Onko menty liian pitkälle, kun ruoka ei riitä köyhissä lapsiperheissä ja hallitus
leikkaa lisää ?
Onko menty liian pitkälle, kun ruoka ei riitä köyhissä lapsiperheissä ja hallitus leikkaa lisää ? Saako SUOMESSA hallitus kiduttaa lapsia ? Eikö nälkään näännyttäminen ole
kidutusta ?
Itken lapsien puolesta. Lapset ovat suloisia ja he ovat syyttömiä.
Keskimäärin 1,5 vuotta kestää löytää työpaikka nykyään, niitä ei ole tullut
100000 lisää hallituksen korskeista valheistää huolimatta lisää.
Julmuus on nykyään laillistettu kutsumalla sitä "sopeutukseksi".
Mihin lapsen pitää sopeutua ? Nääntymään nälkään ?
Suomi ei ole enää sivistysvaltio.
Mitä mieltä ovat aina niin sydämelliset vanhat ja viisaat ?
38
397
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus on mennyt liian pitkälle !
Orpon hallituksesta on RUMA ARVIO Kauppalehdessä.
Petteri Orpon (kok) hallitus saa heikon arvosanan Utakin toiminnanjohtajalta Lauri Holapalta. Hän sanoo, että hallituksen leikkaukset ovat heikentäneet Suomen talouskasvun tilaa tänä vuonna.
Utakin toiminnanjohtaja Lauri Holappa sanoo Talousaamussa, että esimerkiksi sosiaaliturvaleikkauksia on tehty väestöön, joka kuluttaisi kaikki tulonsa.
Holappa antaa Orpon (kok) talouspolitiikalle kouluarvosanaksi VIIVI JA PUOLI.
Holappa antoi arvion Kauppalehden Talousaamussa tiistaina. Hän perustelee arvosanaa sillä, että Orpon hallitus ei ole saavuttanut tavoitteitaan. Holappa sanoo, että hallitus on jäämässä esimerkiksi Suomen talouden velkasuhteen kasvun vakauttamisesta.
”Tällä hetkellä näyttää siltä, että se ei pääse siihen tavoitteeseen. Kasvunäkymät ovat varsin heikot tällä hetkellä. Meillä oli jo viime vuonna parempia merkkejä, että oltaisiin oltu nollakasvussa, mutta nythän talous on supistunut”, Holappa sanoo.
Kauppalehti - Anonyymi
Hallitus on julmin mitä Suomessa on ikinä ollut.
- Anonyymi
Kyllä meidän perheessä, minun ollessani pieni, oli aina oltava
rahaa isän tupakkaan ja viinaksiin. Ei hän kysellyt oliko neljällä
lapsella ja vaimolla nälkä, pääasia että hän sai nauttia.
Hallituksella ei ollut mitään tekemistä meidän perheen "politii-
kan" kanssa.
Olen ihmetellyt monasti, että samanlaista on monessa köyhässä
perheessä tänäkin päivänä. Vanhemmilla on omat menonsa, eivätkä
he laske euroja, mitä erilaisiin turhakkeisiin menee.
Ei tietenkään kannata yleistää, mutta joskus kyllä kuulee nurisemista
aivan tyhjän takia, jos sivusta seuraa kuinka anteeksiannettavaa oma
henkilökohtainen turha kulutus on.- Anonyymi
Viimeinen virkkeesi on täyttä asiaa!
Itse muuttaisin ilmaisun ""joskus kuulee" muotoon "usein kuulee".
On se vaan kamalaa kun ei saa kaikkea näkyvillä ja/tai tiedossa olevaa haluttavaa.
On niin köyhä olo! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen virkkeesi on täyttä asiaa!
Itse muuttaisin ilmaisun ""joskus kuulee" muotoon "usein kuulee".
On se vaan kamalaa kun ei saa kaikkea näkyvillä ja/tai tiedossa olevaa haluttavaa.
On niin köyhä olo!Ahdistaa tuo ihmisten ostamisvimma, jota myös monet vanhukset näyttävän potevan.
