Miksi kaikki hauska muuttui synkkyydeksi

Anonyymi-ap

Kerro miksi näin tapahtui?

85

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

MENE VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUN

• Anonyymi
        UUSI

Fatboy laulaa kovaa.

• Anonyymi
      UUSI

Eikös teillä ole ihan hauskaa?

• Anonyymi
      UUSI

Koska turhaan pakenit mies.

• Anonyymi
      UUSI

Vekslaat edestakaisin hommias

• Anonyymi
      UUSI

Vainoaminen ja kiusanteko meni liian pitkälle.

• Anonyymi
        UUSI

Onneks kun pääsee pois voi aloittaa uudelleen ihanaa rakastaan.Hällä onneksi kuulostaa hyvin pyyhkijän.Ei se vaan kauaa jatku.Se loppuu minun lähtöön.Ei siksi että olisi minua ikävä vaan siksi että kumppanin mielenkiinto loppuu.Hällä kun on sairas kumppani päästään.

• Anonyymi
      UUSI

Käyttäydyit liian erikoisesti. Olit uhkaava, sait raivareita, tulin synkeän näköisenä satunnaisiin kohtaamisiin. Kun en käyttäytynyt täysin, kuten halusit, lähdit suuttuneena pois, kuin siipeensä saanut pöllö. Oli kauhea stressi sun takia, kun en ikinä tiennyt, mitä kohtaamisesta seuraa. Yleensä seurasi aina molemmille pahaa mieltä.
      n>m

• Anonyymi
        UUSI

Tulit, piti sanoa. Loppuvaiheessa varmaan minäkin tulin synkeänä😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulit, piti sanoa. Loppuvaiheessa varmaan minäkin tulin synkeänä😄

Anteeksi hölmö käytökseni! Oli liian paljon stressiä tuolloin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi hölmö käytökseni! Oli liian paljon stressiä tuolloin

Mihin stressi liittyi? Helpottaisi, jos tietäisin, edes jotain. En tuomitse tms. Terveys? Raha-asiat? Oliko juuri silloin sattunut tai selvinnyt jotain?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin stressi liittyi? Helpottaisi, jos tietäisin, edes jotain. En tuomitse tms. Terveys? Raha-asiat? Oliko juuri silloin sattunut tai selvinnyt jotain?

Sepä se! Oli tapahtunut liikaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se! Oli tapahtunut liikaa

Liittyikö joku asia millään lailla minuun vai muutenko vain purit turhautumistasi? Pahensinko asioita?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyikö joku asia millään lailla minuun vai muutenko vain purit turhautumistasi? Pahensinko asioita?

Ehkä hieman heitit löylyä kiukaalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hieman heitit löylyä kiukaalle.

Tietämättäni kuitenkin. Mielestäni en tehnyt mitään kovin hurjaa ja syntistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietämättäni kuitenkin. Mielestäni en tehnyt mitään kovin hurjaa ja syntistä.

Et varmaankaan, mutta niin mulle kerrottiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaankaan, mutta niin mulle kerrottiin.

Nyt putosin kärryiltä. Tarkoitin sitä, että lähestyin sinua. Mitä minusta on muka kerrottu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt putosin kärryiltä. Tarkoitin sitä, että lähestyin sinua. Mitä minusta on muka kerrottu?

Et sinä koskaan lähestynyt, enemmänkin minä lähestyin sinua. Paitsi kerran tulit viereeni istumaan , muistatko?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä koskaan lähestynyt, enemmänkin minä lähestyin sinua. Paitsi kerran tulit viereeni istumaan , muistatko?

Ok. Ohi. Minä tein aloitteen lähestymisestä. Muistan kyllä tuollaisen viereen istumisenkin. Mutta en ole se, joksi luulit. Olen meistä se, joka on tehnyt edes jotain konkreettista, vaikka pientähän sekin oli. Ihmisillä voi olla täällä hyvin samankaltaisia kokemuksia näköjään. Hyvää yötä, kaikkea hyvää sullekin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Ohi. Minä tein aloitteen lähestymisestä. Muistan kyllä tuollaisen viereen istumisenkin. Mutta en ole se, joksi luulit. Olen meistä se, joka on tehnyt edes jotain konkreettista, vaikka pientähän sekin oli. Ihmisillä voi olla täällä hyvin samankaltaisia kokemuksia näköjään. Hyvää yötä, kaikkea hyvää sullekin.

