Kuinka paljon kun et usk.....
Pelkäätkö sä mua
19
538
Vastaukset
- Anonyymi
paljon mut kyl mä uskallan 😁 vai mitä pitikään uskaltaa 🤔
- Anonyymi
Kannattaakin pelätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaakin pelätä
Kyllä mä tiedän sut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaakin pelätä
Ei kannata ❤️
- Anonyymi
Sanoisin, etten pelkää sinua vaan sinun suhtautumista minuun? Väärin ymmärretty ja erehtynyt ei uskalla altistaa itseään tilanteelle, jossa voi olla kärjistymisen vaara olemassa? Tai tekijät sellaisia, että joutuu muuttamaan omaa arkeaan toisen väärin ymmärtämisen takia.
Kohdannut ylireakoivan ja kärjistävän valehtelijan, eikä ole halua toistaa virhettään. Koin olevani suurempikin rikollinen hänen silmissä. Siksi olen mitä olen. Harmittaa, että jää moni hyvä nainen kokematta, yhden huonon naisen takia. Halusin uskoa hyvään, oli virhe.
- Anonyymi
Sua palstasetä ei kukaan pelkää. Ainoastaan säälii.
- Anonyymi
Pelkään että sun tyhmyys tarttuu! Kaikki muuten hyvin!
- Anonyymi
Stop kiukku, kateus ja katkeruus. Maailma murjoo, sille ei aina voi mitään. Mutta voisiko omaa ajattelutapaansa muuttaa? Mitä muita pelkäämään ei hajua siitä
- Anonyymi
Voi sua" sinisilmäinen" ,oletko kuullut miten jotkut haastaa oikeuteen lähestymistä?Toisekseen en itse pelkää ketään muuta kuin sitä kehen rakastuin.Se pelko loppuu kunhan otan etäisyyttä.
- Anonyymi
Menehän nukkumaan ei se onnistu
- Anonyymi
Ihan liikaa, eikö se ole jo ilmeistä?
- Anonyymi
Aika helvetisti, voisit pistää dm.ää ig.ees.
Jotain ihan paskaa hoidan kyl siitä eteenpäin.- Anonyymi
Instasta ei nii vaa karata. ;)
-enunohda
- Anonyymi
Pelkään omia tunteitani häntä kohtaan.
- Anonyymi
Myönnän, että pelkään. En tiedä miksi.
- Anonyymi
Rammstein kuulemma auttaa, ku pelleillä pelko prseessä. ;)
-fantsuryhmä- Anonyymi
😂🤭😘
- Anonyymi
Kyrpen daag niinku ne saksassa sanoo.
- Anonyymi
Vtutukseen se Rammstein auttaa ja ajatusten harhautukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam23814036Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu587173Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1986818K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1004726Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju734644Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä244515Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos744327Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754112Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1003886- 933691