Tavaraa, maallista mammonaa ihannoidaan ja laps hankeen hukkuu unhottuu.
Joulun sanomako? - Anonyymi
Ei tuohon aikaan viina/pontikka eikä tupakka-kessu mikään raha-asia ole ollut, liioittelet. Rahasta jos puhutaan niin siitä on aina ollut pula ja toinen mikä on, on kunnon ruoka mistä saa energiaa riittävästi että jaksaa tehdä töitä, siis liharuoka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuohon aikaan viina/pontikka eikä tupakka-kessu mikään raha-asia ole ollut, liioittelet. Rahasta jos puhutaan niin siitä on aina ollut pula ja toinen mikä on, on kunnon ruoka mistä saa energiaa riittävästi että jaksaa tehdä töitä, siis liharuoka.
Mistähän ajasta sinä puhut, tuskin sinua oli vielä olemassakaan?
Kessua ei faija poltellut, se oli Työmiestä ja Klubia, poltti yötä
päivää, paitsi ei humalassa ollessaan. Pontikka ei maistunut, vaan
sen piti oli jaloa "kippurahäntää".
Viinatrokarit, jotka ostivat osinkonsa, myivät tuplahinnalla kylän
alkoholisteille. Siihen aikaan ostettiin viina kortilla (ei luottokortilla).
Se oma osinko oli ikäänkuin maistelukokemus, eikä alkoholisteille
riittänyt.
Kyllä se ainakin meidän perheessä tarkoitti sitä, että isä joi perheen
rahat. Ne vähäisetkin.
- Anonyymi
Eiköhän ihmiset opetettu liian hyvään. Pitää olla paistit ja leikkeleet joka aterialla.
Mallia otetaan rikkaitten ruokatavoista. Aikoinaan kansalla ei ollut kovin ylellistä joulunakaan, puhumattakaan arkisesta.
Maalla oli kuutto ummessa 3-4 kk. ja pärjättiin ison lapsilauman kanssa. Meillä oli 11 lasta ja naapurissa 14 mutta äiti leipoi ja säilöi kesällä kasvatetut potut ja porkkanat talven ongelma aikaan käytettäväksi.
Nyt pitää olla komea velka ooppeli ja siihen pörinävettä tankki täyteen.- Anonyymi
Olen miettinyt menneitä aikoja. Eräs asia minua on aina kummastuttanut. Oliko tuo miten järkevää viime sotien jälkeen perustaa asutustiloja lähes tiettömien taipaleiden taakse missä ei ollut edellytyksiä oikein kunnon toimeentulolle ja muutenkin.
Lapsikatraita siellä torpissa kyllä viljeltiin, kymmenpäinen lapsikatras ei ollut kait harvinaisuus mutta ne jatkoedellytykset unohtuivat, ei tuo aivan loppuun saakka mietittyä ole ollut. - Anonyymi
Ei ihmisiä ole opetettu. Jotkut ovat opettaneet itse itsensä äläkä liioittele,
ei kellään tavallisella ihmisellä ole joka aterialla paistia pöydässä. - Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt menneitä aikoja. Eräs asia minua on aina kummastuttanut. Oliko tuo miten järkevää viime sotien jälkeen perustaa asutustiloja lähes tiettömien taipaleiden taakse missä ei ollut edellytyksiä oikein kunnon toimeentulolle ja muutenkin.
Lapsikatraita siellä torpissa kyllä viljeltiin, kymmenpäinen lapsikatras ei ollut kait harvinaisuus mutta ne jatkoedellytykset unohtuivat, ei tuo aivan loppuun saakka mietittyä ole ollut.Mikäolisi ollut vaihtoehto?
Miten olisi hoidettu satojen tuhansien sodassa järkyttyneiden miesten koptuttaminen sodan köyhdyttämään kotimaahan?
Sodasta palanneet miehet jätetty tyhjän päälle? Perustoimeentulo oli kuitenkin turvattu.
Silloin oli selvittävä satokaudesta toiseen ja selvittiin.
