Tyhmiltä ajokortit veke, 40 alueella 20 ja pysähtyy jokaiseen risteykseen vaikka on etuajo-oikeutettu :D
Ottaa hurjasti kaakattimeen
38
438
Vastaukset
- Anonyymi
Onko veke etunimi vai adverbi, ja onko vadelma hedelmä?
- Anonyymi
Varmaan kivaa olla saivarteleva ja yksinäisyydessä kärvistelevä burgeri. Burgeroimisiin vaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kivaa olla saivarteleva ja yksinäisyydessä kärvistelevä burgeri. Burgeroimisiin vaan.
Tai pystynokkainen hesburgeri jolla rikkinäiset pillifarkut.🤣
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tai pystynokkainen hesburgeri jolla rikkinäiset pillifarkut.🤣
opettele ajamaan
- Anonyymi00039
ei saa ajjaa 40 pittää ajjaa 20 ei liia lujjaa saa ajjaa
- Anonyymi
AIvan kautta aikojen tyhmin avaus, ONNITTELUT!
- Anonyymi
Kuule kyl mää ole ain pruukannu sillai ajjaa, vasemmalt tullee minä ain jo 30 vuat o ain väistetty minnuu, kyl sää ajat jotenki vääri ekstiä ja vuokrallaki asut, et sää tiä mittää ekkä ossaa ajjaa.
Liia lujjaaki ajat jos 50 alue ja voi ajjaa 30 se riittää kyl ku ei ol kiire kauppaa, kyl se kauppa siä orottaa ekstiä kato älä ruppee opettaa parempias - Anonyymi00014
Seksuaalivähemmistöön kuuluvana purat pahaa oloasi henkilöön joka teki asiallisen avauksen, älä anna fantasioidesi haitata aivoverenkiertoasi.
- Anonyymi
Pimmeri pete on syönyt lippalakkinsa kanssa halpaa burgeria ja energiajuomaa. Nyt on ähky ja huono olo.
- Anonyymi
Te tyhjiin risteyksiin jäätyvät pahvit voisitte ihan itse viedä korttinne poliisitalolle, kun ne teidän kyvyt ei vaan riitä ajamaan.
Käyttäkää Kelataksia juustopäät. - Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Te tyhjiin risteyksiin jäätyvät pahvit voisitte ihan itse viedä korttinne poliisitalolle, kun ne teidän kyvyt ei vaan riitä ajamaan.
Käyttäkää Kelataksia juustopäät.Jokainen, joka jarruttaa liikenneympyrään ajaessaan on ajanut hölmösti! Niitä on noin 80 -90% kuljettajista! Oletko sinä sellainen?
- Anonyymi00007
Meikälle opetettiin autokoulussa kauan sitten, että ei ole olemassa mitään ehdotonta etuajo-oikeutta. Ei myöskään ole "yliajo-oikeutta" tai "päälleajo-oikeutta".
On vain _väistämisvelvollisuus_ ja se koskee ihan jokaista. Vaikka olisi mitenkäkin "oikeassa", niin tarvittaessa on silti väistettävä vaaran ja vahingon välttämiseksi. Väistäminen ei periaatteessa liikenteessä tarkoita mitään äkillistä sivusuuntaista liikettä, vaan jarrujen käyttöä ja ajolinjan säilyttämistä.
Pois liikenneraivo. Yhteispelillä se sujuu. Kukaan ei ole niin oikeassa, että saisi törmätä.- Anonyymi00008
Minä menen säälittä ensin äärettömän nopeuteni turvin.
Imekää sitä köyhät.
Terv. Audimies. - Anonyymi00011
Erittäin hyvin opetettiin ja olet sen vielä omaksutkin hyvin! Kiitos!
- Anonyymi00015
Kukaan ei maininnut päälleajamisesta, klots-klots tosta vähäse klotsaa niin alkaa sinullakin aivosolu toimia
- Anonyymi00009
Onko jossakin 40 alueella etuajo-oikeutettuja tkatuja tai teitä? No ei ole! Ainakaan minun havaintojeni mukaan.
