Kerro miksi näin tapahtui?
Miksi kaikki hauska muuttui synkkyydeksi
85
761
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
MENE VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUN
- AnonyymiUUSI
Fatboy laulaa kovaa.
- AnonyymiUUSI
Eikös teillä ole ihan hauskaa?
- AnonyymiUUSI
Koska turhaan pakenit mies.
- AnonyymiUUSI
Vekslaat edestakaisin hommias
- AnonyymiUUSI
Vainoaminen ja kiusanteko meni liian pitkälle.
- AnonyymiUUSI
Onneks kun pääsee pois voi aloittaa uudelleen ihanaa rakastaan.Hällä onneksi kuulostaa hyvin pyyhkijän.Ei se vaan kauaa jatku.Se loppuu minun lähtöön.Ei siksi että olisi minua ikävä vaan siksi että kumppanin mielenkiinto loppuu.Hällä kun on sairas kumppani päästään.
- AnonyymiUUSI
Käyttäydyit liian erikoisesti. Olit uhkaava, sait raivareita, tulin synkeän näköisenä satunnaisiin kohtaamisiin. Kun en käyttäytynyt täysin, kuten halusit, lähdit suuttuneena pois, kuin siipeensä saanut pöllö. Oli kauhea stressi sun takia, kun en ikinä tiennyt, mitä kohtaamisesta seuraa. Yleensä seurasi aina molemmille pahaa mieltä.
n>m- AnonyymiUUSI
Tulit, piti sanoa. Loppuvaiheessa varmaan minäkin tulin synkeänä😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulit, piti sanoa. Loppuvaiheessa varmaan minäkin tulin synkeänä😄
Anteeksi hölmö käytökseni! Oli liian paljon stressiä tuolloin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi hölmö käytökseni! Oli liian paljon stressiä tuolloin
Mihin stressi liittyi? Helpottaisi, jos tietäisin, edes jotain. En tuomitse tms. Terveys? Raha-asiat? Oliko juuri silloin sattunut tai selvinnyt jotain?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin stressi liittyi? Helpottaisi, jos tietäisin, edes jotain. En tuomitse tms. Terveys? Raha-asiat? Oliko juuri silloin sattunut tai selvinnyt jotain?
Sepä se! Oli tapahtunut liikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se! Oli tapahtunut liikaa
Liittyikö joku asia millään lailla minuun vai muutenko vain purit turhautumistasi? Pahensinko asioita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liittyikö joku asia millään lailla minuun vai muutenko vain purit turhautumistasi? Pahensinko asioita?
Ehkä hieman heitit löylyä kiukaalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hieman heitit löylyä kiukaalle.
Tietämättäni kuitenkin. Mielestäni en tehnyt mitään kovin hurjaa ja syntistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietämättäni kuitenkin. Mielestäni en tehnyt mitään kovin hurjaa ja syntistä.
Et varmaankaan, mutta niin mulle kerrottiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaankaan, mutta niin mulle kerrottiin.
Nyt putosin kärryiltä. Tarkoitin sitä, että lähestyin sinua. Mitä minusta on muka kerrottu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt putosin kärryiltä. Tarkoitin sitä, että lähestyin sinua. Mitä minusta on muka kerrottu?
Et sinä koskaan lähestynyt, enemmänkin minä lähestyin sinua. Paitsi kerran tulit viereeni istumaan , muistatko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä koskaan lähestynyt, enemmänkin minä lähestyin sinua. Paitsi kerran tulit viereeni istumaan , muistatko?
Ok. Ohi. Minä tein aloitteen lähestymisestä. Muistan kyllä tuollaisen viereen istumisenkin. Mutta en ole se, joksi luulit. Olen meistä se, joka on tehnyt edes jotain konkreettista, vaikka pientähän sekin oli. Ihmisillä voi olla täällä hyvin samankaltaisia kokemuksia näköjään. Hyvää yötä, kaikkea hyvää sullekin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Ohi. Minä tein aloitteen lähestymisestä. Muistan kyllä tuollaisen viereen istumisenkin. Mutta en ole se, joksi luulit. Olen meistä se, joka on tehnyt edes jotain konkreettista, vaikka pientähän sekin oli. Ihmisillä voi olla täällä hyvin samankaltaisia kokemuksia näköjään. Hyvää yötä, kaikkea hyvää sullekin.