Lapset edustivat "eläketurvaa" koska muutakaan ei ollut..
Siis ymmärtäkää! Ei ollut KELAA eikä muutakaan!
- Anonyymi
Niin makaa kuin itse petaa.
Pitää myös kyetä huolehtimaan itse itsestään eikä odottaa, että muut huolehtii.
Ruokajonot ovat tehneet karhunpalveluksen monille suomalaisille. Jotkut pitävät sitä ihan ihmisoikeutenaan, että työtä tekemättä ja ansaitsematta saavat ilmaista ruokaa ja hyvinvointia.
Pettymys on pian karvas, kun moinen siivelläelo loppuu ja kukin jää vain omilleen.
Elämän realismia, muualla maailmassa.- Anonyymi
Oletko ihan terve päästäsi ?
- Anonyymi
Et ymmärrä mistään mitään, et syitä etkä seurauksia.
- Anonyymi
Mitä hyvinvointia on olla leipäjonossa ???
Ei niillä eväillä terveenä pysy, eikä niistä riittävästi ruokaa saa.
Harvoin edes ruokaa.
Niissä on mitä sattuu jäämään kauppaan milloinkin.
Joskus vanhoja viinereitä ja pussi jauhoja.
Ei leipäjonon varaan kukaan voi elämäänsä laskea.
Asun lähellä leipäjonopaikkaa.
Siellä pakkasessa vanhat ja sairaat ihmisetkin jonottavat kaksikin tuntia vuoroaan
tuskin pystyssä pysyen.
Luuletko tosiaan, että ihmiset sitä tavoittelevat ?
Ei ole elämä sinulle opettanut ihmisistä yhtään mitään. - Anonyymi
Siivelläelo >< Työ. Nälän aiheuttama lihasliike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivelläelo >< Työ. Nälän aiheuttama lihasliike.
Missä ne 100000 Orpon lupaamaa työpaikka on, joita voi hakea ?
Hallitus tekee työttömiä likuhihnalta ja omahyväiset ihmiset kehtaavat
haukkua heitä. Hävetkää kalkkikset ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne 100000 Orpon lupaamaa työpaikka on, joita voi hakea ?
Hallitus tekee työttömiä likuhihnalta ja omahyväiset ihmiset kehtaavat
haukkua heitä. Hävetkää kalkkikset !Olin kansakoulun alaluokilla isäni ollessa työttömänä ilman päivärahaa tai muutakaan avustusta paitsi hätäaputöitä 6-tien rakentamisen lapiolinjalla. Viikot parakissa. launantaisin kotiin kyökki ja kammari torppaan. Äidilläni ei ollut mitään koulutusta eikä ammattia eikä mitään olisi ollut tarjollakaan.
Meitä oli kaksi penskaa. minä ja vanhempi veljeni.
Topan tontilla oli perunamaa josta sai talven potut.
Sapuska oli yksipuolista ja kevättalvisin vitamiiniköyhää.
Kuitenkaan yhtenäkään iltana emme menneet nälkäisinä nukkumaan.
Koulukuukausina oli kouluruokailu 6:na päivänä viikossa. Oma eväs mehupullo ja kaksi siivua kotileivottua ruisleipää. Kevättalvisin mehu oli käynyttä ja närästi niin pirukseen mutta ei passannut kotona puhua mitään.
Kaikki ämpärissä tuotua lusikkaruokaa kuten mm. kaurapuuroa, makaroonivelliä, suurta herkkua läskistä perunasoppaa yms. Jopa romanipensakat olivat kolussa ruokatuntiin saakka.
- Anonyymi
Ei ole aina ihmisen omissa käsissä miten elämä vie.
Tunnen suurta myötätuntoa elämän kolhimia kohtaan.
Heitä pitää auttaa takaisin yhteiskuntaan eikä näännyttää nälkään.
Jotkut omahyväiset täälläkin leikkivät lisäksi taivaallisen ja maallisen oikeuden tuomareita ja tuomitsevat nämä ihmiset !- Anonyymi
Hyviä kommentteja. teikllä on sydän paikallaan, toisin kuin suomen ministereillä ja päättäjillä.
