Luulisi että jouluun mennessä saat sen lukea..
Yritän tänään kirjoittaa sinulle sen rakkauskirjeen..
41
679
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihana ajatus joltakin jollekin.
- AnonyymiUUSI
On on.
- AnonyymiUUSI
Mies kirjoitatko minulle?
- AnonyymiUUSI
Kuka kenelle
- AnonyymiUUSI
Kunpa saisinkin joskus rakkauskirjeen... Huokaus.
- AnonyymiUUSI
Kirjoita vaan. Laitan sen noiden muiden joukkoon. Siellä on ne sinun lähettämät ♡laskutkin😊
- AnonyymiUUSI
Älä lähetä sitä. Kirjoita vain itsellesi. Älä pilaa kenenkään joulua.
- AnonyymiUUSI
lol
- AnonyymiUUSI
Ankeuttaja jälleen äänessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ankeuttaja jälleen äänessä.
Ensimmäinen tällainen kielteinen viesti tänne koskaan.
- AnonyymiUUSI
Täällä se tuhti täti taas tykittelee pslstaäijän aloituksiin kuvitellen murskaavansa fanaattisen kateuden kohteensa ja peukuttelee omia upeita ajatuksiaan. Sinä ykSäri siis
- AnonyymiUUSI
Riittäisi viestillä kolme sanaa.
Esimerkiksi:
Minä rakastan sinua
Minä kaipaan sinua
Minä ikävöin sinua
Minä haluan sinut
n->m- AnonyymiUUSI
Kerro millaiselta haluaisit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro millaiselta haluaisit?
Välillä hieman ärsyttävältä, suorasanaiselta mieheltä. Mies pystyy myös sanoillaan haavoittamaan ja loukkaamaan, jos vain niin haluaa.
(Ei niin helpolta naiselta miehelle) - AnonyymiUUSI
Ja mitähän ne hyödyttää jos ei hän mitään noista kuitenkaan tarkoita antaisitko helpommin se tärkei kysymys miksi joku voisi noin kirjoittaa sinulle miksi olisi hyvä tuntea toinen toisensa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välillä hieman ärsyttävältä, suorasanaiselta mieheltä. Mies pystyy myös sanoillaan haavoittamaan ja loukkaamaan, jos vain niin haluaa.
(Ei niin helpolta naiselta miehelle)Ei ole vaikeatakaan kuvailee yksityiskohtasen tarkasti mitä vikaa naisen vartalossa on arvostellen häntä ni voi olla varma että sattu vaikka ei sitä näyttäisikään taas yksi asia mikä miehen pitäisi sietää naisen tekemänä kuitenkin mistä ei toki satu mu tuntuu useimmista silti pahalta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaikeatakaan kuvailee yksityiskohtasen tarkasti mitä vikaa naisen vartalossa on arvostellen häntä ni voi olla varma että sattu vaikka ei sitä näyttäisikään taas yksi asia mikä miehen pitäisi sietää naisen tekemänä kuitenkin mistä ei toki satu mu tuntuu useimmista silti pahalta
Vaikutat palstaäijä eli aloittaja hieman liian kiihtyneeltä taas, luuletko oikeasti että tämä tuntuu niin paljoa missään, mistä fantasiot ja blaastaat myös tätä loukkaantujaa esittäen näille elämän lehtolapsille ja eniten vtuttaa se että ne ruokkii tätä sinun lapsellista lörpöttelyä
- AnonyymiUUSI
Tai ihan pelkkä Moi!
Tai jos oikein rohkea, niin Moi, tulit mieleen :)
Tai Moi, miten menee?
Olo on persheestä 🤧🤕 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
(Ei niin helpolta naiselta miehelle)Kuule ei kukaan pidä näitä änkytyksiäsi minään naisena esiintyvä omasta efektistään omituisilla tavoilla fantasioiva puupiä
- AnonyymiUUSI
Voi olla hieman haasteita et saisin lukea kun
ei kukaan tiedä minne lähettää sellasen.- AnonyymiUUSI
Mikkelin läänille vai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikkelin läänille vai
En mä kyl siellä ole. Tai muussakaan moisessa paikassa vaan ihan omassa kodissani.