Hyvää yötä! Totta! Minä lähdin pakoon sinua silloin. Myönnettäköön
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä! Totta! Minä lähdin pakoon sinua silloin. Myönnettäköön
No kerro nyt mikä tuo juttu oli, mitä minusta on kerrottu, että varmistan vielä ettet ole kuitenkin hän😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerro nyt mikä tuo juttu oli, mitä minusta on kerrottu, että varmistan vielä ettet ole kuitenkin hän😄
Että olet manipuloiva ja haluat olevasi ihailun kohde. Myös juoruileva
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, no ei kyllä nyt osu.Olisi tosi vaikea keksiä ihmistä, kuka noin voisi minusta sanoa. Kuulostat ehkä vähän eri ikäiseltä kuin minä. Olen 50+ 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, no ei kyllä nyt osu.Olisi tosi vaikea keksiä ihmistä, kuka noin voisi minusta sanoa. Kuulostat ehkä vähän eri ikäiseltä kuin minä. Olen 50 😉
Kohdattiinko IRL?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohdattiinko IRL?
Kyllä kohdattiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohdattiinko IRL?
Sori. En mä liity mitenkään tähän juttuun😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kohdattiin
Satunnaisesti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kohdattiin
Voisit mainita että vastasit sivusta😉 Mutta kyllä kohdattiin juu, mitenkäs muuten.
00.42.33 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Satunnaisesti?
Satunnaisesti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisit mainita että vastasit sivusta😉 Mutta kyllä kohdattiin juu, mitenkäs muuten.
00.42.33Asummeko lähellä toisiammme?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asummeko lähellä toisiammme?
Luultavasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asummeko lähellä toisiammme?
Emme asuneet. Emmekä asu varsinkaan nyt.
01 .30.39. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
01 .30.39.Lisään tähän: nyt meen oikeasti nukkumaan. Tässä on joku välissä sotkemassa juttuja😉Jatkakoon hän, jos haluaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
01 .30.39.Tiedätkö missä asun nyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö missä asun nyt?
Juu. Kaupungin kyllä. Olethan sen kertonut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja uskoit sen? Kannattaa aina miettiä tarkkaan keneltä näitä kuulee, varsinkin jos kertoja on ollut puolituttu tai työkaveri tms.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Kaupungin kyllä. Olethan sen kertonut.
Minä en tiedä missä sinä asut mutta olen kohdannut naista paikkakunnallani
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tiedä missä sinä asut mutta olen kohdannut naista paikkakunnallani
Joo, no sitten ei osunut tää keskustelu ☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, no sitten ei osunut tää keskustelu ☺️
No tiedän mä missä sä asut ja ollaan nähty siellä ja täällä😉
Ja vähän muuallakin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tiedän mä missä sä asut ja ollaan nähty siellä ja täällä😉
Ja vähän muuallakinEdelleen ei osunut ☺️ Ei olla nähty asuinpaikkakunnallani ikinä.
- AnonyymiUUSI
Olen alkanut tykätä Käärijästä artistina. Tapahtui Vain elämää- ohjelmaa katsoessa. Aidon oloinen tyyppi. Erityisesti se kun omisti isälleen Pelle Miljoonan Moottoritie on kuuma. Hyvää yötä, voimaa ja energiaa. Sekä vähän naurua.
https://youtu.be/lk429kKqaeU - AnonyymiUUSI
Elämä on.
- AnonyymiUUSI
Älä ota sitä vakavasti, laula mukana. https://www.youtube.com/watch?v=5ptPQJTVOAA
- AnonyymiUUSI
Raha sotki pahasti. Rahaa ja tunne-elämää ja toisesta välittämistä ei pitäisi koskaan sekoittaa keskenään. Siellä missä raha liikkuu, siellä ovat myös epärehellisimmät ihmiset, jotka voivat myydä mummonsa vitosella.
- AnonyymiUUSI
Aivan! Kaikki muuttui huonompaan lähtöni jälkeen töistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan! Kaikki muuttui huonompaan lähtöni jälkeen töistä
Se voisi selittää sen epäinhimillisyyden ja epäreiluuden.
