Yrittää pitää taukoa meillä asioiden suhteen
Pitäisi varmaan
19
294
Vastaukset
- Anonyymi
Sut on jo estetty.
- Anonyymi
Mikä lapsi olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lapsi olet?
Alle 16 v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle 16 v
"Helmeilevä pomppuviini" hih asta!
-jakivelläpäähän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle 16 v
Olet sitten väärässä paikassa täällä on vain aikuisia ja sinä et ole vielä lähelläkään sitä henkisesti ainakaan.
- Anonyymi
Taotaan vaan.
- Anonyymi
Huppista. Luin että takoa meidän asioiden suhteen. Mikä tauko? Miksi?
- Anonyymi
No mielestäni ei.
- Anonyymi
elämä se menee tässä kokoajan niin en nyt ihan ymmärrä mutta enhän minä muutenkaan ymmärrä koskaan ihmisiä noin niinkun yleisesti yksin kuljen
- Anonyymi
Eikö ollut jo "tauko" ja ihan pöhköä? 😭
- Anonyymi
Miksi pitäisi?
- Anonyymi
Joo, voidaan hyvin pitää asioiden suhteen taukoa ja keskittyä vaan yhteiseen hyvin vointiin.
- Anonyymi
Taukoa mistä?😄Mitään muuta meillä ei ole ollutkaan lähikuukausina kuin taukoa. Mutta jatketaan mun puolesta samaan malliin
- Anonyymi
Tai sitten lähennytään. 😊
- Anonyymi
Loppuelämän tauko alkoi juuri. Jos nämä naisiksi tekeytyvän lätinät ja rakkauspölinät tuntuu itselle tarkoitetuiksi niin se on ihan oma häpee.
- Anonyymi
En ymmärrä, miksi vetäydyt. Ei ole mitään syytä.
- Anonyymi
Kukaan vetäydy.
Anonyymimuumi vain kahisuttaa pensaita ja pelottelee muita.
Aloittajalle sanoisin, että tunnisteita, päteviä sellaisia kehiin, kiitos. Eikä mitään muitten esittämisiä myöskään.
Sivu
- Anonyymi
Nössykkä Nyhverö Mössykkä Mieheni!
Minä olen kokoajan yrittänyt kertoa sinulle, että HOIVAKODISSA ME OLLAAN KÄMPPIKSI JA SINÄ MAKSAT MEIDÄN ASUMISEN!
Minä en halua olla mikään TENA-LEIDI siellä!
Sen verran hyvä tuuri sentään sinulla, että ei minulla ainakaan HOIVAKODISSA TISSIT ROIKU NAVASSA!
Eli voin olla sinun TOPLESS-LEIDI HOIVAKODISSA niin sinullakin EHKÄ on muutakin JÄYKKÄNÄ, kuin KÄVELYKEPPI JOSTA OTAT TUKEA, kun KÄVELET! - Anonyymi
Mä oon rakastunut häneen, mutta en mä voi jatkaa näin. Ei taukoa vaan irrottautuminen. Löytyy aikanaan joku muu, jonka kanssa se tunne on niin vahva, ettei pysty taistella vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555075PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654757- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881508
- 211361
- 411103