Hyvää yötä! Totta! Minä lähdin pakoon sinua silloin. Myönnettäköön

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä! Totta! Minä lähdin pakoon sinua silloin. Myönnettäköön

No kerro nyt mikä tuo juttu oli, mitä minusta on kerrottu, että varmistan vielä ettet ole kuitenkin hän😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro nyt mikä tuo juttu oli, mitä minusta on kerrottu, että varmistan vielä ettet ole kuitenkin hän😄

Että olet manipuloiva ja haluat olevasi ihailun kohde. Myös juoruileva

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, no ei kyllä nyt osu.Olisi tosi vaikea keksiä ihmistä, kuka noin voisi minusta sanoa. Kuulostat ehkä vähän eri ikäiseltä kuin minä. Olen 50+ 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, no ei kyllä nyt osu.Olisi tosi vaikea keksiä ihmistä, kuka noin voisi minusta sanoa. Kuulostat ehkä vähän eri ikäiseltä kuin minä. Olen 50 😉

Kohdattiinko IRL?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohdattiinko IRL?

Kyllä kohdattiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohdattiinko IRL?

Sori. En mä liity mitenkään tähän juttuun😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kohdattiin

Satunnaisesti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kohdattiin

Voisit mainita että vastasit sivusta😉 Mutta kyllä kohdattiin juu, mitenkäs muuten.
        00.42.33

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Satunnaisesti?

Satunnaisesti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit mainita että vastasit sivusta😉 Mutta kyllä kohdattiin juu, mitenkäs muuten.
        00.42.33

Asummeko lähellä toisiammme?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Emme asuneet. Emmekä asu varsinkaan nyt.
        01 .30.39.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

01 .30.39.

Lisään tähän: nyt meen oikeasti nukkumaan. Tässä on joku välissä sotkemassa juttuja😉Jatkakoon hän, jos haluaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

01 .30.39.

Tiedätkö missä asun nyt?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö missä asun nyt?

Juu. Kaupungin kyllä. Olethan sen kertonut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja uskoit sen? Kannattaa aina miettiä tarkkaan keneltä näitä kuulee, varsinkin jos kertoja on ollut puolituttu tai työkaveri tms.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Kaupungin kyllä. Olethan sen kertonut.

Minä en tiedä missä sinä asut mutta olen kohdannut naista paikkakunnallani

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tiedä missä sinä asut mutta olen kohdannut naista paikkakunnallani

Joo, no sitten ei osunut tää keskustelu ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, no sitten ei osunut tää keskustelu ☺️

No tiedän mä missä sä asut ja ollaan nähty siellä ja täällä😉
        Ja vähän muuallakin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No tiedän mä missä sä asut ja ollaan nähty siellä ja täällä😉
        Ja vähän muuallakin

Edelleen ei osunut ☺️ Ei olla nähty asuinpaikkakunnallani ikinä.

• Anonyymi
      UUSI

Olen alkanut tykätä Käärijästä artistina. Tapahtui Vain elämää- ohjelmaa katsoessa. Aidon oloinen tyyppi. Erityisesti se kun omisti isälleen Pelle Miljoonan Moottoritie on kuuma. Hyvää yötä, voimaa ja energiaa. Sekä vähän naurua.
      https://youtu.be/lk429kKqaeU

• Anonyymi
      UUSI

Elämä on.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Raha sotki pahasti. Rahaa ja tunne-elämää ja toisesta välittämistä ei pitäisi koskaan sekoittaa keskenään. Siellä missä raha liikkuu, siellä ovat myös epärehellisimmät ihmiset, jotka voivat myydä mummonsa vitosella.

• Anonyymi
        UUSI

Aivan! Kaikki muuttui huonompaan lähtöni jälkeen töistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan! Kaikki muuttui huonompaan lähtöni jälkeen töistä

Se voisi selittää sen epäinhimillisyyden ja epäreiluuden.

• Anonyymi
        UUSI

Millä tavalla ne kietoutuivat toisiinsa? Oliko sulla rahaongelmia ja olit siinä luulossa, että pystyisin auttamaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla ne kietoutuivat toisiinsa? Oliko sulla rahaongelmia ja olit siinä luulossa, että pystyisin auttamaan?

