Poistun kaikkialta, lopullisesti.
Tuleeko sun ikävä mua?
60
504
Vastaukset
- Anonyymi
Johan tulit just tänne, miksi poistut?
- Anonyymi
Koska ei ole mitään syytä mihinkään enää.
- Anonyymi
Mihin sulla ei ole syytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sulla ei ole syytä?
Ei mihinkään enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mihinkään enää.
Ei kannata ajatella noin. Olet tärkeä jollekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinpa vaan ollut.
Edes jotenkin.
Kaiken jälkeen en ollut mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi tietää.
On miehiä, joita ei kaipaa kukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
- Anonyymi
Aina ikävöin mukavia ihmisiä joita olen IRL:ssä kohdannut.
- Anonyymi
Mä ikävöin sellaisiakin joita en oo tavannut irl.
- Anonyymi
Tietysti. Olithan kumppanini… aikoja…?
- Anonyymi
Kumppani??
Aikoja...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumppani??
Aikoja...?Palstaystävä? Kanssakulkija? Aika on vähän puuroutunut? Jonkin aikaa?
- Anonyymi
Nyt meni khyl ohi niin että heilahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaystävä? Kanssakulkija? Aika on vähän puuroutunut? Jonkin aikaa?
Jotain olin, tai luulin olleeni jollekin jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaystävä? Kanssakulkija? Aika on vähän puuroutunut? Jonkin aikaa?
Aloittajamiehen asiat ovat todella huonosti.
Hän ei edes tiedä kenelle on kirjoittanut, ja
kuka häntä kaipaa.
- Anonyymi
Jää nähtäväksi. Tuskinpa tää nyt tästä enää muuttuu.
- Anonyymi
Ei niin. Ei kannata edes yrittää.
Olet mies miettinyt, miksi aina munaat? - Anonyymi
Soita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita
Kenelle. Kukaan mua kaipaa.
- Anonyymi
Ei tule ikävä pettäjä miestä. Itse mokasit
- Anonyymi
Oloko niin, että esiintyi ettei mitään ollut tapahtunut kun tuli riennoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oloko niin, että esiintyi ettei mitään ollut tapahtunut kun tuli riennoista?
Sinä missään riennoissa käy itseksesi kirjoitteleva aloittajaäijä
- Anonyymi
Tuskin petetty on häntä, joka on ensin sanonut olevansa varattu. Sivusta
- Anonyymi
Mitä sä siitä hyödyt?
Luulisi enemmän kiinnostavan sun oma hyvinvointi kuin se mitä muut ajattelevat.
Elämässä ei ikinä tule hetkeä ettei kenenkään selän takana puhuttaisi mitään. Mitä väliä mitä muut tuntee, ajattelee, näkee sut.
Pääasia että sä itse keskityt omaan hyvinvointiin, yrität olla lempeä itsellesi ja haluat hyvää lähimmäisillesi. - Anonyymi
Työttömyys voi horjuttaa identiteettiä, etenkin jos samalla on surua, shokkia ja koronan aiheuttamaa eristystä. Hermosto ei palaudu hetkessä. Se on "taistele" tilassa. Silloin ei "käsitellä asioita" vaan selviydytään. Se jättää kehoon ja mieleen tunnejäljen: “En ole turvassa. Olen ulkopuolinen. Olen pudonnut kelkasta”. Pätkätöistä voi tulla kokemus: “Minua pyydetään, mutta vain hetkeksi. Minua tarvitaan, mutta ei pysyvästi.” Siitä puuttuu jatkuvuus. Ihminen alkaa vertaamaan toisiin, joilla on tasaisempi työura ja joiden elämä ei katkennut vuosiksi kriisiin ja joilla ei ole vastaavaa surukuormaa taustalla.
Hyvä olo palaa vasta, kun olo kehossa alkaa tuntua taas turvallisemmalta ja kun asiat eivät enää kasaannu.
Pikkuhiljaa itsetunto ja hyvä olo palautuu "turvaa palauttamalla" ja tekemällä uusia juttuja esim. opiskelemalla.- Anonyymi
Tämäkin blaasti varmaan nivoutuu tähän aloitukseesi jollain tavalla palstaäijä
- Anonyymi
Hyviä juttuja toit esille. Kääntäisin ajattelutapaa siihen mistä voi olla kiitollinen negatiivisen sijaan. Esim pätkätyöt. Negatiivinen ajattelu "Minua pyydetään mutta vain hetkeksi...". Toinen lähestymistapa olisi: he näkevät minussa arvoa, olen hyvä koska he pyytävät juuri minut. He luottavat minulle työtehtävän määräajaksi. Mikä kunnia. Oma arvo ei riipu työkeston pituudesta tai siitä onko töissä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä juttuja toit esille. Kääntäisin ajattelutapaa siihen mistä voi olla kiitollinen negatiivisen sijaan. Esim pätkätyöt. Negatiivinen ajattelu "Minua pyydetään mutta vain hetkeksi...". Toinen lähestymistapa olisi: he näkevät minussa arvoa, olen hyvä koska he pyytävät juuri minut. He luottavat minulle työtehtävän määräajaksi. Mikä kunnia. Oma arvo ei riipu työkeston pituudesta tai siitä onko töissä ollenkaan.
