17 vuotta, en ehkä sittenkään turhaan...💜💜💜💜
Olen rakastanut sinua jo..
36
426
Vastaukset
- Anonyymi
VIHAAN NARSISTIA MIESTÄ ! SAIRAAMPAA EI MAA PÄÄLLÄÄN KANNA
- Anonyymi
KAIKKIEN HOROJEN JÄLKEEN PITÄS S TAAS TAKASIN OTTAA. PHTUI H
- Anonyymi
Hanki elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki elämä
Sinä olet tuhonnu mun elämän. Ja nyt tulee takas. Odotas vaan
- Anonyymi
Ei hyvää päivää näitä kommentteja 🙈
17 v. sitten kohtasin erään tärkeän ja merkityksellisen, joka pysyy sydämessäni. 💜- Anonyymi
Triggeröityvät teksteistä ja on katkeruutta ja muita kipeitä ja käsittelemättömiä tunteita taustalla. No, ei voi minkään. 🤷♀️
- Anonyymi
MIES JOKA ON PUHUNUT PELKKÄÄ PASKAA VUOSI TOLKULLA! EN TODELLAKAAN ESTÄ ENÄÄ YHTÄKÄÄN TULEMISTA.! 🫡MOROT SULLE VAA
- Anonyymi
Niin mäkin sua ❤️🤗
- Anonyymi
Vaikka oltais kuinka makepeace ja demsey niin MÄ EN SUA! EI EI EI! EN IKINÄ ENÄÄ! MÄ VIHAAAAAAAAN SUA! IHAN SAMA KUINKA SUN KÄY! TOIVOTTAVASTI SÄ PALAT HELVETISSÄ USEIN HIILIHANKO PERSEES! JA AINA VAAN UUDESTAAN. JOKA HETKI UUDESTAAAN. NIIN SYVÄLLÄ SINUSSA ETTÄ TUNNET SEN SUN KURKUSSA
- Anonyymi
Ihan sama! Enää et saa musta mitään! Et MITÄÄN! 🖕👅🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama! Enää et saa musta mitään! Et MITÄÄN! 🖕👅🖕
Täällä poistuu viestit välistä kaikki keskustelut menettää tarkotuksensa.
- Anonyymi
Nyt alko kuumottaa 🥵🥵🥵🥵🥵
- Anonyymi
Miksi rakastuit
- Anonyymi
Jack ja Rose ne löytää taas uudelleen toisensa.
- Anonyymi
💓💓💓
- Anonyymi
Jack & Rose 17 v. 🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jack & Rose 17 v. 🌹
Kuule tää laiva uppos jo! Antakaa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jack & Rose 17 v. 🌹
Mun äiti ja isä on ens vuonna ollu yhessä 40 vuotta,eikä ne oo vieläkään menneet naimisiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule tää laiva uppos jo! Antakaa olla
Niin upposi, mut tää laiva ei oo vielä uponnut. ❤️⛴️ 🌊 ⚓️
- Anonyymi
Tärkeä ja merkityksellinen....samoin...
- Anonyymi
Naiset rakastuu narskuihin..
- Anonyymi
Sanoo turbonarsku.
- Anonyymi
Minäkin olen tavannut yhden itselleni merkittävän naisen vuonna 2008. Tai saattoi se ehkä olla 2007, en ole ihan varma. Kevättä joka tapauksessa se oli.
- Anonyymi
Millainen ja missäpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen ja missäpäin
Keski-Suomessa. Sellainen aika musikaalinen.
- Anonyymi
Se aika oli ihanaa aikaa. Muistoissani vielä hyvällä tavalla
- Anonyymi
Joulurauhaa? <3
- Anonyymi
Älylaite lakko voi vähän auttaa asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älylaite lakko voi vähän auttaa asiaa.
Sano Jansku Jouluhalko, ku toisten kapuloita kärreihin tunki, ettei itte näyttäis nii Älyttömältä. Kuulemma. ;)
-jokatoinenblingbling
- Anonyymi
Minäkin tapasin erään kiehtovan naisen keväällä 2008. Oli kai Milla Magia kun sai minut pauloihinsa enkä pysty unohtamaan.
- Anonyymi
Mitäs niin kummallista hänes oli? Että näinkin kaukaa pitää miettiä vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs niin kummallista hänes oli? Että näinkin kaukaa pitää miettiä vielä.
Sen kun tietäisi. Oli toki kaunis, ja viettelevä. Ja sitten heitti roskiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun tietäisi. Oli toki kaunis, ja viettelevä. Ja sitten heitti roskiin.
Oliko hän oman tiensä kulkija? Ei niin selvä tapaus
- Anonyymi
Aika jännää, että vieläkin muistat hänet! Ehkäpä hänkin muistaa vielä sinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hän oman tiensä kulkija? Ei niin selvä tapaus
Joo. Oli naimisissa tykönään silloin kun tapailu minua.
- Anonyymi
Hyvä että teillä toimii
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam19112672Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu516636Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1445426K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon854644Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju674592Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos614141Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754092Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta983852Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä213851- 873577