Tapahtunutta miettimällä eiköhän muilla ollut rahaongelmia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Nyt ei auennut. Eli ei mulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti niin Olit ihan kelpo toimari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän rahaongelmia välttämättä ole jos laskut pystyy maksamaan, mutta jos muilla on rahaongelmia, he osoittavat varmasti sen pyytämällä rahaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai niin juu. Työpaikkasi, totta. Siinähän kyllä yritin auttaa. Mutta omat varani ovat rajalliset, aika tiukkaa teki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai niin juu. Työpaikkasi, totta. Siinähän kyllä yritin auttaa. Mutta omat varani ovat rajalliset, aika tiukkaa teki.

Muistan, että olit aina ystävällinen ja oikeudenmukainen. Arvostan sua edelleen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän rahaongelmia välttämättä ole jos laskut pystyy maksamaan, mutta jos muilla on rahaongelmia, he osoittavat varmasti sen pyytämällä rahaa.

Eli sinulta pyydettiin rahaa? Kuka pyysi? Miksi sinulta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinulta pyydettiin rahaa? Kuka pyysi? Miksi sinulta?

Näin jälkikäteen mietittynä, sehän siinä olikin omituista. Pyytäjät olivat varakkaampia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan, että olit aina ystävällinen ja oikeudenmukainen. Arvostan sua edelleen

Kiitos. Jos tämä nyt jostain kummasta syystä olisi minulle. Tuskin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin jälkikäteen mietittynä, sehän siinä olikin omituista. Pyytäjät olivat varakkaampia.

Ovatko he maksaneet velkansa takaisin? Liittyikö lähtösi asiaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko he maksaneet velkansa takaisin? Liittyikö lähtösi asiaan?

Ei tietenkään. Jotenkin tuntuu jos jollain ihmisellä on paljon rahaa, hän ei mielellään luovu eurostakaan, vaikka toinen olisi hänelle kuinka paljon antanut. Sellainen ei anna kovin luotettavaa kuvaa, ihmisen pimeälle puolelle menee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Jotenkin tuntuu jos jollain ihmisellä on paljon rahaa, hän ei mielellään luovu eurostakaan, vaikka toinen olisi hänelle kuinka paljon antanut. Sellainen ei anna kovin luotettavaa kuvaa, ihmisen pimeälle puolelle menee.

Tunsikohan minä näitä ihmisiä? En varmaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en voi tietenkään tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko joku sun naisjuttu, kun tunnepuolen asioista mainitsit? Rahan ja tunnepuolen sotkemisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en voi tietenkään tietää.

En jaksa uskoa. Taidat tietää mun tuntemat aika hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä ole enää väliä, en ole kostonhaluinen, minulla on resursseja ansaita rahaa ihan omin voiminkin tarvittaessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joka tapauksessa ei siitä tuntemisesta olisi mitään hyötyä, en ole kostonhimoinen, minulla on resursseja hankkia rahaa myös omin avuin tarvittaessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt meen.öitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt vaikutinko minä jotenkin vahingollisesti tilanteeseesi. Lähtöni jälkeen sieltä alkoi moni muukin lähteä toisiin ”työpaikkoihin”.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt vaikutinko minä jotenkin vahingollisesti tilanteeseesi. Lähtöni jälkeen sieltä alkoi moni muukin lähteä toisiin ”työpaikkoihin”.

Tietämättä ihan oikeasti liittyykö tämä samaan asiaan mitenkään, mutta minulle jäi sellainen kuva, että työpaikalle oli joku häirikkö, joka oli epäreilu ja halusi vaan asioitten epäonnistuvan, ihan kuin olisi ollut jotain henkilökohtaista minua kohtaan, vaikka ei tunnettukaan. Se voisi selittää myös muiden kadon työpaikalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei nyt oikein osu. En ymmärrä keitä tarkoitat. Ja mitä tarkoitat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei nyt oikein osu. En ymmärrä keitä tarkoitat. Ja mitä tarkoitat.

