Että kirjoittelen vain sinulle täällä. Meressä on paljon kaloja tietääkseni etkä sinä ole ainoa.
Oliko vähän noloa luulla
47
416
Vastaukset
- Anonyymi
Minä jos kuka sen tiedän.
- Anonyymi
Ei mua haittaa olla ”nolo”. Kavahdan ihmisiä joilla on kovin suoraviivaisia ja jäykkiä kunniakäsityksiä itsestään. Emme elä muslimiyhteiskunnassa emmekä Japanissa. Ainakaan vielä.
- Anonyymi
Ai niin, onnea kalaan… saanemme tulevaisuudessa kuulla kunniasi mukaisia kalavaleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, onnea kalaan… saanemme tulevaisuudessa kuulla kunniasi mukaisia kalavaleita.
Olemme liikaa samanlaisia
- Anonyymi
Kirjoittelen yleisesti, kenellekkään erikseen kohdentamatta. Who is stupid now?
- Anonyymi
Sama🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Sama.
- AnonyymiUUSI
No ainahan sinä voit kuvitella aiwan tuohtuneena että nämä palstaäijän säkeistöt on just sulle tai jollekin. Ei ollenkaan stupidoa
- Anonyymi
Oon muutenkin nolo. Sitähän oot halunnut aina sanoa.
- AnonyymiUUSI
Minähän en siis ole kala ollenkaan. Jos et sitä tiennyt.
- AnonyymiUUSI
Minä olen. Ainakin fantasioissani🧜♀️ tunnistan kuitenkin pyydykset aika hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen. Ainakin fantasioissani🧜♀️ tunnistan kuitenkin pyydykset aika hyvin.
Jep, On varmasti nähty ja kuultu röhkimises muuallakin. Ja noloutues, ku yrität tarttuu täkyyn ku täkyyn. Se nimittäin on enemmän ku pelkästään noloo olla huijari. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Tiesin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep, On varmasti nähty ja kuultu röhkimises muuallakin. Ja noloutues, ku yrität tarttuu täkyyn ku täkyyn. Se nimittäin on enemmän ku pelkästään noloo olla huijari. ;)
-sivustaTarkennatko kuitenkin tälle palstaäijän hologrammille karjahdellessasi lisää tästä huijarin käsitteestä? Itse vaikutat sellaiselta ja mitä täkyihin tulee niin itsehän roikut leikkimässä jonkun sortin tekijää jokeltamalla tälle äijälle
- AnonyymiUUSI
Parooni narsistin perus sanastoa
Kyllä meressä kalaa riittää
Sinä.neito et ole korvaamaton. Aina tulee uusi tilallesi- AnonyymiUUSI
On ollut tiedossa se miten narsisti toimii.
- AnonyymiUUSI
Hieno yksinpuhelu sinulla taas palstaäijä, helpottaako nämä paineet päässäsi taas hetkeksi aikaa? Tuskinpa vain.
- AnonyymiUUSI
Tuskin tuo ketään haittaa. Kukapa nyt olisi kiinnostunut tyypistä, joka ”kaipailee” useampaa kerralla. Pelkästään outoa tuollainen.
- AnonyymiUUSI
Erotomaani mutisee ihan ku palstaäijän, eli aloittajan peilikuva kiristelee hampaitaan taas tästä käipäilun käsitteestä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erotomaani mutisee ihan ku palstaäijän, eli aloittajan peilikuva kiristelee hampaitaan taas tästä käipäilun käsitteestä
Saiskohan sulle nimimerkin. Tietäs aina sun kohdalla😉 >ei tarvii lukea< 😜
- AnonyymiUUSI
Sä oot meren ainoa kalastaja vai?
- AnonyymiUUSI
NO ONNEX EI OO 🤣🤣🤣🤣🫠🤩😍🥰LUOJAN KIITOS ✨️🧨HALLELUUJAH
- AnonyymiUUSI
luulitko sinä niin?
- AnonyymiUUSI
Onko vähän noloa luulla, että muut tunnistavat sinut ja kuvittelet heidän haluavan viestejä sinulta... Vain sinulta.
- AnonyymiUUSI
Älä ny pilaa toisen aamua! 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole niin nolo, että kuvittelisin viestini pystyvän siihen ;-)
- AnonyymiUUSI
Sinä kerrot taas vain omista fiksaatioista tälle palstaäijälle, eli siitä että sakkaiseen päähäsi ei mahdu mitään muuta kuun vain nämä palstaviestit mitä palstaäijä tänne tuottaa. T naiselta just Sulle. Kasva aikuiseksi jo🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole niin nolo, että kuvittelisin viestini pystyvän siihen ;-)
Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur, shh kaikki järjestyy. Sivusta TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur, shh kaikki järjestyy. Sivusta TT
Miltä toi matineas näyttäs flight radarissa? Liu Ku-hihnahan me jo tiedetään. ;)
-lampaidenlaskija - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miltä toi matineas näyttäs flight radarissa? Liu Ku-hihnahan me jo tiedetään. ;)
-lampaidenlaskijaNo en minä tiiä laita niihin laittomiin muistiinpanoihisi vaikka? Tai käännä google board eiku translaattorilla suomeksi tämä tuutulaulu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-lampaidenlaskijaLampaiden laskija- montako katsot(te) btw ns pihatossanne enää vielä olevan? Kikakika
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏
- AnonyymiUUSI
Semmonen trolli siellä herännyt valppaana pelko pyrstössä. Turhaa yrität maalittaa.
- AnonyymiUUSI
Ja kerrotko tarkemmin, että ketä tämä trollisetä maalittaisi- sinuako? Ihme balettitossu olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kerrotko tarkemmin, että ketä tämä trollisetä maalittaisi- sinuako? Ihme balettitossu olet
Semmonen lapanen siellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se oot varsinainen matador. Omat sarvipääski jo nauraa. Sulle. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen lapanen siellä.
Et sitten parempaa ar hominemia keksinyt kakaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se oot varsinainen matador. Omat sarvipääski jo nauraa. Sulle. ;)
Kuinkas sinä tulet omien demoneidesi kanssa toimeen? Varmaan tosi hyvin
- AnonyymiUUSI
Mm. Myöskin mulkkuja riittää keossa ns
- AnonyymiUUSI
Ai jaa? Joo johan ne varmaan nupin päällä koputtelis oven takana juu hieno anekdootti tämäkin palstaäijä. Ei muuten kasetti kesyä tätä puhetta näin päin mm laitaoikealla peräkammarinpojalla
- AnonyymiUUSI
Minulle tämä on ajankulua, kuin joku videopeli, jota pelaan samalla kun juttelen muiden kanssa lounaalla. Aivan sama, kuka vastapelaaja on. Öisin pelaan, jos en saa unta.
- AnonyymiUUSI
Olet hassu mies. En minä sellaista ole koskaan luullut, että vain minulle täällä kirjoitat🤭
- AnonyymiUUSI
Onko vähän noloa olettaa näin tapahtuneen? Idiootti olet.
- AnonyymiUUSI
No mut ko peilejä riittää. "Mä oon parhaimmista parhain ja komein ja olen sonnien sonni" olen täys 🥇🥇🥇🥇🏆
- AnonyymiUUSI
Ok. Minä kirjoittelen vain hänelle.
- AnonyymiUUSI
Voi eiii🥺 Ja mä annoin sieluni ja sydämeni sulle...miten noloo!😘 Olen ainoa kala jota sä täälä tavoittelet😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140