- AnonyymiUUSI
Noniin, nyt pitää istua eteisen lattialla nenä kiinni postiluukussa, että millon kolahtaa... mitään muuta taas saa aikaiseksi 😰
- AnonyymiUUSI
Kuka kirjoittaa kenelle. Onkohan joku noista ikävistä vastauksista hänen?
- AnonyymiUUSI
Riittäisi ihan tervehdys, minä jatkaisin siitä. Mutta ei tämä minulle ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
Antaisitko sen minulle henkilökohtaisesti…(?)
😉😍❤️ - AnonyymiUUSI
Ei ole suositeltavaa ennen kuin itse tiedät hänen tunteistaan sinua kohtaan jos ei hän tunne sinua kohtaan mitään niin on turhaa kertoa omista tunteistasi hänelle miksi käyttää jossain kohti aseena sinua kohtaan kuitenkin jollain tavalla
- AnonyymiUUSI
Komppaan. Siitä ei saa muuta kuin enemmän sydönsurua, jos tunteet paljastuvatkin yksipuolisiksi. Eiap
- AnonyymiUUSI
Kamalan kuuloista. " Käyttää aseena". Toisen rakkautta tai ihastumista?
Eihän sitä voi käyttää jos ei suostu häpeämään tunnetta. - AnonyymiUUSI
Minkälaisten ihmisten kanssa palstalaiset oikein on tekemisissä, kun usein nousee kommentteja "käyttää aseena", "käyttää sinua vastaan" jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisten ihmisten kanssa palstalaiset oikein on tekemisissä, kun usein nousee kommentteja "käyttää aseena", "käyttää sinua vastaan" jne.
Niin sinä voisit joskus miettiä näitä palstaäijän performaatioita nuuskivaa nenääsi pidemälle heijastamatta kaikkea johonkin tiettyyn yksilöön
- AnonyymiUUSI
Olisi ihanaa jos niin tekisit mies ❤️
- AnonyymiUUSI
Tee se ja yllätä moni joulumielelle ja sitten tehdään hyvänmielen jouluketju tänne.
Lämpöä ja rakkautta, mistelin oksa - AnonyymiUUSI
rakastaisin semmoista ihanaa päräyttävää kirjettä mieheltä. voi vttu oisin yhtä hymyä. pistäkää ny joku naapuri jouluksi vähän iloa tähän suuntaan. nimettömänä vaikka. kiitosh
- AnonyymiUUSI
Kuinka SINÄ naisena esiintyvä mies tule toimeen naapuruston naisten kanssa noin niinku keskimäärin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka SINÄ naisena esiintyvä mies tule toimeen naapuruston naisten kanssa noin niinku keskimäärin
Ja taas katosi ns yksi minuutti taivaan tuuliin tämän kommentin jälkeen, näkee selvästi mistä kenkä puristaa jollain aivan liian hitaalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas katosi ns yksi minuutti taivaan tuuliin tämän kommentin jälkeen, näkee selvästi mistä kenkä puristaa jollain aivan liian hitaalla
Sinun naapurusto. Niin- kenellä sellaista ei olisi nääs, koittakaa keksiä joku uusi vähän ns stabiilimpi joukkohurmoksen tms aihe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun naapurusto. Niin- kenellä sellaista ei olisi nääs, koittakaa keksiä joku uusi vähän ns stabiilimpi joukkohurmoksen tms aihe
Ei niin kovin nokkelaa ja omaehtoiseen ajatteluun kykenevää sakkia.
- AnonyymiUUSI
Olisi tosi kiusallista ellei ole jo suuteluvaiheessa.
- AnonyymiUUSI
No eihän ois.
- AnonyymiUUSI
Jos arvostat meidän suhdetta, niin olisi ihanaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.28110959- 773007
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan892689- 882540
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512262Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2682151- 451461
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131435Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1331339Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35942