- Anonyymi
Otsikon "sydämelliset vanhat ja viisaat" oli ironiaa tietysti.
eipä täällä juuri ole sellaisia ihmisiä.
Joku on ottanut ivan tosissaan.
Varmaan ne kovasydämiset vanhat luulevat itseään sydämelliseksi.- Anonyymi
Vanhat ja viisaat ovat oppineet elämään suu säkkiä myöten.
Oli ironiaa tai ei.
Mutta jos perheessä yksi tai molemmat vanhemmat polttavat tupakkaa
askin päivässä, niin siihen menee molemmilta kuukauden ruokarahat.
Ei minulta ainakaan riitä myötätuntoa surkuttelemaan niin itsekkäitä
"aikaihmisiä", eikä sitä ajatustapaa että on saatava kaikkea mitä toisillakin
on, olipa varaa tai ei. Ja sitten odotettava apua vaikka yhteiskunnalta. - Anonyymi00032
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat ja viisaat ovat oppineet elämään suu säkkiä myöten.
Oli ironiaa tai ei.
Mutta jos perheessä yksi tai molemmat vanhemmat polttavat tupakkaa
askin päivässä, niin siihen menee molemmilta kuukauden ruokarahat.
Ei minulta ainakaan riitä myötätuntoa surkuttelemaan niin itsekkäitä
"aikaihmisiä", eikä sitä ajatustapaa että on saatava kaikkea mitä toisillakin
on, olipa varaa tai ei. Ja sitten odotettava apua vaikka yhteiskunnalta.Verkkouutisista kopioitua: 20 savukkeen polttaminen päivässä aiheuttaa kuukaudessa (30 päivää) jo 396 euron lisäkulut. Vuodessa (365 päivää) tupakka-askin polttaminen päivässä tuo 4 818 euron lisäkulut. Se on jo enemmän kuin monen kuukausipalkka.
Laskelmassa on käytetty esimerkkinä 20 savukkeen tupakka-askia. Esimerkkiaskin hinta on 13,20 euroa. - Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Verkkouutisista kopioitua: 20 savukkeen polttaminen päivässä aiheuttaa kuukaudessa (30 päivää) jo 396 euron lisäkulut. Vuodessa (365 päivää) tupakka-askin polttaminen päivässä tuo 4 818 euron lisäkulut. Se on jo enemmän kuin monen kuukausipalkka.
Laskelmassa on käytetty esimerkkinä 20 savukkeen tupakka-askia. Esimerkkiaskin hinta on 13,20 euroa.Aivan älytöntä! Jos on rahapula, niin kyllä järjissään oleva ihminen
alkaa tutkia, missä voi säästää. Jos ei omatunto ala kolkuttaa kun
tullaan kaikkiin turhakkeisiin, kuten tupakkaan, niin yhteiskunta
ei ole velvollinen tupakoita maksamaan. Ja sitten myöhemmin tar-
jota vielä hyvää hoitoa kun alkaa tukehtumiskuolema olla lähellä.
- Anonyymi
Suomen hallituksen väki on täyttä saastaa suomen maaperälle.
- Anonyymi00039
Joskus voi sanoa että Suomen väki on saastaa Suomen hallitukselle.
- Anonyymi00026
Yksi ongelma perheiden ruoan riittämättömyyteen on se että ei viitsitä opetella laittamaan edullista perusruokaa. Ei omassa perheessäni olisi koskaan ollut varaa käydä tämän tästä hampparilla tai ostella limuja. Itse väsäsin alusta pitäen kaikki ruoat. Hintaero on valtava.
- Anonyymi00031
Kuukausitulot eli sosiaaliturva on kaikilla sellainen, että se kyllä riittää koko perheelle, jos vanhemmat vain viitsisivät ajatella mihin on varaa ja mihin ei. Esim. yhden ihmisen tupakointi voi hyvinkin maksaa n. 400 € kuussa. Kaljankittaamiset siihen päälle.