- Anonyymi00017
vasemmalta tulevan kuuluu edelleen väistää, pätee myös pihoissa ja pysäköintialueilla
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
vasemmalta tulevan kuuluu edelleen väistää, pätee myös pihoissa ja pysäköintialueilla
Juu ja jokapaikassa EI OLE kärkikolmiota oikealta tulevilla vaikka liittyisivät ns. päätielle joten on jarrutettava ja katsottava tuleeko sielä joku tojotamies vai ei.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juu ja jokapaikassa EI OLE kärkikolmiota oikealta tulevilla vaikka liittyisivät ns. päätielle joten on jarrutettava ja katsottava tuleeko sielä joku tojotamies vai ei.
sulla on siis tojota :D
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet oikeassa, oikealta tulevaa pitää väistää pihoissa ja pysäköintialueilla, joissa ei ole mitään pääväyliä, ainakaan jos niitä ei ole liikennemerkeillä osoitettu.
Ei se kuitenkaan tarkoita, että oikealta tulevalla olisi törmäämisoikeus, ainakaan jos ajoneuvossa on jarrut ja toimiva ohjaus.
Väistämisvelvollisuus ja etuajo-oikeus, ne ovat joillekin, kuten ehkä tälle klotsalle, aika vaikeita asoita ymmärtää? - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olet oikeassa, oikealta tulevaa pitää väistää pihoissa ja pysäköintialueilla, joissa ei ole mitään pääväyliä, ainakaan jos niitä ei ole liikennemerkeillä osoitettu.
Ei se kuitenkaan tarkoita, että oikealta tulevalla olisi törmäämisoikeus, ainakaan jos ajoneuvossa on jarrut ja toimiva ohjaus.
Väistämisvelvollisuus ja etuajo-oikeus, ne ovat joillekin, kuten ehkä tälle klotsalle, aika vaikeita asoita ymmärtää?Älä vingu. Porin liikenteessä on ihan sama missä ajaa kun liikenne on niin olematonta. Kenenkään päälle ei ajeta. Poikkeuksena nämä skoottimulkerot, jotka ovat todellinen vaara kaikille.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Väistämisvelvollisuus ja etuajo-oikeus, ne ovat joillekin, kuten ehkä tälle klotsalle, aika vaikeita asoita ymmärtää?jaa nyvvai sit ajjaa nii tiätä pitki ja tullee sillai, kyl pittää väistää minnuu veroja oon maksanu
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Väistämisvelvollisuus ja etuajo-oikeus, ne ovat joillekin, kuten ehkä tälle klotsalle, aika vaikeita asoita ymmärtää?Voisitko kertoa oman ajologiikkasi esimerkiksi viikkari/kuukkari tai vastaavalla alueella?
Esimerkkinä ajelet siinä vaan ja oikealta tulevalla EI ole kärkikolmiota.
Ajatko ihan sissinä vaan että kyllä se oikealta tuleva varmaan minua osaa varoa sillä toyota corollalla , VAI, jarrutatko hieman ja katsot tuleeko sieltä oikeasti joku sankari?
Oman auton kylkeen on melkein tullut (millistä kiinni) parikin kertaa joku pirjomummo tai reiskavaari vain siksi kun "mää tuun oikeelta ja oon 99v" vaikka heillä on kärkikolmio ja sitten oltu ihmeissään miksi tuo nuori mies vain tulee sieltä?
No kun mummolla on se kärkikolmio joka lain mukaan tarkoittaa "väistettävä KAIKKEA risteävää liikennettä" eli koskee autot, helikopterit, mopot,junat,päivi räsäset ja konttaamalla saapuvat tuurijuopotkin.
Voin olla väärässäkin, mutta näin minulle on opetettu epic autokoulussa. - Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Väistämisvelvollisuus ja etuajo-oikeus, ne ovat joillekin, kuten ehkä tälle klotsalle, aika vaikeita asoita ymmärtää?Tämä besserwisser joka koittaa nyt päteä tolla etuoikeus/ väistämisvelvollisuus hokemalla.
Lopeta, herättää vain myötähäpeää.
Liikennesäännöt kuten etuoikeus on laadittu sen vuoksi, että niitä ikäänkuin noudatetaan, väistämusvelvolliisuus ei ole mikään vaihtoehtoinensääntö mitä täytyy noudattaa, kun jotku torveilee liikenteessä.