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla ne kietoutuivat toisiinsa? Oliko sulla rahaongelmia ja olit siinä luulossa, että pystyisin auttamaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla ne kietoutuivat toisiinsa? Oliko sulla rahaongelmia ja olit siinä luulossa, että pystyisin auttamaan?
Tapahtunutta miettimällä eiköhän muilla ollut rahaongelmia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Nyt ei auennut. Eli ei mulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti niin Olit ihan kelpo toimari
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän rahaongelmia välttämättä ole jos laskut pystyy maksamaan, mutta jos muilla on rahaongelmia, he osoittavat varmasti sen pyytämällä rahaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai niin juu. Työpaikkasi, totta. Siinähän kyllä yritin auttaa. Mutta omat varani ovat rajalliset, aika tiukkaa teki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai niin juu. Työpaikkasi, totta. Siinähän kyllä yritin auttaa. Mutta omat varani ovat rajalliset, aika tiukkaa teki.
Muistan, että olit aina ystävällinen ja oikeudenmukainen. Arvostan sua edelleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän rahaongelmia välttämättä ole jos laskut pystyy maksamaan, mutta jos muilla on rahaongelmia, he osoittavat varmasti sen pyytämällä rahaa.
Eli sinulta pyydettiin rahaa? Kuka pyysi? Miksi sinulta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulta pyydettiin rahaa? Kuka pyysi? Miksi sinulta?
Näin jälkikäteen mietittynä, sehän siinä olikin omituista. Pyytäjät olivat varakkaampia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistan, että olit aina ystävällinen ja oikeudenmukainen. Arvostan sua edelleen
Kiitos. Jos tämä nyt jostain kummasta syystä olisi minulle. Tuskin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin jälkikäteen mietittynä, sehän siinä olikin omituista. Pyytäjät olivat varakkaampia.
Ovatko he maksaneet velkansa takaisin? Liittyikö lähtösi asiaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko he maksaneet velkansa takaisin? Liittyikö lähtösi asiaan?
Ei tietenkään. Jotenkin tuntuu jos jollain ihmisellä on paljon rahaa, hän ei mielellään luovu eurostakaan, vaikka toinen olisi hänelle kuinka paljon antanut. Sellainen ei anna kovin luotettavaa kuvaa, ihmisen pimeälle puolelle menee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään. Jotenkin tuntuu jos jollain ihmisellä on paljon rahaa, hän ei mielellään luovu eurostakaan, vaikka toinen olisi hänelle kuinka paljon antanut. Sellainen ei anna kovin luotettavaa kuvaa, ihmisen pimeälle puolelle menee.
Tunsikohan minä näitä ihmisiä? En varmaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en voi tietenkään tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko joku sun naisjuttu, kun tunnepuolen asioista mainitsit? Rahan ja tunnepuolen sotkemisesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en voi tietenkään tietää.
En jaksa uskoa. Taidat tietää mun tuntemat aika hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole enää väliä, en ole kostonhaluinen, minulla on resursseja ansaita rahaa ihan omin voiminkin tarvittaessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joka tapauksessa ei siitä tuntemisesta olisi mitään hyötyä, en ole kostonhimoinen, minulla on resursseja hankkia rahaa myös omin avuin tarvittaessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meen.öitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt vaikutinko minä jotenkin vahingollisesti tilanteeseesi. Lähtöni jälkeen sieltä alkoi moni muukin lähteä toisiin ”työpaikkoihin”.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt vaikutinko minä jotenkin vahingollisesti tilanteeseesi. Lähtöni jälkeen sieltä alkoi moni muukin lähteä toisiin ”työpaikkoihin”.
Tietämättä ihan oikeasti liittyykö tämä samaan asiaan mitenkään, mutta minulle jäi sellainen kuva, että työpaikalle oli joku häirikkö, joka oli epäreilu ja halusi vaan asioitten epäonnistuvan, ihan kuin olisi ollut jotain henkilökohtaista minua kohtaan, vaikka ei tunnettukaan. Se voisi selittää myös muiden kadon työpaikalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei nyt oikein osu. En ymmärrä keitä tarkoitat. Ja mitä tarkoitat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei nyt oikein osu. En ymmärrä keitä tarkoitat. Ja mitä tarkoitat.