Totta. En ole vieläkään päässyt varjosta irti eikä se identiteetti palaudu uusissa töissä, harjoitteluissa ja opiskellessa hetkessä. En ole ap., mutta tiedän, miltä tuntuu, kun arvo viedään pois, oot yksin, taistelet tuulimyllyjä vastaan. Kun oot kuopassa ja kukaan ei nosta sieltä.
Voi miettiä aika "diippejä juttuja"...On omin voimin noustava. - Anonyymi
Kuka on työtön?
- Anonyymi
Kaikki otetaan vastaan, mitä annetaan.
- Anonyymi
Niinhän fakeilla aina jossain vaihteessa käy, ku keksityt löpinät tulee julki. Kuulemma. ;)
-sivusta- Anonyymi
Näinpä, sinuna olisin jo nyt varpaillani. Sivusta
- Anonyymi
Nauti nyt hyvä poika siitä ns mikrosuosiosta mikä ei tosin hyödytä tätä Hankettanne millään tavalla sieltä etänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä, sinuna olisin jo nyt varpaillani. Sivusta
Hiekkakakun kirsikkana riittää ku sinä oot ihan oma ittes. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on haudassa ei tarvitse teeskennellä.
Hiekkaa vaan arkun päälle, kakkuina tai ilman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka koet minun ns itseyden tai peräti itsellisyysn edesauttavan sinun kampanjaasi? Ensinnäkin se vesittää nämä pakkomielteiset kuvitelmasi ja muutenkin no joopajoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on haudassa ei tarvitse teeskennellä.
Hiekkaa vaan arkun päälle, kakkuina tai ilman.Uhkailetko toisin sanoen surmaavasi jonkun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailetko toisin sanoen surmaavasi jonkun?
Tebbo yli-kyybeli tsekippä tätä välillä😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tebbo yli-kyybeli tsekippä tätä välillä😉
Ei se kerkee, ku Maskussa on loppuunmyyti. Kuulemma. ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaMielrnkiintoista. Kerro lisää…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailetko toisin sanoen surmaavasi jonkun?
Eiköhän hänen sanansa ilmaissut hänen omaa tilaansa. Joka tuollaista tuo ilmi, on jo kyllä aika syvällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauti nyt hyvä poika siitä ns mikrosuosiosta mikä ei tosin hyödytä tätä Hankettanne millään tavalla sieltä etänä
Nauti sinä lääkkeesi nyt ihan ensimmäiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän hänen sanansa ilmaissut hänen omaa tilaansa. Joka tuollaista tuo ilmi, on jo kyllä aika syvällä.
Niin, mutta ehkä sillä on jonkun munkin päässä oikeutus tähän psy koottiseen kälkätykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauti sinä lääkkeesi nyt ihan ensimmäiseksi.
Onko se ajatus lämmittänyt sinua päihin öin, että kuinka jotkut sinulle enimmäkseen tuntemattomat höyryää huuhaajuttujasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta😅😅
- Anonyymi
Rakas ❤️ Ota yhteyttä.
- Anonyymi
Älä vaan minulle soita.
- Anonyymi
joo.
- Anonyymi
Ei tule.
Lähde rauhassa,
kunhan muistat palauttaa
varastamasi tavarat.
Naiselta- Anonyymi
älä huoli si kun mä lähden koko asunto on sun.
- Anonyymi
Gangsteri heila
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gangsteri heila
Vau kerro lisää tästä asiasta tähän elämänmakuisen palstaäijäperformaatioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä huoli si kun mä lähden koko asunto on sun.
Eli tämä kuvitteellinen puhekaverisi jätti kuitenkin ovenkahvan edes jäljelle mitä kääntää eiku hetkinen kumpi tässä oli se varas, monologia mänteille pitävä äijä? T naiselta tää
- Anonyymi
Hän poìstuu kuka tilalle?
- Anonyymi
Älä lähde♥️
- Anonyymi
Kaukokaipuu sitä se ehkä on.
- Anonyymi
"Attentaatti". Ja konnakilvet vaihtoon? ;)
-sivusta - Anonyymi
Elämällä ja Jumalalla on paljon hyvää annettavaa, ei kannata tapaa itseään varsinkaan kun et tiedä minne sitten menet. Syö vaikkajauhelihapitsa tai äärimmillään mieluummin vedä vaikka viinaa kuin tapat itsesi. Musiikki huumori liikunta luonto, hyvää ja kaunista on paljon. Seksuaalisuudesta on tapoja nauttia sinkuillekin. Tämän kaiken menetät ikuisiksi ajoiksi jos tapat itsesi. Siellä pimeydessä on turha haaveilla edes jauhelihapizzasta tai päivästä uimarannalla, jos huonosti käy. Nyt on vielä kaikki hyvin. Tule Jeesuksen luo, tee parannus, hän antaa täydellisen ilon.
- Anonyymi
vatvon ikuisesti miksi asiat meni miten meni mutta todennäköistä on etten tee mitään suuntaasi silti
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599668K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765444Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555055PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654737- 1882240
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112155Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2991776- 881488
- 151165
- 411083