kertoa jonkun yhteisen tunnisteen, mikä viestisi meistä, vaikka musiikkilinkin, mitä musiikkia kuuntelimme tai vaikka minkä parissa puuhastelimme (tai sun juttu oli, mutta autoin) tai jotain vinkkiä. En muuten uskalla laittaa viestiä. Jos vastaisit ystävällisesti mutta etäisesti — pystyisinkö elämään sen kanssa ilman, että kaipuu kasvaa uudelleen raskaammaksi.
Voisitko keski-ikäinen mies
31
376
Vastaukset
- Anonyymi
2016
- Anonyymi
Ohi.
2008 ja 2013- Anonyymi
Ai. Kaks kertaa luottokortin ja valtuuden ylitys? ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Kaks kertaa luottokortin ja valtuuden ylitys? ;)
-sivustaVoi kun minä toivoin että olisit jo haihtunut taivaan tuuliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun minä toivoin että olisit jo haihtunut taivaan tuuliin
Jauhetta toivoa sitä sammaa ns nostan keskarin virheen merkiksi. Sekin vissiin riittää itsessään isojen ihmisten itkemiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauhetta toivoa sitä sammaa ns nostan keskarin virheen merkiksi. Sekin vissiin riittää itsessään isojen ihmisten itkemiseen
Ei tarvi olla koollakaan pilattu ollakseen tarpeeks ISO! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi olla koollakaan pilattu ollakseen tarpeeks ISO! ;)
No sinä tuon lausunnon sanoit, että mitä siitäkin pitäisi sitten ajatella en viitsi sanoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheeta* piti lukea. Mutta juu, on kerrassaan pöyvistyttävää
- Anonyymi
"Tahtoo tankoo" :D
- Anonyymi
Ihanan hienostuneita juttuja sinulla taas tälle palstaäijälle ja tämä on vasta alkua illan pjeniskeskeiselle spedeilyllesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan hienostuneita juttuja sinulla taas tälle palstaäijälle ja tämä on vasta alkua illan pjeniskeskeiselle spedeilyllesi
Kyl ne on ihan muut ku niitäkin lurittelee. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvan niemen kikkailija kirjotellu koko päivän näitä tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Mä luulin että sut tiputettiin jo kyydistä. -sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Mä luulin että sut tiputettiin jo kyydistä. -sivu
En oo päässy niuvana vielä. Eksä ei ihan niin hyvin ole narsismilla saanu vielä tuhottua. Mut hyvää jälkeä teki. Olen jo melkein yhtä ilkeä ja vittumainen kuin mitä hän on minulle ollut. Ja tämä hänen siis minun entinen "työkaveri"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, joku tuota vaivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl ne on ihan muut ku niitäkin lurittelee. ;)
No sinunhan pitää hyvä ihminen vuodattaa näitä jatkuvasti uusiutuvia ajatuksiasi tänne sitten hyvä poitsu. Ei sais yllyttää, mutta jos eivät edes yhtä muilutusta saa aikaiseksi niin jo on kumma. Et sinä niin iso ole mieleltäsi varsinkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinunhan pitää hyvä ihminen vuodattaa näitä jatkuvasti uusiutuvia ajatuksiasi tänne sitten hyvä poitsu. Ei sais yllyttää, mutta jos eivät edes yhtä muilutusta saa aikaiseksi niin jo on kumma. Et sinä niin iso ole mieleltäsi varsinkaan
Voi voi, ku omat ristiriittaretkeskä yllä ees vati-kaanin portille kohta. Kenes kasseja sitte aattelit tonkia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, joku tuota vaivaa
Kyllä sille osuu kun onnistuu vaan kohdalleen. Me odotamma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, ku omat ristiriittaretkeskä yllä ees vati-kaanin portille kohta. Kenes kasseja sitte aattelit tonkia?
Nyt vaihdoit taas johonkin aivan toiseen aiheeseen josta ei ymmärrä mitään, mutta avaa toki. Olet ilmeisesti tottunut huutamaan puutaheinää prseestä asti kun tulee tenkkapoo ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sille osuu kun onnistuu vaan kohdalleen. Me odotamma
Kyl mää sen tierän kunhan ärryytän
- Anonyymi
Olisitpa sylissäni
- Anonyymi
Hän kävi luonani pitämässä seuraa. m-n
- Anonyymi
Niin. Tämä olikin hyvä tunniste. 🙄
- Anonyymi
Maksullisetki lasketaan. Kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullisetki lasketaan. Kai.
Joo asuminen maksaa kyllä, joten siinä mielessä se ei ole ilmaista ottaa ketään kylään.
- Anonyymi
Vastaan aina jos joku käyttää minuun aikaansa.
- Anonyymi
Huomenna sitten naisen kanssa mietitään lisää
- Anonyymi
No sä oot muusikko
- Anonyymi
Mistäpäin olen, saisiko toisen tunnisteen
- Anonyymi
Totta tosiaan
- Anonyymi
50 penniä, joissa oli syntymävuotemme ja tämän "tunnisteen" tietää vain Hän nainen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam23814036Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu587173Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1986818K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1004726Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju734644Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä244515Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos744327Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754112Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1003886- 933691