Elän naisena suhteessa lopun alkua

Anonyymi-ap

Ja toistamiseen jo ero suunnitteilla..
Ihastuin palavasti toiseen mieheen töistä, sanoi olevansa varattu. Annoin tilaa kyllä. En vaan tiedä ihan koko totuutta.
Asiat meni lopulta ihan solmuun. Tuli väärinkäsityksiä.
Olen ollut itse tyhmä, kun olisi pitänyt alun alkaen olla suora ja reipas. Nyt pelkään, että satutin häntä loppuiäksi. 😭
Hän ei tajua miten ihanana ja haluttavana hänet näen.
Hän tuntui elämäni ihmiseltä, ja tuntuu siltä edelleen.
Minkä teet. Tyhmä sydän. Väärinkäsityksiä. Puhumattomuus.
Ja se tuntuu pahalta, että kun haluaisin puhua, ei vastaa puhelimeen vapaa - ajalla enää.
Tietää toki sen, että tykkään.
Minua hävettää, vaikka se ei ole minun syyni jos minua on laiminlyöty vuosia.

Nämä väärinkäsitykset sattuu, itkettää, surettaa. :(

Hän on niiiiin suloinen ja ihana, vanhempi mies. ❤️Pitäisi puhua niin näistä ongelmista pääsisi. Pääsisi edes eteenpäin erikseen.. Nyt vain sydänsurut junnaa..

27

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tuli niin valtavan paha olla. Haluaisin vain ottaa kädestä kiinni. 💔 Onnistuin kyllä pilaamaan niin paljon.
      Olenkohan turhan negatiivinen, naiivi, tyhmä.. Ehkä. Totuus on, että tunteet on aitoja ja en voi niitä mitenkään todistaa muille. Tiedän ne vain itse sisimmässäni.
      /ap

• Anonyymi
        UUSI

Tunteet on sallittuja ja on ok tulla paha mieli tällaisesta.
        Jokainen elää itse oman elämänsä.
        Pitäköön nuo turvanrääpijät turpansa kiinni.

• Anonyymi
      UUSI

Jos nyt kuitenkin hoitelisit sen edellisen suhteen päätökseen ihan ensitöikseen ja sitten vasta keskittyisit muihin ihmisiin.

• Anonyymi
        UUSI

Silti tuolla tavalla voi käydä kelle tahansa. Ja saahan niitä tuntoja purkaa.
        Mustavalkoiselta kuulostaa, mut meitä on moneksi.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Eikä se ihan sekunnissa hoidu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se ihan sekunnissa hoidu.

No ei. Tietenkään.

• Anonyymi
      UUSI

Pitää hyväksyä omat tunteet ❤️🤗 si

• Anonyymi
        UUSI

Jäi kesken. Sitten kun on hyväksynyt itsensä niin pystyy käsittelemään paremmin.. Moni suhde on ollut loppu jo vuosia. Kuin sitä ei olisikaan. Siksi on täysin normaalia ihastua muihin. Eikä itse asiassa ole tavatonta muutenkaan. Eri asia mitä sille sitten tekee. Tässäkään oltu tehty vielä yhtään mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Ei se vaihdolla parane. Valitettavasti.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se toki paranekaan, paitsi joskus todella paranee. Siitähän tässä ei kysymys ollutkaan.
        Toiset meistä ajattelee vaan toisin.
        Parisuhde on kahden kauppa ja jotkut suhteet ja ihmiset sopivat toisilleen ja kannustavat toisiaan kehittymään. Ei sellainen suhde anna mitään kestävää joka ottaa vaan toiselta ja toiselle annetaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se toki paranekaan, paitsi joskus todella paranee. Siitähän tässä ei kysymys ollutkaan.
        Toiset meistä ajattelee vaan toisin.
        Parisuhde on kahden kauppa ja jotkut suhteet ja ihmiset sopivat toisilleen ja kannustavat toisiaan kehittymään. Ei sellainen suhde anna mitään kestävää joka ottaa vaan toiselta ja toiselle annetaan.

Plus tässä ei ollut vaihto kyseessä vaan tuli paha mieli. Piste.

• Anonyymi
      UUSI

Jännä että palstalla pitäisi saada järkeviä neuvoja ja keskustelua, tsemppiä tilanteisiin, mut usein saa yllättävän yksipuolista skeidaa.

• Anonyymi
      UUSI

Useinhan se menee niin, että aletaan ihastumaan kuin sinkkuja oltaisiin kun kaikki on päin helvettiä mutta sitä ei suostuta myöntämään.

• Anonyymi
        UUSI

Oh well.. Well said. Sit jotkut sortuu sivuluisuun, kun ei ole munaa erota, tai taloudelliset ym. Syyt.

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa vaan siltä että ei voi erota edellisestä ennenkuin seuraava on tukevasti näpeissä. Hoitele se edellinen keissi eka loppuun. Säälittää tommoset turvaverkosta toiseen tipahtelevat tyypit jotka ei ota vastuuta itse mistään tekemisistään.

• Anonyymi
        UUSI

Mua ärsyttää sun kaltaiset olettajat. Kun olet ollut yksin naisena kaikesta vastuunkantaja yksin niin kyllähän siinä ei turvaverkolla tehdä mitään vaan oma tontti hoidetaan vaikka nyt elämässä olisikin joku toinen, uusi tulollaan.nEt tunne mua. Siksi ärsytät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ärsyttää sun kaltaiset olettajat. Kun olet ollut yksin naisena kaikesta vastuunkantaja yksin niin kyllähän siinä ei turvaverkolla tehdä mitään vaan oma tontti hoidetaan vaikka nyt elämässä olisikin joku toinen, uusi tulollaan.nEt tunne mua. Siksi ärsytät.

Jotkut miehet on niin lapsia että ne ei tee mitään ja eivät osaa kohdella naisia naisena. Valitettavasti heitä on.. nainen pärjää aina paitsi kullankaivajat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut miehet on niin lapsia että ne ei tee mitään ja eivät osaa kohdella naisia naisena. Valitettavasti heitä on.. nainen pärjää aina paitsi kullankaivajat.

Töissä ne voi käydä. Kaikki muu aika loisitaan

• Anonyymi
      UUSI

Nuo työsuhde romanssit on aika ikäviä ja se viittaa yleensä siihen, että sinun työkaverit jotka ovat ilmeisesti miehiä EIVÄT HALUA TEHDÄ SINUN KANSSA TÖITÄ.
      Olet varmaan liian hyvä ja tehokas työntekijä!

Minäkin olin joskus tuollainen, mutta nykyisin minä olen työtön.
      Minun kohdalla tuo työnteko EI OLLUT KANNATTAVAA enään muille, kuin heille jotka siivouksen olivat tilanneet.

Jos olis ollut oma yritys niin se olis ollut kannattavaa hommaa YKSIN NAISENA, kun oppi sen homman, että miten kannattaa tehdä!
      Miehen kanssa olis tullut riitaa, koska minä olisin sanonut hänelle palkkapäivänä, että : Sinä saat 20euroa, koska oot SYÖNY palkkas ennakkoon!
      Ei vois ottaa eroa, koska EI HÄNELLÄ OLIS VARA MAKSAA MINULLE EROSSA OSITUSTA VAAN MINÄ JOUTUSIN PALKKAAMAAN HÄNET VIELÄ TÖIHIN!

Naisena pitää osata nämä hommat niin pärjää miehen kanssa jos alkaa vaikka yrittäjäksi!
      Yleensä se on joku matkailu-yritys ja kannattaa sanoa miehelle, että : Ole sinä tiskillä hymyilemässä niin minä hoidan siivoukset ja pesen pyykit. Voidaan viedä roskat yhdessä niin sinäkin tunnet ITSESI TÄRKEÄKSI TÄSSÄ TALOSSA!

Minä olen nykyisin niin laiska, että en kyllä viittis enään alkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Tsemppi elämään

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä se työkaveri antaa sinulle jotain yhteistä työssä, joka puuttuu itseltäsi. Arvostat häntä sitä kautta? Jos on paljon hyvää käsissä, unohtaa helposti mitä on.
      Hän näki päätöksesi, sattuu varmaan häneenkin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole oikein päätöstä tullut. En ole siis sellaista päätöstä asettanut...

• Anonyymi
      UUSI

Ja siis tarkoititko, että suhteessa laiminlyöty vuosia? Vai mitä?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä. Vahvasti noin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Vahvasti noin.

Miten laiminlyöty. Puhu sun miehen kanssa omista tarpeistasi. Ja jos ei se tuo tulosta, niin menkää yhdessä pariterapiaan. Jos on väkivaltaa tai pettämistä, niin nopeasti terapiaan tai ero.

• Anonyymi
      UUSI

Sain aloituksesta sen kuvan, että ahdistelit sitä työpaikan miestä ottamalla häneen toistuvasti yhteyttä vapaa-ajalla puhelimitse vaikka hän oli jo ilmaissut että hän on varattu eikä hän ole kiinnostunut sinusta. Kyllä se on täysin sinun syysi etkä voi sysätä vastuuta miehellesi, joka on muka laiminlyönyt sinua vuosia. Sinun kuuluukin hävetä. Ahdistelu on aina väärin. Ota vastuu teoistasi.

• Anonyymi
      UUSI

No mutta, voi…Ei ole helppoa, kun tunteet heittelee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      168
      10320
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2823
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      80
      2538
    4. 85
      2361
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      147
      2094
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      240
      1928
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      44
      1392
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1375
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      115
      1197
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      873
    Aihe