Sitten ruikutetaan lisää rahaa, käyttäen "lapsia" kilpenä, että kun he jäävät ilman ruokaa! Vanhemmat ajattelevat vain omaa huvitustaan, eivät piittaa omista lapsistaan. Toisinsanoen: yritetään kusettaa yhteiskunnalta lisää rööki- ja kaljarahaa vanhemmille. Ryypätään ja huumeillaan yhteiskunnan siivellä Ja lisää pitäisi saada!
Eläkeläiset samoin: kyllä eläke riittää elämiseen, jos nimittäin on itse aikoinaan viitsinyt tehdä työtä. Mutta näilläkin: ei se kohtuuttomaan tupakointiin ja kaljotteluun riitä, silloin näiden pitääkin teeskennellä muka hätää kärsivää ja mennä H:n ruokajonoon, vaikkei todellista hätää ole vaan oma laiskuus ja epärehellisyys.
Nuo H:t tämän ongelman ovat alunperin aiheuttaneetkin: opettaneet heikot yksilöt pummaamaan muilta, ei itse taistelemaan oman henkensä pitimiksi. Joka hemmetin joulu, itse maha turpeana (selvästi itsekin perheineen nk. syönyt kuormasta) soittaa torvea edellään kuin suurikin hyväntekijä vaikka isänsä aiheutti koko ongelmatilanteen.
Olen itse ollut alkoholisti, hiukan huumeitakin, ajoittain myös asunnoton, mutta siellä kadulla aamuhämärissä viinapulloinemme, kun olimme heränneet rappukäytävien ylätasanteilta, häpesin ja aloin ajatella, että näin ei saa jatkua, tämä on nyt kyllä pohja josta on noustava.
Lähdin hoitoon: parin katkon, Hyvinkään huoltolan, myös pitkällisen Järvenpään sosiaalisairaalan hoitojakson kautta (pompin siellä peloissani ja harhoissani nk. pitkin seiniä, mm. yritin itsaria). Sitten parit naisten asuntolat, takaisin töihin ja lopulta pysyvään asuntoon. Kaiken aikaa töissä käyden ja siellä (edelleen rankat henkiset) ongelmani salaten. Se oli taistelua ja pakotti ajattelemaan ja toimimaan ITSE.
Olen tuota H:n perhettä, myös isää aikoinaan jossain määrin tuntenut, joten nuo Hessun tarinoinnit eivät mene itseeni läpi. Tekisi parannuksen ja lopettaisi kurjuuden kylvämisen ja ylläpidon!
Kun rehelliset ihmiset syövät vaatimattomasti omissa joulupöydissään niin nämä juopot viettävät juhlaa ja syövät mahansa täyteen, herkkäuskoisten ihmisten siivellä! - Anonyymi00034
Kun laittaa itse ruoat raaka-aineista omin pikku kätösin, niin siinä
säästää tosi paljon. Itse huomasin, että ruokamenoni ovat pienemmät
kuin kolme vuotta sitten, siitä huolimatta että hinnat ovat kohonneet.
Lapsiperheissä kuluu esim. leipää tosi paljon.
Jos leipoo itse, niin se on kannattavinta mitä ikinä voi tehdä.
Työelämässä ollessa uhrasin viikonlopun tekemällä jo etukäteen seu-
raavan viikon ruoat ja leipomalla leivät.
Limsat ja muut turhakkeet eivät kuulu terveelliseen ruokavalioon,
mutta maksavat vuoden mittaan älyttömästi.
- Anonyymi00027
Olen niin paljon lukenut ja katsellut ohjelmia niistä ns. Köyhistä ,jotka valittava ruuan ja kaiken muun puutetta. Suurin köyhyys heillä näyttää olevan m järjen köyhyys. Nuoret äiti ja isä ovat lötköläskeja ja huusholli töynnä ja sekaisin kaiken paailman roinaa. Ei riitä raha ruokaan,,, mihin ne runsaat avustukset pistetään.