Ei kai kukaan tarkoituksella kolaroi noita ääliöitä liikenteessä. - Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Väistämisvelvollisuus ja etuajo-oikeus, ne ovat joillekin, kuten ehkä tälle klotsalle, aika vaikeita asoita ymmärtää?Nii-in, etuajo-oikeus sekä väistämisvelvollisuus koskee vain joitakin :D
Tämä ei tule yllätyksenä kun ottaa huomioon että vielä 50-luvulla lapset oli tapana nukuttaa päiväunille avaamalla hellan kaasu, ei ole epäselvää miksi liikenne on arpajaiset. - Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voisitko kertoa oman ajologiikkasi esimerkiksi viikkari/kuukkari tai vastaavalla alueella?
Ajatko ihan sissinä vaan että kyllä se oikealta tuleva varmaan minua osaa varoa sillä toyota corollalla , VAI, jarrutatko hieman ja katsot tuleeko sieltä oikeasti joku sankari?
Oman auton kylkeen on melkein tullut (millistä kiinni) parikin kertaa joku pirjomummo tai reiskavaari vain siksi kun "mää tuun oikeelta ja oon 99v" vaikka heillä on kärkikolmio ja sitten oltu ihmeissään miksi tuo nuori mies vain tulee sieltä?
No kun mummolla on se kärkikolmio joka lain mukaan tarkoittaa "väistettävä KAIKKEA risteävää liikennettä" eli koskee autot, helikopterit, mopot,junat,päivi räsäset ja konttaamalla saapuvat tuurijuopotkin.
Voin olla väärässäkin, mutta näin minulle on opetettu epic autokoulussa.se koulu on nimensä mukaisesti ihan epiksessä, ei ne mittää siä tiär, opettel sääki ajjaa kloppi
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voisitko kertoa oman ajologiikkasi esimerkiksi viikkari/kuukkari tai vastaavalla alueella?
Voin olla väärässäkin, mutta näin minulle on opetettu epic autokoulussa.no Kuukkarissa saa usein huomata että kun se vasemmalta tuleva joutuu jarruttamaan niin se otetaan henkilökohtaisena loukkauksena, kahjoimmat lähtee jopa seurailemaan ja selvittämään kotiosoitteen ja vääntelemään antennia
- Anonyymi00021
Malttia liikenteessä tarvitaan. Eihän noiden perässä tarvitse kaiken aikaa ajella.
- Anonyymi00024
Tuanoilta loppuu ajelut kun lääkäri poistaa ajo-oikeuden, valot on sammuneet jo kauan sitten
- Anonyymi00027
Noin joka neljäs ei vilkuta kun poistuu liikenneympyrästä. Kusipäistä touhua, hidastaa liikennettä.
- Anonyymi00030
Joka viides ei edes tiedä mitä tarkoittaa stoppimerkki, ymmärretään että pakko pysähtyä jotta ei tule sakkoa ja sitten saa ajaa vasemmalta tulevan eteen :D
- Anonyymi00035
Raumalainen ei poistuisi lainkaan liikenneympyrästä, vaikka siihen tullessa on merkki että raumalaiset vain yksi kierros.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Raumalainen ei poistuisi lainkaan liikenneympyrästä, vaikka siihen tullessa on merkki että raumalaiset vain yksi kierros.
Ja porissa viraston henkilökunnan parkkipaikan portilla on pihan puolella kyltti: muistitko olla kusipää
- Anonyymi00032
Joka toinen porilainen kävelee väärällä puolella tietä, oli sitten kevyen liikenteen väylä tai normi katu. Varsinaisia kansankynttilöitä.
- Anonyymi00033
Missä se toinen kävelee.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Missä se toinen kävelee.
se on nainen ja biojäte
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
se on nainen ja biojäte
Taas sama nainen punaisella vw farkku golfilla, kun poistuu ympyrästä ja pyöräilijä samaan aikaan tulossa jatkeelle, akka vaan painaa kaasua lisää.
Sama nainen aina, ensikerralla selvitän kotiosoitteen. - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Taas sama nainen punaisella vw farkku golfilla, kun poistuu ympyrästä ja pyöräilijä samaan aikaan tulossa jatkeelle, akka vaan painaa kaasua lisää.
Sama nainen aina, ensikerralla selvitän kotiosoitteen.se on kiertävä ilotyttö ilman vakituista osoitetta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088