Ja mihin tilanteeseeni? Jos oletkin oikea ihminen, mutta minä väärä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietämättä ihan oikeasti liittyykö tämä samaan asiaan mitenkään, mutta minulle jäi sellainen kuva, että työpaikalle oli joku häirikkö, joka oli epäreilu ja halusi vaan asioitten epäonnistuvan, ihan kuin olisi ollut jotain henkilökohtaista minua kohtaan, vaikka ei tunnettukaan. Se voisi selittää myös muiden kadon työpaikalta.
Tuollainen ajatus kuulostaa pelottavan tutulta. Ehkä kuitenkaan kukaan ei halunnut pahoittaa toimarin mieltä vaan ennemminkin työpaikassa oli liikaa draamaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei, sinä joka kirjoitit "2025-12-10 02:13:30".
Tekstisi resonoi oman kokemukseni kanssa. En ole kommentoinut aiemmin viestiketjuun.
Oletko mies?
Ennen lähtösi ja lähtösi jälkeen muutama henkilö kiusasi minua, koska tiesivät, että meillä oli ollut "jotain". Sulkeuduin. Oli vaikeita aikoja, joista en muista mitään. Menin lukkoon. Yhden kerran törmäsimme ja olin päässyt pahimman vaiheen yli. En enää pystynyt juttelemaan pidempää, kun sattui liikaa. 💔
Osaan selittää tilan fysiologisestikin, mutta en avaa nyt tässä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä juuri!
- AnonyymiUUSI
Toiset naiset saattaa aiheuttaa sellaista. Myös toisen tunteilla leikkiminen voi romahduttaa koko homman. Mistään mitään tietämätön jostain!
- AnonyymiUUSI
Lisäksi yksipuolisuus, liian pitkä aika jne.
Onhan noita syitä.
- AnonyymiUUSI
Lutkan katkeruus on ainaniin suloista
- AnonyymiUUSI
Oikeinko lutka. Oot vissiin iso poika, kun uskallat noin vahvoja sanoja käyttää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeinko lutka. Oot vissiin iso poika, kun uskallat noin vahvoja sanoja käyttää!
Ehkäpä jopa jonkun beavisin tai buttheadin yhteisstormauksen avulla😉 T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä jopa jonkun beavisin tai buttheadin yhteisstormauksen avulla😉 T
Ja radiosta kuuluu öhöhöhöö
- AnonyymiUUSI
Niin on muuten nääs misogyynisten pillittäjämiesten tai omaa henkistä ja fyysistä rumuuttaan oireilevien akkojenkin jotka sortuu tällaiseen nimittelyyn netissö, mikä ei vastaa heidän kiiltokuvakolumnejaan yhtään. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on muuten nääs misogyynisten pillittäjämiesten tai omaa henkistä ja fyysistä rumuuttaan oireilevien akkojenkin jotka sortuu tällaiseen nimittelyyn netissö, mikä ei vastaa heidän kiiltokuvakolumnejaan yhtään. T naiselta
Ole sinä vanha miestenvihaaja edes joskus hiljaa. Vtun maanikko.
🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet se pahin oireilija koko palstalla. Mieti katkera miestenvihaaja sitä.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle siis tämä sinä palstasedättäjä hlluista hlluin T nainen
- AnonyymiUUSI
Siinähän oli kaikkea, mikä aiheutti paljon väsymystä. Laitoit jonkun viestin jossain vaiheessa, että ymmärrät ja haluat antaa tilaa ym., mutta olisin tarvinnut tukea. Olin tosi jumissa. Et tiennyt tunnekuormaa, mitä kävin läpi. Jouduin yksin selvittelemään kaikkea. Sitten se vaan kaikki hiipui. Aloit arvostelemaan, kun en niin hienosti päässyt eteenpäin. Olin uhmakas, että "kyllä selviän". Mun olisi pitänyt sanoa "Tarvitsen sua".
Nyt osaisin sanoa, mutta se on myöhäistä.- AnonyymiUUSI
Eikö sinulla ollut kumppanisi tukena? En halunnut astua kenenkään varpaille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ollut kumppanisi tukena? En halunnut astua kenenkään varpaille.
Etkö muista, että erosin? Et ainakaan minun varpaille astunut. Olin yksin. Olen muutenkin pärjäillyt itsenäisesti. Exällä oli alkoholiongelma.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.35511808Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko413527- 803116
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1122858- 932710
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam572566Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592476Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752344- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151488