Meillä ei ole puutetta pikkurahasta ja nytkin tilasin kaikki jouluherkut kinkkuineen 7kg ( tietysti paistan itse) laatikoineen , joulukukkineen ym ym kolmelle hengelle cittarista moneksi viikoksi, eikä mennyt rahaa kuin 260e. Teen ruuat itse laatikoita lukuunottamatta jne jne.. Tuo satsi riittää siis moneksi viikoksi ja syömme terveellisesti. Olemme 60-70kiloisia ja liikuntaa harrastavia vanhuksi.- Anonyymi00033
Joo ja päälle kokovartalotatuoinnit, jotka maksavat maltaita.
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joo ja päälle kokovartalotatuoinnit, jotka maksavat maltaita.
Tottakai ja sitten vielä renkaita ja muita härpäkkeitä, missä vapaata pintaa löytyy.
- Anonyymi00028
"Köyhät lapsiperheet" ovat itse itselleen tuon valinnan tehneet. Ei asiat menneetkään suunnitelmien mukaan: että lapsia tehden onnistuttaisiin huijaamaan rahaa yhteiskunnalta.
Jokaisen on nyt vain huolehdittava itse itsestään. Ainakin lopetettava lastenteko, nu**iminen, jos eivät itse kykene omistaan huolehtimaan. - Anonyymi00029
Näitä on haluttu vaaleissa, ja korjausta voi yrittää seuraavalla kerralla. Demokratiassa.
- Anonyymi00030
Ensimmäinen lause on täyttä potaskaa!
Kyse on vaihtoehdoista ja pienestä vaivannäöstä.
Korkeiden korkojen ja lyhyiden laina-aikojen tietämissä olivat talovelkamme pahimmillaan ja kaksi lastamme menossa peruskouluun.
Missään vaiheessa lastemme ravinnon saaminen eikä persrakenne ollut uhattuna.
Raaka-aineista kotiruokaa ja kouluruoka maistui purnaamatta.
Poikamme harrasti urheilua monipuolisesti. Poikapainia, yleisurheilua, myöhemmi poikasarkojen nyrkkeilyä ja 15v alkaen painonnostoa. Siis nostoa eikä bodausta.
Tyttäremme harrasti balettia.
Perheemme kaikki sapuskat olivat ravintofysiologisesti harkittuja eikä mitään puutoksia ilmennyt.
Pahimmista puutevuosista on yksi seuraus. Poikamme ei ole niiden vuosien jälkeen syönyt sieniä missään muodossa.
Syöttötuoli-iästä alkaen penskat oppivat syömään mitä eteen laitettiin. Vaihtoehtoja ei ollut. - Anonyymi00035
Millä hiivatilla elät tuon 1,5 vuotta? Ilman tukiaisia joutuisit turvautumaan omatoimisuuteen kuten nuoruudessamme.
Vaikka aikuiset näivettyisivät niin lapsista pidettiin aina huolta.
Äksy akka piti huolen. että ukko kääri sätkää pilliklubin polttamisen asemesta. Ok:n tilkusta nostettua perunaa käytti kiljun raaka-aineena. Piti huolen, että koko klaani oli sienestämässä ja marjastamassa. Kakarat mukaan luettuina.
Voi! Voi! Kukaan ei tule syöttämään lapsiamme!!!!!
Vaikka tukiviidakossamme olisi vaikeakäyttöinen aukko nii lasten "nälkä" on aina vanhempien vastuulla ja, varsinkin nykypäivänä törkeää, perusteetonta lässytystä ja säälin kerjäämstä!!!!! - Anonyymi00037
Täällä järjen köyhyys loistaa. Köyhiä haukutaan. Ei tässä maailmassa
kaikki ole ihmisestä itsestä kiinni.- Anonyymi00041
Ei se olekkaan! Kysymys köyhälle. Mitä olet ajatellut tahdä itse? Miksi edes harkitsisin? Pakkohan niiden on hoitaa asiansa! Tarkoitti tukiaisten jakajia.
On ote elävästä elämästä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998