen jälkeen elän pitkään yksin. Vuosien mittaan löydän jo nkun, joka on emotionaalisesti hyvin tärkeä, ja olen tyytyväinen elämääni.

• Anonyymi00118

Etkö ole vielä löytänyt ketään muuta tärkeää mies?

• Anonyymi00119
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Jotkut ihmiset jotka nyt ovat tulevat säilymään tärkeinä. Tulee ehkä ystäviä. Vaikea tietää - ehkä masentuu.
        Rakastumisen tai voimakkaan ihastumisen kokemusta en kuvittele löytäväni, eikä ole ketään muuta tärkeää joka koskettaisi eri puolia.
        Spekulaatiota mutta kirjoitan mitä nyt ajattelen.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Olen mutten tiedä miten se menee.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Olen mutten tiedä miten se menee.

Eikä hän ole kertonut rakastavansa?

• Anonyymi00122
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Eikä hän ole kertonut rakastavansa?

Minulla on lähinnä kuva, ettei pidä minusta.
        On ehkä ollut joskus kiinnostunut.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Samat suunnitelmat, mutta houmattavasti lyhyemmällä aikavälillä. Olen löytynyt ihmisen, jonka kanssa haluan lähentyä... Hyvin läheiseksi. ❤️ -sivusta

• Anonyymi00127
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Samat suunnitelmat, mutta houmattavasti lyhyemmällä aikavälillä. Olen löytynyt ihmisen, jonka kanssa haluan lähentyä... Hyvin läheiseksi. ❤️ -sivusta

Millä kirjaimella alkaa?

• Anonyymi00129

En tiedä, mutta jotenkin on nyt tehnyt mieli koskettaa sun jalkapöytää.

• Anonyymi00130

Ei mitään tapahdu

• Anonyymi00131

Pelkään et muuttuu halveksunnaksi ja vihaksi

• Anonyymi00132

Iteppähän pelleilit kanssani että sitä tapahtui

• Anonyymi00134

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      141
      4643
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3855
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      71
      2529
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      227
      1972
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      119
      1820
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      247
      1166
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      815
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      766
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      746
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      725
    Aihe