Ja mihin tilanteeseeni? Jos oletkin oikea ihminen, mutta minä väärä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietämättä ihan oikeasti liittyykö tämä samaan asiaan mitenkään, mutta minulle jäi sellainen kuva, että työpaikalle oli joku häirikkö, joka oli epäreilu ja halusi vaan asioitten epäonnistuvan, ihan kuin olisi ollut jotain henkilökohtaista minua kohtaan, vaikka ei tunnettukaan. Se voisi selittää myös muiden kadon työpaikalta.

Tuollainen ajatus kuulostaa pelottavan tutulta. Ehkä kuitenkaan kukaan ei halunnut pahoittaa toimarin mieltä vaan ennemminkin työpaikassa oli liikaa draamaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, sinä joka kirjoitit "2025-12-10 02:13:30".

Tekstisi resonoi oman kokemukseni kanssa. En ole kommentoinut aiemmin viestiketjuun.

Oletko mies?
        Ennen lähtösi ja lähtösi jälkeen muutama henkilö kiusasi minua, koska tiesivät, että meillä oli ollut "jotain". Sulkeuduin. Oli vaikeita aikoja, joista en muista mitään. Menin lukkoon. Yhden kerran törmäsimme ja olin päässyt pahimman vaiheen yli. En enää pystynyt juttelemaan pidempää, kun sattui liikaa. 💔

Osaan selittää tilan fysiologisestikin, mutta en avaa nyt tässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä juuri!

• Anonyymi
      UUSI

Toiset naiset saattaa aiheuttaa sellaista. Myös toisen tunteilla leikkiminen voi romahduttaa koko homman. Mistään mitään tietämätön jostain!

• Anonyymi
        UUSI

Lisäksi yksipuolisuus, liian pitkä aika jne.
        Onhan noita syitä.

• Anonyymi
      UUSI

Lutkan katkeruus on ainaniin suloista

• Anonyymi
        UUSI

Oikeinko lutka. Oot vissiin iso poika, kun uskallat noin vahvoja sanoja käyttää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeinko lutka. Oot vissiin iso poika, kun uskallat noin vahvoja sanoja käyttää!

Ehkäpä jopa jonkun beavisin tai buttheadin yhteisstormauksen avulla😉 T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä jopa jonkun beavisin tai buttheadin yhteisstormauksen avulla😉 T

Ja radiosta kuuluu öhöhöhöö

• Anonyymi
        UUSI

Niin on muuten nääs misogyynisten pillittäjämiesten tai omaa henkistä ja fyysistä rumuuttaan oireilevien akkojenkin jotka sortuu tällaiseen nimittelyyn netissö, mikä ei vastaa heidän kiiltokuvakolumnejaan yhtään. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on muuten nääs misogyynisten pillittäjämiesten tai omaa henkistä ja fyysistä rumuuttaan oireilevien akkojenkin jotka sortuu tällaiseen nimittelyyn netissö, mikä ei vastaa heidän kiiltokuvakolumnejaan yhtään. T naiselta

Ole sinä vanha miestenvihaaja edes joskus hiljaa. Vtun maanikko.
        🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet se pahin oireilija koko palstalla. Mieti katkera miestenvihaaja sitä.
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle siis tämä sinä palstasedättäjä hlluista hlluin T nainen

• Anonyymi
      UUSI

Siinähän oli kaikkea, mikä aiheutti paljon väsymystä. Laitoit jonkun viestin jossain vaiheessa, että ymmärrät ja haluat antaa tilaa ym., mutta olisin tarvinnut tukea. Olin tosi jumissa. Et tiennyt tunnekuormaa, mitä kävin läpi. Jouduin yksin selvittelemään kaikkea. Sitten se vaan kaikki hiipui. Aloit arvostelemaan, kun en niin hienosti päässyt eteenpäin. Olin uhmakas, että "kyllä selviän". Mun olisi pitänyt sanoa "Tarvitsen sua".
      Nyt osaisin sanoa, mutta se on myöhäistä.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö sinulla ollut kumppanisi tukena? En halunnut astua kenenkään varpaille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla ollut kumppanisi tukena? En halunnut astua kenenkään varpaille.

Etkö muista, että erosin? Et ainakaan minun varpaille astunut. Olin yksin. Olen muutenkin pärjäillyt itsenäisesti. Exällä oli alkoholiongelma.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      355
      11808
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      41
      3527
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      80
      3116
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      112
      2858
    5. 93
      2710
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      57
      2566
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2476
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2344
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe