Cola rekka lieksaan

Anonyymi-ap

Millon coca cola rekka tulee käymään lieksassa ois kiva nähdä? Lidlin tai cittarin parkkiin sen voisi laittaa ihasteltavaksi ja saisi ihanaa kylmää kokista

20

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on varma tieto, cocacolloo rekka tuopi v. 2030
      Sitä hyvvää ootellessa 🤠

• Anonyymi

Peukkua ois!

• Anonyymi

Josko se sit tuloo kun amatikuvaaja ottaa tarpeeksi varjon kuvia

• Anonyymi

Eikö Lieksassa ole kuorma-autoa nähty?

• Anonyymi00018

Valitan olet nähnyt minun pmv rekan jonka olen tehnyt lieksan mönjätetaan tyhjistä tynnyreistä.
        Törkyturpa
        Jamalin ihmemaailman
        Ylipääjohtaja
        Venäjänarmeijan sankari.

• Anonyymi

Minä haluan lämmintä colloo ja votkulia 🤭

• Anonyymi

Mistä Lieksasta saisi lämmintäcollo

• Anonyymi00013

Rekasta en tiedä mutta cokajuna löytyy tänään cittarin takaa

• Anonyymi00014

Paukkurekka tänään parkissa cittarin parkkipaikalla. Nyt saa peukuttaa 👍👍👍

• Anonyymi00015

Tulen joulupäivänä kären parkkiin kiljurekalla tervetuloa! Omat mukit mukaan.

• Anonyymi00016

• Anonyymi00030
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tässä lähtee koneinsinöörin rekka bioöljylastissa Lieksasta maailmalle.
        https://www.youtube.com/shorts/0xDXbLE-H88

Kyllä tunnistaa heti jotta törkyturpa on ratissa eväätmukana. Banaanit vaikka pitemällereisulle. Ja tökis on kesä asuissa.

• Anonyymi00017

Alkoi tekemään mieli karhuviinaa kolalla, kun sitä tuli vedettyä lavatansseissa. Pullot olivat olleet ensin helteisen päivän metsässä piilossa ja taskumattina toimi hyvin huudeltu Linspar maalinpoistoaine tölkki.
      16 kilometrin hikisellä pyörämatkalla hiilihapot ehtivät hyvin tasaantua vakosamettipleiserin itse ommellussa povitaskussa. Juoma oli perillä enemmän kuin kädenlämpöistä ja nailonpaita läpimärkä taskumatin kohdalta ja tietysti kainaloista, mutta se ei tahtia eikä naisiinpääsy-yritystä haitannut.
      Linsparin haju taisi karkottaa naiset? Vaikka astia oli moneen kertaan huuhdeltu, eikä juoma maistunut Linsparilta, niin haju taisi jäädä? Itse en sitä huomannut, kun kultivoituneet aistini olivat jo tottuneet siihen työmaalla. Loppuillasta hajukakofoniaan sekoittui oksennustakin, kun yritin pitää hörppyni sisällä katsomalla taivaalle ja nieleskelemällä, mutta siitä syntyi vain suihkulähde, jonka sain päälleni.

Seuraavana viikonloppuna olin jo viisaampi ja ostin toisenlaiset juomat, viskiä kuten lännenkuvissa ja kun se osoittautui hirveän pahaksi raakana, niin hain lantringiksi keltaista jaffaa, sekä varastin mummon muovisen taskumatin koska Linspar tölkki oli epäytännöllinen jo tanssiessa ja tietenkin se haju, yökötti vieläkin.
      Koska juomaa oli kuitenkin jäänyt edelliseltä viikonlopulta, en malttanut panna sitä hukkaan, vaan juomasekoitus oli nyt karhuviinaa, viskiä, kolaa ja keltaista jaffaa. Kun tyhjiä pulloja oli nyt tarpeeksi, niin en tehnyt juomasta niin väkevää kuin se oli edellisenä lauantaina ollut. Se maistuikin niin hyvin, että sen 16 kilometrin jälkeen en muista kuinka pääsin sisään, mutta sen muistan kuinka minua kannettiin ulos. Tanssit olivat jo loppuneet kun minut oli löydetty nurkasta. Oli alkanut sataa ja ihmettelin kuinka tie oli äkkiä muuttunut niin liejuiseksi etten jaksanut kauaa polkea ja koska sadekin v*tutti, niin ajattelin mennä hetkeksi huilaamaan heinälatoon jota en ollut ennen edes huomannut. Maistelin loppuja eväitä ja vetelin kerroksen heiniä päälleni, koska märkänä tuli hiton kylmä. Se auttoi ja nukahdin autuaasti, nukuin siinä sitten aamuun asti. Aurinko oli jo korkealla ja päässä jyskytti. Janokin oli hirveä ja juomaa ei ollut viimeinen tilkka eilisiä eväitä, mutta se helpotti.
      Siitä sitten kotia kohti, mutta en tiennyt missä olen? Järkeilin että kun olin tanssipaikalta lähtenyt, niin ajattelin että sinnepäin en lähde koska silloinhan menen kauemmas kotoa. Jatkoin siis siitä mihin yöllä jäin.
      Aurinko porotti ankarasti ja jano oli hirmuinen. Pellolla oli lehmiä ja niillä pituussuuntaan halkaistu ämpäri juomakaukalona täynnä raikasta, tai no, mistä lie luomasta kannettua vettä. Sillä hetkellä sillä ei ollut väliä. Juotuani täytin vielä mummon taskumatin. Tanssireissu ei mennyt ilman kielipusuja, sillä lehmät olivat kovin kiinnostuneita nuolemaan naamaani. Mukavia elikoita, joita varmaan kiinnosti vanhan viinan haju?
      Olin lähdössä, kun jostain siihen ilmestyi vanha mummo kyselemään että mikä mies minä olen ja mitä teen heidän lehmihaassa? Selitin että olen kotimatkalla tansseista ja valehtelin että olin ollut saatilla ja siksi meni aamuun asti. Mummo ei selvästikään uskonut, sillä sen tien varressa ei ollut ainuttakaan taloa tanssipaikan välillä.
      Olin tullut nelisen kilometriä väärää tietä väärään suuntaan. Ei kun takaisin edelleen liejussa sotkien. Selvänä sentään pystyin ajamaan ajourien välissä, mutta kovin oli pomppuista ja päässä jysähteli niin että silmissä leimusi salamat.
      Tulin takaisin hiljentyneelle tanssipaikalle ja huomasin että parkkipaikalta lähtee kaksi tietä. Siitä sitten vain sitä polkemaan se 16 kilometriä. Meinasi olla liikaa siinä kunnossa sillä vesitilkalla joka taskumatissa oli jäljellä. Muutaman kerran piti oksentaakin. Ensimmäisen kerran jälkeen maha oli tyhjä se vähä neste mitä sain oksennettua, olisi liottanut maalin paremmin kuin se Linspar.
      Seuraavana viikonloppuna en mennyt enää ja kun kaverit ihmettelivät, niin kerroin ettei siellä ollut niin häävisiä naisia, että viitsisin enää sinne mennä.

• Anonyymi00027

Olisit kiksauttanut, kun kerran tykkäsivät. 🤪

• Anonyymi00021

Colat on yksiä apinankusia, joita juo erkkikään. Sen sijaan Pirccaolutrekkoo vois lähtee kahtelemmaan millonka vaan 🍺

• Anonyymi00026

Ripulin hankintaan paras vaihtoehto on pirkka olut.

• Anonyymi00023

Kola ei ole terveellistä, ennen hanasta vettä.

• Anonyymi00029

Colarekka ei näylieksassa mutta yllätys yllätys
      Tokmannin edessä on näytteillä minun rakentama tynnyreistä PNV REKKA.
      Tervetuloa
      Törkyturpa
      Jamalin ylipääjohtaja
      Venäjän hyökkäysjoukkojen
      Sankarisotamies.

• Anonyymi00031

Mikä on PNV? Joku uusi automerkki?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      26
      4266
    2. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      14
      4084
    3. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      243
      3858
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      64
      2369
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      42
      1796
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      71
      1680
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      1
      1498
    8. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1407
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      11
      1301
    10. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1265
    Aihe