No fear

lolleri

ihana kappale, tuo uuden levyn No fear..
Eikös vain..?

13

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorsa

      Ootko kuullu sen muualta ku Rokkstarista? Ja eikö sieltäki saa vain jonku pätkän siitä kpl:sta?
      Mut jos oot muaalta saanut, niin kerrohan. :)

      • Ansku

        Oon kuullut kyseisen biisin kerran NRJ:llä ja Kissillä. Tulee soimaan lähiaikoina varmaan enemmänkin! On muuten aivan loistava biisi!!!!!


      • lolleri
        Ansku kirjoitti:

        Oon kuullut kyseisen biisin kerran NRJ:llä ja Kissillä. Tulee soimaan lähiaikoina varmaan enemmänkin! On muuten aivan loistava biisi!!!!!

        YleX soitti sen perjantaina kaheksalta, puhu ko. biisin ensiesiintymisestä suomessa...


      • to hell with pop
        lolleri kirjoitti:

        YleX soitti sen perjantaina kaheksalta, puhu ko. biisin ensiesiintymisestä suomessa...

        warettakaa. näin tein itsekkin ja kaksi eri versua on tosta kyseisestä kipaleesta. pikkaisen löysä biisi / hitaahko mutta faneille se on taattua tavaraa. Miksaus on mielestäni jotain ihan hirveää koska ei tahdo kitarat kulua tossa biisissä oikeestaa yhtään.


      • to hell with pop kirjoitti:

        warettakaa. näin tein itsekkin ja kaksi eri versua on tosta kyseisestä kipaleesta. pikkaisen löysä biisi / hitaahko mutta faneille se on taattua tavaraa. Miksaus on mielestäni jotain ihan hirveää koska ei tahdo kitarat kulua tossa biisissä oikeestaa yhtään.

        ei se mustakaa mikää kovin huippu ollu, odotin hieman parempaa ja raskaampaa. mut kai tää on tehty vaan nrj:tä ka kissii varten:/


    • Joku...en tiiä kuka xD

      Jos joku on erittäin kiintynyt tuohon kappaleeseen niin sen voi kuulla joka päivä nrj:llä hitti vai huti äänestyksessä ja kello lyö silloin noin 15 yli kaheksan illalla siihen asti kunnes Rasmus putoaa äänestyksestä.....
      huom: en oo varma tuleeko se joka päivä mutta ainakin jotain parikertaa viikossa siihen kellon aikaan minkä mainitsin... kaikki varmasti jo ties ton xD

      • sorsa

        Kiitos, kiitos, teille.. En oo kuullu sitä kertaakaan, en kauheasti radiota kuuntele.. No, nyt sitte NRJ:tä ja Kissiä soimaan! :)


      • ...

        sen voi kuulla joka päivä paitsi viikonloppuisin


    • mie vaan

      Joo ku kuulin sen ekaa kertaa yleX:ltä ni olin iihan onnessani :D

    • ^^)

      Onko kukaan muu vielä nähnyt No fierin musiikkivideota kuin minä..? Pojat on tainnu vaihtaa korpit perhosiks :D hehe...
      Pientä muutosta oli tapahtunu,Lauri oli ajanu vähän partaansa (hehe...no se ei kyllä ole mikään suuuuuri tieto xD) Aki oli leikannu hiuksii...ja eipä siinä sen enämpää...hehe xD en oo sitten varma näistä hyvin pienistä muutoksista kun en nähnyt kunnolla xD

      • sorsa

        Näin sen tänään MTV:llä.. Juu, ihmettelin hieman, kun on sanottu että tyyli muuttuu synkemmäksi. Kun ei ne perhoset kovin synkkiä ole.. :D


    • No bear.

      Sanonpa vaan, olen pettynyt. Tämä kappale on aivan hirveätä sontaa jos verrataan dead letters albumin biiseihin. Ruoditaanpas siis pintaa syvemmin. Jos aloitetaan ihan soitannollisista asioista, niin mielestäni soundi on aika lailla kehno ja miksauksessa ollaan pahemman kerran hakusessa.
      Ei vain toimi, puuroutua tahtoo monessakin paikassa.

      Ja mitä tulee sitten itse johtotähden osuuteen, niin sanat on paikoittellen niin kliseitä. "destination darkness" tai "with no mercy". huoh. montakohan kertaa aiemmin olen nämä ja monet muut lauseet kuullutkaan jonkun muun suusta. Monta.
      Ja eniten korvaani häiritsee ehdottomasti ne hirveät laulussa käytetyt efektit. Jos näillä delaylla ja fuzzeilal aiotaan esitellä suomalaista äänitystekniikka osaamista, niin manaisinpa tulevan levyn tämän biisin perusteella sinne, missä aurinko ei enää paista. Ja syvälle.

      Mutta kuten aiemminkin, niin suomen nuorisohan ostaa sen mitä radio laittaa soimaan. Ja nyt se on päättänyt soittaa tätä biisiä. Faneillehan tämä on omiaan, mutta minä ainakin kääntyisin täysin edellisen albumin puoleen jos rasmusta haluaisin kuulla.

      • höh

        No Fear on kyllä kehno biisi. ei ehkä paljon laskelmoidumpi voisi olla. Mielikuvitukseton sävellys sekä paskat sanat. yök.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe